Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubsandero.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubsandero au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubsandero nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubsandero (dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubsandero (webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
__________________________________________________ ________________________________
See more
See less

Sj-11-amf

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • daca nu e numele tau pe citatie nu te duce..le spui ca e o greseala..daca vrei scrie o hartie la calculator in care le explici ca au facut o greseala si o trimiti prin posta la judecatoria respectiva , mentionand numele dosarului in care esti chemat. dar daca stii ca ai semnat un Pv, si ca aia chiar a trecut pe rosu...gandeste-te ca puteai sa fi tu cel care intra in intersectie pe verde si "XXX"(doamne ce imi palce expresia asta..o sa imi iau ban intr-o zi...) intra peste tine si iti imprastia creierii pe asfalt... sa stea fara permis 3 luni daca e".... nimfomana in calduri"

    p.s. ce crezi frate ca iti face judecatorul/rea??? eu stau zi de zi in fata lor si cateodata ii si sfidez... TOT OAMENI SUNT. poate in profesia ta o sa ai de-a face cu un judecator care o sa se cace pe el de frica cand o sa stie ca esti tu in fata lui....du-te fara stres..poarta-te ca atare...si 2 ore pe care le pierzi...reprezinta o experienta de care osa fi mandru la un moment dat..
    Last edited by chitziman; 16 June 2012, 22:51. Reason: atentie la limbaj
    -fara-

    Comment


    • Spanule, nu-s stresat bre...e o formalitate ce am eu de facut la judecatorie...dar ma enerveaza ca o fac pe timpul meu liber....asta e problema....si ma mai enerveaza ca am semnat ca boul pv-ul ala, desi eu nu am vazut ca proasta aia sa treaca pe rosu....deci eu nu stiu daca a trecut....in fine....ma duc personal la judecatorie cu citatia, si le spun ca la adresa mentionata nu exista personana citata...daca e o greseala typo, imi vor da una cu numele meu, daca nu....asta e...greseala de intocmire a PV, si politistul se va face de cacao fara martor....

      Comment


      • Originally posted by bunicuta View Post
        Pret benzina in 28 iulie 2010: 4,57 ron/l
        Pret benzina in 23 octombrie 2011: 5,50 ron/l => + 20,35% a urcat pretul la benzina de 95

        09 August 2011 - Prezent


        09 August 2011 Rompetrol 95 18,45 L x 5,42 ron/l = 100 lei

        19 August 2011 Rompetrol 95 18,81 L x 5,32 ron/l = 100 lei

        03 Septembrie 2011 Rompetrol 11,10 L x 5,40 ron/l = 59,99 lei

        17 Septembrie 2011 Rompetrol 18,35 x 5,45 ron/l = 100 lei

        TOTAL: 09 August - 23 Octombrie 2011 = 359,99 lei

        1 August 2011 - 1 August 2012

        1.11.2011 Rompetrol 12,86 litri x 5,44 ron/l = 70,01 lei
        19.11.2011 Rompetrol 13,94 litri x 5,38 ron/l = 75 ron
        20.11.2011 Rompetrol 11,13 litri x 5,38 ron/l = 59,93 lei
        30.11.2011 Rompetrol 14,84 litri x 5,38 ron/l = 79,89 lei
        16.12.2011 Rompetrol 18,6 litri x 5,38 ron/l = 100,12 lei
        28.12.2011 Rompetrol 26 litri x 5,38 ron/l = 139,88 lei
        12.01.2012 Rompetrol 36,47 x 5,48 ron/l = 199,91 lei
        4.03.2012 Mol 17,48 litri x 5,72 ron/l = 99,99 lei
        25.03.2012 Mol 17,48 litri x 5,72 ron/l = 99,99 lei
        08.04.2012 Mol 10,49 litri x 5,72 ron/l = 60 lei
        13.04.2012 Omv Petrom 12,25 litri x 5,72 lei/l = 70 lei
        24.04.2012 Omv Petrom 12,03 litri x 5,81 lei/l = 69,95 lei
        12.05.2012 Mol 16,91 litri x 5,89 lei/l = 99,6 lei
        25.05.2012 Mol 22,15 litri x 5,86 lei/l = 129,8 lei
        09.06.2012 Rompetrol 17,14 litri x 5,83 lei/l = 99,93 lei
        1.07.2012 Rompetrol 17,65 litri x 5,66 lei/l = 99,9 lei
        12.07.2012 Rompetrol 12,58 litri x 5,73 lei/l = 72,14 lei
        21.07.2012 Mol 17,42 litri x 5,74 lei/l = 99,99 lei

        TOTAL: ~ 2085 lei (9 august 2011 - 1 august 2012)

        aproximativ la acelasi numar de Km anual, diferenta este de ~ 300 lei in plus si asta datorita pretului benzinei AICI
        Last edited by bunicuta; 1 August 2012, 09:06.

        Comment


        • Revin cu informatii referitoare la o mai veche problema explicata AICI

          Am cumparat acum cateva zile din Lidl o solutie tip spray, asemanatoare cu WD40, firma e W5 silicon cu ulei 200 ml la pretul de 5 lei....am dat pe la toate usile la balamale, in cuplele centurilor de siguranta fata, la hayon...la nuca coloanei de directie (o vedeti sub pedale - langa mocheta) si am zis sa incerc sa vad daca nu cumva pot face sa dispara zgomotul scaunului, asa cum a fost prezentat in video.

          Am ridicat scaunul soferului la maxim, si cu capul intre pedale am reusit sa-mi strecor mana pe sub scaun am spreiat toate incheieturile metalice ale sistemului de ridicare scaun si cele 2 arcuri masive de lateral-spate-jos....ideea e...NU MAI SCARTAIE NIMIC chiar si cu scaunul jos...nu mai scartaie deloc, la primavara o sa mai dau un rand sa fiu sigur ca e uns bine acolo.

          Comment


          • De ieri a inceput sa-mi scartaie directia...cum invarteam de volan cum scartaia ceva....credeam ca e de pe la roti, am dus masina la service (e inca in garantie) si acolo mi s-a confirmat ca e un zgomot in partea dreapta.
            Masina a fost ridicata pe elevator, o verificat mecanicul cu un fel de cheie tubulara ceva pe acolo (capetele de bara ?), nu era nici o problema. De fapt de unde provenea zgomotul ?
            Daca deschideti capota si puneti pe cineva sa roteasca de volan, va uitati la tampoanele stanga/dreapta ale telescoapelor si o sa vedeti cum se misca si freaca pe tabla...ei bine de acolo se auzea acel scartait....au rezolvat problema cu WD40 sub ambele tampoane, in timp ce un mecanic invartea de volan si se misca tamponul, altul dadea cu spray, zgomotul a disparut ca prin minune !!!

            Comment


            • pai asa e sistemul proiectat sa se miste si mansoanele alea de cauciuc in momentul in care virezi. dar vezi ca acolo ceva nu este in regula, pentru ca acele mansoane ating foarte putin caroseria si in nici un caz nu trebuie sa scartaie. te sfatuiesc sa studiezi cu mai multa atentie problema asta...
              Stock is boring...
              My ride: http://www.loganclub.ro/forum/b_20_r...85#post1410785

              Comment


              • Salutare! Am cel putin 4 colegi si cu mine ce confirma ca nu exista masina cu costuri de mentenanta mai mici decat Logan sau Sandero. Am fost nevoit sa renunt la masina, dar dupa ce imi iau casa, ce optiuni as avea? Am mers cu 0.9-ule si este destul de impresionant. Nu stiu cu AC-ul cum se comporta dar este o optiune interesanta. Poate un sh peste vreo 6 luni chiar merita , la vreo 40.000km.

                Comment


                • posbil ca..daca te referi la un schimb de ulei (ceea ce reprezinta revizia la dAcia) sa ai dreptate referitor la costuri. dar,daca stau sa ma gindesc la faptul ca o piesa care se uzeaza in nici 1000 km si costa 3-4000 lei, atunci nu se sustine afirmatia...si dacia (bai reno') din pacate "contine" asa ceva. sandero e frumos si atit. poate ieftin de intretinut si "ieconomic" e in mintea romanului, dar e o masina slaba, betiva si mult prea scumpa la ce ofera. daca va consolati cu faptul ca ati luat o masina 9, cu garantie, aia e frectie....mai ales ca e dacie.
                  acuma, dupa sandero, am octavia (sh) si de 1 an si 3 luni de cind e la mine i-am schimbat asta toamna uleiul, dupa aproape 1 an de cind am luat-o (ca asa am vrut eu..desi mai puteam purcede 25 kkm, dupa stupidus) in afara de asta masina nu a vazut decit talpa si benzina. nu mai aduc in discutie feelingul la volan si ceea ce imi ofera aceasta masina. iar ce pret..mult sub un sandero nou, la un rulaj excelent.(`65 kkm avea cind am luat-o)
                  dar nu intru in polemici ca sutem in afara topic. referitor la motoarele mici, fie ele si cu turbo un categoric NU!
                  revenind la topicul omului..bunicuto desi nu umbli mult cu masina, asteapta-te sa iti tot scirtiie una-alta, caci ....doar stii, asta e Dacia. macar fii fericit ca nu iti pica ceva pe partea tehnica, sau ca iti ploo in masina, sau ca iti tzacane motorul, etc.
                  Last edited by ciomp; 10 February 2013, 01:17.

                  Comment


                  • Nu stiu ce vrei sa spui , dar in cei 65.000 km cu Sandero nu am facut decat revizii. Nu a picat nimic de pe ea. Acum are 75.000 , condusa de o fata, si a schimbat doar 2 capete de bara. Stai linistit cu piesele , sa vezi la Skoda ce se intampla daca iti cade ceva...

                    Comment


                    • stau linistit! la sandero mi-au cazut 4 casete de directie in 25 k km! de platit nu le-am platit ca cica eram in garantie; dar am vazut facturile!..alea din brazilia costau enorm!

                      ps eu vreau sa iti spun ca la masina mea sh, in 1 an nu am facut decit revizii! Costul pieselor e irelevant, pentru ca din punct de vedere calitativ nu putem compara marcile (nu ma refer la jaful tau de fabie)
                      Last edited by ciomp; 10 February 2013, 02:05. Reason: Automerged Doublepost

                      Comment


                      • Masina imi iese din garantie pe 31 mai 2013 (am avut 4 ani garantie) si acum am abia 20K Km...prin mai probabil voi avea ~23K Km...dupa garantie mi-e groaza sa nu mi se duca cumva caseta de directie...oricum, zgomotul pe care l-am avut a fost sigur de la acele tampoane, era exact un harsait de cauciuc pe metal....oricum, la inceputul lui aprilie, merg cu masina la revizie, dar nu la dacia service ci la un privat, si pe langa schibul de ulei - filtre, il pun sa-mi verifice tot pe sub masina - directie, bucse, burdufuri, arcuri, telescoape...etc. Daca va descoperi ceva in neregula imi va scrie un proces verbal cu care ma duc la dacia service si le cer sa mi le inlocuiasca pe garantie.
                        Din pacate eu unul va trebui sa mai tin Sandero mult si bine, si taxa de mediu e mare acum, si nici nu am chef sa o vand si sa mai arunc cu bani sa-mi iau alta masina. In afara de faptul imi scrataie plasticele din toate incheieturile (am dat cu WD40 - prin o gramada de locuri) nu am avut nici o problema mecanica in cei aproape 4 ani...acuma nah, are si putini km.
                        Ciomp...vad ca incet incet, lumea isi vinde gunoiul de Sandero si isi cumpara altceva...ehe....asa as vrea sa fac si eu la fel....mai ales ca in fiecare zi mergand la munca trec pe langa un Saab 9.3 1.9 TDI din 2005 scos la vanzare care arata impecabil...

                        Comment


                        • Salut.Eu am cu sandero 72000 si nu bate caseta de directie si nici alta piesa sau subansamblu.Daca vrei sa nu ai probleme cu caseta evita bracarile la max pentru ca ele solicita cel mai mult caseta de directie .Daca aceste viraje inchise coincid cu trecerea prin denivelari atunci sigur isi va face simtita prezenta troncaneala de caseta .Cit despre saab cred ca te maninca ,parerea mea si fara vreo jignire.

                          Comment


                          • Nici mie nu imi bate caseta si n-am probleme cu masina. Si stati linistiti ca si la gama vag pica casetele de directie in veselie. Mai ales cele facute de koyo, trw-urile mai putin.

                            Comment


                            • Originally posted by ciomp View Post
                              stau linistit! la sandero mi-au cazut 4 casete de directie in 25 k km! de platit nu le-am platit ca cica eram in garantie; dar am vazut facturile!..alea din brazilia costau enorm!

                              ps eu vreau sa iti spun ca la masina mea sh, in 1 an nu am facut decit revizii! Costul pieselor e irelevant, pentru ca din punct de vedere calitativ nu putem compara marcile (nu ma refer la jaful tau de fabie)
                              Am la servici o octavia 2 bussines edition careia i s-a schimbat caseta de directie de 2 ori in 30.000 km , pe garantie, iar la cealalta cutia de viteze DSG in 21.000km. Rebuturi sunt peste tot, in banii astia. Ceva ce poti numi masina , costa, dar si trebuie sa ti-l permiti. De ex. la Touareg daca vrei sa schimbi un bec trebuie sa te duci doar la service, au niste suruburi speciale. Dar aia este o masina.

                              Comment


                              • BRD, deci directia bracata la maxim o folosesc doar la parcari, niciodata nu opresc masina cu rotile bracate la maxim. Problema e ca merg la tara si pe o portiune de vreo 3 km drumul e din placi de beton asezate una langa alta...deci drumul nu e perfect plat...acolo mi-am fucked masina de-mi scartaie bordul in dreapta sus (langa geam), scaunul soferului (am dat cu ulei cu silicon peste toate partile metalice de sub el - acum nu mai scartaie), ceva greieri in usa drepta fata...
                                Mi-e teama ca pe acel drum sa nu-mi distrug caseta de directie...repet, nu sunt gropi...dar imbinarile dintre placile de beton sunt sunt perfecte...si trecand peste ele cu 50- 60 Kmh in tr 3-4 mi se transmit vibratii in toata masina...
                                In rest, masina imi sta in copertina, nu o ploua, nu e expusa la soare...e bine ingrijita.


                                BRD, tu ca mecanic ce recomanzi: sa schimb distributia la 4 ani (adica acum in iunie) si probabil ~25K km sau o pot face si la 5 ani si poate vreo 33K km ? (mecanicul sef de la dacia zicea, neoficial, ca pot sa o schimb si la 5 ani, ca in principiu, la cati km are masina, riscul sa se rupa cureaua e foarte mic)

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google