Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubsandero.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubsandero au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubsandero nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubsandero (dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubsandero (webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
__________________________________________________ ________________________________
See more
See less

Citi dintre cei care nu au bara stabilizatoare au zgomote la directie/punte fata?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • da e "firesc" fenomenul si mai usor de evidentiiat aceasta problema din caseta pe zapada. rotile sunt mai saltarete pe zapada sub actiunea pompei de servo, vibratiile din roti se transmit in caseta....si gata concertul. parca am rafale de mitraliere acolo..
    naravasa rau caseta asta!
    Last edited by ciomp; 27 January 2010, 12:33.

    Comment


    • Originally posted by tzeegunoo View Post
      Exact asta am remarcat si eu pe zapada , troncaneli si vibratii infernale la rotirea volanului pe loc pe zapada.
      Si la mine e la fel, de fapt, cum zicea si Ciomp...la toate se manifesta...stai relaxa si da-i blana, nu o menaja ca nu-i place si nici nu-i din sticla sa te temi ca o spargi.

      Comment


      • adica Bunicuta iti troncane si dumitale caseta? (ca de vibrat rotile stim ca e normal)
        Last edited by ciomp; 27 January 2010, 20:47.

        Comment


        • Eu cred ca aici deja se face confuzie intre:
          - "a troncanii"-ceea ce genereaza sunete ciudate(de exemplu zgomotele ce se aud la crucea cardanica la SN, cand este uzata, adica gen fier pe fier) si vibratii foarte puternice in volan, si
          - "a vibra"-ceea ce este normal in momentul in care "aderenta" este mare si se intampina o forta contrara, adica suprafata de contact intre cauciucuri si asfalt(sau orice altceva) se face prin "frecare" puternica, iar pompa servo mareste sau micsoreaza presiunea din sistem, ducand la fenomenul de actionare "pas cu pas" a rotilor, asa cum il denumesc cei din service.
          Explicatia asta mi s-a dat si mie in service(Mach 1), cand am fost la o constatare acum ceva timp in urma(asta ca sa am si o alta parere de la un alt service).
          Ceea ce se intampla la mine, si cred ca si la toti ceilalti care au probleme cu caseta, adica acele zgomote,troncanituri si vibratii puternice, se produc atat pe zapada cat si pe carosabil umed si uscat.
          Ceea ce se aude in filmuletul atasat este zgomotul produs de directie pe zapada(trepidatiile si vibratiile rotilor, a volanului - implicit coloana si caseta directie, cat si a intregului sistem de la servo - conducte si butoias lichid, exact ca in filmuletele precedente, dar cu observatia ca atunci inregistrarea a fost facuta pe carosabil uscat ).
          Sper sa nu supar pe nimeni cu acest comentariu, dar doresc ca toti cei care citesc aceste posuri sa inteleaga exact despre ceea ce este vorba, adica sa nu traga concluzii pripite si sa nu faca confuzia mai sus mentionata
          Sper ca filmuletul sa se auda bine.
          Daca mai sunt si alte aspecte pe care nu le-am atins sau nu le-am inteles eu bine, rog sa ma corectati.
          Numai bine, si inca o data va spun ca nu vreau sa supar pe nimeni cu post-ul asta si ma scuz in fata celor ce se simt ofensati.

          Comment


          • Salutari....
            Dar parca pe la ora 11:00 mai erau vro 2-3 post-uri, dupa asta scris de mine ieri la 20:48(scrise de Bunicuta si Ciomp)!!!!!!!!!
            Ce s-a intamplat???????
            Intre timp, problemele de la casea se pare ca nu au avut mare succes in a se rezolva

            Comment


            • vibratiile pe zapada pe loc se intampla si nu sunt anormale; le am si la sandero si la logan

              Comment


              • Originally posted by Daniel Dinutoiu View Post
                Salutari....
                Dar parca pe la ora 11:00 mai erau vro 2-3 post-uri, dupa asta scris de mine ieri la 20:48(scrise de Bunicuta si Ciomp)!!!!!!!!!
                Ce s-a intamplat???????
                (
                Aseara am intrat pe site si nu am putut intra in nici un thread, imi dadea eroare...probabil ca s-au sters unele posturi...



                imi cer scuze , uite cauza aici
                Last edited by Cristi_Xp; 31 January 2010, 00:08.

                Comment


                • da! spuneam si eu ca ce a postat Daniel mai sus e foarte bine si corect explicat. zgomotul din caseta (acele batai metalice percutante) e un fenomen secundar simultan cu trepidatiile din roti si apare-asa cum am mai zis - doar la cei cu jocuri. pacat ca nu se poate auzi ce a postat ca "proba audio", caci arhiva e corupta (cel putin eu nu am reusit pe forum, dar am primit pe mail fisierul). e foarte edificatoare inregistrarea lui Daniel. numai bine!

                  Comment


                  • Salut!!
                    Mai incerc o data cu arhiva.
                    Sper ca acum sa fie in regula.
                    Arhiva ete facuta cu winrar (tip fisier .zip)

                    Comment


                    • mda! sa va inchiputi ca live se aude mult mai metalic!

                      Comment


                      • exeact asa e si la m ..si culmea ca am schimbat odata caseta...si iar face... mi-as !@#$ in ea de masina!!!
                        -fara-

                        Comment


                        • Daniel, am 2 intrabari:
                          1. in ultimele 3 secunde din film se aude un zgomot diferit (ca un fasait) fata de troncanelile de la inceput...tot de la cutie e si zgomotul asta ?
                          2. troncanelile astea din film, se aud la fel si cand esti cu masina pe asfalt uscat ?

                          Comment


                          • pe asfalt uscat nu se aud. pentru ca nu se produc trepidatii. troncanelile se aud numai daca dai in gropi pe asfalt uscat.
                            eu cred ca ultimele zgomote din film sunt cauzate de muzica din masina
                            -fara-

                            Comment


                            • pe asfalt unde aderenta e mai buna nu face asa. eu am vrut sa pun in evidenta fenomenul, pentru a il intelege si a il evidentiia mai clar acum iarna cind am facut testul pe zapada. cum spune si Spanu si Daniel, in mod normal (anotimpul cald ..sau "pe uscat" ) trebuie o alta "sursa" externa pentru a scoate in evidenta aceste jocuri si implicit zgomotele metalice din caseta: gropile (citeodata si pe drum drept mai ales daca e drum de ala comunist de beton) denivelarile, linia de tramvai (unde se aude cel mai clar cind intorci peste)

                              Comment


                              • Originally posted by bunicuta View Post
                                Daniel, am 2 intrabari:
                                1. in ultimele 3 secunde din film se aude un zgomot diferit (ca un fasait) fata de troncanelile de la inceput...tot de la cutie e si zgomotul asta ?
                                2. troncanelile astea din film, se aud la fel si cand esti cu masina pe asfalt uscat ?
                                Salut.
                                1. Nu, nu sunt zgomotele de la caseta, imi suna celalalt telefon.
                                2. Exact cum am mai spus, ,si cum s-a mai spus si de catre altii (ciomp),
                                la trecerea peste liniile de tramvai, sau drumuri "ceausiste"-cele cu piatra cubica-gen cele din centru (intre P-ta Victoriei si Sos Pipera, intre TVR si Arcul de Triumf), se aud aceste troncanituri, urmate de vibratii in directie si resimtite in volan.
                                In afara de asta, la mine cel putin, daca rotesc brusc volanul pe loc, chiar si pe asfalt uscat, se simte la fel (dar nu cu aceeasi intensitate, adica exista troncanelile si vibratiile, dar mai line ca sa le spun asa) iar volanul intampina o puternica "contra".
                                Mai mult de asta, am constatat ca volanul se invarte foarte greu, incomparatie cu alte dacii Logan sau Sandero (chiar si SN fara servo), ceea ce nu imi pot explica.
                                Dar, daca luati si comparati filmuletul acesta, cu celelatle postate in urma cu 3 luni parca, o sa observati ca zgomotele in cazul meu sunt aceleasi(atunci pe uscat, acum pe zapada si partial uscat-adica umed).
                                Intrebarile mele sunt urmatoarele:
                                -in ce mod si ce impact, asupra altor piese de pe autoturism, vor avea aceste defecte sau nereguli constatate?????
                                -daca in cele din urma se v-a constata un defect de fabicatie (ca de exemplu Toyota, cu pedala de acceleratie-ca este cel mai prospat, cred eu), Dacia va avea puterea de decizie de a chema toate auto in service pentru remedieri???????sau macar sa le faca publice??????????
                                -pana cand se vor mai juca astia de la WC cu noi, prin modul si seriozitatea in care ne raspund la problemele reclamate catre ei????????
                                -si pana unde si cand ne vor mai duce cu presul ca se vor remedia aceste probleme???????(ca doar banii si iau luat)
                                Salutari.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google