Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubsandero.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubsandero au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubsandero nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubsandero (dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubsandero (webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
__________________________________________________ ________________________________
See more
See less

Anvelope Iarna + All season

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Anvelope Iarna + All season

    Mi-am cumparat 2 anvelope de iarna Nokian din cate am inteles eu , niste anvelope destul de bune calitativ (M+S plus semn 'gheata').Am zis sa nu imi iau niste porcarii care gaseam si la 150lei/buc marci resapate sau marci low-cost neresapate dar de 2* din 5.
    Cum am multe alte cheltuieli si banii nu ma dau afara din casa, intreb combinatia 2 Nokian iarna fata + 2 Continental all season spate e chiar atat de nefericita cum zic multi, chiar mai nefericita decat 4 all season?
    Eu intentionez sa imi iau alte 2 nokian la anul, si numai daca iarna asta o va cere alte 2 de iarna sezonul asta.
    Iarna trecuta am mers cu allseason si nu am murit si nici probleme mari nu am avut (3 zile stat pe 'tusa') tinand ca iarna a fost usoara iar eu la munte nu am avut treaba.
    Deci sa ma ingrijorez de acesta combinatie sau nu?
    Astept pareri.
    Last edited by Kamath; 26 September 2009, 10:20.

  • #2
    Odata ce tractiunea, directia si franarea sunt pe fata nu vad ce probleme pot sa apara.

    Comment


    • #3
      E destul de bine,eu am avut un an,cand am mers pana in februarie cu gume de vara (toate 4) - si alea bine tocite - si nu am facut accident deloc.Iarna respactiva a fost si cu multa zapada,am avut multe de indurat,dar cu putina minte si multa grija se pot evita problemele.
      Bineinteles am avut multe situatii nasoale,de genul Flinstone cand ieseam cu piciorul stang si impingeam masina sa se urneasca din loc,in timp ce cu dreptul apasam acceleratia
      Nu recomand la nimeni...eu mai stau si la munte. Dar,daca pe fata macar ai 2 de iarna,e ok.

      Comment


      • #4
        conti all season? ecocontact3-ul de fabrica e de vara toata ziua, indiferent cat de idioti sunt dealerii si cate prostii vorbesc cateodata...cel mai ok e sa avem 2 seturi comlete vara/iarna pe masina. gumele all-seson sunt un compromis intre performantele si neajusurile ambelor tipuri de anvelope. eu n-as folosi, prefer sa dau bani in plus pe gume de iarna. normal, daca nu exista spatiu de depozitare relativ rece, ferit de soare (ultraviolete), gen pivnita, atunci all-seson sa fie
        dom'lui ministru al asfaltului si anumitor primari, un sincer "@#$%!"

        Comment


        • #5
          categoric 4 gume de iarna! masina e si usoara si iti va fugi spatele daca pui alt tip de gume! e un efort dar merita mai ales daca mergi mult extern pentru ca nu stii la ce sa te astepti pe drumurile patriei. eu in harghita am patit-o primavara chiar. daca mergi mai mult prin oras..mai poti combina. acuma depinde si de buget.. si de indeminare, etc
          referitor la mersul cu gume de vara si eu mergeam pe vechea masina cu vara sau cu all seasons pe fata/spate
          dar foloseam un mic truc. lasam presiunea mai joasa (la 1,5) pentru a avea aderenta mai buna. nu cred/nu stiu insa ca la masinile de generatie noua se recomanda.(la dacia 1300 chiar se recomanda in cartea tehnica faptul ca la conducerea pe timp de iarna sa scazi presiunea in pneuri si pot sa spun ca functiona al naibii de bine; am fost pe drumuri forestiere cu masina cu gume de vara, fara probleme si nu am ramas niciodata inzapezit).

          Comment


          • #6
            raliurile, chiar daca nu avem masini pt asa ceva, ar trebui sa fie invatatura pt toti. daca aia folosesc gume mai inguste pe noroi si pe zapada decat pe asfalt, inseamna ca asa trebuie sa fie, aia nu-s tampiti, pt ca daca lor nu le trebuie aderenta maxima, atunci nici noua nu ne trebuie chestia cu dezumflatul rotilor e relativa, adica e cu doua taisuri. pe zapada proaspata, e ok, pt ca se taseaza zapada si scazand presiunea roata devine mai "senila", adica se poate agata teoretic cu 1-2 dinti in plus in neregularitatile suprafetei de rulare si avem deci o tractiune mai buna. in schimb pe zapada batuta, avand suprafata mare de contact, presiunea exercitata de masina asupra zapezii scade si crampoanele nu mai topesc stratul superficial de contact si acele rugozitati care se formeaza in cazul anvelopelor de iarna, la anvelopa de vara dezumflata nu se formeaza. deci vom avea tractiune scazuta. daca nu credeti, incercati sa urcati un deal cu zapada batatorita cu gume 185/60r15 sau cu 210/45r15...o sa fiti surprinsi
            dom'lui ministru al asfaltului si anumitor primari, un sincer "@#$%!"

            Comment

            Working...
            X
            Logan | Dacia Logan |Anulare DPF
            Politica de Securitate Google