Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubsandero.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubsandero au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubsandero nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubsandero (dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubsandero (webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
__________________________________________________ ________________________________
See more
See less

Citi dintre cei care nu au bara stabilizatoare au zgomote la directie/punte fata?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • crezi ca aia din tm or fi mai breji? ha, ha...mi-au zis la prima amsina ca daca fac testul de fabrica (ala de baleiaza acekle si-ti arata cati litrii ai in rezervor) se strica bordul.
    - sa muriti voi ca se strica? pai la fabrica atunci cum le verifica?
    - pai nu stiu, dar nu asa.
    - mai, scrie la voi in manualul de reparatie ca atunci cand vin cu plangeri legate de bord voi sunteti obligati sa faceti exact testul asta si nu altceva?
    - pai...scrie...
    - atunci sa nu te duci tu usor inspre product lifetime management, in cazul asta, de specialistul cucului elevetian tatuat pe cur?"

    cam asta a fost cu ceasurile din bord, care se strica daca faci ce-s ei obligati sa faca la service cand il testeaza. atunci ce sa te mai miri de chestiile mai grave?
    dom'lui ministru al asfaltului si anumitor primari, un sincer "@#$%!"

    Comment


    • m-am uitat si eu la caseta. pe partea dinspre sofer e stantat pe carcasa casetei "Renault" iar pe partea dinspre pasager am o eticheta de hirtie cu un cod de bare pe care scrie JTEKT si RENAULT. se vede cum ridici capota pe linga motor, cum a zis si Spanu. daca veti cauta pe net dupa acest cod veti avea surpriza de a gasi SI firma KOYO ROMANIA SA. Firma e din Alexandria si produce si rulmenti.

      Comment


      • Salutari.
        Se pare ca odata cu montarea ultimei casete de directie, de alta provenienta decat cea de la Koyo Romania, mai exact o caseta adusa direct din Franta, s-au rezolvat toate problemele legate de directie, probleme descrise in foarte multe posturi de mine si multi altii.
        Asadar, odata cu montarea noii casete (imi cer scuze ca inca nu am putut citi firma scrisa pe ea, si toate celelalte detalii pentru a vi le pune la dispozitie, asa cum i-am promis lui ciomp) au disparut trepidatiile puternice din volan la rotirea pe loc a acestuia, trocaniturile la viraje stanga-dreapta peste liniile de tramvai si / sau denivelari mici, cat si toate zgomotele anormale produse de sistemul de directie ( cat si vibratii si trepidatii ca cele ce pot fi remarcate din filmuletele puse de mine pe site - in conductele sistemului de directie ).
        Acum este totul in regula, am deja 850 km si nu se mai aude nimik, iar trepidatiile care erau normale la viraje pe loc, asa cum au sustinut angajatii AMG, au disparut.
        Voi reveni in cel mai scurt timp cu detaliile promise despre noua caseta; sper ca saptamana aceasta cand mi se va monta si al doilea brat stregator ( cel de la pasager ) sa pot identifica detaliile ncesare despre caseat noua si sa le pot posta.
        Tot odata va voi pune in attach si poze cu noile stergatoare.
        Cat despre firma Koyo Romania ( fostul Rulmentul Alexandria ), asa cum i-am spus si lui Ciomp intr-o discutie pe mess,nu am ce sa mai comentez; dar de la a produce rulmenti pentru carucioare de paine ( si alte lagare de rostogolire-folosite poate la scripeti ), si pana la a produce casete de directie (cu toate ca ( asa am inteles ) cei care au cumparat Rulmentul Alexandria sunt niste japonezi ) este cale lunga de batut si nu in ultimul rand experienta multa de acumulat. Asta este, mana de lucru romaneasca si piese special facute pentru noi cei din Romanica, ca doar ne multumim si cu atat.
        Toate bune.... si sa mai auzim si de bine....

        Comment


        • Bun,deci se vede luminita de la capatul tunelului .Bine ca s-a rezolvat!

          Comment


          • Daniel multumim de informatii si ma bucur de vestile bune in cazul tau. sunt sigur ca nu vor mai fi probleme cu noua ta caseta. eu sper sa nu fie adevarat ca de la o bucata de vreme casetele pentru masinile fabricate mai recent si destinate pietei autohtone sa fie
            "Fabriqué en Roumanie" ..si de aici toata patania noastra. (ca proaste am vazut ca sunt unele)
            cind ai putin timp rogu-te da-ne niste referinte macar sa stim si restul care avem probleme ce sa cerem sa ne monteze pe masini. Informatiile tale au fost de un real ajutor.
            drumuri bune tuturor!
            Last edited by ciomp; 9 January 2010, 22:18.

            Comment


            • Toate bune si frumoase .............
              Un mic rezumat la ceea ce s-a intamplat in ultima luna ( 23.12.2009 - 20.01.2010 ):
              - 23.12.2009 - sevice Auto Cobalcescu - schimb iar caseta de directie
              - 24.12.2009 - 04.01.2010 - vacanta in care parcurg aproximativ 700 km
              - 09.01.2010 - laud caseta din Franta, ca doar aveam cam 850 km si nu troncanea, si eram multumit si bucuros de reusita
              - week-end-ul trecut, mai exact sambata, in curtea spitalului Judetean Ilfov, intorc masina - aud cateva troncanituri -; fac 2-3 ture cu ea in curte, adica o mut de aici acolo si o intorc iar ( beton pe jos dar cu denivelari );
              - duminica iar la spital, iar aud; ies repede cu masina din curtea spitalului si intorc pe linia tramvaiului - aud troncanituri dar am impresia ca se aud de la masca din plastic de la volan ;
              - luni dimineata, pe 18.01.2010, ajung la firma, dau jos masca de plastic si intorc masina in curte, si .......... surpriza .......... nu este de acolo
              Deci, in concluzie, dupa 1267km parcursi cu noua caseta din Franta, a inceput iar sa troncane .
              Daca nici specialistii lor de la Pitesti nu au reusit ca depisteze de unde este problema inseamna ca masina asta a fost facuta la betie .....
              Va salut.

              Comment


              • A mai spus cineva lucrul asta - Spanu - si il spun si eu : caseta de directie poate a devenit o piesa consumabila, iar odata cu schimbul de ulei vom schimba si casetele.
                Dar sa fim seriosi totusi, eu am facur 2 schimburi de ulei si am inlocuit 4 casete in 23.300 km, deci raportul este de 2:1 in favoarea casetelor.

                Comment



                • asadar daca schimbarea casetei nu ajuta, cu siguranta schimbarea masinii e pina acum singura solutie.: mare porcarie domnilor. fara (alte) comentarii.
                  Last edited by ciomp; 21 January 2010, 14:02.

                  Comment


                  • da se poate lua Sandero macheta si nu mai bate caseta

                    Comment


                    • acuma caseta asta chiar vad ca e de jucarie...sau cei care o fac romani, francezi (ce o fi) se joaca cu noi si cu nervii nostri.sunt curios cum se va rezolva pina la urma si ce imi vor zice mie cind ma cheama la standuri. dupa ultimele discutii se zice ca trebuie sa astept un lot de casete de la noul furnizor. care e acela nu stiu. salutari.

                      Comment


                      • Daniel, daca as fi in locul tau, as fi acceptat sa-mi schimbe caseta de 2 ori, iar cand sa o schimbe pe a 3-a, as fi refuzat si i-as fi dat in judecata.
                        De fapt, daca e sa mi se intample mie (am doar aprox 5000 km), de la prima schimbare a casetei, ii amenint nu cu OPC-ul, ci direct ca ii dau in judecata.

                        Comment


                        • Salut tuturor.
                          Bunicuta, deja am dat toate documentele la un avocat; in maxim 2 saptamani am deja un raspuns de la el ( am sanse-nu am sanse-ce implica .... )
                          Sunt foarte hotarat sa fac asta,, mai ales dupa ce dl C. I. de la Auto C. mia spus ca ei nu se implica cu nimik ,, ei fac doar ce le spun astia de la Pitesti.
                          Cum astia de la Pitesti sunt niste ...., inseamna ca am dat banii pe un nimik; deci, trebuie sa ii recuperez......
                          Va tin la curent.
                          Seara buna!!!

                          Comment


                          • Seara buna.
                            Inca nici un raspuns la cei care asteptau o veste de la VC legata de inlocuirea casetei???
                            Ma mira!!!!!!!!!!!
                            Asta este!!!!!!!!!!!!!
                            Astazi am fost pentru o noua constatare si o noua diagnoza a zgomotelor produse la sistemul de directie.
                            In urma verificarilor,cat si a celor constatate de ei(a catorva de la service), precum si a celor reclamate de mine, cei de la RAR Cobalcescu au ajuns la concluzia ca este de vina caseta de directie(asta intre patru ochi).
                            In schimb, in urma verificarilor (a catorva curse prin curtea servie -ului ) impreuna cu directorul lor, T.............. G.......... si a sefului service garantii Dacia, C............. I.............., acestia mi-au spus ca intradevar este vorba de ceva anormal in directie, dar nu pot da un verdict in ceea ce priveste caseta de directie, asta in prima faza.
                            Dupa 4 ore de curse si verificari ( timp in care s-au demontat mai multe piese de pe autoturism si verificari gen: amortizoare, caseta, bielete, bucse si altele .... la bancul RAR si din incinta service-ului) acestia au recunoscut ca intradevar este o problema la directie pe care nu au mai intalnit-o( adica 4(patru) casete de directie sa fie de vina - sa se strice intr-un timp asa de scurt).
                            Ca atare astept raspuns la ultima adresa trimisa catre Dacia, iar intre timp avocatul meu strange dovezi care atesta si demonstreaza faptul ca nu s-a respectat legea consumatorului si nu numai.
                            Va tin la curent.
                            Toate bune.

                            Comment


                            • salutare

                              in afara de ce am spus mai sus, nimic nou la mine (adica am fost sunat in decembrie si in ianuarie am reluat discutia cu VC, dar trebuie sa astept lotul de casete de la noul furnizor si ma anunta ei...asta e ultima "noutate") Sincer acuma am dubii serioase, pentru ca nu vad o rezolvare a problemei si sper ca nu se confirme si in cazul meu faptul ca schimb degeaba caseta. Pentru ca -ramin la aceeasi parere- mai bine nu o schimb si incerc sa o reglez pe asta. Deocamdata la cei 12800 km cit am in acest moment face la fel ca in primii 2000 si nu s-a agravat zgomotul dar e deranjant. Altfel, stim cu totii ca piesele de schimb au o calitate indoielnica, chiar se spune ca sunt "cel putin la fel de bune/conforme calitativ cu alea noi". Nu mai pun la socoteala mina de lucru din service, care e dezastruoasa si odata ce ai umblat la ceva te trezesti cu altceva dereglat (patit deja de 2 ori la masina asta)
                              Asadar voi schimba caseta cind am in totalitate garantia ca pun ceva bun pe masina, adica mai bun decit ce am acuma. numai bine.

                              ps cei care vor sa se edifice daca au astfel de probleme pot testa acuma pe zapada la bracari si rotirea volanului (pe loc) si vor vedea foarte usor ce zgomot le face angrenajul din caseta.
                              Last edited by ciomp; 27 January 2010, 10:22. Reason: corectare+adaugire

                              Comment


                              • Exact asta am remarcat si eu pe zapada , troncaneli si vibratii infernale la rotirea volanului pe loc pe zapada. M-a mirat faptul ca sunt mai puternice decat la rotirea pe loc pe asfalt uscat. Ma asteptam la la frecare scazuta(cauciuc-zapada) sa munceasca mai putin sistemul de servo decat la frecare ridicata(cauciuc-asfalt uscat).

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google