Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubsandero.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubsandero au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubsandero nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubsandero (dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubsandero (webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
__________________________________________________ ________________________________
See more
See less

Viitorul Monovolum DACIA

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Dacia Popster, pe străzile din România. VIDEO

    Comment


    • #32
      Ce habanisti sunt astia din presa. Nu se va numi popster.

      Comment


      • #33
        Eu sper sa-l denumeasca FAILster sau si mai bine GAYster....

        Comment


        • #34
          Britanicii prezintă Dacia Lodgy în versiune de serie. Vezi aici cum arată primul monovolum Dacia

          Pana la urma Dacia Lodgy e la categoria Monovolum nu la Dacia City cum am postat eu in prima faza.

          Comment


          • #35
            da bine in poze.

            Comment


            • #36
              DACIA LODGY a apărut pe străzile din România

              E cam ciudata cum arta (daca incepem cu numele, parca nici nu surprinde). Astept sa o vad in showroom.

              Comment


              • #37
                fata de sandel si spate de van.Interioru cu tablou de bord oare l-o fi pastrat?
                ps.o sa fie buna poate la pompe funebre dupa cum arata:-)))

                Comment


                • #38
                  Adevarul e ca trage a troleibuz, dar intr-adevar seamana cu Renault Espace. Bine Renault, arata mult mai bine, nu a vagon, dar e si mai scump.

                  Comment


                  • #39
                    Presimt ca se va vinde bine diesel-ul afara. Dar poate ma insel...daca este produsa in Maroc.

                    Comment


                    • #40
                      interior Dacia Lodgy

                      Prima fotografie cu interiorul Dacia Lodgy a fost publicata pe un forum din Franta, masina fiind, se pare, surprinsa intr-o parcare in timp ce echipajul care face teste lua o…

                      imi place ca a redesenat tablou de bord

                      Comment


                      • #41
                        De ce este Lodgy cel mai sigur model Dacia. Vezi aici ce include echiparea de serie

                        Comment


                        • #42
                          Dacia Lodgy: Consum de 3,8 litri la suta de km în afară

                          Comment


                          • #43
                            Azi am fost la Dacia pentru revizie si am "pipait" Lodgy....hmm....tabla e tot subtire si prea elastica...exteriorul e in nota dacia....capacul rezervorului e enorm...si deci urat...si nu are actuator...deci orice betiv il poate deschide noaptea si apoi sa-i dea un picior si sa-ti indoaie cu totul capacul si tabla de care e prins...
                            Interiorul e zic eu, subiectiv..cu 3-4 % mai ok ca Duster/Sandero/Logan...etc. Scaunele sunt mai moi, dar au o sustinere laterala net inferioara fata de Sandero...acelasi sistem idiot de reglare scaun pe inaltime....ceasuri bord redesenate...intr-un mod interesant...pozitita la volan la fel de inalta....dar de data asta mai joasa totusi din cauza bordului care e mai impunator...adica e mai lat decat la sandero...mai colturos...personal imi place...plasticele tari si ieftine....plasticele de la usi..extrem de ieftine.....in sfarsit butoanele de geamuri electrice sunt pe usi...atat in fata cat si in spate....toate tetierele spate sunt de tip virgula...asta e un mare plus....pedala de ambreiaj se apasa greu..zici ca esti intr-un tractor...butonul de AC e acelasi putoi hidos de pe Sandero....butoanele de climatizare redesenate...dar sunt dintr-un plastic extrem de ieftin...par fragile cand invarti de ele.....radio cd inserat in bord...asta e un plus...sistemul de rabatare a banchetelor e la fel de idiot ca pe Sandero, plus ca nici acum nu se pliaza perfect plat banchetele spate....spatiu interior mare, cutia de acte din dreapta jos e oribila...cea din mijlocul bordului e si mai oribila...sigur va scaratai la greu dupa cateva mii de Km....butonul de deschidere hayon....e aceeasi vechitura de pe Sandero/Logan....macar daca era de pe Duster era mult mai ok....imi place plasticul care ascunde metalul acela din jurul butucului cheii...arata bine...imi place ca manetele semnalizare nu mai au acel cauciuc pe lateral care se indoaie...ci sunt din plastic...claxonul e tot ca la rromani: pe maneta......rotile mici, de doar 15" (la dimensiunile masinii se impuneau zic eu jante de 16 si mai late, nu doar de 185...ci de 205....da nah....)....spatiu destul pentru picioarele manelistilor care vor habita pe bancheta din spate....tapiterie execrabila si de o culoare cenusie...de-ti vine sa te sinucizi daca o vezi....
                            Per ansamblu, o alta manea marca dacia....probabil...cu doar 3 stele Ncap (asta o presimt....nu e confirmata de Ncap...doar de frantuzul de la Dacia intr-un interviu), ca nah...5 stele costa....ori asta e masina pentru cei saraci, nu ? mai ales ca versiunea pe care am "pipait-o" costa doar 14.600 euro (sper sa nu ma insel)...un mizilic...pentru sarantocii ajunsi la faliment

                            Hales Bahtalo Dacia !!!
                            Last edited by bunicuta; 7 June 2012, 20:20.

                            Comment


                            • #44
                              maine ma duc si eu..

                              Comment


                              • #45
                                Si eu cred ca o sa dau o fuga maine pe la reprezentanta

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google