Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubsandero.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubsandero au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubsandero nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubsandero (dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubsandero (webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
__________________________________________________ ________________________________
See more
See less

Citi dintre cei care nu au bara stabilizatoare au zgomote la directie/punte fata?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    neaparat! mai ales ma intreb de ce naiba se forteaza si da impresia de suprapresiune pompa de servo. acest fenomen secundar nu trebuie neglijat. se pare ca e un fenomen care apare tot la cei cu problemele de zgomot la directie, ..ciudata coincidenta . eu l-am mai semnalat intr-un thread separat si am crezut ca e din cilclul "asa ie toate".salutari si vesti bune!
    Last edited by ciomp; 13 November 2009, 14:33. Reason: corectare

    Comment


    • #32
      Salut.
      Da, s-a rezolvat .
      Joi, in afara de obisnuita echipa de la dacia, acestia au fost insotiti si de un expert francez. Cei de la service s-au mirat cand l-au vazut si pe el (probabil plangerea de la OPC si scrisorile trimise au avut efect. ).
      Dupa 5 ore de verificari si curse cu masina in parcare la Auchan Militari ( cred ca au papat cam 9 litrii - au scazut 2 liniute de pe indicatorul CB-ului - de benzina "din aia care nu se detoneaza in cilindrii"-v-am spus de explicatiile AMG in celelalte post-uri ale mele) si insemnari foarte importante intr-un caiet studentesc, dupa lungi discutii telefonice si sedinte ale acestora, au luat o decizie buna.
      S-au decis sa : inlocuim coloana directie, caseta directie, pompa servo, conducte servo, butoias lichid servo. Si a mers
      Am fost dupa 11 ore de stat in service cu masina la o proba cu ei si am ramas surprins, chiar nu se mai auzea nimik.
      In cursul zilei de azi, am fost contactat de cei de la VC si mi-au facut programare la un alt service pentru a mi se schimba si bratul stergator ce loveste in capota.
      Tot ce va sfatuiesc, pe cei cu probleme, daca vreti sa vi se rezolve problemele, faceti galatie "in scris" cat de mult puteti.
      Rasmanem pe fir si va voi anunta ce am facut si cu bratul stregatorului stang.
      Pana atunci plec prin "tara " la o cursa , sa o vad cum se comporta.
      P.S. Au fost nevoiti sa imi dea jos tot ce inseamna elemente componente ale bordului pentru a schimba coloana, lucru care mi s-a parut total inacceptabil , si a durat cel putin 4 ore asamblarea si dezasamblarea lui(oricum cand i-am vazut ce fac am crezut ca mor, parca m-ar fi pus unul sa imi tai economiile de o viata cu forfecuta si apoi sa ii lipesc la loc). Sentimentul a fost foarte ciudat cand am vazut ca demonteaza torul de pe ea, si tocmai din interior, am crezut ca sunt nebuni, dar a fost tot raul inspre bine.

      Comment


      • #33
        Dar explicatii cu privire la ce probleme au fost si de unde au aparut, nu au existat. Au fost atat de scumpi la vorbe incat nici cu dinamita nu cred ca puteam sa aflu ceva.

        Comment


        • #34
          Important este ca s-a rezolvat! Poate daca spui si tu acum,ca nu are nici un fel de zgomot/trepidatii cand o manevrezi, o sa ne creada cei care mai au asemenea probleme.
          Multi km fara probleme,DD!

          Comment


          • #35
            Salut.
            Am revenit dupa mica excursie de weekend.
            Am facut 550 KM pe CB(Bucuresti-Buzau-Vulcanii noroiosi-Brasov-Poiana Brasov-Bucuresti), si deocamdata sunt multumit, adica nu mai aud acele troncanituri si nici nu mai simt acele vibratii puternice din volan care "erau normale" pana acum, dupa cele spuse de service. Insa acum imi zdrangane ornamentul de deasupra bordului (ce acopera ceasurile) din dreptul volanului.
            Daca mai apar ceva probleme va anunt.

            Comment


            • #36
              si eu eram foarte curios din ce cauza apar si care e de fapt "buba".totusi ceva e acolo.
              a-propos. jocurile la intrare in caseta le-am verificat simbata cu Goan pe masina lui si sunt la fel ca pe a mea.
              si zgomotul in casete e la fel .(am verificat miscind volanul stinga-dreapta pe loc, fara motorul pornit.). deci pina aici totul normal si ok. doar ca masina mea nu are bara.directiile celor doua masini, in mers, insa nu se compara. se simte foarte bine ca directia "legata" e mult mai solida si ai alt feeling cind o manevrezi.
              revenind la idee, eu nu cred sa (imi) fie afectata caseta de directie si problema sa apara de acolo. oricum daca celor care le-au schimbat casetele le-a re-aparut zgomotul foarte repede nu poate fi asa slaba caseta sa se strice in citeva sute de kilometri...dar totusi ce bate pina la urma??
              iti doresc sa nu mai ai probleme niciodata Daniel. salutari

              verdictul si in cazul meu! caseta de directie.aceeasi proba audio, acelasi rezultat final azi 16.11.2009. caseta trebuie inlocuita.
              Last edited by ciomp; 16 November 2009, 23:35. Reason: Automerged Doublepost

              Comment


              • #37
                am preferat sa amin putin inlocuirea casetei de directie si am montat inainte bara stabilizatoare.acest lucru nu elimina insa zgomotele de care povestim ci doar le diminueaza putin. bara mai preia probabil din socuri pt ca si senzatia in volan e altfel.la fel si la curbe peste denivelari. voi schimba si caseta cind ma suna cei de la service...sa vedem apoi cum se comporta. e totusi un pas inainte. salutari.

                Comment


                • #38
                  Seara buna. Pentru toti cei care nu au probleme cu masina.
                  AU REAPARUT ZGOMOTELE SI TRONCANITURILE DE CARE M-AM VAITAT ATAT SI AM CREZUT CA AM SCAPAT DUPA CE MI-AU SCHIMBAT ATATEA PIESE!!!!!!!!!!!! ,
                  Din pacate se pare ca s-a scos o masina cu probleme pe care nici producatorul nu stie cum sa le remedieze. De vorbit cu VC am vorbit iar ( inca de marti de cand am auzit iar troncaniturile) si au parut ca si cum ar fi stiut ca mai revin cu pb asta le ei, dar in schimb m-au sfatuit sa ma duc cat mai urgent in service sa imi schimbe bratul stergator ca nu care cumva sa fie nevoie sa imi vopseasca capota apoi. In fine ....
                  Sunt foarte obosit si foarte suparat si cred ca o sa ii impusc pe astia de la ...... , expertii lu papura voda ....., pierzi o groaza de timp, bani, stres, nervi, te certi cu sotia ( ca doar a fost alegerea mea sa iau Sandero de doi bani ) si pe deasupra te mai si trateaza cu fundul(trebuiau sa ma sune azi sa imi zica ce s-a mai hotarat si surpriza ...., nu m-au sunat .... ).
                  Noapte buna.

                  Comment


                  • #39
                    Nu am inteles esact,ti-au revenit trepidatiile acelea la roti,borcanas si altele - legate de servo? Sau vorbim de troncanelile de care s-au mai plans si ciomp si cu altii?
                    E posibil ca montarea barei stabilizatoare sa te ajute...nu stiu. Ia legatura cu ciomp,Spanu,care si-au montat bara.Parca le e mai bine.

                    Comment


                    • #40
                      zomotele au reaparut se pare. impas total. am plecat de la o premisa si am ajuns nicaieri.
                      bara nu ajuta Sanderizer. eu am montat-o dupa cum am spus. nu cred ca daca schimb caseta si am bara nu se mai strica. premisa de la care am plecat nu a tras decit o singura concluzie: nu e din bara. nici din caseta nu poate fi ca nu e de carton sa se strice asa rapid. interesant...deosebit! uimitor!

                      Comment


                      • #41
                        Salut Sanderizer.
                        Da asa este, toate cele au reaparut ( nu atat de insistent, dar se comprta exect ca la inceputuri - ca acum vro 3 luni ).
                        Troncanituri la greu(se simte vibratie in volan ) in mers ( daca intorc pe linia de tramvai am impresia ca sunt intr-o caruta), trepidatii ale volanului si zgomote puternice la rotirea lui pe loc, stanga sau dreapta(dar nu in permanenta ca in filmuletele postate), dar de data asta cat mai aproape de capatul cursei( bracare volan ).
                        Oricum simptomele sunt aceleasi ca la inceput, cu mici diferente, mici plusuri sau minusuri.
                        Sunt total confuz de situatia creata odata cu inlocuirea atator piese saptamana trecuta, si reaparitia problemelor dupao perioada atat de scurta.

                        Comment


                        • #42
                          excelent daniel. asta e descrierea. cand intorci pe liniile de tramvai trepideaza si troncane. exact asa imi face si mie.

                          p.s. sa nu fie de la amortizor sau arc.?!?!?!
                          asa mi-a facut si inainte sa pun bara, asa face si acum dupa ce am pus bara.
                          -fara-

                          Comment


                          • #43
                            tot stau si ma gindesc si eu ca s-ar puter sa fie si din suspensii. odata cind eram la service am constatat ceva interesant. linga mine era ridicat pe elevator un 1,6 MPI la revizia de un an. eram la primele interventii cind suspectam ca imi frecau arcurile pe taler si fac zgomot.(se pare ca tot la ele am ajuns ) atunci nu aveam insa zgomot la directie si el provenea de la scut, cum am depistat ulterior.
                            la momentul respectiv am constatat ca arcurile mele au un joc foarte mare, pe directia telescopului sus-jos (0,5-0,8 cm) si am ramas mut. se misca si stinga-dreapta. la virarea rotii si troncaneau caci se loveau de taler si nu se rotea ca lumea si concomitent ansamblul arc taler. in schimb la acel sandero 1,6 MPI nu se intimpla la fel. am tras cit am putut, nu aveau joc si nu faceau zomot. era beton tot.ansamblul se misca frumos. masina era ridicata ca si a mea pe elevator cum am spus. am intrebat mecanicul si mi-a zis: "alta echipare dom'le". voi cum va explicati? oare avem arcuri mai scurte si la viraj cind basculeaza si telescopul or avea joc? mie logic mi se pare sa nu miste nimic acolo, exact cum era la masina aia. poate ne poate lamuri cineva care cunoaste mai bine ansamblul asta de suspensie! dintre cei care monteaza arcuri va rog, poate ca elucidam misterul. un moderator mai "tehnic" ne poate explica mai mult? multumesc. numai bine.

                            ps revenind la bara nu cred ca bara tine arcurile asa bine incit de aici sa fie diferenta.
                            Last edited by ciomp; 20 November 2009, 11:47.

                            Comment


                            • #44
                              Am facut un pic de research pe alte site-uri dar mare lucru n-am aflat,care sa va si ajuta...s-a mai discutat despre asemenea probleme si in alte forumuri - din ce am vazut erau de vina casetele de directie.Insa aveau probleme din cauza uzurii,ceea ce aici nu este cazul.Ma intreb: nu este posibil sa fi schimbat caseta de directie degeaba,daca sa zicem au pus alta din acelasi lot cu defect din fabrica?Cum s-ar putea verifica acest lucru?
                              Ma deranjeaza problema asta - desi eu nu o am. Va rapeste toata bucuria de a avea o masina noua,fiabila

                              p.s.: Postul meu a fost conceput fara a vedea postul lui ciomp. Explicatia mecanicului "alta echipare dom'le" e tampenie.Suspensiile sunt (ar trebui sa fie) aceleasi.Mai putin la Stepway,diferenta aia de 20mm.
                              Last edited by sanderizer; 20 November 2009, 11:59.

                              Comment


                              • #45
                                este absolut imposibil ca o caseta sa se strice asa rapid. eu cred ca renunt la schimbarea ei. nu are nimic caseta. chiar se va dovedi rezistenta daca alta e buba caci sufera si ea saraca.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google