Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubsandero.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubsandero au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubsandero nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubsandero (dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubsandero (webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
__________________________________________________ ________________________________
See more
See less

Lămuriri asupra unor/câtorva răsturnări :))

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Lămuriri asupra unor/câtorva răsturnări :))

    O.K.! Dar, imediat cum voi fi lămurit, să ştergi topicul, sau să-l închizi...
    Sau, de fapt, cine ştie, poate se va continua cu alte întâmplări, ale altora... În acel caz, să-i schimbi titlul
    Bun!
    Ordine cronologică:
    "[...]...pot sa-ti zic ca la loganul rasturnat intr-o curba luata cu cu 110-120km/h nu arata asa rau acoperisul si stalpii centrali. iar la momentul impactului, dupa 3 flick-flack-uri pe sosea si mers de-a latul, tarata masina prin iarba/pamant, am avut 55km.[...] am rasturnat 2 loganuri pe al doilea l-am luat dupa ce-am facut drive-test cu sandero si la 70km/h sandelu' mi-a plecat de spate la iesirea in depasire[...]"

    "nu am rasturnat decat un logan, cu alalat am alunecat intr-o rapa incercand sa nu zgarii amsina de un parapet [...]... era drive testul cu sandero, tocmai ce se lansase oficial...eram cu mareom (jiji) in masina si intentionat am aruncat-o sa vad cum sta. pai nu prea sta... mai ales ca eram 4 in masina si trebuia sa stea lipita de asfalt cu rotile, nu cu acoperisul [...] " (deci, daca zici ca "nu cu acoperisul", ma gandesc ca ai ajuns cu el... invers)

    "cine-a zis ca am asturnat sandero? am zis ca fara sa-l bruschez mai tare decat loganul din dotare, asta mi-a plecat de spate, desi eram 4 oameni in masina...nu l-am rasturnat, a fost suficient sa corectez din volan ca sa stabilizez masina [...] "

    Eu ştiam că am nişte sinapse printre cele bune si pot urmări logica, dar acum nu mai înţeleg

    Ciao!
    Echipat iarna cu 165/80/R14 !

  • #2
    Nu m-am prins ce vrei defapt.
    Last edited by Seba; 5 December 2008, 18:12.

    Comment


    • #3
      lasa-l eu i-am zis sa faca topic. dar nu la my ride, fir-ar, la cafenea...
      deci, lamuriri pt cine n-a inteles: 1. primul logan l-am rasturnat la iesirea din lovrin spre sannicolau, unde am intrat cu 110-120 intr-o curba si-am alunecat pe o denivelare/pamant, nauiba stie ce, m-am trezit doar ca masina se ridica de spate si se pune de-a latul. am intrat in sant, cu 50-55km/h, masina praf, eu mai nimic
      2. la intoarcerea din concediu, in zona vinerea/sebes am dat de o cale ferata nesamnalizata corespunzator, imediat dupa iesirea dintr-o curba. acolo nu aveam mai mult de 70-80km/h, dar fiind ud, cand am franat, am alunecat spre exteriorul virajului (parapet). ca sa nu zgarii masina in parapet, am ales sa ies in iarba. ghinionul meu a fiost ca iarba era inalta si dupa cativa metrii de iarba, a vebnit un sant/rapa de vreo 4m adancime, masina aproape se oprise pe marginea santului, s-a lasat de bot in jos si-a alunecat pe iarba uda pana jos in rapa unde s-a implantat in bot. ceasurile s-au oprit la 10-15km/h, nici airbagurile nu s-au deschis, dar de la implantarea respectiva s-a spart parbrizul, traversa tavanului si stalpul inclinat al usii dreapta fata.
      3. sandero am zis c-a plecat de spate, atata tot. cine-a zis ceva de rasturnat? daca masina pleaca de spate nu inseamna neaparat ca te si rastorni...
      dom'lui ministru al asfaltului si anumitor primari, un sincer "@#$%!"

      Comment


      • #4
        Accidentu' ala facut spre Sannicolau il vazui pe iutub. Chiar ai atins varful copacului cu masina?

        Comment


        • #5
          cu unul din stopurile spate am dat intr-o creanga. coaja copacului insa a fost belita de un microbus cu 1-2 saptamani mai devreme; asa au zis cei de la politia din sannicolau mare. in aceeasi curba a murit presedintele tribunalului timis si soferul acestuia la 1 luna dupa mine...denivelarea din apexul curbei e tot acolo, semn de avertizare nu-i...din pacate cred ca au mai fost "zburatori" acolo si vor mai fi...curba "te fura"...
          dom'lui ministru al asfaltului si anumitor primari, un sincer "@#$%!"

          Comment


          • #6
            Stefan poti pune linck , de unde ai vazut clip?

            Comment


            • #7
              daca scrii pe google "accident seba" primul link e filmuletul de pe youtube...
              aici filmuletul
              dom'lui ministru al asfaltului si anumitor primari, un sincer "@#$%!"

              Comment


              • #8
                Originally posted by Seba View Post
                cu unul din stopurile spate am dat intr-o creanga. coaja copacului insa a fost belita de un microbus cu 1-2 saptamani mai devreme; asa au zis cei de la politia din sannicolau mare. in aceeasi curba a murit presedintele tribunalului timis si soferul acestuia la 1 luna dupa mine...denivelarea din apexul curbei e tot acolo, semn de avertizare nu-i...din pacate cred ca au mai fost "zburatori" acolo si vor mai fi...curba "te fura"...
                Salut baieti.Cu Loganul sunt ,,novice" dar am alergat ceva masini prin zona aia unde ai avut tu Seba accidentul.Daca tu ai avut ,,doar " 120 km/h acolo...mai ales ca nu pari unul care conduce de ieri de azi eu dau o lada der bere.Hai sa fim seriosi ,pe asfalt uscat chiar si cu putin praf ..treci cu 120 fara probleme.Da ma stiu pe mine ca pun o carpa in fata ceasurilor sa nu vada nevasta ce viteza am asa ca .....Oricum,fierul este fier,te-a protejat destul de bine si mai ai si pe cineva ,,acolo sus care te iubeste" .Incearca pe viitor sa mergi putin mai incet decat poate zbura ingerul tau pazitor.Usurel cu talpa ca mai sunt si altii pe langa tine.

                Comment


                • #9
                  daca te uitai pe ceasuri, aratau 50km/h la momentul lovirii santului. cat crezi ca am putut pierde din viteza intr-un derapaj lateral? mai ales ca nu am iesit chiar la capatul curbei...am incercat dupa accident cu al doilea logan sa iau curba aia cu 90-100 cand a fost drumul liber si mi-a aruncat "curul" in sus, la fel ca la accident. suspensie sport si masina goala...chiar m-am mirat si eu cum de-am zburat acolo, pt ca inainte de accident fusesem de cateva ori in ungaria si am luat si eu curba aia cu mai mult de 120, dar aveam suspensia stock si masina incarcata. ideea e ca trebuia sa intru mai incet si nu se intampla nimic...
                  dom'lui ministru al asfaltului si anumitor primari, un sincer "@#$%!"

                  Comment


                  • #10
                    Sa mergi la biserica pe fiecare Duminica, ai avut un inger pazitor, o simpla creanga din acel pom iti putea fi fatala. In accidente ca acesta nu mai conteaza masina si daca erai intr-un Hummer rezultatul ar fi putut fi fatal.

                    Comment


                    • #11
                      Seba,se prea poate ca greutatea masinii sa fie putin vinovata .Un astfel de ,,damb" pe sosea exact intr-o curba la stanga intalnesc zilnic pe drumul din si spre casa.Recunosc,de cateva ori l-am luat si masina a schitat o plecare de spate dar in zona nu poti trece de 50-60 din cauza drumului.Inca nu am luat dambul cu Sandero (inca) sa vad cum se comporta dar VW a fost usor de redresat.Oricum ,inca ma uit la cum arata masina ta si....imi fac cruci....ca ai scapat. Concluzia: buna masina.

                      Comment


                      • #12
                        eu am aflat dupa accidentul meu ca tot acolo seful politiei din sannicolau a avut accident, in care cumnatu-sau a murit si el a scapat. am vazut loganul la politie in curte cand am fost sa dau declaratie si la drept vorbind, arata mai bine ca al meu. si skoda de la tribunalul timis arata mai bine, dar in masina au murit 2 oameni. asta nu inseamna ca masina fost extraordinara, doar ca am avut eu noroc...
                        chestia e ca-s multe curbe ca aia prin tara, damburi nesemnalizate, cai ferate ascunse dupa curbe fara indicatoare, etc...
                        dom'lui ministru al asfaltului si anumitor primari, un sincer "@#$%!"

                        Comment


                        • #13
                          Da Seba asa este dar,mai sunt si o gramada de indicatoare care nu prea sunt luate in seama de genul celor de limitare a vitezei.Te-ai gandit ca daca mergeai cu 90km/h poate nu se intampla asta ?

                          Comment


                          • #14
                            Mama Seba,dar varza ai facut-o frate.Si era culoarea de logan care imi placea mie!
                            Lucrurile se mai schimba,oamenii NU!

                            Comment


                            • #15
                              pai sigur la 90 nu se intampla nimic. ma rog, nu ma rasturnam, asta e sigur... au pus indicator la intrarea in curba dupa ce-a fost accidentul sefului de la tribunal, dar in 1-2 luni iar a disparut semnul...nici limitare de viteza, nici drum cu denivelari...acum fiecare merge iar cum vrea acolo, ca nu-i nici o restrictie. oricum si daca era semn de 60, sa fiu cinstit, cred ca tot as fi intrat cu 90...acu' ma gandesc de 2 ori daca sa intru cu mai mult decat scrie pe indicator
                              dom'lui ministru al asfaltului si anumitor primari, un sincer "@#$%!"

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google