Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubsandero.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubsandero au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubsandero nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubsandero (dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubsandero (webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
__________________________________________________ ________________________________
See more
See less

Sandel 75 ponei

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by ascomp View Post
    chroma: ia-o mai incet cu jignirile personale ca eu nu am jignit pe nimeni aici. Traim intr-o tara in care nu toti castiga mii de euro pe luna ca sa nu se gandeasca (si) la bani.

    ninjoaca:

    A iesit foarte frumos, intr-adevar fura ochii, se vede ca a fost mult de munca.

    Ca si observatii (daca tot am fost facut carcotas :-) ) imi permit: antena mutata in spate, si pusa alta mai aerodinamica, oglinzile in loc de gri sa fie cu negru sau rosu, eventual un eleron simpatic, discret, in spate, in culoarea masinii desigur. Nu in ultimul rand as vopsi si senzorii de parcare din spate tot in rosu.
    1. nu ma pot abtine sa nu va spun ca salariul meu nici macar nu ajunge la 500 de euro - dar cel mai bine este sa nu invocam banii in nici un subiect pt ca pana in final apreciem munca nu costul - treaba fiecaruia de unde ce si cum
    2. antena nu o mut pt ca asta insemana astuparea gaurii originale, fire de tras, alta gaura, etc - complicatii si mai ales acum dupa ce am vopsit-o nu fac asta
    3. oglinzile daca te uiti in pozele mai vechi au fost in culoarea masinii, dar am vrut o schimbare - acum imi place ca se asorteaza si cu manerele de la usi si vor arata ft frumos dupa ce voi monta si pragurile si buza fata
    4. eleron este in plan - dar momentan s-au terminat finantele si mai astept - sunt destul de scumpe
    5. senzorii de parcare daca i-ai vopsit adio senzori - nu vor mai citi sau chiar daca o vor face o sa arate eronat distanta, ceea ce reprezinta un risc.

    Comment


    • Si....poze....din sala de operatie
      Attached Files

      Comment


      • Originally posted by ascomp View Post
        chroma: ia-o mai incet cu jignirile personale ca eu nu am jignit pe nimeni aici. Traim intr-o tara in care nu toti castiga mii de euro pe luna ca sa nu se gandeasca (si) la bani. banuiesc ca asta e ca sa-mi platesti datoria de pe My ride-ul tau cand am glumit la adresa ta cand ai vrut sa colantezi masina.

        ninjoaca:

        A iesit foarte frumos, intr-adevar fura ochii, se vede ca a fost mult de munca.

        Ca si observatii (daca tot am fost facut carcotas :-) ) imi permit: antena mutata in spate, si pusa alta mai aerodinamica, oglinzile in loc de gri sa fie cu negru sau rosu, eventual un eleron simpatic, discret, in spate, in culoarea masinii desigur. Nu in ultimul rand as vopsi si senzorii de parcare din spate tot in rosu.
        Nu consider ca am jignit pe nimeni si nu am polite de platit nimanui (cel putin pe forumuri). Nu ne cunoastem personal, poate candva ne vom cunoaste, dar tu faci mereu comparatie intre Sandero si "cealalta masina" si nu este corect. Nu compara mere cu pere. Fiecare mai are o masina, poate mai buna, poate mai amarata, dar nici unul nu vorbeste de cealalta masina ci strict de Sandero. Partea cu antena aerodinamica si mutatul: asta trebuia facuta inainte de vopsire, iar inafara de un zgomot redus nu obtii alte beneficii din aerodinamica antenei. Oglinzile au pe ele negru, am incercat varianta negru complet dar nu-i statea bine, in plus urmeaza alte modificari exterioare pe gri deci se vor integra in imaginea de ansamblu. Senzorii de parcare nu pot fi vopsiti pentru ca nu vor functiona corect.

        Originally posted by ninjoaca View Post
        1. nu ma pot abtine sa nu va spun ca salariul meu nici macar nu ajunge la 500 de euro - dar cel mai bine este sa nu invocam banii in nici un subiect pt ca pana in final apreciem munca nu costul - treaba fiecaruia de unde ce si cum
        2. antena nu o mut pt ca asta insemana astuparea gaurii originale, fire de tras, alta gaura, etc - complicatii si mai ales acum dupa ce am vopsit-o nu fac asta
        3. oglinzile daca te uiti in pozele mai vechi au fost in culoarea masinii, dar am vrut o schimbare - acum imi place ca se asorteaza si cu manerele de la usi si vor arata ft frumos dupa ce voi monta si pragurile si buza fata
        4. eleron este in plan - dar momentan s-au terminat finantele si mai astept - sunt destul de scumpe
        5. senzorii de parcare daca i-ai vopsit adio senzori - nu vor mai citi sau chiar daca o vor face o sa arate eronat distanta, ceea ce reprezinta un risc.
        Denis nu vorbim de sume. Ti-am spus:banii nu se numara, se cheltuiesc. Ai ajuns la un nivel de personalizare pe care putini l-au atins atat de repede, este munca ta in joc dar satisfactia este nemasurata (pentru toate celelalte exista Mastercard sau Visa). Sa ai grija de ea, si spor la lucru in continuare.

        dar triplele, triplele.... am muncit de mi-au sarit ochii sa fie asa

        oricum nu trebuie sa-mi multumesti pentru nimic, am facut asta si pentru altii (tot forumisti) si cu siguranta o voi mai face si pentru colegul nostru Ascomp daca se va hotara vreodata ca vrea ceva special (pot face lucruri speciale)
        Last edited by chroma; 11 August 2014, 12:36. Reason: Automerged Doublepost

        Comment


        • In triplele alea ai pus multa transpiratie si un timp record de realizare )))

          Comment


          • Cand eream tanar fecior - de unde am plecat si unde am ajuns MOMENTAN

            Una din primele modificari - kitch led - asa mandru eream cand le-am montat

            26.07.2012 - ora 20:46
            10.08.2014 - ora ???? pana in 12

            Aveam si capace la roti - pe original te rog frumos ))))))))))))
            Attached Files
            Last edited by ninjoaca; 11 August 2014, 14:13. Reason: missing text

            Comment


            • Antena la Dacia este o antena f buna in sensul ca prinde foarte bine fiind asa lunga.

              Nu era vb de aerodinamica ci de estetica, pentru eu consider ca la o masina tunata i s-ar potrivi mai bine o antena mai estetica evental mutata in spate.
              cat priveste senzorii de parcare nu stiam smecheria ca daca se vopsesc nu mai indica bine, sper ca atunci cand sunt murdari de noroi sau zapada sa mearga OK.

              Oare pentru Sandero exista chituri de tuning caroserie de cumparat? In afara de varianta Stepway.

              Comment


              • Originally posted by ascomp View Post
                cat priveste senzorii de parcare nu stiam smecheria ca daca se vopsesc nu mai indica bine, sper ca atunci cand sunt murdari de noroi sau zapada sa mearga OK.
                Nu merg ok cand este noroi, zapada sau gheata - din pacate

                Comment


                • pai cand senzorii sunt murdari merg in pom sau deloc. se curata si nu-i bai. Alt kit complet ar fi cel din Brazilia (foarte greu de adus dar nu imposibil) si mai fac niste nemti ceva ornamente pentru barile fata si spate. Atat!

                  Comment


                  • apropos...ai aruncat capacele?

                    Comment


                    • mah cred ca le am pe undeva prin garaj

                      Comment


                      • mi le-a furat acum cativa ani vreo 2 ...am luat altele si le-am vopsit pe negru...

                        Comment


                        • De ieri am trecut la green

                          Impresii: masina trage mai bine in ture joase, urmaca mai repede in turatii si accelereaza mai repede - mentionez ca nu este ceva ft ft spectaculos, dar se simte destul de binisor - multumit pana acum - revin cu impresii pe viitor; probabil dupa o luna voi vedea si consumul, etc.

                          Ma tot bate gandul sa sparg/tai catalizatorul si sa anulez a doua sonda - ce de dupa catalizator din soft - ce parere/pareri aveti?
                          Attached Files

                          Comment


                          • Dupa cum am mai spus la celalta masina( iarasi fac referire la alta masina spre disperarea unora :-) ) de 5 ani am catalizatorul este scos. Se rupsese si bloca evacuare, s-a spart s-a scos printr-un decupaj care apoi s-a sudat la loc. Si unul nou costa 20 mil. (original)

                            Ca putere se simte un plus de putere de vreo 10 CP, ca zgomot f putin in plus insa demareaza mai bine, turbina (are tubina pe HDi) urca mai usor in turatii. Eu sunt f multumit fara el. Pe bune.

                            Este posibil sa forteze traseul de evacuare - viteza de iesire a gazelor, si poate temperatura lor, este mai mare fara catalizator si sa distruga mai repede toba de esapament ( sau aripioarele din ea). Mie mi-a cazut toba luna trecuta in gropile din Macedonia , la intoarcere insa am legat-o pana acasa.

                            Si mai e si povestea cu ITP-ul insa eu cunosc pe cineva. La diesel se masoara un singur parametru - opacitatea - daca motorul e bun, cald si cu motorina de calitate teoretic ai putea trece testul pe bune.

                            Insa la benzinare se masoara mai multi parametrii la evacuare trebuie sa cunosti pe cineva sau sa dai ceva la ITP.

                            Comment


                            • anuleaza tot. las-o in curu gol

                              Comment


                              • Esti ok? Totul in regula?

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google