Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubsandero.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubsandero au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubsandero nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubsandero (dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubsandero (webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
__________________________________________________ ________________________________
See more
See less

Sandero electrizat

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #76
    Cred ca se aude mai putin zgomot de la motor daca stai langa masina.

    Asa-i?

    Comment


    • #77
      Spanule, eu zic de peretele antifoc nu de capitonajul de capota. Zic de ala dinspre bord.

      Comment


      • #78
        am inteles la ce te refereai...eu am adus o completare.
        sincer nu se simte nicio diferenta de zgomot..e la fel ca inainte...desi am pus si pe peretele antifoc izopren, si pe capota capitonaj original+izopren.
        -fara-

        Comment


        • #79
          Stateam azi si ma gandeam: oare deflectoarele alea de aer de sub masina nu se pot face din policarbonat? Am in pod o coala si ma gandeam sa decupez din ea sa vad ce iese. Ma gandesc ca efectul e acelasi. Si niste policarbonat e mai ieftin si usor de bricolat.

          Comment


          • #80
            Bun bun.... le faci tu, dar cum le prinzi daca nu ai acele suruburi?

            Comment


            • #81
              Cu nituri?

              Comment


              • #82
                hmmmm..... cum am mai spus - daca pui nituri trebuie sa dai gaura in caroserie, daca alegi varianta sa sudezi in argon suruburi pe caroserie eu zic ca in timp o sa fie mai ok asa; - alegerea iti apartine

                Asteptam poze cu lucrarile

                Comment


                • #83
                  Se face ca am mai descoperit o zona prin care bate vantul aiurea. Daca va uitati in zona respectiva se vede pana la far. Si daca va uitati si in compartimentul motor vedeti acolo un loc destul de generos prin care bate vatul(m-am uitat si la un logan si acolo zona nu e asa, pare mai inchisa).
                  Attached Files

                  Comment


                  • #84
                    rezolvarea?

                    Comment


                    • #85
                      Rezolvarea e astuparea, ori aici in dreptul usi sau in compartimentul motor, indesat si acolo niste izopren. Daca se face in dreptul usii se face dupa cum am pus poza cu vreo 2 pagini in urma cu felul in care am pus izoren intre aripa si stalp.

                      Comment


                      • #86
                        Mai bogdan_cj, alea au fost facute pt aerisire Daca tot infunzi la gauri ai sa te trezesti ca urca temperatura la motor la 6 liniute

                        Comment


                        • #87
                          Alea nu sunt pentru aerisire. Ce sa se aeriseasca? Aripa? La logan nu apare asa ceva.

                          Comment


                          • #88
                            Originally posted by bogdan_cj View Post
                            Alea nu sunt pentru aerisire. Ce sa se aeriseasca? Aripa?
                            corect

                            Oricum in partea frontala are atata loc sa aeriseasca de o gasesc dracii; sunt masini cu motoare mult mai mari decat Dacia si nu au atata spatiu de aerisire frontal.

                            Comment


                            • #89
                              Deaia solutia e sa se inchida aripa in partea dinspre stalp de jos pana sus. Si in mers are suficienta racire.

                              Comment


                              • #90
                                Miercuri, Sandero merge in vitzita in nemtia asa ca am pregatit masina de drum. Am pus solutie de parbriz si am mers cu rotile la echilibrat.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google