Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubsandero.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________

I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________

II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubsandero au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubsandero nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubsandero (dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________

III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubsandero (webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Hi Sandero owners!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Hi Sandero owners!

Hello everybody,
    Let me introduce myself, my name is Alexandre, I'm from Brazil and I bought a Sandero. This is a beauty and strong car!

It's 1.6l Flex Fuel, runs with Alcohool or Gasoline in any misture of two. Using ethanol my Sandero have 95 horsepower, I'm really happy with this car.

welcome among the romanian users of sandero!
    one question: the car can run 100% on ethanol or it is necessary to have some gasoline?
    how many kilometers do you have with the car? put some pictures with your car, if you have...to see the differences and of course, to comment them
    dom'lui ministru al asfaltului si anumitor primari, un sincer "@#$%!"

Comment

Thank you for reply Seba!

I run 450 kilometers in Ethanol (E100) tank and 600 kilometers in Gas. tank. The size of tank is 50 litters. The price of gasoline litter here is 1 dolar and alcohol is 50 cents, so is much better use alcohol (and it's better to the mother nature)

The power of engine in alcohol is better too. In gasoline the performance is 90 HP and using alcohol is 95 HP. Because alcohol need more compression, and the engine adjust it in eletronic injection while you change the fuel.

Yes, you are right. There is a small gasoline compartment in engine to start the engine when you use alcoohol. The size is 3 litters and is enough for 3 to 6 month. But in the car tank you put only ethanol pure without gasoline. The problem is that ethanol is bad to start the engine in cold weather (above 10 degrees celsious). But in Brazil is quite always hot, so only cold regions like mine city needs gasoline compartment.

Sory the pictures are bad definition because I used cellphone
      Here is some pictures:

The front of car, I was waiting the transist departament to build de license plates.

The back side.

Inside the car

The panel! That day there were only 189 km in total

Comment

You have a very nice Sandero. Have great care of him.
        Scuzati absenta indelungata. I'm back

Comment

uitati-va la stergatorul lunetei. pleaca din stanga spre dreapta. la noi e invers. interesant

very nice car!!!
          -fara-

Comment

Sandero English Corner

Use english, will you? And yes, all Brazilian Sandero's have the rear wiper starting position on the left, unlike the romanian ones.

@Alexandre Felipe Muller: the opulstory seems different in your car. I know it's a kind of nap, but is it time resistant?
            Last edited by Stefan; 3 May 2009, 00:50.

Comment

look, there are several things different from Dacia Sandero to Renault Brazilian Sandero. The rear wiper as you said, and the rearview mirror, and the front finishing. The grade (front screen) of Dacia Sandero is better. I think those changes were made to normalize the Sandero to Renault Clio that is sold in Brazil like his little brother, while Clio is the initial segment of compact cars the Sandero is the second option. If you look to Clio all those changes are equal on it. Except the Sandero Stepway that is completely different from mine Sandero.

What is opulstory?

don't quote the last post of the thread, use "quick reply" instead. thanks
              Last edited by Seba; 3 May 2009, 22:48.

Comment

upholstery

Comment

Renault front grille is the most beautiful in comparison with dacia.

It is more elegant
                  Attached Files

Comment

Every Brazilians automobile magazine's said that Renault front is old fashioned (they always try to critics the not traditional brazilian industry VW, FIAT, GM). I like the dacia front too, but I think the two is good.

Stefan:

The upholstery (I confess that I learned this word now) is more resistant than looks like. It's normal tissue (of course that I prefer leather, if my financial conditions were better)

In my car the doors finishing is plastic, and there is not airbag and abs...
                    The Dacia have those equipments, have not?
                    Last edited by Seba; 4 May 2009, 09:30.

Comment

Now I discovered how to attach pictures!!! Yeah
                      The engine photo, look the gasoline compartment to start in cold engine.
                      The pic "1.6 8v HiFlex", the luggage compartment, and others
                      Attached Files

Comment

yes, dacia in romania has abs in standard version. it's a european union law and they have to obey. hopefully starting next year they will put also esp in standard. regarding side airbags, they can be ordered as optional equipment, but only on 2 versions, i think, laureate and prestige. i think you have the same versions, or...?
                        dom'lui ministru al asfaltului si anumitor primari, un sincer "@#$%!"

Comment

I find that Dacia's upholstery is awful, that's why i asked you about that.

Originally posted by Seba View Post
                          hopefully starting next year they will put also esp in standard.
                          Actually the directive says 2011 will be the year ESP becomes mandatory. I find it difficult to believe that Dacia will be able to equip the current models with ESP. They'll get a derogation maybe.
                          The next generation of Logan II based models will certainly have ESP.

Comment

Maybe year 2011 will be the ear of New Logan 2 and later New Sandero.
                            There were some discussions about Logan being a little bit too old and the PH2 tried to refresh the model a little bit.
                            Anyway, back to Sandero, great car Alexandre Felipe Muller congratulations !
                            I was wondering about your CAR COMPUTER, does it shows the instant fuel consumption ?

Comment

Originally posted by Stefan View Post
                              I find that Dacia's upholstery is awful, that's why i asked you about that.
                              For me it's okay, I prefer the holstery of my old Clio, but the sandero is nice too.

Originally posted by Stefan View Post
                              Actually the directive says 2011 will be the year ESP becomes mandatory. I find it difficult to believe that Dacia will be able to equip the current models with ESP. They'll get a derogation maybe.
                              The next generation of Logan II based models will certainly have ESP.
                              In South America the reallity is completely different. We only have nude cars! As the things are going, maybe in the future the engine will be optional and we will run like flinstones cars.

Its important to say that only the car drinks alcoohol. The driver doesn't
                              Last edited by Alexandre Felipe Muller; 5 May 2009, 02:00. Reason: Automerged Doublepost

Comment

Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google