Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubsandero.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubsandero au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubsandero nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubsandero (dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubsandero (webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
__________________________________________________ ________________________________
See more
See less

Ce nu va place sau va nemultumeste la Sandero?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Da, dar ce-i drept NU AUTOMAT sau de la te miri ce buton.
    Cum de altfel nu se regleaza scaunul pe verticala si orizontala in functie de sofer.
    Hai sa fim totusi seriosi si cu picioarele pe Pamant.
    Sa nu uitam cat a costat masina si in ce sector se afla: LOW-COST.
    Si mie mi-ar fi placut functie TRIP la CB pt a nu reseta de fiecare data datele CB.
    Dar sunt constient ca functia TRIP exista la masini de peste 13.000 EUR.

    Comment


    • #17
      oglinzile ma dispera de cand am vazut prima data sandelu ..credeam ca le-or face si ei...normale..ca la reno si la celelate..ma refer la modul cum se inchid...macar atat puteau sa faca..cand le inchid..am impresia ca raman cu ea in mana...sistemul de inchidere este foarte enervant.

      Comment


      • #18
        Da, asta ii foarte adevarat ca inchiderea lor se face mai greoi.
        Eu am avut ocazia sa le pliez si cele de la primele Logan-uri si acolo "distractie".
        Asa ca acuma cu astea noi se simte o imbunatatire, deci sunt multumit.

        Comment


        • #19
          Se inchid? eu tot am incercat dar cum se arcuesc mi se pare ca raman cu ele in mana si nu le-am fortat mai tare. Se vad ceva arcuri sau cabluri care le poate smulge unu cu intentii nu tare bune. Is tare rau concepute, foarte grosolane..iar stergatoarele..uff deja mi-o sarit vopseaua de pe marginea capotei de la ele.

          Comment


          • #20
            DA, se inchid.
            Trage de ele usor si cu simt si ai sa vezi ca se arcuiesc si in cele din urma se fixeaza intr-o pozitie inchisa.
            La deschidere, la fel usor si cu simt si revin la pozitia initiala.
            Hai Duminica la un Meating la Cluj sa iti facem un tutorial.
            Last edited by Goan; 30 August 2009, 21:47. Reason: Added extra info

            Comment


            • #21
              daca pun in balanta plusurile si minusurile acestei masini o sa iasa in final de bine. nu o sa zic de plusuri nimic. de minusuri da:

              - lipsa bara stabilizatoare pe anumite modele
              - toba de esapament care este prost prinsa si face rezonanta
              - tamburi spate. cand o tii pe loc timp indelungat si pleci cand pui frana suna ca o hodoroaga
              - lipsa filtru de habitaclu desi masina are spatiu special care trebuia pus in valoare cu un capac de acces. cine vroia isi punea singur
              - montare defectuoasa a cablului de antena in bord care zornaie la toata lumea
              - nu pornesc stergatoarele cand se da spritz pe parbriz. era banal de facut
              - blaupunktul alare nu are pornire - oprire. el pleaca cum pun cheia in contact
              - stergatoarele trebuie sa aiba lungimi diferite, bratul stergator pe partea soferului a fost prost gandit
              - daca ai inchidere centralizata nu se ridica geamurile automat cand se inchide masina
              - proasta antifonare in usi si habitaclu. macar o pasla puteau pune si ei la costuri reduse
              - urata finisare in zona de rabatare a banchetei spate. se vede mecanismul si este urat.
              - ornament pe pragul usa din spate pentru protectie. laureate are in fata dar nu si in spate
              - oglinzile sunt nasoale ca vizibilitate, nu mai spun de cum se pliaza
              - manerele usilor sunt tare iesite din logica masinii
              - consola centrala grosolan gandita
              - aerul conditionat porneste doar cand pui o treapta la ventilator. chiar stupid nu puteau sa o faca din fabrica la apasarea butonului cu treapta 1 ventilator?
              - cand scoti cheia din contact si am avut usile blocate nu pot sa ies. pun contactul, deblochez usile si apoi ies

              poate mai descoper si altele

              Comment


              • #22
                Oare cat ar fi costat in plus daca le avea pe toate.
                Oare daca era cu 2000 EUR mai mult pt ca le avea pe astea isi mai lua cineva Sandero (cand daca peste aia 2000 EUR se mai pun 500-1000 si erau bani de o strainache noua).
                Nu o data a spus Renault ca nu vrea din Dacia masina de fite ci o masina care sa aiba dotari BASIC.
                In mare cele spuse mai sus se pot pune de catre doritori si mai bine de 50% din posesori aleg variante BASIC.
                De ex daca punea KIT-ul SUV Standard si sarea cu 700 EUR masina mie de ex nu-mi place cum arata si nu vroiam sa investesc in asa ceva.
                Mai important este ca asa BASIC cum vine sa fie fiabila si acolo este intr-adevar o problema.
                De ex directia asa cum ii ea servo sau nu sa nu bata, motorul asa cum e el in 8V sa nu sune tachetul si sa nu sune rulmentul de la ambreaj.
                Sincer eu acestea le consider nemultumiri, nu ca nu are pornire automata la stergatoare

                Constatarea francezilor: "Romanii ori isi urasc Dacia, ori sunt foarte mandri de ea"

                Comment


                • #23
                  eu pot trai si fara ce am mentionat mai sus. goan ai mare dreptate cu ce ai spus legat de motor. pastilele de la culbutori produc tacanitul. am intelesc ca are culbutori hidraulici. iar aia cu rulmentul de la ambreiaj, boala veche cu miros de dacia. am 12.000 km cu a mea masina si se aude tacanitul. ambreiajul cateodata, cand are el chef. asa ca nici nu le mai bag in seama.

                  Comment


                  • #24
                    Daca i-ar fi avut hidraulici ce bine ar fi fost... informeazate si dupa poti tasta =)) =))
                    Sandero R2

                    Comment


                    • #25
                      prietene ai ceva cu mine? "am inteles ca are culburori hidraulici" - este o fraza care asteapta o confirmare. nu este o afirmatie. nu este frumos sa razi de altii. aceasta este un forum unde ne spunem parerile si ideile.

                      vezi ca "informeazate" se scrie asa "informeaza-te". sa rad de tine si sa spun "informeaza-te si dupa poti tasta"?

                      Originally posted by GGI78 View Post
                      Daca i-ar fi avut hidraulici ce bine ar fi fost... informeazate si dupa poti tasta =)) =))

                      Comment


                      • #26
                        nah, jiji, ca te-o mancat in cele 3 litere...ai fost scarpinat
                        dom'lui ministru al asfaltului si anumitor primari, un sincer "@#$%!"

                        Comment


                        • #27
                          salut.....astazi am gasit multa apa in portbagaj, sunt foarte curios pe unde a intrat

                          Comment


                          • #28
                            ai o gaura in capota!
                            pe la cheder a intrat. vezi sa nu se fi astupat orificiile de colectare a apei.
                            -fara-

                            Comment


                            • #29
                              si eu zic acelasi lucru. ai o fisura in tabla sau chederul nu este bine fixat. urata treaba oricum, greu de depistat daca este fisura mica de tot. imi aduce aminte de un baiat care a postat aici si care a luat masina de noua cu o multime de defecte. unul dintre ele era o fisura sus pe tavan aproape de marginea din dreapta unde se ridica portbagajul. si cat l-au plimbat aia de la service, desi este grav defect de fabricatie.

                              pana gasesti pe unde se infiltreaza apa, cauta sa usuci bine zona. pune ziare, carpe, dar nu lasa mocheta imbibata cu apa. pentru ca face mucegai mocheta si poate afecta caroseria.

                              Comment


                              • #30
                                TheOne era saracu cu probleme printre care si cea cu Apa

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google