Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubsandero.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubsandero au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubsandero nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubsandero (dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubsandero (webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
__________________________________________________ ________________________________
See more
See less

Parbriz inghetat pe interior

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Parbriz inghetat pe interior

    De ce uneori ingheata parbrizul pe interior si pe exterior nu ?
    Cateodata se intampla sa fie inghetat numai pe interior, alteori numai pe exterior alteori si pe interior si pe exterior. Am masina de 3 ierni si pana in iarna aceasta nu am patit sa inghete pe interior.
    Dimineata la Cluj au fost -16 grade si nu am avut parbrizul decat putin inghetat pe exterior. In alte zile e mai caldut (-10; -8) si e inghetat pe interior.
    Am incercat ca inainte de a opri sa aerisesc interiorul, dar tot a aparut un strat subtire de gheata pe interior. Nu este un foarte mare inconvenient ca ingheata, numai ca am eu curiozitatea de a afla de ce se intampla asta si numai uneori. Ce as putea face sa controlez asta ?
    Probabil ca in zilele in care ingheata, umiditatea din masina este mare si vaporii depusi pe interiorul parbrizului ingheata.

  • #2
    nu am patit deloc asta pare rau... am gasit gjatza pe ea de un deget dar niciodata pe interior
    La fel ca ieri ca și azi ca și mâine mereu.

    Comment


    • #3
      La fel am patit-o si eu goan.
      ps.e chiar enervant ca ingheata pe interior,ba mai mult dupa cateva zile cum am observat am inchis paleta de la recirculare aer cu gandu ca din cauza aceea mai ingheata

      Comment


      • #4
        Da, asta si eu am incercat cu inchisul recircularii dar nimic.
        Apoi am incercat cu aerisitul, tot nimic. E ciudat ca dimineata a fost foarte rece.
        Cand ma grabesc, ca si solutie, mi-am achizitionat un burete (invelit in textil) de polish-at cu un fel de buzunar, pe care-l stropesc cu solutie de parbriz si care ma ajuta sa dezghet mai repede parbrizul pe interior. Avand buzunarul poti sa-l manevrezi mai usor.
        Un alt truc care-l mai folosesc dar asta si pt cand e inghetat afara, e sa las parasolarele jos. Atunci aerul cald care urca pe parbriz se intoarce si sta mai mult pe geam. Asa mai grabesc incalzirea si dezghetarea parbrizului si pe interior si pe exterior.
        O sa mai studiez problema si o sa revin cu concluzii.
        Last edited by Goan; 31 January 2011, 12:15.

        Comment


        • #5
          Singura explicatie care imi vine acum in minte este faptul ca umiditatea in habitaclu este mare.
          Vaporii de apa ingheta pe suprafata vitrata a masinii, creandu-se astfel acea ”pelicula” - strat de gheată pe geam.
          Spre fericirea mea nu mai am problema asta (de fiecare data cand spal covorasele am grija sa le streg bine, sau atunci cand se strange apa pe covorase de la zapada sa o sterg, altel se aburesc geamurile dupa care rezulta ceea ce spuneti voi). Am mai observat un lucru, acela ca atunci cand este nevoie sa incalzesc interiorul si tin comutatorul de aer pe recirculare se aburesc geamurile intr-un timp foarte scurt, de aceea indiferent de anotimp eu tin comutatorul numai pe aer proaspat.

          Eu am avut probleme cu aburitul geamurilor pe interior si am descoperit cauza: din cauza proastei etansari a chederelor spate, intra apa si se aduna sub scaunul sofer si pasager.
          In momentul in care comutam directionarea aerului cald la picioare, odata cu evaporarea apei, geamurile laterale spate, luneta si mai mult de jumatate din geamurile laterale fata se abureau - se umezeau imediat.
          Odata cu inlocuirea chederelor si introducerea masticului între muchia caroseriei si cheder, operatiuni efectuate pe garantie, am scapat de aceasta problema.
          Sper sa fie de folos ceea ce am descris mai sus. Toate bune.
          Last edited by Daniel Dinutoiu; 31 January 2011, 13:11. Reason: Automerged Doublepost

          Comment


          • #6
            Mie parbrizul nu mi-a inghetat niciodata , dar mi-au inghetat geamurile laterale si luneta.
            Probleme pot veni de la faptu ca ai umiditatea mare in masina poti inerca sa verifica daca ai infundat ventilatoru , chederele mai scapa apa , poate nu cureti covoroasele de zapada se topeste.

            Comment


            • #7
              Ventilatorul nu e infundat, ca isi face datoria. Pe la chedere nu intra apa ca nu am vazut covorasele ude.
              Cel mai probabil e de la zapada care se topeste. Sincer nu am urmarit cand a inghetat daca am intrat cu zapada in masina sau nu, dar am sa o fac.

              Comment

              Working...
              X
              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF
              Politica de Securitate Google