Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubsandero.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubsandero au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubsandero nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubsandero (dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubsandero (webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
__________________________________________________ ________________________________
See more
See less

My new Dacia car - Sandero Stepway Prestige 2018 0.9Tce Easy-R

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • danLaza
    replied
    geoto de 3 ani, detin Sandero Stepway 2, ?i de fiecare data cand urc in ea m? simt ca în ziua când am ridicato de la dealer. Subscriu ?i eu ,acest motoras e sprinten r?u de tot,testat in conditii de urcat muntele cu 3 persoane + bagajele aferente.

    Leave a comment:


  • Tusiyo
    replied
    Salut geoto, pareri dupa 8 luni de folosire?

    Leave a comment:


  • diniasi
    replied
    Arata foarte bine accesoriile pe care le-ai ales.
    Sa o conduci cu placere!

    Leave a comment:


  • geoto
    replied
    Multumesc tuturor pentru urari si abia astept sa citesc si postarile celor care vor deveni mandri posesori de Sandero in viitorul apropiat!

    Leave a comment:


  • geoto
    replied
    Referitor la accesoriile montate

    Salut,

    Am fost intrebat despre accesoriile de origine pe care mi le-am montat.

    Am ales asa:
    -aparatoare de noroi fata-spate
    -paravanturi fata
    -aparatoare usi fata-spate
    -praguri usi fata
    -prag portbagaj montat pe bara spate

    Intai de toate se integreaza perfect si sporesc enorm aspectul frumos sportiv al masinii. Aparatoarele de noroi vin "turnate" si nu trebuie sa explic utilitatea lor si arata muuult mai bine decat in poza de pe site-ul Dacia. Paravanturile sunt foarte discrete si solide, iar avantajul de a le avea apare cand vrei sa ti geamurile usor coborate cand ploua sau la viteza mai mare. Aerisirea se face super ok, nu te ploua si nu te bate curentul in spate. Cel de-al treilea accesoriu care mi se pare foarte misto este acel prag de portbagaj. Pe langa faptul ca protejeaza bara la incarcarea portbagajului, arata foarte-foarte bine (este de acolo).

    Sunt putin dezamagit de aparatoarele de usi. Sunt mult prea subtiri decat ma asteptam si nu protejeaza deloc la deschiderea portierei (sa nu se loveasca tabla). Cred ca sunt proiectate mai mult pentru aspect si pentru protectia la loviturile de pietricele si mizerie de pe drum.
    Cat priveste pragurile interioare de usi, astea stiam clar ca sunt doar fitza inca de la inceput. Arata bine, dar nu imi plac ca sunt facute dintr-un plastic lucios, care se zgarie foarte repede. Daca ar fi fost din acelasi material cu celelate protectii, ar fi fost ok. Si sa fi fost mate asa cum arata pe site, nu lucioase.

    Toate au fost comandate la dealer si montate inainte de receptia masinii. Costul total, cu tot cu manopera de montaj: 1.000 lei.

    Ca si completare la articolul initial, pot sa va spun ca geamurile cu tenta de culoare arata genial, iar pretul final exact pe care l-am platit pentru bijuteria asta de masina a fost de 9.883,60 euro, adica 49.084 lei.
    Attached Files

    Leave a comment:


  • ascomp
    replied
    Sa ai noroc la masina, si fara incidente!

    zece mii de euro merita masina, pret bun!

    Leave a comment:


  • Dorin_IF
    replied
    Sa o stapanesti cu placere!

    Leave a comment:


  • MAK112
    replied
    Cea mai frumoasa descriere de cand tot frunzaresc forumurile.Sa o stapaniti sanatosi!Iti recomand sa intri si pe forumul loganclub.E mai multa agitatie acolo..Citeste mai ales despre cutia EasyR.

    Leave a comment:


  • Gil26
    replied
    In primul rand multumim ca ne-ai delectat cu povestiora asta. Obiectiva, cu lux de amanunte si pe alocuri si cu putin umor.
    As fi vrut sa fiu primul care i-ti ureaza sa te serveasca la fel de bine (sau chiar mai bine) ca vechiul Logan. Dar am pierdut startul.
    M-a impresionat descrierea bucuriei primelor momente "de contact". Mi-am adus aminte de momentele pasionale de acum aproape un an. Iar acum, desi poate s-au mai estompat, crede-ma ca in fiecare zi cand mai uit la ea ma bucur de alegerea facuta (dragostea inca este mare).
    Felicitari pentru alegerea facuta.
    Vorbind si despre altele sunt total de acord observatiile. Poate ca acum dupa un an si vreo 14 000 km, desi am 1.5 dci TS4, as adauga ca modul ECO nu face mare economie de carburant, franele se vor lasa, eu nu am folosit masina pe manual deloc (nici macar in drumetiile montane) pentru ca nu a fost nevoie si scaunele sunt destul de OK si la drumuri lungi.
    Asteptam cu interes si alte impresii.
    Last edited by Gil26; 30 May 2018, 21:04.

    Leave a comment:


  • Bobses
    replied
    S-o stăpânești cu plăcere! Și mie mi-a venit acum 8 zile.

    Leave a comment:


  • My new Dacia car - Sandero Stepway Prestige 2018 0.9Tce Easy-R

    Salut,

    De aproximativ 3 saptamani sunt fericitul posesor al masinii din titlu. Vin dupa un Logan Laureate 1.4 cu aer conditionat, din Decembrie 2006, dat la Rabla cu 70.000 km. Sunt un familist, "om normal" fara pretentii de pilot de curse, sofer de oras de 3-4 ori pe saptamana, dar mare amator de iesiri si concedii lungi si, cel mai important, constient de CE IMI PERMIT si CE CUMPAR. Loganul vechi, un fel de Prestige al acelor timpuri ne-a servit ireprosabil, fiind ingrijit doar cu reviziile periodice si cu schimbat de distributie, baterie si placute de frana doar in ultimii 3 ani Nimeni de pe aceasta Lume nu ar putea spera la mai mult de la o masina de 9.800 euro, cat m-a costat! Aveam 4 geamuri electrice si oglinzi incalzite pe Dacia in 2006, nu mai zic de servo si ABS, va dati seama!

    Cat timp am asteptat sosirea masinii noi, am citit si rascitit cu aviditate toate forumurile posibile si imposibile, asa ca doresc sa scriu despre experienta achizitionarii si despre noua bijuterie pe care o posed, incercand sa raspund pentru altii la toate intrebarile si nelinistile pe care si eu le-am avut inainte si dupa ce am dat comanda.

    1. Comanda si RABLA
    Intuiam urmarind presa, ca anul acesta RABLA va debuta mai devreme, asa ca la sfarsitul lui Februarie am ales un dealer micut, foarte vechi pe piata, din apropierea casei, la care m-am dus plin de avant si speranta dupa ce la AMG am fost primit cu lehamite. La AMG am intretinut masina 10 ani. Ei bine, la Simpotrans Colentina am simtit ca sunt la fel de important pentru ei, cat ar fi cineva care vrea o flota intreaga.
    Stiam exact ce doresc. Vazusem masina si citisem suficient pentru a intelege ca sigur era ce aveam nevoie in acest stadiu al vietii, dupa ce Loganul a "crescut si a calatorit" cu brio o familie cu un baietel, pana la varsta de 11 ani.
    Am stabilit ca vreau Sandero Stepway Prestige, Blue Azurite, Easy-R si clima cu navigatie (standard la Prestige atunci), am adaugat doar cotiera si camera video de spate. Am dat comanda si am platit in jur de 2.000 lei. Termen de livrare: prima saptamana din Mai.
    Din start, dealer-ul mi-a spus ca in afara de discount-ul Dacia de 500 euro, nu imi poate oferi nimic in plus.
    Cu aceeasi ocazie am stabilit si tot ce trebuie sa aduc pentru dosarul Rabla pentru a fi pregatit la timp pentru cand porneste programul. Singurul lucru in plus fata de cerintele standard a fost ca a trebuit sa obtin o Adeverinta cu domiciliile anterioare de la Evidenta populatiei pentru ca adresa din Talon nu mai corespundea. A fost cosmar, a trebuit sa platesc taxa de 1 leu la Posta romana unde am stat la coada 38 de minute. Pentru 1 leu, da!!!
    La Comanda, pretul final a fost de 12.555 euro cu tot ce am enumerat plus Garantie extinsa pana la 5 ani si Pachetul legislativ obligatoriu (covorase, trusa, stingator si triunghiuri), fara discount-ul de 500 euro.
    In final, pretul total platit a fost de 9.883 euro. S-au scazut Rabla, Garantia extinsa si Discount-ul Dacia. Asa, practic, pentru Loganul vechi am obtinut 2.078 euro. Eu asa gandesc! Zic ca mai mult decat onorabil luand in considerare vechimea si lipsa altor batai de cap implicate de o eventuala vanzare a Logan-ului pe piata libera.
    Dosarul a fost aprobat din prima zi de pornire a programului. Dupa 3 saptamani am dus masina la dealer pentru casare (am tras de timp cat am putut pentru ca dupa aprobarea dosarului ai la dispozitie 30 zile pentru a radia masina).
    Radierea la Taxe si impozite si in Pipera mi-a luat fix 6 ore cu tot cu drumul din Gara Obor in Pipera si apoi imediat la dealer in Colentina. Completat dosarele si actele atat pentru Primarie, cat si pentru Politie, la Xerox-ul de langa Taxe si impozite: 15 lei.

    2. Asteptarea
    A fost luuungaaa... ca o zi de post si mult peste. Sfaturi ca sa va tina de cald: forumuri si YouTube la greu. Recenzii, pareri, probleme, solutii. Luat stick discret pentru MediaNav, ales si pus muzica dorita pe el. Transpus digital toate CD-urile din vechea masina... Cautat incarcator nou, suport de parbriz la fel, confectionat hartie cu numar de telefon pentru parbriz... si multe alte nimicuri cu care se ocupa omu' cand asteapta si asteapta si asteapta... Evident ca pe forumuri doar sectiunile MyRide sunt optimiste, restul... "ca stai sa vezi peste 1.000 km.", "conserva cu roti", "tabla de gratar", "automata my ass", "cu banii aia...", "e jale frate", "am ramas cu volanu' in mana...", sunt convins ca sigur cunoasteti modelul.

    3. Masina
    Pe 3 Mai (termen respectat) aflu ca a iesit din fabricatie si urmeaza drumul catre dealer. CRUNT!!! Nimeni nu mai dadea nici un amanunt, dealer-ul mucles, Dacia asistenta mucles. Dureaza transportul, nu stim exact, depinde de transportator s.m.a. De unde! Fitza, ca sa faca surpriza clientului! Dupa WE, Marti dimineata telefon de la dealer: domnule Toader va asteptam dupa ora 10.00 sa ridicati masina, toate accesoriile sunt deja montate, iar masina e pregatita. Eram in drum spre birou. Dau telefon si ii pup din mers. -Azi ma cautati in parcare... si la noapte!
    Plata finala o facusem cu o saptamana inainte. La livrare 150 lei inmatricularea provizorie si numerele rosii valabile 90 de zile din start.
    Semnaturi... proceduri... cafea si tigara cu dealer-ul... predare-primire... urcat la volan si iesit pe poarta direct in trafic. PRIMA DATA LA VOLANUL UNEI MASINI CU AUTOMATA, SAU, MA ROG, ROBOTIZATA, SECVENTIALA!

    4. Inmatricularea si asigurarile
    Imi facusem programare in Pipera pentru 30 Mai ca sa fiu sigur, dar imediat dupa ce a venit CIV (adica la o saptamana dupa livrare) am fost si la Primarie si la Politie in aceeasi zi. A durat in total fix atat cat la radiere. Am luat numerele noi la rand fiindca initialele noastre, in familie, nu se potrivesc frumos neam.
    Pentru cei care se sperie de procedurile necesare la radiere si inmatriculare, la fel cum faceam si eu, vreau sa-i asigur ca urmand exact informatiile de pe site-urile oficiale ale institutiilor respective, nu au cum sa dea gres. Pana la urma nu e nimic complicat. Statul la ghiseu e neplacut, dar peste tot acum e bine ca au bonuri de ordine, macar iti faci o idee cat timp vei pierde. Si pana la urma o faci o data la cativa ani.
    Mare surpriza placuta am avut la asigurari. Am optat pentru oferta facuta de dealer la Alliantz. Full Casco 246 euro pe an in patru rate, iar RCA-ul pe un an cu clasa B8 311 lei. Poftim!? Alliantz!? Da, da!!!

    Imi era teama ca dupa 22 de ani de "invartit facaletul in mamaliga" voi avea gesturi din acelea de apucat, reflexe cu piciorul stang, cu mana dreapta... nimic! Din prima secunda am simtit masina ca fiind deja parte din mine. Tranzitia a fost instantanee si cat se poate de naturala. Fata de ce avusesem, este o minune. Imediat am "simtit-o", am inteles-o si am adoptat-o. Placerea in trafic crestea din ce in ce mai mult si am decis ca eu, astazi nu ma mai dau jos din ea. M-am dus la birou sa-i fac surpriza sotiei, am chemat-o jos sa ma ajute la "niste dosare", am imbarcat-o si am plecat prin oras de nebuni la ora 13.00. Am umblat 3 ore alan'dala prin oras, nu ma mai saturam, nu-mi venea sa cred cat m-am putut chinui cu Loganul vechi, cat de silentioasa e asta noua, cum nu se aude clima, cum piuie ca alea straine, cum miroase... a nou si cat de usor mergea, frate!

    Insa nimic din toate briz-bizurile nu a mai contat cand am prins cale libera si am "calcat-o". Mai aveam putin si im dadeau lacrimile. Atatia ani de chin in depasiri, atatia ani de frustrari cu "putoarea" aia de Logan 1.4... Se infige motorasul asta de 0,9 Turbo de nu'i adevarat si mai mult, toti pasagerii pe care i-am avut pana acum, au zis ca si senzatia lor este super misto la "infigere", "nu ca la altele". Eu, sofer de Logan, nu prea stiam cum e "la altele".

    Cam atat despre senzatii. V-ati facut o idee!

    Am deja 400 km. facuti jumatate in oras, jumatate in afara pe DN si A3. Nu ma uit inca la consum pentru ca important pentru mine acum este sa o uzez in toate situatiile de trafic si pe toate tipurile de drumuri pentru "a o invata cu viata reala". Pe bord imi arata consum mediu in conditiile expuse de 9,3%. Inca putin si o sa fiu atent si la consumul instantaneu, dar o mai las, e inca tanara fecioara.

    Si acum sa vorbim si despre altele:
    -Start&Stop e o mizerie, dupa gustul si stilul meu de conducere. Iti da o senzatie de nesiguranta, cum ca nu ai fi stapan pe masina. Poate, daca insisti, te obisnuiesti. Eu simt ca nu il vreau.
    -modul de functionare ECO nu l-am probat inca niciodata
    -nu am probat inca nici schimbarea manuala a vitezelor. Intai sa o stapanesc si sa o simt pe deplin a mea si apoi. Ma gandesc ca la deal si vale o sa am ocazia.
    -un bec in plus in habitaclu n'ar fi fost o asa mare deviere de la planul de cost
    -un maner mai pentru gagici asa, n-ar fi stricat la inchiderea haionului, cum nu ar fi stricat nici butonul de deschidere cu o forma de care sa poti apuca, cum aveam la Loganul vechi
    -Cruise Control e o poezie, la fel limitatorul de viteza
    -dupa 11 ani de claxon pe maneta, de cate ori am simtit nevoia sa-l folosesc, nu am nimerit volanul. Stiu, stiu... nu tre' sa ziceti!
    -bordul luminat alb arata genial
    -mi se pare ca frana este cam dura, mai ales in ultima parte a distantei de franare. Nu stiu ce sa zic, poate se mai lasa
    -MediaNav-ul este acolo cand trebuie, raspunde foarte bine si este usor accesibil, iar butoanele pe volan sunt boierie curata
    -priza in spate este aur curat pentru posesorii de copii, la fel si suportul de sticle de acolo
    -desi par foarte confortabile fata de Logan, am o vaga senzatie ca scaunele vor fi incomode la drum lung. Voi vedea in vara la drumul catre Baia Mare, la socri
    -clima... e clima, dar imi place ca e silentioasa si ca schimbarea directiei de suflu a aerului se face automat nu mecanic la apasarea pe butoane. Imi plac si luminile butoanelor. Seara se vede clima parca esti in avion.

    Am mai pus pe ea accesorii de origine: protectii usi, aparatoare noroi fata-spate, paravanturi, praguri interioare si un prag de portbagaj care arata genial.

    Sper ca v-a facut si voua aceeasi placere cand ati citit, asa cum mi-a facut mie scriind... si conducand aceasta masina Dacia.
    Attached Files
Working...
X
Logan | Dacia Logan |Anulare DPF
Politica de Securitate Google