Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubsandero.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubsandero au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubsandero nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubsandero (dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubsandero (webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
__________________________________________________ ________________________________
See more
See less

Citi dintre cei care nu au bara stabilizatoare au zgomote la directie/punte fata?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    Nici nu am zis ca se poate strica atat de rapid.Ma gandeam doar ca poate exista un lot defect din fabrica - s-a mai intamplat si la alte case mai mari. Defect nu in sensul ca nu merge,ci doar ca nu merge normal. Ex.: cremaliera are alt pas decat roata dintata si diferenta poate fi insesizabila cu ochiul,dar sa conteze...sau: resturi de metal ramase de la prelucrare printre dinti...sau mai stiu eu ce...
    Sau pur si simplu problema vine de la arcuri.Nu stiu care e diferenta intre arcurile fata/spate,dar poate ai arcuri spate pe fata...sau poate aberez si pur si simplu aveti "bad karma"

    Comment


    • #47
      Sanderizere nu am insinuat nimic spre tine.
      ma gindeam si eu ca nu pot sa fie toate casetele proaste, si ca e imposibil sa se strice asa rapid. cum iti explici insa faptul ca o perioada scurta nu se mai aude?..daca arcul avind joc sare afara din locas si apoi bate? e ciudat ca dupa ce colegii au mers in service nu s-a mai auzit o perioada scurta. pina la primul impact mai mare. apoi zgomotele au re-aparut. probabil arcul a fost pus la loc de macanic si prin "presare" a ramas asa pina la primul hop mai mare.
      eu v-am spus mai sus ce am constatat si cit de mare e jocul la arcurile mele. nu mi se pare normal. arcul ala se balangane si sus jos si stinga dreapta si sigurul lucru care il tine e greutatea masinii. daca roata e in aer..si el e in aer. e o teorie noua a mea o sa o si verific cumva. poate intre timp ne mai ajuta si cei care stiu mai multe despre suspensii. numai bine.

      Comment


      • #48
        Cred ca m-ai inteles gresit...nu e in intentia mea sa va fac sa va simtiti si mai prost...vezi postul 44. Si da,poate e mai bine sa asteptam interventia unui coleg mai priceput,ca asa...putem sa dam cu presupusul pana nu mai putem...

        Comment


        • #49
          eu iti multmesc mult. intentia ta este absolut salutara..din pacate sunt altii de specialitate care ne intrec la dat cu presupusul.
          cred ca nici tu nu m-ai inteles. ..atita problema sa fie. sa speram ca intervine curind vreu coleg care stie mai bine amanunte legate de partea tehnica la suspensie. numai bine.

          Comment


          • #50
            O sa vina imediat Seba si o sa ne recomande sa ne cumparam Clio.
            Radem si glumim, dar nu cred ca posesorii Clio se confrunta cu problema asta.
            Sigur ca pt asta au si platit...ca sa poata pune capul pe perna seara linistiti ca nu le suna masina (asa tare).
            Last edited by Goan; 20 November 2009, 22:30.

            Comment


            • #51
              Ce ziceti de un test la ITP, pentru o identificare cat mai corect a cauzei sunetelor?
              ??

              Comment


              • #52
                sa stii ca si eu m-am gindit sa le propun sa imi faca. e o ideea buna. chiar m-am gindit ultima data sa le propun sa facem, dar a intervenit montarea barii si am vrut sa vad ce "minuni" face. oricum eu nu schimb caseta numai de dragul de a o schimba. numai de ar gasi ceva si la testul ala.
                Last edited by ciomp; 21 November 2009, 22:04.

                Comment


                • #53
                  cand o sa schimbi caseta?

                  Comment


                  • #54
                    nu ma grabesc...vad ca nu se rezolva asa.

                    Comment


                    • #55
                      Salutari!!!
                      "Ce ziceti de un test la ITP, pentru o identificare cat mai corect a cauzei sunetelor?
                      ??"
                      Lucrul asta m-a indrumat directorul meu general sa il fac.Si l-am facut.
                      Asta cu mult inainte sa mi se schimbe ultima oara toata directia. Toata treaba a stat cam asa: am sunat la RAR ( de pe Calea Grivitei ), le-am spus ce probleme am,iar doamna de la telefon, foarte draguta, m-a indrumat catre statia RAR din Voluntari, catre un anumit sef, domn inginer; Ba mai mult, aceasta a sunat inaintea mea si l-a anuntat ca ii voi telefona.
                      La ora 14:00 am vb cu doamna la telefon, si la ora 14:30 eram deja cu masina pe rampa la RAR Voluntari.
                      Am vorbit cu nenea ala de acolo mai intai la telefon. Am ajuns si am vorbit cu el ( bineanteles intre patru ochi), dupa care a chemat 3 baieti si mi-au luat masina.
                      La o prima discutie cu baietii de aici, au spus ca o sa imi dea o hartie la mana din care sa reiasa ca am probleme la directie ( joc in volan, zgomote la caseta de directie, si altele pe care le-au enumerat), asta dupa ce au facut si ei o tura cu masina in incinta lor si au confirmat cele spuse de mine.
                      La 10 minute dupa ce mi-au spus lucrul asta, a venit un alt nene(probabil vre un director, sau alceva dar cu putere mare pe acolo ), i-a tras intr-o parte, iar dupa cateva vorbe au venit la mine. Surpriza!!! NU mai imi pot da acea hartie, deoarece nu au incadrare in calculatorul lor ce face referire la problemele mele (cu toate ca le-am aratat dovada de la AMG in care scrie clar ca am probleme la caseta de directie).
                      M-am urcat in masina si am plecat foarte suparat pe ei, deoarece, cu toate ca le-am aratat dovezi clare ca am probleme la masina ( si raspunsul contradictoriu al Automobile Dacia - "masina este in perfecta stare de functionare si nu prezinta probleme tehnice" ), la sistemul de directie, nu au vrut sa faca nimik. Din clipa in care m-am urcat in masina si am plecat, m-am intrebat de ce nu au vrut sa imi dea acea hartie, este chiar asa de mare mafia????? nu vor sa se implice in problemele tehnice ale Dacia???????? sau cunosc problemele si ei cu aceste auto si nu vor sa intervina????
                      Cert este faptul ca m-am saturat, sunt scarbit de tot ceea ce inseamna lege si ordine in tara asta, ca suntem tratati cu curu de cei calora le cumparam produsele.
                      Deci, nici aici nu cred ca o sa aibe cineva sansa sa obtina ceva ( daca da , ar fi un lucru minunat ).
                      Toate bune.
                      P.S. Eu inca fac scrisori, pe care le trimit la Dacia si OPC, si sper sa imi obtin banii inapoi.

                      Comment


                      • #56
                        Salut Daniel

                        Nu inteleg! pina la urma ai facut testul sau nu? ti-au pus-o la aparat sa o scuture? Poate ca masina ta chiar nu are probleme acum cu directia.

                        Comment


                        • #57
                          Eu inteleg ca i s-a promis hartia inainte de a testa masina pe "banca de lucru",facand doar un tur al curtii. DD,ce ai putea tu sa faci: fara sa faci mare valva inainte cu telefoane si alte intalniri prestabilite,fa o programare la o statie ITP.Si mai bine,daca prinzi o statie putin aglomerata (nu stiu daca exista asa ceva) si pur si simplu apari pt. verificare...merita o incercare.Poti eventual aparea cu un prieten - in rolul unui potential cumparator - care vrea sa se convinga ca masina este in regula inainte sa o cumpere.In orice caz,tine-ne la curent.

                          Comment


                          • #58
                            Da, masina a fost pusa la aparat ( atat la cei de la RAR din Voluntari, cat si la cei din AMG-ca doar au si ei statie ITP in Pantelimon).
                            Treaba este ca cei de la Voluntari au reactionat la modul prezentat in post-ul de mai sus, iar celor de la AMG am reusit sa le "smulg" ca sa zic asa foaia cu minuni in care scrie clar ca este de vina caseta de directie, care tocmai imi fusese schimbata.
                            P.S.:testul asta a fost facut dupa ce mi s-a schimbat prima oara caseta de directie - dupa 300 km parcursi
                            Last edited by Daniel Dinutoiu; 22 November 2009, 21:34.

                            Comment


                            • #59
                              pai si pe aia originala cum nu ai stricat-o 14.000 km, iar pe asta noua ai dat-o gata in nici 1000. eu tot nu inteleg!

                              Comment


                              • #60
                                Nici eu.
                                Dar , sper sa nu va suparati ca ma repet, treaba sta asa:
                                -iau masina pe 23.01.2009 - parcurg cca 15.000 km in care nu am sesizat zgomotele ( cu toate ca sotia mi-a atras atentia de cateva ori, dar nu am luat-o in seama)
                                -mi se scmimba la AMG caseta de directie - parcurg nici 1000 km , zgomotele si trepidatiile reapar
                                -fac galagie la VC, mi se inlocuieste iar caseta de directie (acum o saptamana), iar dupa 600 km parcursi, imi reapar iar toate cele mai sus mentionate.
                                Cert este faptul ca asta este a 3 a caseta pusa pe aceasta masina, problemele inca exista, iar eu nu mai inteleg nimik(ca si multi altii).

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google