Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubsandero.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubsandero au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubsandero nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubsandero (dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubsandero (webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
__________________________________________________ ________________________________
See more
See less

Sandero Stepway 0.9

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    buton ECO

    Eu nu prea am priceput ce face butonul asta ECO mai ales atunci cand merge si AC-ul, cand chiar nu are ce si de unde sa mai taie sau sa ECOnomiseasca....

    Comment


    • #62
      Citeste manualul si o sa vezi ce face butonul ECO. De asta l-ai primit, nu sa se puna praful pe el.

      P.S. - ECO = Ecologic = Prieten cu mediul. De asta ai si frunza aia pe luneta cu un ECO mare scris pe ea
      Alta zi, alt idiot

      Comment


      • #63
        Asta cu ECO e mai mult chestie de marketing. rahat cu apa rece. eco, stop&start toate sunt rahaturi. Dau bine si atat.

        Comment


        • #64
          Eco

          Din ce am citit reduce/optimizeaza consumul de carburant, fapt ce se transmite in emisii mai putine de CO2 si in "prietenia cu mediul"....asta in teoria din manualul mai sus invocat, dar cum face asta si prin ce mijloace nu au mai scris.
          Cu siguranta marketing si ca da bine in anul 2016, mai ales simpatizantilor partidului ecologist.

          Comment


          • #65
            Butonul eco pare sa transforme 0.9 tce in 1.2 aspirat si nu am sesizat diferente notabile de consum.
            Aceste diferente de consum posibil sa apara daca mergi "sportiv" fara eco.
            In afara orasului ar trebui sa nu fie nicio diferenta.

            Comment


            • #66
              @kone29:
              1 - schimbă harta de injecție
              2 - optimizează consumul de curent (taie consumatorii inutili, taie încărcarea, etc)
              3 - optimizează climatizarea automată la cele care au (răcește/încălzește mai lent)

              Nu interesează pe nimeni 3 pagini A4 cu setări(vizibile cu ddt-ul) legate de managementul energiei din uch
              sigpic

              Comment


              • #67
                Eco pe dracu la un mic motor de 900 cc. Cat dracu sa polueze un astfel de motoras?

                Uitati-va la americani, mai mult de jumate din masini sunt jeepuri, masini de teren cu motoare f mari. Si muscle cars. Si toate sunt pe benzina, eu nu prea folosesc diesel la masini personale. Si isi permit, benzina e aproximativ 3 lei litru transformat. Bine ca are dacia eco sa iti taie consumatorii si clima. Salvam planeta cu asta nu?

                Comment


                • #68
                  Suntem in UE..jucam dupa reguli..dansam cum vor altii cu ecologia and stuff..
                  NU-S IDIOT,NU dau QUOTE LA ULTIMUL MESAJ!!

                  Comment


                  • #69
                    Originally posted by ascomp View Post
                    Bine ca are dacia eco sa iti taie consumatorii si clima. Salvam planeta cu asta nu?
                    Nu obliga Dacia pe nimeni sa foloseasca acest mod. E acolo doar pentru ca asa vrea UE. Aceeasi chestie si cu stop-start. Il dezactivezi de fiecare data cand pleci cu masina (si unde se poate, de tot) si gata.

                    Comment


                    • #70
                      Start-stop

                      Da foarte util acest start-stop....pentru producatorii de baterii care iti mai cer niste banii in plus, alternatoare mai scumpe care sunt nevoite sa genereze mai multa energie in conditii de turatii mici

                      Comment


                      • #71
                        Plimbare

                        Recent m-am intors dintr-o plimbare de 830 km prin Brasov, Sibiu, Paltinis, Sighisoara cu intoarcere pe Valea Prahovei. Un drum frumos cu multe serpentine chiar mai spectaculoase decat cele de pe Transfg intre Sibiu si Paltinis pe o distanta de 30 km.
                        Masinuta s-a comportat foarte bine si am consumat undeva la 6% alimentand un plin la MOL cu benzina EVO, benzina descoperita inainte de a avea Sandelul cand am avut 3 saptamani pe mana un Lancer cu motor de 2.0.

                        Comment

                        Working...
                        X
                        Logan | Dacia Logan |Anulare DPF
                        Politica de Securitate Google