Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubsandero.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubsandero au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubsandero nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubsandero (dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubsandero (webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
__________________________________________________ ________________________________
See more
See less

Loganul evolueaza Ajunge si la 18.000 de euro !

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Loganul evolueaza Ajunge si la 18.000 de euro !




    Din punct de vedere estetic, Renault Logan 2012 a suferit modificări minore, atât la exterior cât şi la interior. La exterior, culorile disponibile sunt în număr de şapte, şi anume: Alb Glacier, Argintiu, Bej Angora, Alb Sidef, Albastru Amurg, Roşu şi Gri. La interior, Logan 2012 deţine un sistem multimedia (opţional) şi un design nou al butoanelor de aer condiţionat.
    Transmisia Automată la Renault Logan 2012 va fi disponibilă împreună cu un motor de 107 CP şi un propulsor 1.6 16v, această versiune urmând a fi lansată în varinta Expression. Versiunile Authentique şi Expression cu transmisie manuală vor fi echipate cu un motor 1.0 16v Hi-Flex respectiv 1,6 8v Hi-Torque. Logan Renault din versiunea "Automatic Expression" va fi cea mai scumpă variantă şi va beneficia de servodirecţie, aer condiţionat, închidere centralizată, geamuri electrice, computer de bord, ajustare înălţime volan, faruri de ceaţă şi jante aliaj de 15 inci. Lista de opţiuni este compusă din Pachet de Securitate (frâne ABS, airbag-uri dual, a reia tetieră spate, volan din piele), Pachet Confort 2 ( Radio CD Player integrat în panou, şi care mai poate include elemente precum - MP3, USB, intrare auxiliară/ iPod şi Bluetooh, dar şi comandă prin satelit, geamuri electrice spate, oglinzi electrice şi alarmă).
    Potrivit Novidades Automotivas, preţul iniţial al Logan 2012 Automatic va fi destul de ridicat, adică 41.950 reali brazilieni (aproximativ 18.230 de euro), în timp ce preţul variantei manuale va fi de 38.450 de reali (16.700 de euro).
    Attached Files

  • #2
    Design nou al butoanelor de AC ! Dorinta bunicutei . Ce dracu mai cauta motor cu 8v nu prea inteleg. Si la banii astia imi iau chevrolet orlando si aia se apropie de cuvantul masina.

    Comment


    • #3
      Jenanta masina...dracu' se va mai lasa pacalit de o galeata dacia

      Comment


      • #4
        nu va stresati, si acum la ei loganul cu aceleasi dotari ca la noi, la ei costa cu 70-80% mai mult decat la no. acum 3 luni s-a intors din brazilia un coleg de servici si mi-a spus ce preturi au. pai renteaza sa le cumperi de aici, sa platesti taxa de vapor si iesi in castig cu 60% din pretul de achizitie. pariu ca-n europa va fi mai ieftin cu cel putin 5000-6000 de euro. motorul cu 8 valave cauta ce cauta si ala de pe octavia 2, adica o moarte amanata, dar care intr-un final, va veni sigur.
        dom'lui ministru al asfaltului si anumitor primari, un sincer "@#$%!"

        Comment


        • #5
          Ma gandesc ca loganul ala o avea alta calitate , nu o ruginii asa de repede ca la noi.

          Comment


          • #6
            Jelly, culmea e ca eu cred ca tabla e ok si nu rugineste asa repede...mai degraba m-as lega de faptul ca noul logan va avea acelasi interior execrabil finisat...modificarile sunt minore...plus ca probabil, nu vei avea (macar) ca optional:
            - tapiterii in diferite culori
            - ESP
            - airbag-uri cortina
            - pornire automata stergatoare la actionarea pompei de spalat, parbrizul / luneta
            - senzori de temperatura exterior/interior
            - cotiera inclusa in prelungirea bordului, pe tunelul central
            - tetiere spate tip virgula
            - masca plastic sub capota - unde sunt stergatoarele
            - senzori uzura placute frana
            - afisaj revizie tehnica pe computerul de bord
            - inchidere centralizata usa rezervor combustibil (sau macar sa-l faca cu cheie)
            - inchidere automata geamuri (electrice) cand se inchide centralizat masina
            - buton cu impuls geam sofer (macar ca optional)


            lista ar putea continua...nu ?

            Comment


            • #7
              man, tu cred ca voiau un passaat la pret de dacia 1300 si nici asa nu erai multumit ia uita-te tu la 207, 206, polo, fabia, fiesta, swift, albea, aveo si vezi dotarile alea la c epret duc masina. uita-te de curiozitate la unh 206 cu dotari de logan/sandero laureate si-o sa-ti treaca visele instant cu mertane la pret de dacia. si cum am mai zis, in brazilia preturile sunt mai mult decat umflate, sunt hotie la drumu'mare.
              dom'lui ministru al asfaltului si anumitor primari, un sincer "@#$%!"

              Comment


              • #8
                in doi trei ani preturile vor creste si mai mult la toate marcile .dacia va ramine tot la un pret mai mic si va fii la fel de vandabila ca masina noua ca ne place noua sau nu .cit despre interior la cit suntem de pretentiosi nu ne-ar multumi nici unul de golf sau altele .

                Comment


                • #9
                  Offtopic: Urmatoarea mea masina, va fi clar un SH si cred ca va fi Saab 9-3...are un coleg, si pot sa spun ca e superba, absolut superba...motor 1.9 diesel si 150 CP.

                  Comment


                  • #10
                    Succes , si sa ne anunti de costul reviziei de 120.000 sau 150.000 de km ( vreo distributie , ambreaj , etc.). Sau daca ai ghinion sa-ti pice vreo pompa (dieselul are destule). Sau poate iti permiti sa-ti iei un Saab pana in 50.000km.

                    Comment


                    • #11
                      Colegul asta al meu a schimbat distributia + placute frana = 950 ron cu tot cu manopera. Cand am vazut ce si-a luat...i-am zis ca il vor rupe piesele, dar se pare ca nu-i deloc asa...piesele sunt la fel de scumpe ca si la orice VW sau Opel - asta mi-au spus-o 2 mecanici, ca tot nu-mi venea sa cred.

                      ps. Geo, masina va fi SH, deci voi face revizia la un atelier bun si ieftin, de exemplu Oliseh mai avea de facut o ultima revizie pana la iesirea masinii din garantie, cei de la dacia service i-au spus ca-l costa (daca retin bine) 420 roni ?!, dar eu l-am convins si omul si-o facut la privat cu 150 ron (daca retin bine) - va trebui sa confirme Oliseh cifrele - oricum, a fost o diferenta enorma.
                      Last edited by bunicuta; 19 August 2011, 19:04.

                      Comment


                      • #12
                        Cu SH e bine pina la prima diagnosticare in reprezentanta ,ca dupa aia te interesezi la remat cit e kg de fier vechi .
                        Distributii si placute face gigi pe sant dar cind apar probleme sensibile s-ar putea sa regreti alegerea

                        Comment


                        • #13
                          @bunicuta: Sa vedem ce poate sa-i faca nea jiji in momentul in care ti-a picat pompa de injectie , si pica de la "excelenta" calitate a motorinei la noi in RO. Dar sa fim optimisti...

                          Comment


                          • #14
                            ma da chiar asa sariti pe bietu om?

                            la cati km o avea bunicuta cu sandero....cu saabu clar ca pe juma' face

                            Comment


                            • #15
                              Eu nu am nimic cu SH, daca sunt pana in 50.000 km. Nu am nimic cu omul, doar ca din experienta propie la POLO SDI (deci fara turbina) de 160.000 abia la reprezntanta au putut diagnostica exact de ce sta martorul de gaze aprins...pompa de injectie nu mai facea presiune corespunzatoare , de aici si pierderea de putere in schimb consumul era de 4.5% in oras. Si toti despteptii din ateliere au bagat diagnoze, idei de mecanici cu experiente ca e sonda lamda , ca e pompa de motorina , ca e un solenoid , mari abureli. Verdictul: ori mergi asa pana pica de tot ori 2000 de euro pompa noua ( sau se poate reconditiona ,asta tot de jiji in vreo 500 de euro dar nu garanteaza nimeni ca va merge mii de km)

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google