Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubsandero.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubsandero au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubsandero nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubsandero (dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubsandero (webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
__________________________________________________ ________________________________
See more
See less

Presiune in rezervor

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Presiune in rezervor

    azi am fost sa alimentez,pt.ca s-a aprins becul de la pompa(rar se intampla sa alimentez doar cand se aprinde acel bec)dar in momentul cand am ajuns in peco am deschis capacul de la rezervor si o surpriza pt.mine a iesit aer sau ce-o fi iesit din rezervor cu presiune.
    va intreb e normal sau care o fi cauza?

  • #2
    Eu zic ca ii normal.
    Si eu am patit de mai multe ori asta.
    S-ar putea sa se fi creat un soi de VID prin consumul de combustibil (dat fiind faptul ca nivelul combustibilului a scazut de la ultima alimentare pana la aprinderea becului galben) si deci s-a reglat atunci cand ai deschis busonul rezervorului.
    Last edited by Goan; 2 April 2009, 16:51.

    Comment


    • #3
      multumesc pt.raspuns

      Comment


      • #4
        daca e vid, a intrat aer, nu a iesit. daca iese, ceva nu-i in regula, exista o canistra de purjare vapori sub farul din dreapta, cred, prin care motorul trebuie sa respire vaporii de benzina din rezervor cand acestia depasesc o anumita presiune. daca a fost vacuum, nu e nimic grav, inseamna ca circuitul de alimentare e etans, ceea ce e bine. si da, se intampla cand alimentezi aproape plin si apoi alimentezi doar cand e aproape gol.
        dom'lui ministru al asfaltului si anumitor primari, un sincer "@#$%!"

        Comment


        • #5
          Originally posted by Oliseh View Post
          azi am fost sa alimentez,pt.ca s-a aprins becul de la pompa(rar se intampla sa alimentez doar cand se aprinde acel bec)dar in momentul cand am ajuns in peco am deschis capacul de la rezervor si o surpriza pt.mine a iesit aer sau ce-o fi iesit din rezervor cu presiune.
          va intreb e normal sau care o fi cauza?

          Cred ca am "probleme" cu indicatul nivelului de benzina deoarece cum s`a aprins becul de la pompa am fost sa alimentez prima oara cu 5 litri. Prima liniuta nu a aparut, am alimentat dinou cu 3,5 litri, pun contact nu apare.... plec opresc in 200 m ... opresc motoru il pornesc la loc... tot nu indica. Am fost dinou la peco si am pus 13 litri si au aparut 4 Liniute.

          Cand am alimentat a 2 oara era presiune in rezervor pt ca am simtit cum impinge capacul de la rezervor cand l am deschis.

          Din cate se pare nu e normal... Dar dc se crează presiune?

          Comment


          • #6
            Corectati-ma daca gresesc,dar eu asa stiu ca rezervoarele astea sunt prevazute cu un ventil - supapa - gaurica la buson,tocmai ca sa nu se creeze vid/presiune. Cand pompa de benzina trage benzina,trebuie sa intre in rezervor aceeasi cantitate de aer (legea lui Arhimede) si invers,la cantitatea de benzina care intra in rezervor - prin alimentare sau retur de la motor - iese acelasi volum de aer. Daca asta nu se intampla, se creaza vid/presiune. Ori asta nu e normal,pentru ca,daca vidul depaseste puterea pompei de benzina, se va intrerupe alimentarea/se va suprasolicita pompa. Deci nu mi se pare normal sa fie vid/presiune in rezervor,dar poate gresesc (?). Eu cel putin nu am observat sa am.Alte pareri?
            Last edited by sanderizer; 4 April 2009, 12:11.

            Comment


            • #7
              Sa fiu mai explicit.
              Am avut ~55 L in rezervor, si am mers pana s`a aprins becul de la pompa, am fost sa alimentez (nu era presiune/vid) in 5 min am alimentat iar (era Presiune).

              Comment


              • #8
                alte pareri? sa stiu ce am de facut,sa merg la service Dacia sau nu?

                Comment


                • #9
                  Si eu am patit asa ieri prima data. M-am si speriat. Dar cred ca, conteaza si cum mergi cu masina. Eu am mers ieri mai sportiv cu ea si tot frane mai bruste, accelerari...si cum s-a tot agitat benzina prin rezervor s-a produs o presiune, ceva in genul sucurilor gazoase.

                  Comment


                  • #10
                    eu nu mai inteleg nimic, la mine nu s-a intamplat niciodata sa pufaia rezervorul, oricat de mult sau de des as fi alimentat. cum zicea cineva mai sus, exista o supapa de presiune, sistem de absorbtie vapori, nu cred ca e normal sa faca presiune.
                    apropo, logan/sandero benzinar n-au retur de benzina ca vechea berlina. e rampa comuna de alimentare a rezervoarelor, regulatorul fiind in pompa din rezervor, nu exista retur. ce absoarbe motorul e bine absorbit...
                    dom'lui ministru al asfaltului si anumitor primari, un sincer "@#$%!"

                    Comment


                    • #11
                      iata raspunsul si celor de la Dacia.
                      Buna ziua,
                      Stimate domnule ...,


                      Va multumim pentru increderea pe care ne-ati acordat-o apeland la serviciile noastre.

                      In legatura cu solicitarea dumneavoastra va informam ca este absolut normal sa existe o mica presiune in rezervorul vehciulului dumneavoastra. In cazul in care considerati ca presiunea acumulata in rezervor este mare va recomandam sa contactati o unitate service agreata Dacia pentru o constatare. O lista cu coordonatele tuturor unitatiilor service agreate Dacia veti regasi atasata acestui mesaj.

                      Ramanem deschisi in continuare pentru orice solicitari si sugestii in legatura cu produsele si serviciile oferite de firma noastra. Ne puteti contacta la adresa de e-mail vocea.clientului@daciagroup.com sau folosind formularul de contact de pe site-ul www.dacia.ro, ori la numarul de telefon 0248 500 000, fax 0248 500 076, de luni pana vineri intre orele 8-20 si sambata intre orele 8-16 . Ne puteti scrie si prin posta, la adresa: Automobile Dacia SA - Vocea Clientului Dacia, str. Uzinei nr. 1, Mioveni, jud. Arges, cod 115400.

                      Cu consideratie,
                      Agent Servicii Client,
                      Tomescu Mihai Alexandru

                      Comment


                      • #12
                        maine(08.04.2009)sunt programat la service dacia zalau in legatura cu presiunea din rezeror.
                        ps.chiar nu stiu ce poate sa-i faca si cum o vor rezolva,sper din tot sufletul sa nu-mi spuna ca asa fac toate.

                        Comment


                        • #13
                          Muta mesajul la topicul cu Vocea clientului.Acolo este locul lui.Si revino cu informatia despre rezolvarea problemei legata de presiune.Ce au facut cei de la service?
                          Sandero Laureat 1.4 MPI

                          Comment


                          • #14
                            Sunt moderatori care pot atrage atentia sa nu fim mai catolici decat Papa.

                            Comment


                            • #15
                              @Oliseh: bafta maine, sa ne tii la curent cu evenimentele!

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google