Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubsandero.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubsandero au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubsandero nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubsandero (dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubsandero (webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
__________________________________________________ ________________________________
See more
See less

Sandilica mea

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Sandilica mea

    Tocmai am primit masina si sunt foarte multumit de ea (cel putin pana acum). Am niste intrebari pentru voi:
    -cum se spala luneta? cand trag de maneta se stropeste doar parbrizul
    -e normal sa bage aer in continuu? flux mic, dar baga
    -consumul fluctueaza cam cu 1 l/100 km: in primii 80 de km am avut un consum de 7,8 si acum dupa aproape 120 de km a crescut la 8,4%. Paradoxal este ca am facut exact acelasi drum, condus la fel, aceleasi conditii dar cu consumuri diferite.
    In rest totul pare OK: am amortizoare pe gaz, n-am bara stabilizatoare (dar imi pun yo), am alarma originala montata (care e foarte faina si desteapta), mi-am pus cotiera si presuri originale, am montat un nou Radio-CD cu USB si oglinda cu senzori de parcare si bluetooth despre care vorbeam in alte posturi.
    Attached Files

  • #2
    salut dj_cosmin17,sper ca nu faci misto cu noi adica cu spalatul lunetei.pai e simplu,pe maneta spalare exista un buton care se roteste la prima rotatie actioneaza stergatorul spate iar la adoua rotatie si stropeste.

    Comment


    • #3
      chiar ai amortizoare pe gaz?ce model ii ?laureat.pt.ca si al meu e tot laureat si nu am amortizoare pe gaz.

      Comment


      • #4
        Vis-a-vis de spalat luneta, ma asteptam sa fie la fel cu spalatul parbrizului . Nici prin gand nu mi-a trecut sa incerc butonul ala pana la capat, iar in carte nu scrie (sau n-am vazut eu). In legatura cu amortizoarele: am Laureate si cand am luat-o am stat cu ea vre-o 3 ore prin service sa-mi monteze tot ce aveam (Radio-CD, senzori, cotiera, etc) si cu ocazia asta i-am rugat s-o urce pe rampa si s-au uitat baietii sub ea si mi-au zis ca am amortizoare pe gaz si n-am bara stabilizatoare (erau la curent cu discutiile astea). Au mai spus ca nu se mai monteaza bari stabilizatoare nu din cauza ca Renault a remediat anumite probleme de stabilitate ci din cauza ca "nu s-a rasturnat nici un prost pana acum din cauza lipsei ei"; "iti recomandam sa-ti cauti si sa-ti cumperi, si dupa aceea vii la noi si o montam" (astea au fost cuvintele lor)

        Comment


        • #5
          Salut,

          Originally posted by dj_cosmin17 View Post
          -e normal sa bage aer in continuu? flux mic, dar baga
          si la mine se intampla la fel.

          Frumoasa "sandalica", asteptam poze cu cotiera, oglinda.
          In viitor o sa mai urmeze modificari pe "sandilica" ?

          Comment


          • #6
            Cum adica baga aer? In mers cu butonul de recirculare spre dreapta e normal sa intre aer de afara.

            Comment


            • #7
              Dap, dar nu era mai bine dak nu intra deloc ??? ca doar deasta o opresc

              Comment


              • #8
                Cum adica oglinda cu senzori de parcare?unde are senzorii bagati?Cat despre aer si la mine baga,dar mie imi place!Si e adevarat,am recircularea pusa!
                Lucrurile se mai schimba,oamenii NU!

                Comment


                • #9
                  Rashx sa vorbit despre oglinda aici (incepand cu postul 15)
                  si pentru detalii despre oglinda aici

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by Shoot View Post
                    Dap, dar nu era mai bine dak nu intra deloc ??? ca doar deasta o opresc
                    Pai muta butonul spre stanga, pe recirculare si nu mai intra aer.

                    Comment


                    • #11
                      Dealerul mi-a spus ca se aburesc geamurile la recilcularea aerului din interior, mai bine inchizi aeratoarele.

                      Comment


                      • #12
                        Mda. Dealer dus cu pluta. Folosirea aerului conditionat: pornirea lui se face pe aer de afara, dupa ce se raceste in interior se trece pe recirculare, pentru a nu se chinui sa raceasca aerul cald de afara tot timpul. Nu se abureste nimic. Cu un km inainte de a ajunge la destinatie, se inchide aerul conditionat si se lasa ventilatia sa mearga, pentru a iesi umezeala in instalatie - chestie de intretinere, altfel se vor forma bacterii inauntru si vor apare mirosuri neplacute.
                        Iarna la fel se pleaca cu aer de afara si se trece pe recirculare, de data asta cu incalzire.

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by marian66v View Post
                          Dealerul mi-a spus ca se aburesc geamurile la recilcularea aerului din interior, mai bine inchizi aeratoarele.
                          Am patit, acum 1 saptamana am fost la tara si am mers pe un drum prafuit , am mutat pe reciclare , si knd am pelcat am utat aerul asa, dupa 1,5-2 km incepuse sa se abureasca geamurile, afara erau in jur de 8 grade

                          Comment


                          • #14
                            Folosesc dimineata incalzirea cu aer de afara, crede-ma undeva la jumatatea gradatiilor pe cald si ventilatorul la 1 sau 2, este foarte cald. De aburit geamurile, depinde de diferenta de temperatura dintre interior si exterior, umezeala de afara, numarul de persoane din masina, etc. Intr-o situatie ca aceasta am fost nevoit ca, aeratorul din stinga sa il orientez catre geamul usa stanga spre oglinda pentru a avea vizibilitate.

                            Comment


                            • #15
                              Salut

                              Scuze ca nu am postat inca poze cu cotiera si cu oglinda, asa cum ati cerut, insa nu am facut deocamdata (astept si eu o zi cu soare). Va multumesc pentru raspunsurile date si am (din nou) o nelamurire: dupa ce am avut un consum fluctuant (ala despre care vorbeam mai sus), dupa 2 zile de stat pe loc, cand am plecat cu masina mi-a aratat un consum de 14,1% De ce? Cineva spunea ca la relanti consuma 1l/7ore si eu inainte sa plec am lasat cateva minute sa mearga in gol si cu incalzirea data drumu. Sa fie asta problema oare? Sau rodajul (doar 150 km parcursi)?

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google