Salut,
Fusei si eu intr-o dilema mare cu achizitia unui autoturism nou, aveam de ales intre kia ceed benzina 1.4L , sandero stepway 1.5 motorina, in cele din urma am ramas la motorina, imi place mai mult cum suna, desi la viteze joase kia era extraordinar de antifonata dar garda la sol imi rupea din fericire. Obisnuiesc sa merg des la tara unde sunt drumuri de tractoare, si cu vechea octavia, la cat de grijuliu mergeam tot atingeam. Nu am mai condus pana acum o masina romaneasca si drumul pana la tara m-a anchilozat putin de mana stanga cu care conduc, lipsa cotierei a dus si ea la febra de mana stanga. Ca o comparatie fata de vechea octavie, pot sa zic ca octavia era mai agila in manevrarea volanului si mai confortabila la micile denivelari, dar sandero sta muuuult mai bine la gropi, am luat cateva doar din curiozitate si e alta viata. Neajunsurile pe care le vad acum dupa 450Km sut urmatoarele:
-lipsa cotiera (am sa pun cat de curand) recomandari?
-zgomot mare la rulaj in primi 35Km de A2, trebuie sa dau volumul la 80% ca sa nu ma zgaraie pe creier frecarea cu dalele de beton(am anvelope r16 Continental)
-motor un pic zgomotos fata de benzina1.6 in treapta 1-2 cat o accelerezi pana la 60Km/h cand ii dau a 3-a, de aici totul e linistit si frumos
- RCA mare 800 de lei (cumva la fiecare masina noua RCA-ul o ia de la 0, cica la anu' nu o sa mai fie asa?!?)
- CASCO 1600 lei(scump dar macar primul an trebuie)
- trepidatii care se simt in pedala de ambreiaj la relantiu(muult mai ok decat cum vibreaza masina cu motorul 0.9 tce)
-medianav cam dubios, am reusit sa il fac sa cante doar 2 melodii de pe un card cu adaptor usb, restul de melodii nu le vede.
- se inclina la virare, dar sunt obisnuit de la octavia break
- foot-rest din mocheta care se murdareste foarte repede
Ce mi-a placut:
- In primul rand consumul pentru un motor care a venit cu 8Km la bord am facut 180Km cu 6.5 litrii de motorina, 90Km autostrada si 90 sate si orase, nu am depasit 110Km/h.
- bordul imi pare frumos, chiar mai frumos ca la Kia care vine cumva stramb, adusa consola inspre tine dar cu plastic mai calitativ, cand conduc nu mangai plasticul de pe bord.
- Denivelarile din asfalt le ia mai bine ca Astra H si mai bine ca Kia Ceed
- vizibilitate foarte buna <= cu Kia Ceed doar ca esti ceva mai sus si poti sa vezi din ansamblu mai usor.
- garda la sol generoasa, intru pe miriste fara sa ma doara inima, parchez cu roata la bordura fara sa imi fi rupt vreun plastic + ca trec peste imbinatura de la portile soacra-mi fara probleme
.
- frumoas sandelul, desi daca te uiti mai atent parca nu se imbina asa de bine la tabla ca un kia, dar de departe arata foarte bine.
- farurile lumineaza decent, nu deranjeaza pe nimeni, parca o leaca mai sus as fi dorit, dar citind pe forum se poate ajusta.
- Motorul este foarte silentios pana la 130Km/h , care pana acum nici cu vechea masina nu prea am depasit viteza asta.
-sunetul la rulaj este decent, parca ceva mai bun ca la kia unde se simtea diferenta de compozitie a asfaltului(mers pe dn1), mult mai bun ca la batrana octavie.
-scaunele mi se par confortabile, nu am simtit nevoia de ceva mai pufos
- portbagaj suficient
- Senzor de presiune in pneuri( aici nu stiu daca sa o pun la bune sau la rele)
-nu se mai incalzeste asa de tare fata de vechea masina neagra, cand o lasi la soare.
- covorase originale din cauciuc care se potrivezc la fix cu capse de plastic.
-vopsea metalizata
-12 ani garantie anticoroziune(asa o fi?)
Per total sunt foarte multumit de alegerea care am facut-o, daca cineva dinspune de banii astia si vrea neaaparat motorina , alta masina nu mai exista.
Daca mai gasesc ceva o sa mai adaug pe parcurs.
Fusei si eu intr-o dilema mare cu achizitia unui autoturism nou, aveam de ales intre kia ceed benzina 1.4L , sandero stepway 1.5 motorina, in cele din urma am ramas la motorina, imi place mai mult cum suna, desi la viteze joase kia era extraordinar de antifonata dar garda la sol imi rupea din fericire. Obisnuiesc sa merg des la tara unde sunt drumuri de tractoare, si cu vechea octavia, la cat de grijuliu mergeam tot atingeam. Nu am mai condus pana acum o masina romaneasca si drumul pana la tara m-a anchilozat putin de mana stanga cu care conduc, lipsa cotierei a dus si ea la febra de mana stanga. Ca o comparatie fata de vechea octavie, pot sa zic ca octavia era mai agila in manevrarea volanului si mai confortabila la micile denivelari, dar sandero sta muuuult mai bine la gropi, am luat cateva doar din curiozitate si e alta viata. Neajunsurile pe care le vad acum dupa 450Km sut urmatoarele:
-lipsa cotiera (am sa pun cat de curand) recomandari?
-zgomot mare la rulaj in primi 35Km de A2, trebuie sa dau volumul la 80% ca sa nu ma zgaraie pe creier frecarea cu dalele de beton(am anvelope r16 Continental)
-motor un pic zgomotos fata de benzina1.6 in treapta 1-2 cat o accelerezi pana la 60Km/h cand ii dau a 3-a, de aici totul e linistit si frumos
- RCA mare 800 de lei (cumva la fiecare masina noua RCA-ul o ia de la 0, cica la anu' nu o sa mai fie asa?!?)
- CASCO 1600 lei(scump dar macar primul an trebuie)
- trepidatii care se simt in pedala de ambreiaj la relantiu(muult mai ok decat cum vibreaza masina cu motorul 0.9 tce)
-medianav cam dubios, am reusit sa il fac sa cante doar 2 melodii de pe un card cu adaptor usb, restul de melodii nu le vede.
- se inclina la virare, dar sunt obisnuit de la octavia break
- foot-rest din mocheta care se murdareste foarte repede
Ce mi-a placut:
- In primul rand consumul pentru un motor care a venit cu 8Km la bord am facut 180Km cu 6.5 litrii de motorina, 90Km autostrada si 90 sate si orase, nu am depasit 110Km/h.
- bordul imi pare frumos, chiar mai frumos ca la Kia care vine cumva stramb, adusa consola inspre tine dar cu plastic mai calitativ, cand conduc nu mangai plasticul de pe bord.
- Denivelarile din asfalt le ia mai bine ca Astra H si mai bine ca Kia Ceed
- vizibilitate foarte buna <= cu Kia Ceed doar ca esti ceva mai sus si poti sa vezi din ansamblu mai usor.
- garda la sol generoasa, intru pe miriste fara sa ma doara inima, parchez cu roata la bordura fara sa imi fi rupt vreun plastic + ca trec peste imbinatura de la portile soacra-mi fara probleme

- frumoas sandelul, desi daca te uiti mai atent parca nu se imbina asa de bine la tabla ca un kia, dar de departe arata foarte bine.
- farurile lumineaza decent, nu deranjeaza pe nimeni, parca o leaca mai sus as fi dorit, dar citind pe forum se poate ajusta.
- Motorul este foarte silentios pana la 130Km/h , care pana acum nici cu vechea masina nu prea am depasit viteza asta.
-sunetul la rulaj este decent, parca ceva mai bun ca la kia unde se simtea diferenta de compozitie a asfaltului(mers pe dn1), mult mai bun ca la batrana octavie.
-scaunele mi se par confortabile, nu am simtit nevoia de ceva mai pufos
- portbagaj suficient
- Senzor de presiune in pneuri( aici nu stiu daca sa o pun la bune sau la rele)
-nu se mai incalzeste asa de tare fata de vechea masina neagra, cand o lasi la soare.
- covorase originale din cauciuc care se potrivezc la fix cu capse de plastic.
-vopsea metalizata
-12 ani garantie anticoroziune(asa o fi?)
Per total sunt foarte multumit de alegerea care am facut-o, daca cineva dinspune de banii astia si vrea neaaparat motorina , alta masina nu mai exista.
Daca mai gasesc ceva o sa mai adaug pe parcurs.
Comment