Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubsandero.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubsandero au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubsandero nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubsandero (dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubsandero (webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
__________________________________________________ ________________________________
See more
See less

muscle sandero :)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • muscle sandero :)

    Buna
    Ma laud si eu putin:
    ''Muscle Sandero-ul'' meu l-am cumparat de nou in 2008. Motor 1600, 90 cp. Am 107000 km, si merge impecabil. Am si cateva modificari: geamurile infoliate fata-spate, elemente interioare infoliate (imitatie carbon), pozitii albe, xenoane,
    jenti Al, evacuare sport (toata linia, inclusiv catalizatorul), infoliere integrala verde olive-mat. Anul asta incerc resoftarea si jenti de 17'' .
    Am si o problema, de cand am schimbat evacuarea, sonda lamba nu mai imi citeste normal valorile intre senzori, si imi este aprins martorul ''check motor'' cred ca asa ii zice. Sper ca m-am exprimat corect . Pot rezolva problema prin resoftare??
    Multumesc
    Attached Files

  • #2
    Super tare. Cred ca cel mai tunat membru Sandero Club.
    De vopsit unde ai vopsit-o ?
    Mii si milioane de KM fara probleme.

    Comment


    • #3
      probleme cu sondele poti avea pt ca ai scos catalizatorul original si din modificarea galeriei se poate sa se modificat si presiunea de pe galerie si sa citeasca valori gresite. ai incercat sa stergi eroarea pe un tester sa vezi daca mai apare? cu resoft nu stiu ce rezolvi - poate cineva care sa modifice si valoride din soft cred ca ar fi mai potrivit.

      p.s: multi km fara probleme.

      Comment


      • #4
        Originally posted by Goan View Post
        Super tare. Cred ca cel mai tunat membru Sandero Club.
        De vopsit unde ai vopsit-o ?
        Mii si milioane de KM fara probleme.
        Nu e vopsea, e folie mata

        Comment


        • #5
          ft bine aplicata folia si ft potrivite culorile.

          cat a costat totul? daca deschizi usa se vede ca este folie sau a prelungit pana sub cheder-ul de la usa?

          Comment


          • #6
            Originally posted by ninjoaca View Post
            probleme cu sondele poti avea pt ca ai scos catalizatorul original si din modificarea galeriei se poate sa se modificat si presiunea de pe galerie si sa citeasca valori gresite. ai incercat sa stergi eroarea pe un tester sa vezi daca mai apare? cu resoft nu stiu ce rezolvi - poate cineva care sa modifice si valoride din soft cred ca ar fi mai potrivit.

            p.s: multi km fara probleme.
            Nu stiu...sigur e de la sonde, dar as incerca o resoftare. Am sters eroarea de doua ori la reprezentanta, dar o aparut instant inapoi.

            Originally posted by ninjoaca View Post
            ft bine aplicata folia si ft potrivite culorile.

            cat a costat totul? daca deschizi usa se vede ca este folie sau a prelungit pana sub cheder-ul de la usa?
            Este cam un cm in interior. Daca deschizi usa se vede ca-i folie. Au fost scoase doar chederele de la geamurile laterale, plafon, stopurile, clantele, semnalizatoarele de pe aripa, oglinzile si bandourile. M-a costat cca 1000 euro.
            Am sa revin cu poze sa vedeti cum e finisata folia in interior.
            Last edited by GgCaTa; 7 October 2011, 15:48. Reason: Automerged Doublepost

            Comment


            • #7
              1000 euro

              pai de banii astia o vopseai decat o sa o infoliezi. iti faceai un alb metalizat ..... pffffaaaaa......... in fine - banii tai tu stii ce facu ei - dar totusi mi se pare enorma suma tinand cont ca nu este o culoare ft deosebita.

              Comment


              • #8
                1000 de euro mi se par si mie cam multi.Insa culoarea e beton!Absolut genial!Cu eroarea "check engine" poti intreba la Doc,pe loganclub.Resoftarea te poate ajuta.Insa cu jantele de 17" cred ca exagerezi.Adica o sa arate super,dar o sa pierzi mult din cuplu.Si mai e si problema gaborilor,cu ridicare certificatului...

                Comment


                • #9
                  sa inteleg ca esti pasionat ai bani si nu ai nevasta...

                  Comment


                  • #10
                    Reusita culoarea... bine ai venit... problema cu "check engine" ti-o poate rezolva Alex (DOC) asta e nr. 0751.194.100... inainte sa-ti schimbi jantele puneti o suspensie sport...

                    PS. Ce dimensiune are traseul de evacuare ?
                    Sandero R2

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by ninjoaca View Post
                      1000 euro

                      pai de banii astia o vopseai decat o sa o infoliezi. iti faceai un alb metalizat ..... pffffaaaaa......... in fine - banii tai tu stii ce facu ei - dar totusi mi se pare enorma suma tinand cont ca nu este o culoare ft deosebita.
                      dar eu am vrut verde olive mat, cu dungi portocalii . Nu-mi place albul. Si am vrut doar infoliere, nu vopsire. Stiu exact ce am vrut. Numai bine

                      Originally posted by sanderizer View Post
                      1000 de euro mi se par si mie cam multi.Insa culoarea e beton!Absolut genial!Cu eroarea "check engine" poti intreba la Doc,pe loganclub.Resoftarea te poate ajuta.Insa cu jantele de 17" cred ca exagerezi.Adica o sa arate super,dar o sa pierzi mult din cuplu.Si mai e si problema gaborilor,cu ridicare certificatului...
                      Da stiu...tocmai din cauza asta nu am jenti de 17 inca. Trebuie sa ma duc la RAR mai intai. Ai dreptate cu cuplu...nu m-am gandit. Sa vad de 16''....
                      Last edited by GgCaTa; 7 October 2011, 20:35. Reason: Automerged Doublepost

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by GGI78 View Post
                        Reusita culoarea... bine ai venit... problema cu "check engine" ti-o poate rezolva Alex (DOC) asta e nr. 0751.194.100... inainte sa-ti schimbi jantele puneti o suspensie sport...

                        PS. Ce dimensiune are traseul de evacuare ?
                        Nu mai stiu exact...am facut evacuarea acum un an jumate cred ca 48 sau 50 mm. Multumesc de tel. O sa-l sun pe Alex. Si sa vad cu suspensia sport...am bagat multi bani in ea, am si nevasta . Prioritate este eroarea de la bord si ambreajul.... da semne de oboseala. Sa vad cat costa suspensiile...

                        Comment


                        • #13
                          sonda lambda se poate scoate din soft arata super masina , absolut GENIAL ;) bravo !

                          Comment


                          • #14
                            multumesc. De cand am postat pozele am mai infoliat grila fata si logo-ul. Revin cu poze

                            Comment


                            • #15
                              Arata bine ! Pune si pozele de care ziceai si un filmulet sa auzim si noi evacuarea

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google