Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubsandero.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubsandero au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubsandero nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubsandero (dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubsandero (webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
__________________________________________________ ________________________________
See more
See less

Tamponare. Va rog, sfaturi...

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Tamponare. Va rog, sfaturi...

    Salutare. Ieri am reusit-o : nu am cascat ochii si l-am tamponat pe cel din fata mea, la o viteza mica, de 30 - 35 kmh. Avariile par mici, dar stau ca pe jar. Am fost la casco (Asirom), la constatare mi-au dat "verificare far dreapta" si "vopsire bara" (plus emblema, etc, dar nu cu alea am problema). Deci - la service era clar - farul e spart, nu e nimic de verificat, iar bara ar trebui schimbata pentru ca are un mic grilaj cu care se imbina cu calandrul superior, care este partial distrus. Am revenit la casco, inspectorul a spus ca mergem maine la service pentru o reconstatare, si ca farul se va schimba. Acum am 2 intrebari:
    1. bara se poate schimba? adica fiind masina noua, stiam ca piesele se inlocuiesc, nu se vopsesc.... vreau sa stiu daca merita sa merg pe varianta asta, mai ales ca "agatatorul" de calandru este deteriorat.... am sanse ?
    2. ce spuneti de alinierea aripii dreapta cu capota? va iesi ca inainte? sunt foarte suparat ca se vor vedea urmele "de buna purtare"....
    va rog, dati-mi un raspuns caci maine e reconstatarea....
    Attached Files

  • #2
    1. sigur ca bara se putea schimba...daca aveai o cunostinta la casco...sau daca iti "faceai" una; din cate vad in poza eu zic ca iese perfect si revopsita doar.
    2. alinierea aripii cu capota...hmm...atrage-le atentia repetat la maestrii tinichigii sa nu faca pe nevazatorii; uneori (deseori) au tendinta sa priveasca "in ansamblu" si trec usor peste detalii.
    Ai scapat destul de ieftin datorita vitezei mici la impact. Verdictul meu de nespecialist: o sa fie ca 'nainte cu revopsire bara, schimbat far, aliniere capota.

    Comment


    • #3
      Tata a lovit un caine. Avea in jur de 100 .. in momentul impactului nu avea mai mult de 50-60 eu eram Pasager

      Bara a iesit din cleme si coborase sub far, + crapate 3 cm in zona proiectoarelor, + plasticul negru din fata rotii spart(60 ron) o bucata de plastic.

      A fost schimbat tot dupa ea nimic reparat. In total 1400 Ron a costat. Dar lufturile nu mai sunt egale e o mica diferenta pt cine stie e suparator la ochi pt cel ce nu stie NU

      Comment


      • #4
        Daca acel grilaj care se imbina cu calandrul superior,este partial distrus,trebuie inlocuit cu totul.Un prieten de-al meu tot asa a avut probleme si cei de la casco au trecut doar farul inlocuit si revopsire bara,cei de la service au zis:nu putem sa iti inlocuim toata bara pentru ca in constatarea de la casco e trecut revopsire si nu inlocuire bara si atunci a sunat cel de la service pe inspectorul casco si cel de la casco a zis da...o sa vin peste o ora,au trecut doua ore si prietenul meu s-a enervat si s-a dus la OPC,cel de la OPC a venit la service,iar cad cel de la service l-a vazut a sunat dupa inspectorul de la casco si inspectorul spunea da vin peste o jumatate de ora si cel de la service cica hai acum ca a venit si cineva de la OPC si in maxim 10 minute a venit si cel de la casco.De obicei cei de la casco si cei de la service se inteleg destul de bine si cel de la casco ii spune prietenului meu ca nu trebuia sa faca scandal ,ca o inlocuiau(bara) ca nu trebuia sa vina cei de la OPC.Iau inlocuit bara arata ca noua dar se poate sa iti ramana un pic de spatiu intre far si bara{prietenul meu are logan si iti spun sincer ca are un pic de spatiu}.Cei de la service sunt smecheri daca iti pun bara noua este ok,daca iti pun de la alt{sandero in cazul tau}se poate sa se mai cunoasca ceva.Sfatul meu este sa le spui de prima data celor de la service ca daca nu iese ca noua tu nu iei masina pana nu arata ca noua.

        Eu sper sa iti arate ca noua.
        Last edited by Milea Vladimir; 25 March 2009, 10:44. Reason: Automerged Doublepost

        Comment


        • #5
          De multe multe multe ori auto-sugestia isi face f bine treaba.
          "Vai ce distanta mare are acuma decand mi-au schimbat-o..."
          Poate in realitate nu-i vorba decat despre 1-2mm sau poate chiar deloc.

          Comment


          • #6
            Inspectorul pare sa fi fost cam... ambiguu. Vopsirea barei se referea la bara metalica de dedesubt. Bara din plastic, pe care el a consemnat-o "acoperire bara" se pare ca se referea la schimbarea ei. Pe scurt: mi s-a dat schimbare la absolut tot, inclusiv la condensatorul de ac, care s-a dovedit a fi usor indoit de o bucata de fier care sustine calandrul dintre faruri. Multumesc pentru sfaturi.
            A! inca ceva: stiti cumva daca bara de plastic vine vopsita sau neagra? oare or fi in stare sa o vopseasca calumea?

            Comment


            • #7
              Din cate stiu eu vine neagra si o vopsesc ei.

              Comment


              • #8
                ai mare grija ca cine iti face constatarea si receptia la service sa se ocupe si mai departe de masina. eu am avut o problema asemanatoare; in service un tip a facut constatarea(stabilise-m cu el ca trebuie aliniata aripa si ca trebuie putin indreptat un colt), altul mi-a facut receptia, iar cand am luat masina am gasit aripa neatinsa.

                Comment


                • #9
                  Originally posted by vic24 View Post
                  A! inca ceva: stiti cumva daca bara de plastic vine vopsita sau neagra? oare or fi in stare sa o vopseasca calumea?
                  Bara vine neagra si o vopseste service-ul. Faza e ca vopsirea barei necesita folosirea unui plastic primer - altfel se va coji vopseaua. Atentie pentru ca mai sunt unii mesteri care "uita" de "detaliul" asta. La ce service o repari?

                  Comment


                  • #10
                    Vic 24-parerea mea este sa fii atent ca eu nu zic... se pricep cei de la service dar sunt neseriosi adica{mai uita sa puna un capacel,mai o zgaraie ei cumva,ba mai lasa un furtunas} sa fii atent la urma cum iese ca sa nu observi dupa ce iesi din service ca dupa nu mai faci nimic,ei spun gata s-a reparat puteti sa o luati si cauta sa pleci cat mai repede,te uiti atent la toate detaliile si ce au inlocuit si cat de bine si dupa nu o sa ai probleme.

                    Comment


                    • #11
                      @vladimir: detalii??? ) la Nesti in Berceni imi dadeau masina inapoi fara bandoul de pe usa dreapta-spate; partea interesanta este ca masina statu-se in ploaie fara bandou!!!

                      bandoul nu cred ca este detaliu; meseriasul roman reuseste sa te uimeasca foarte usor

                      Comment


                      • #12
                        Mie nu mi-au strans bine capacul de la borcanelul de antigel si a dat pe langa un pic dar am vazut latimp si am rezolvat,de cateva luni un prieten de-al meu si-a luat un logan a fost de doua ori la service si de doua ori cei de la service nu i-au inchis capota,uita sa mai puna totul la loc,ori nu strang bine ce e de strans,nu umbla cu grija o mai zgaraie si-or fi facand cei de la service treaba dar dupa mine cam "barbari".

                        Comment


                        • #13
                          O repar la reprezentanta din Constanta (din pacate - se stie ca olteanu e rau famat....) dar aici are asiguratorul decontare directa, plus interventia sa nu afecteze garantia... Acum sper sa nu am si ghinionul sa iasa nasol, dupa ce ca am lovit-o....

                          Comment


                          • #14
                            Lasa nu iti face griji,trebuie sa iasa ca noua,te uiti atent cand este gata ,ca sa fie totul ok.Se intampla astfel de tamponari,asta e viata...

                            Comment

                            Working...
                            X
                            Logan | Dacia Logan |Anulare DPF
                            Politica de Securitate Google