Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubsandero.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubsandero au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubsandero nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubsandero (dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubsandero (webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
__________________________________________________ ________________________________
See more
See less

Citi dintre cei care nu au bara stabilizatoare au zgomote la directie/punte fata?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #76
    bafta ciomp

    Comment


    • #77
      azi le-am trimis un mail la vc.si le-am spus de toate problemele...dupa 3 ore m-au sunat si mi-au zis ca au sunat la serviceul la care o sa ma duc sa imi faca constatarea.
      -fara-

      Comment


      • #78
        sa speram ca nu si in cazul tau se schimba caseta Spanule

        @danm079 sa fie!!.

        salutari si numai bine tuturor. va tin si eu la curent cu ce se va intimpla la mine. numai sa imi fac timp sa ajung la service.
        Last edited by ciomp; 25 November 2009, 20:53. Reason: corectare

        Comment


        • #79
          azi am facut testul ITP rezultatele nu au fost insa concludente in vederea depistarii zgomotelor. jocuri nu am la directie. insa testul de amortizor mi-a aratat ca un amortizor fata ar avea probleme. insa e cu semnul intrebarii si asta, pentru ca o data aparatul a aratat "rau" si o data "bine"...deci aparatul pare a fi "varza"...asa o fi si cel care depisteaza jocurile?...nu stiu. Sper sa ma insel si la repetarea testelor sa fie in regula.
          vestea buna e ca arcurile stau foarte bine acum dupa ce am pus bara si nu mai au joc. bara le-a strins si le tine fixe...nu mi-a venit sa cred cind am ridicat masina ce diferenta mare este.
          revenind, testul a aratat amortizoarele la 66%. nu stiu ce inseamna asta din punct de vedere al uzurii. concluzia ar fi: sa mai schimb service-ul.
          referitor la zgomote daca nu provin din suspensii mai exista posibilitatea sa fie de la impingatorul din caseta. (piesa ce asigura o angrenare optima intre cremaliera si pinionul de atac, respectiv reglajul acestuia care e prost; informatia o am de la cineva care cunoaste foarte bine amanunte tehnice legate de Dacia); Koyo furnizorul care produce casetele si pentru Dacia ar mai fi avut probleme de acest gen imi spune domnul cunoscator si s-au mai fost vazute masini cu O km care au avut astfel de probleme. Totusi acest impingator poate fi reglat, insa trebuie maxima pricepere si precizie si bineinteles trebui depistat sigur daca din cauza lui avem problemele. Se aude ca furnizorul ar fi interzis insa reglarea impingatorului din varii motive si de aceea furnizorul tot schimba casetele. acestea sunt ultimele vesti de la mine. salutari
          Last edited by ciomp; 27 November 2009, 20:26.

          Comment


          • #80
            Nici o rezolvare pana acum??????
            La nimeni???
            Astia chiar isi bat joc de noi!!!!!!!!!!!!!!!
            Cred ca daca nu se rezolva nimik nici cu opc-ul ii dau in judecata!!!!!!!!!!!!
            Sunt imposibili si de neinteles oamenii astia.
            Ne rad in fata, se joaca cu nervii nostrii, si cu banii nostrii, si cu timplul nostru pe deasupra.
            Daca ar fi un produs sau un lucru furat as mai zice, dar a fost platit cu bani munciti.
            Last edited by Daniel Dinutoiu; 3 December 2009, 17:27. Reason: completare

            Comment


            • #81
              8.30 ieri. ajung in service. schimb uleiul, filtre, placute de frana. totul bine.10.00 totul a iesit bine. inainte de a o pune pe elevator il rog pe mecanic sa faca un test cu masina. ramane uimit de bataia de la roti. dupa schimbul uleiului se ia fiecare surub in parte(de la brate de la amortizoare, de la jugul motor...) si se strange. urmeaza testul. la fel de urat bate masina cu volanul virat. vine domnul de la garantii si imi face poze la stergator, (mi se aproba schimbarea) la manerul de pe dreapta spate( se aproba inlocuirea lui) apoi vin 2 mecanici si cu masina pe canal, trag de caseta de directie.uimire..joc mare... tipul de la garantie face poze si un filmulez in care se auzea clar cum troncane. concluzia:
              mi s-a aprobat schimbarea casetei de directie. acum urmeaza sa ma sune sa ma duc sa o schimb. plec la 14.30(dupa 6 ore de service)plin de draci rupt de oboseala.

              p.s. nu necesita demontarea bordului( doar daca schimbi coloana de directie) cand schimbi caseta se umbla doar sub masina)
              -fara-

              Comment


              • #82
                jocul la tine il are caseta ca piesa in ansamblul de directie..sau in interiorul ei sunt probleme si ai jocuri la componentele casetei?
                referitor la timpul pierdut, nervi incordati..astea toate fac parte din tacimul din service-urile Dacia. eu am stat 3 ore jumatate saptamina trecuta pentru un amarit de test.noroc ca deja ma stiu cu multi si am mai povestit sa treaca timpul mai repede.
                salut!
                ps sunt curios la tine cit va rezista caseta asta noua dupa ce o schimbi.
                Last edited by ciomp; 5 December 2009, 12:02.

                Comment


                • #83
                  1. jocul il are caseta de directie. daca poti porneste motorul, vireaza roata la maxim si incepi sa tragi de caseta. daca are joc- acolo unde sunt burdufurile(si pe stanga si pe dreapta) ar trebuit sa te iei cu mainile de cap. eu am stikere pe masina si stiu baietii ca sunt la curent cu tot ce se intampla in tara cu majoritatea sandero-urilor.
                  2.o vesnicie ca mi-am pus bara. cine n-are bara sa-si puna!-cautati la dezmembrari.
                  -fara-

                  Comment


                  • #84
                    Salut.
                    Am facut aprox. 1000 km de la schimbarea casetei si din pacate nu a disparut bataia de la roti. Din contra, parca se aude tot mai tare cu cat trece timpul si km (sau incep sa am halucinatii). Acum o saptamana si cateva zile am fost la service pentru schimbarea bratului de la stergator si am facut un test cu masina cu cei de la service. S-au auzit aceleasi sunete, troncanituri (acum se aud si mai tare decat atunci) insa ei au zis ca sunt alte sunete decat inainte de schimbarea casetei si ca e imposibil ca, caseta sa se strice asa repede. Parerea mea a ca sunt aceleasi sunete si nu stiu daca caseta era de vina.
                    Nu stiu ce sa mai fac. Am incercat sa ignor sunetele dar nu pot.
                    La service degeaba ma mai duc pentru ca ei nu recunosc ca sunt aceleasi sunete ca inainte de schimbarea casetei, iar daca scriu iar la VC probabil imi vor schimba iar caseta de directie.
                    Asta e. Traim in Romania.

                    Comment


                    • #85
                      @ spanu
                      asa sa fie si sa nu mai fie niciodata probleme cu aceasta minunata si noua caseta de directie. totusi eu sunt retinut. asa cum sunt retinut si sa o schimb pe a mea. asteptam sa ne spui peste 1000 -2000 km cum se mai comporta. daca intadevar lipsa barii strica aceste casete e nebunie curata si facem ceva pe ea inginerie si proiectare de masini. totusi sunt multi fara bara care nu au probleme si sunt destule semne de intrebare la acest capitol al troncaniturilor si al provenientei lor.nu mai vorbim de rezolvarea problemei care tinde spre impas.
                      eu am constatat personal ca bara mai preia din socuri insa nu face minuni la capitolul denivelari. coloana de directie tot resimte socurile chiar daca ansablul e mai legat dupa montarea barii.diferenta dupa parerea mea e ca nu le mai simti asa tare in volan.
                      nu stiu e ciudat cu zgomotele astea. parca s-ar lovi doua piese de metal si nu sunt acolo niste tampoane de protectie.
                      revin si spun ca m-am intilnit cu Apophis si am condus masina lui care are caseta schimbata si este exact cum spune el mai sus. asta inca o data ma pune pe ginduri vis-a-vis de solutionarea problemei, odata cu schimbarea casetei, chiar daca eu am montat bara stabilizatoare. totusi e o ecuatie in care anumiti parametri sar din tiparele clasice.
                      salutare

                      ps nu am inteles cum e cu sanderourile din tara si stickerele
                      Last edited by ciomp; 5 December 2009, 20:23.

                      Comment


                      • #86
                        Seara buna.
                        Spanule, dupa parerea mea cred ca o sa iti schimbe casete la infinit si tot asa o sa faca.
                        Pana acum mie mi s-au schimbat deja 2 ( asta e a 3-a pe care o am ) : cea cu care a fost dotata masina din fabrica, dupa cca 15000km, a 2-a dupa max. 1000 km, iar a 3-a, cea pe care inca o mai am, dupa 600 km a inceput sa troncane la fel de tare ca prima (eu cred ca alceva este stricat , sau se strica, si acel ceva defecteaza casetele de directie ).
                        Eu sunt dispus, si chiar am sa o fac, sa nu mai accept nici o interventie la masina (acum imi scartaie tot bordul, dupa ce mi l-au dat jos sa schimbe si coloana de directie; cand franez scartaie si trozneste - si nu e din cauza placutelor; am urme de lovituri de ciocan peste tot - atat pe la motor cat si sub masina - ca doar caseta de directrie au schimbat-o cu ciocanul, pompa de apa tot cu ciocanul, iar tot ce a fost incercat pe la ea - sub masina pentru identificarea zgomotelor- tot cu ciocanul au incercat; iar despre faptul ca s-au desfacut toate suruburile de la sistemul de suspensie de pe fata, sistemul de directie si franare , scutul si tot ce mai se poate da jos ca sa schimbe piesele de la directie de cel putin 15 ori nu mai spun nimika) si sa apelez la mass-media, sa dau drumul scrisorilor in Franta ( la Renault - poate se face ceva de la ei, ca doar ei sunt actionari majoritari ), iar in ultima faza sa ii dau in judecata.
                        Cred ca ar fi mai bine daca ne-am strange cativa dintre noi, cei cu probleme, si am angaja un avocat dornic de afirmare si am da drumul la plangeri si procese.
                        Daca este cineva de acord hai sa ne vedem, hai sa discutam, pentru ca vad ca astia chiar ne-au luat in ras, si isi bat joc de munca noastra ( ca doar am cumparat auto cu banii nostrii obtinuti cu greu ) si nu vor sa isi recunoasca greseala.
                        Numa bine.
                        Last edited by Daniel Dinutoiu; 5 December 2009, 22:10.

                        Comment


                        • #87
                          Daniele, eu zic sa mergi la dacia sa-ti mai schimbe vreo 2 casete de directie, apoi mergi la un psiholog pentru consiliere pe motiv de stres acut datorita problemelor masinii, apoi angajezi un avocat bun, dai in judecata dacia si ceri daune morale. Din banii aia + faptul ca vinzi masina, iti cumperi ceva nemtesc sau japonez (desi, pe drumurile din tara asta, nu stiu cat de bine se vor comporta si astea)

                          Comment


                          • #88
                            Daniel, stiu ca sunt multi intre noi care si-au pus mari sperante in aceasta masina si asta nu face decit sa faca dezamagirea mai mare. Din pacate Dacia a schimbat doar coviltirul cum ziceau baietii pe forum iar ce e sub el ...unii stim altii mai norocosi nu stiu, pentru ca nu au avut probleme. Si eu am crezut ca nu voi avea probleme pentru ca am luat o masina noua, dar m-am inselat.Asta e viata: nu poate fi frumoasa intotdeauna pentru ca am muri de plictiseala.
                            Desi sunt de acord ca putina vilva in stinga si in dreapta nu strica (ma refer la presa, TV), eu zic ca nu are rost sa te mai necajesti atita. Ori o dai cit de pepede poti si mai pui ceva si iei altceva, ori te lupti si iti obtii banii, desi in tara asta poate dura ani de zile sa obtii ceva in instanta.
                            Eu voi refuza sa schimb caseta deocamdata si voi cauta sa gasesc alte alternative pentru a rezolva problema.Daca nu se va intimpla ceva positiv voi cauta sa scap cit mai repede de acest "incident" numit Dacie.
                            Cu interventiile in service sunt absolut de acord: fiecare interventie are urmari, unele chiar nefaste asupra masinii.
                            Nu pot decit sa le multumesc din nou celor de la Dacia pentru felul in care construiesc masini, pentru atitudinea lor, pentru profesionalism si pentru ca mi-au dat ocazia sa cunosc mai bine ceea ce am crezut ca nu e asa iar faptul ca au facut un mare pas inainte s-a dovedit a fi unul foarte strimb ca sa nu zic un pas inapoi. salutari
                            Last edited by ciomp; 6 December 2009, 14:20.

                            Comment


                            • #89
                              ciomp@ baietii au vazut stikerul pe masina si isi dau seama ca nu pot sa imi vanda gogosi. ca fiind fidel forumului am cunostiinta de alte sanderouri din tara cu probleme

                              all@ maine vin in buc si ma plimb in toate cartierele. asa ca propun un "fulger" ca sa punem tara la cale. jurist(debutant) de meserie ma pot ocupa de acte. nu de alta dar desi vedeam un esec, acum chiar vreau sa ii infrunt pe cei de la dacia. -in leg cu datul in judecata-
                              -fara-

                              Comment


                              • #90
                                mai mie mi se pare ciudat ca nimeni nu spune nimic in legatura cu aceste probleme. si in service desi am stat 95% numai linga ei vorbeau tot in soapta si nu in fata mea. testul meu "de caseta" a fost destul de superficial si facut dupa ureche. ( cu urechea si ochiul uman, cu presupuneri si cu un aparat foto de ala tip "sapuniera" cu care au tras 2 poze si l-a pus un nene sub bord..si aia cind eu am insistat ca am zgomote)
                                totusi o daca pui un diagnostic nu se face asa.m-a pus pe ginduri si mi s-a parut ca desi baietii se dau artisti
                                si fac pe durii totusi stiu totusi ceva. cind am zis ca nu schimb caseta si vreau alte teste..parca ma aflam in piata. voiau sa imi bage cu orice pret pe git piesa asta. cu una dintre ocazii le-am spus si de masina lui Apophis pe care tocmai o condusesem si atunci s-a schimbat discursul "ca poate la el e altceva"..atunci am zis" domnilor: haideti sa incepem la mine cu acel altceva"..si a ramas totul in coada de peste.
                                revenind,cei de la VC folosesc aceeasi placa: "schimbam casetele". punct. nici cu VC nu am reusit sa ma edific, desi ei nu au nici o treaba in legatura cu partea tehnica, iar la un om din departamentul tehnic Dacia eu inca nu am ajuns.VC te trimite la service, service-ul ridica din umeri,mai face cite un test, o constatare, trimite la Uzina.. ca o fi aia, ca o fi aia, te trateaza cu chef sau fara chef si tot asa. asta ma irita mai tare poate chiar si decit bataile alea nenorocite. ramine sa caut la noi in judet un alt service service ca lumea si niste meseriasi pregatiti si macar sa vedem care e buba.
                                acum am inteles ca stick-erul e un fel de pavaza contra aburelilor, dar deocamdata nu inteleg un lucru: care e problema, de unde apare si cum se rezolva.asta a si fot scopul acestui topic sa identificam, sa aflam si sa ne rezolvam aceste probleme ajuntindu-ne.
                                numai bine.

                                ps: desi imi place masina asta sa stiti ca si eu sunt pornit pe Dacia.
                                Last edited by ciomp; 6 December 2009, 23:10. Reason: corectare

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google