Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubsandero.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubsandero au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubsandero nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubsandero (dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubsandero (webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
__________________________________________________ ________________________________
See more
See less

Citi dintre cei care nu au bara stabilizatoare au zgomote la directie/punte fata?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Daniel, dacia ar putea rechema in service masinile care sunt suspecte cu problema asta, dar evident ca nu o fac, asta ar fi o mare lovitura de imagine. Pe de alta parte, cei de la protectia consumatorului ar fi trebuit sa ia masuri si sa-i determine pe cei de la dacia sa faca o rechemare in service.
    Daca vrei sa faci putina valva, ia legatura cu o televiziune, cu un ziar si spune-le ce probleme ai avut, si astfel e posibil sa apara anumite rezultate.

    Comment


    • buna asta cu presa. dar trebuie sa ne strangem vreo 5-6 si atunci sa chemam televiziunea. sa nu creada ca e un caz izolat. e vb de mai multe masini
      -fara-

      Comment


      • vis-a-vis de chemarea masinilor "la standuri" in Romania eu - am mai spus-o- sunt sceptic. cu Daniel discutam si anul trecut de aspectul asta cu vilva (presa, TV, Renault, la Renault chiar m-am apucat sa scriu si eu)...s-ar putea sa aibe efect...nu stiu. la cum merg lucrurile la noi si cum suntem tratati (mai rau ca aia din lumea a III-a ) e posibil si sa nu se intimpla nimic, dar merita incercat. eu totusi nu inteleg de ce schimba casetele "ca pe banda" daca nu au inca o rezolvare si de ce nu se pun care e problema..poate tot din cauza imaginii sau probabil sunt orbi din cauza profitului si exporturilor care (inca) se fac.
        revenind, vreau sa va intreb: celor care vi s-a schimbat caseta vi s-a consemnat ceva in carnetul de intretinere al masinii?

        Comment


        • Originally posted by ciomp View Post
          eu totusi nu inteleg de ce schimba casetele "ca pe banda" daca nu au inca o rezolvare si de ce nu se pun care e problema..poate tot din cauza imaginii sau probabil sunt orbi din cauza profitului si exporturilor care (inca) se fac.
          revenind, vreau sa va intreb: celor care vi s-a schimbat caseta vi s-a consemnat ceva in carnetul de intretinere al masinii?
          Nu avem de unde sti daca dacia incearca sau nu sa rezolve problema asta, oricum, ei accepta sa le schimbe pe banda rulanta, tocmai pentru ca nu le fac ei, ori nu-i doare mana sa le schimbe atata timp cat casetele defecte nu intra in pierderile lor. Toate casetele care se schimba in service merg apoi la firma producatoare.


          Legat de ceea ce trebuie trecut in carnetul de intretinere...eu unul sper ca Daniel, Spanu, i-au pus pe aia de la Dacia sa le scrie in carnet schimbatul casetei(lor), nu de alta, dar asta e o proba daca se ajunge la proces.

          ps. eu vad altfel faza asta cu caseta de directie: sa presupunem ca lui Daniel i se schimba caseta in continuare, din 1000 in 1000 Km...ok, e gratis, masina e in garantie. Acuma, masina va iesi din garantie...ce facem ? Pai e o singura solutie...dupa ce masina iese din garantie si se duce caseta, tu, proprietarul, iti cumperi o caseta noua de la dacia (nu din alta parte) si le ceri sa-ti dea un certificat de garantie, care nu poate fi mai mic de 1 an (sau cateva zeci de mii de km) - ori, cum caseta tot pica, vei merge in continuare la dacia si vei schimba casetele pe gratis, pentru ca acea caseta cumparata, nu va rezista pana la finalul garantiei.

          Totusi, eu zic ca, desi dureaza mai mult, tot actiunea in instanta civila e mai buna. (nah, e simplu sa dai sfaturi, mai ales cand nu ai astfel de probleme)

          Comment


          • Da, dar destul de sumar , doar numarul de kilometri si "schimbat caseta directie" , fara serie veche si noua, si fara motivele schimbarii.

            Comment


            • postat de bunicuta: " oricum, ei accepta sa le schimbe pe banda rulanta, tocmai pentru ca nu le fac ei, ori nu-i doare mana sa le schimbe atata timp cat casetele defecte nu intra in pierderile lor. Toate casetele care se schimba in service merg apoi la firma producatoare. "


              da de fapt asta am vrut sa zic, numai ca nu m-am exprimat corect. de ce nu se rezolva odata problema direct la furnizor si Dacia se complace in continuare in situatia asta.
              spuneam si intr-un post mai sus
              ca "vechiul" furnizor (care o fi ala) nu accepta reglajul (ca e logic dupa parerea mea) in caseta si de aceea se tot schimba piesa intreaga.
              Last edited by ciomp; 1 February 2010, 10:45.

              Comment


              • sa speram..ca dupa chemarea in service. la toyora..citroen peugeout..poate domnii de la Dacia.or avea si ei curajul

                Comment


                • Ma cam indoiesc ca o vor face dar bine ar fi

                  Comment


                  • Daca e sa ne referim la cheltuieli astia de la Dacia niciodata nu o sa se incumete. Nu mai vorbesc de "grija" fata de clienti, ca aia nu exista, chiar daca WC mai (inter)vine cu o vorba , doua legate de problema semnalata.
                    Referitor la masina in sine incep si eu sa ajung la concluzia ca am facut nu cea mai fericita alegere si oricit am incercat si incerc sa ma autosugestionez si sa tratez cu indiferenta- ma gindesc mereu la ce alte probleme vor sa apara........ca deh masina mea a fost precoce la capitolul cu probleme. (includ aici si aspectul legat de "capra vecinului", dar cred ca si vecinul cu tot cu frumoasa si similara lui capra daca e deranjat de anumite aspecte ajunge sa gindeasca la fel, iar daca e sa vorbim de aspectul romanesc, pur "mioritic" al resemnarii eu il exclud din start oricare ar fi aspectul linga el poate fi adus in discutie- cum am mai spus).

                    alti colegi "de suferinta" de pe forum mai au ceva vesti legate de in"cintatoarele" noastre casete?
                    Last edited by ciomp; 3 February 2010, 15:04.

                    Comment


                    • Seara buna.
                      1. Postat de Spanu: "buna asta cu presa. dar trebuie sa ne strangem vreo 5-6 si atunci sa chemam televiziunea. sa nu creada ca e un caz izolat. e vb de mai multe masini." - asta ar fi ceva nemaipomenit. In primul rand s-ar dovedi ca "exista" aceste probleme la mai multe auto Sandero - deoarece cei de la VC sapt. trecuta mi-au spus la telefon ca este un caz singular la mine, lucru pe care l-au comunicat si celor de la Auto Cobalcescu (saptamana trecuta la o alta constatare facuta la ei, acestia au spus ca este un caz unic pana acum si nu stiu despre ce este vorba, ca vor incerca sa rezolve problemele in cel mai scurt timp. - adica am luat-o de la inceput ca anul trecut cu AMG, asta datorita celor de la VC ca au inchis FIC-urile cu solutii date si stiute doar de ei.), si poate ar ridica semne de intrebare si s-ar autosesiza cei de la OPC(sper intr-o minune, nu este asa??????????).
                      2. Postat de Bunicuta: " a) Nu avem de unde sti daca dacia incearca sau nu sa rezolve problema asta, oricum, ei accepta sa le schimbe pe banda rulanta, tocmai pentru ca nu le fac ei, ori nu-i doare mana sa le schimbe atata timp cat casetele defecte nu intra in pierderile lor. Toate casetele care se schimba in service merg apoi la firma producatoare.b) Legat de ceea ce trebuie trecut in carnetul de intretinere...eu unul sper ca Daniel, Spanu, i-au pus pe aia de la Dacia sa le scrie in carnet schimbatul casetei(lor), nu de alta, dar asta e o proba daca se ajunge la proces.

                      Comment


                      • eu unul nu am reusit sa aflu "oficial" care e producatorul de casete (din surse neconfirmate nu pot sa spun 100% ca e cel la care m-am referit mai sus). as fi incercat si acolo cite ceva. voi mai incerca, desi poate ca incerc "marea cu degetul". De VC sunt lamurit, nu mai discutam.
                        legat de presa, poate, chiar daca nu ne intilnim "fizic" poate putem sa scriem mai multi odata la anumite redactii. poate presa va fi mai receptiva acum cu evenimentele Toyota, Pugeot...eu nu am dovezi, decit o foaie de aia de service gen "bon de comanda" dar sunt hotarit sa scriu. se poate pune oricind si o proba audio cum a postat Daniel, se pot da numele celor din service cu care am interactionat.. sau mai gasim noi cite ceva.
                        @ Daniel voiai sa mai zici ceva la punctul 2?...aia cu un caz izolat imi place.. nesimtire curata!
                        Last edited by ciomp; 3 February 2010, 20:58.

                        Comment


                        • Asta este mesajul original:
                          ""Seara buna.
                          1. Postat de Spanu: "buna asta cu presa. dar trebuie sa ne strangem vreo 5-6 si atunci sa chemam televiziunea. sa nu creada ca e un caz izolat. e vb de mai multe masini." - asta ar fi ceva nemaipomenit. In primul rand s-ar dovedi ca "exista" aceste probleme la mai multe auto Sandero - deoarece cei de la VC sapt. trecuta mi-au spus la telefon ca este un caz singular la mine, lucru pe care l-au comunicat si celor de la Auto Cobalcescu (saptamana trecuta la o alta constatare facuta la ei, acestia au spus ca este un caz unic pana acum si nu stiu despre ce este vorba, ca vor incerca sa rezolve problemele in cel mai scurt timp. - adica am luat-o de la inceput ca anul trecut cu AMG, asta datorita celor de la VC ca au inchis FIC-urile cu solutii date si stiute doar de ei.), si poate ar ridica semne de intrebare si s-ar autosesiza cei de la OPC(sper intr-o minune, nu este asa??????????).
                          2. Postat de Bunicuta: " a) Nu avem de unde sti daca dacia incearca sau nu sa rezolve problema asta, oricum, ei accepta sa le schimbe pe banda rulanta, tocmai pentru ca nu le fac ei, ori nu-i doare mana sa le schimbe atata timp cat casetele defecte nu intra in pierderile lor. Toate casetele care se schimba in service merg apoi la firma producatoare.
                          b) Legat de ceea ce trebuie trecut in carnetul de intretinere...eu unul sper ca Daniel, Spanu, i-au pus pe aia de la Dacia sa le scrie in carnet schimbatul casetei(lor), nu de alta, dar asta e o proba daca se ajunge la proces.
                          a)Asta este unul dintre raspunsurile pe care mi l-am dat si eu la aceasta intrebare, raspuns pe care vi-l comunic si voua, dar din pacate recunoscut de multi dintre cei cu care m-am sfatuit ( de exemplu avocat ): "Dacia nu face decat sa se ascunda in spatele producatorilor de piese cu care au contract, deoarece in caz de ceva ei schimba piesa respectiva si o trimit la producator, iar pana la faptul contrar iese produsul din garantie si intra in "uzura masinii" sau ceea ce s-a mai spus pe site: " devine oare si caseta de directie o piesa consumabila?????? pe care o vom inlocui la cateva mii de km?????????????????"; cat despre pierderile lor .... - eu cred ca nu exista asa ceva, au doar de castigat. Costatarile se fac foarte sumar, nu sunt incercate pe standuri, sau sa fie testate cu aparate speciale (gen aparatul "STEELMAN"), aparat folosit pentru identificarea zgomotelor - in cazul meu la primele trei casete. Asadar, la ultima constatare unde nu s-a folosit acest aparat ci doar "urechea si vasta experienta a angajatilor service-ului", rezultatul lor (rezultat ce a fost comunicat si celor de la VC) a fost ca zgomotul reclamat de mine si identificat "partial" de ei, nu este un zgomot produs de la directie - in speta de la caseta, ci este mai degraba un zgomot produs de uzura normala a masinii !!!!!!!!!!!!!!!!!!!! , de unde rezulta ca inlocuirea lor, a cestelor de directie a fost zadarnica. Deci, in general inlocuirea pieselor auto Dacia, se fac dupa o ureche, urmand ca noi, clientii lor, sa suportam cheltuielile de reparatie ( transport auto, deplasare, benzina consumata la "probe de drum", eventuale piese aparute "din cauza uzurii normale a autoturismului" si multe altele ).
                          b)Da, asta asa este........... Eu a trebuit sa am cert cu ei ca sa imi scrie asta in carnet, adica toate interventiile. Am crezut ca, dupa spusele verbale a celor de la service (oricare service) si a celor de la VC, in mod normal toate interventiile ar trebui comunicate "Polului tehnic Dacia" si inscrise in fisele particulere ale autoturismului ( adica aceste FIC-uri care se deschid sunt inregistrate pe site-ul lor, tratate de catre specialisti, si acestia trimit un raspuns in maxim 48 ore ), insa nu este asa. Ca atare, dupa cum am mai spus parca, cei de la Auto Cobalcesu, saptamana trecuta la constatare, au spus ca ei nu stiu nimik despre interventiile facute asupra acestui auto, ca nu le apare in sistem motivul si cauza inlocuirii casetelor si a celorlalte pise. A trebuit sa le deschid eu mintea cu foile "capatate cu forta majora" de la fiecare service in parte, si inscrisele facute in carnet ( apropo, la mine ultimile doua interventii au fost trecute pe o alta pagina, pagina 22, fila destinata inlocuirii pieselor ce nu sunt acoperite de garantia comerciala), cat si cu toate documentele obtinute in urma conversatiilor cu astia de la WC.
                          Deci, va sfatuiesc pe toti cei care intrati in service cu o problema (legata de garantie sau nu) sa luati acte si documente scrise.
                          Bye.""
                          Scuze dar mi s-a inchis laptop-ul.
                          Last edited by Daniel Dinutoiu; 3 February 2010, 21:02.

                          Comment


                          • mda..cum banuiam...lucreaza foarte "curat" baietii. cit despre metoda de diagnoza..halal! confirmata si in cazul meu (la mine au jucat si teatru si m-au agasat ca sa para mai real).
                            in schimb, pe linga impactul emotional si frustrarea (adica nervi in service si frustrarea ca ai un obiect nou pe care ai dat o gramada de bani si care nu functioneaza in parametri), factori care tin de latura umana, pe mine ma enerveaza si gindul ca o sa imi strice pe buna dreptate si uzeze masina prematur odata cu interventiile lor de profesionisti de 2 bani!

                            Comment


                            • aparent cu acest poll s-a dovedit ca lipsa barii stabilizatoare nu influenteaza in mod negativ anumite subsansamble ale autoturismului (in afara stabilitatii). chiar daca directia fara bara stabilizatoare e putin mai "imprastiata" si mai scirtiie cite ceva, problemele aparute la sistemul de directie sunt de alta natura si apar la caseta de directie; si acestea nu au legatura cu bara.
                              asadar am deschis un nou thread la "probleme tehnice" unde sa putem discuta despre acest aspect legat de caseta. rog moderatorii sa ma corecteze daca e ceva de corectat in legatura cu noul topic. stiu ca unii sunt satui de discutiile legate de caseta (si eu sunt si sunt si iritat la culme de "tratamentul" companiei Dacia si de problema in sine)..asa ca nu dati! problema trebuie rezolvata insa..poate ne putem mobiliza. multumesc. numai bine

                              Comment


                              • Am tot citit si m-am minunat. Cum poate astia de la Dacia sa scoata masini in anul 2010 fara bara stabilizare. Ma intreb cum sta o masina d'asta pe sosea. E adevarat ca lipsa barei de directie, nu afecteaza celelalte subansamble ale suspensiei, dar stabilitatea are mult de suferit. Oricum o bila foarte mare neagra pentru Dacia

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google