Meniul secret (calibrarea acelor) ... nu este. In meniu, din ce imi aduc aminte, urca pana la 170 .
Intadevar a mea stock fara nici o modificare nu a vrut sa urce mai sus de 175 km/h.
Uitati o alta poza facuta putin inainte, dar cu vederea "dupa colt"
( e chiar asa de greu de crezut ca a urcat la 200?) . Ce e drept de la 180 a urcat mai greu. Mentionez ca aceste "testele" au fost facute pe autostrada.
Modificarile sunt prezentate in totalitate pe thread .
Cele relevante la Vmx sunt:
>resoftarea (este cea generica)
>filtru de aer sport
>evacuarea
>greutatea jantelor ( la mine au pana in 10Kg cu tot cu cauciuc, plumb, umflate, etc)
>benzina

P.S. La viteza maxima nu conteaza caii ci cat de "lunga" este cutia. Nu poti spune ca este nevoie de x cai sa ajungi la o anumita viteza. In cazul Peugeot 307 1.6 HDi 110 CP intradevar are cai si cuplu mai mare dar nu poti compara un benzinar aspirat cu un diesel turbo, sunt diferente de turatii mari intre diesel si benzina, cutiile de viteza la diesel sunt foarte lungi din cauza turelor relativ mici la care lucreaza (in raport cu un benzinar). Ar fi mult de dezbatut pe acest subiect
... Oricum mai sus de 210 nu poate fizic cutia de viteze (jh3)...

Uitati o alta poza facuta putin inainte, dar cu vederea "dupa colt"

Modificarile sunt prezentate in totalitate pe thread .
Cele relevante la Vmx sunt:
>resoftarea (este cea generica)
>filtru de aer sport
>evacuarea
>greutatea jantelor ( la mine au pana in 10Kg cu tot cu cauciuc, plumb, umflate, etc)
>benzina

P.S. La viteza maxima nu conteaza caii ci cat de "lunga" este cutia. Nu poti spune ca este nevoie de x cai sa ajungi la o anumita viteza. In cazul Peugeot 307 1.6 HDi 110 CP intradevar are cai si cuplu mai mare dar nu poti compara un benzinar aspirat cu un diesel turbo, sunt diferente de turatii mari intre diesel si benzina, cutiile de viteza la diesel sunt foarte lungi din cauza turelor relativ mici la care lucreaza (in raport cu un benzinar). Ar fi mult de dezbatut pe acest subiect

Comment