Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubsandero.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubsandero au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubsandero nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubsandero (dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubsandero (webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
__________________________________________________ ________________________________
See more
See less

My Sandero 2: 1.2-75Cp

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #91
    Ok. Ms! O sa caut pe forum postari care tin de izolare ca sa imi fac o idee despre ce e vorba si cand voi avea timp, o sa ma apuc de operatiune.

    Comment


    • #92
      Salut! Ai rezolvat problema la usa?

      Comment


      • #93
        Salut! Nu am fost la service. Astazi, daca ies mai devreme de la facultate ma duc la ei.

        Comment


        • #94
          Originally posted by Crs. Sandel View Post
          Salut! Nu am fost la service. Astazi, daca ies mai devreme de la facultate ma duc la ei.
          Succes! La ce reprezentanta mergi? Daca mergi la meridian sud, pe partea de tinichigerie sunt ok, nu prea nimeresc ei vopseaua (codul), dar ii cheama pe cei care vopsesc masinile la Mioveni si se rezolva.

          Comment


          • #95
            pot sa cheme si pe dracul ca tot nu iese dupa reteta lor.
            In fabrica folosesc Dupont, ei obliga service sa lucreze pe Ixell. va dau eu exemple cate vreti: 21B (rosu toreador) iese perfect pe ppg pe ixell iese usor mai galbui, bleu navy iese perfect pe cod de vopsea de Opel cu pigmenti ixell, NNP (rouge flamme de pe clio 4) iese perfect pe Standox, pe ixell nu iese uniform si are nuanta usor portocalie etc. Aici depinde de pregatirea de vopsitorie si de ochiul si mana vopsitorului (60%) restul de materiale. Lacul Ixell este usor galbui, PPG si altii este clar. discutia pe tema asta este lunga si nu are sens sa fie purtata aici.

            Spor sa ai la service sa rezolvi treaba!

            Comment


            • #96
              Am fost la service in legatura cu acele puncte. Tipul de acolo a zis ca cineva care s-a asezat in spate a prins ceva intre usa si prag si astfel au aparut acele puncte. Nu imi explic cum pt ca pe pragul caroseriei nu sunt semne.In interiroul usii ar fi un fier, care atunci cand il atinge tabla, lasa semne pe usa, ca in cazul meu.
              Mi-a recomandat sa cumpar un marker corector de la Auchan.
              Am luat Gri Platinat, dar nu prea se potriveste cu culoarea masinii. Acolo, la vanzare mai aveau si Gri Perlat Metalizat. Oare pe asta trebuia sa il fi luat?


              O sa fac o vizita si la Auto Nesti, sa vad ce zic.

              Comment


              • #97
                Originally posted by Crs. Sandel View Post
                Am fost la service in legatura cu acele puncte. Tipul de acolo a zis ca cineva care s-a asezat in spate a prins ceva intre usa si prag si astfel au aparut acele puncte. Nu imi explic cum pt ca pe pragul caroseriei nu sunt semne.In interiroul usii ar fi un fier, care atunci cand il atinge tabla, lasa semne pe usa, ca in cazul meu.
                Mi-a recomandat sa cumpar un marker corector de la Auchan.
                Am luat Gri Platinat, dar nu prea se potriveste cu culoarea masinii. Acolo, la vanzare mai aveau si Gri Perlat Metalizat. Oare pe asta trebuia sa il fi luat?


                O sa fac o vizita si la Auto Nesti, sa vad ce zic.
                Ce chestie? Nu cred ca iti schimba usa nici cei de la Nesti. Si aia sunt cam carpaci, prefera sa pastreze ce este original din fabrica.

                Comment


                • #98
                  Ma duc sa vad ce zic, sa faca ceva acolo, sa revopseasca partea interioara.

                  Comment


                  • #99
                    cum mama masii a prins ceva intre prag si usa? ala era orb? cum dracu' infloreste vopseaua spre exterior? sa-ti recomande la reprezentanta sa te duci la Auchan sa-ti iei marker corector din moment ce ei vand creioane corectoare bune pe codul de culoare al masinii? Ala ar trebui dat afara si licenta de distributie ridicata dealer-ului. Eu am fost cu un Passat acum 2 ani in Austria, si-i-am facut revizia. Acolo mi-au schimbat capota motorului in garantie pentru ca avea rugina in jurul grilei (masina avea atunci 9 ani jumate). Fara sa le cer eu acest lucru. Suna la Vocea clientului, este inadmisibil, masina are 2 luni nu 10 ani. sa fie noua si sa fie calitate, banii tai sunt la ei in cont, produsul lor este la tine in curte. D'aia este garantie. si se mai mira ca nu calca nimeni pe la ei

                    Comment


                    • Ce sa mai sun la V.C., nu mai are rost. Ma lupt cu morile de vant. Am dat mail duminica la V.C., de abia astazi mi-au raspuns si m-au trimis la service Dacia pt ca cei de acolo sa constate problema.Mai incerc maine la un service Dacia.

                      Originally posted by chroma View Post
                      cum mama masii a prins ceva intre prag si usa? ala era orb? cum dracu' infloreste vopseaua spre exterior?

                      A zis ca in interiorul usii e un fier care tine rigida usa, ceva de genu. Atunci cand este atins acel fier de tabla, rezulta acele urme.
                      Last edited by Crs. Sandel; 8 May 2014, 21:30. Reason: Automerged Doublepost

                      Comment


                      • pai si cum adica? las'o ca asa e toate? astia au innebunit complet? La prima generatie intra apa in interior (un defect de proiectare, la a 2-a vopseaua pleaca... Urmatoarea masina nu va mai fi Dacia clar. incercam si altceva, chiar daca vrem sa tinem cu ai nostri tocmai ei isi bat joc.

                        Comment


                        • Originally posted by Crs. Sandel View Post
                          Ce sa mai sun la V.C., nu mai are rost. Ma lupt cu morile de vant. Am dat mail duminica la V.C., de abia astazi mi-au raspuns si m-au trimis la service Dacia pt ca cei de acolo sa constate problema.Mai incerc maine la un service Dacia.
                          Insista si ameninta cu OPC



                          A zis ca in interiorul usii e un fier care tine rigida usa, ceva de genu. Atunci cand este atins acel fier de tabla, rezulta acele urme.
                          Gogorite sa scape mai repede de tine.

                          Comment


                          • Asa au facut mereu.

                            Comment


                            • Iti recomand sa suni la vocea clientului si sa deschizi o sesizare, sa-ti faca o programare in ce service vrei si apoi astia de la dacia o sa-i sune sa-i intrebe de cazul tau. Nu te lasaa, cuvantul magic ANPC, davrezultate. Cauta pe directorul Gigi Popescu, un caracter aparte la Meridian.

                              Comment


                              • In interiorul usii intradevar este o bara de rigidizare paralela cu geamul si solul, dar nu are voie sa se intample asa ceva. in mod normal acea bara trebuie sa fie fixa de fata de usa sa nu miste deloc tabla.

                                Fa o sesizare mai intai la ei si apoi la anpc (le spui din capatul locului ca daca nu se rezolva mergi si la anpc).

                                Pai cum mah nene - daca dupa 2 - 3 luni ai patit asta, inseamna ca dupa 2 - 3 ani vei avea fiare iesite prin caroserie?

                                Nu fi moale si nu te lasa calcat in picioare pe banii tai.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google