Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubsandero.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubsandero au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubsandero nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubsandero (dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubsandero (webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
__________________________________________________ ________________________________
See more
See less

Caldura scade puterea motorului?!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Caldura scade puterea motorului?!

    Se poate sa scada puterea motorului dac este pornita caldura ?! Pt. ca io am simtit ca nu mai trage asa bine ca atunci cand nu merge caldura

  • #2
    eu unul am observat ca atunci cand e la relanti si pornesc caldura turometrul scade putin.deci e posibil sa afecteze puterea.

    Comment


    • #3
      Parerea mea ca nepriceput este ca puterea scade doar atunci cand bagi caldura cu AC on.Daca bagi caldura motorului nu vad de ce ar scadea.

      Comment


      • #4
        Nu are legatura puterea motorului cu caldura iar turatia la relanti scade si revine intr-un timp foarte scurt deoarece pornesti ventilatorul(creste consumul de curent) iar consumul alternatorului este un pic mai mare situatie in care acesta opune o rezistenta ceva mai mare. Daca vreti sa vedeti diferenta de rotatie a motorului, conectati si deconectati firul de excitatie de la alternator.

        Comment


        • #5
          1-cum se baga caldura cu AC on ?
          2-alternatorul este un generator nu un consumator.Consumator este motorul aerotermei .

          Nu are absolut nici o legatura incalzirea cu puterea motorului..de unde ati scos chestia asta?!! Incalzirea se face cu ajutorul agentului de racire (apa din motor) si nu implica AC-ul sau pompe elestrice ..etc..

          Comment


          • #6
            Poate nu m-am facut bine inteles, cu cat consumul este mai mare cu atat alternatorul se invarte mai greu si de aici scade un pic turatia motoruluui.

            Comment


            • #7
              Pai aia este ca la exprimare ai incurcat ,,firele"...unii au inteles dar cine nu stie cu ce se ocupa alternatotul sigur intelege gresit.Ai perfecta dreptate,cu cat ai mai multi consumatori cu atat alternatorul opune mai multa rezistenta .In unele documentatii se povestea chiar ca alternatorul poate lua in conditii normale (toate sistemele electrice standard in functiune) pana la 4 cai putere .Partea proasta este alta :fiind o masina plina de electronica nu ar trebui sa simti in turatia motorului aprinderea farurilor sau a proiectoarelor.Dar ne-am obisnuit noi cu Daciile 1300 si nu acceptam Sandelul?!!

              Comment


              • #8
                Daca vreti sa simtiti o scadere si mai mare, dati drumul la dezaburire luneta. Pt 1-2 secunde scade turometrul si apoi incet incet isi revine. Ii un lucru normal, asa cum se spunea mai sus, fiecare consumator solicita mortorul.

                Comment


                • #9
                  puterea

                  salutari! in cartea tehnica scrie destul de clar....orice dispozitiv electronic pornit creste consumul masinii! deci inclusiv incalzirea! si reduce si putearea dar personal nu-mi fac probleme nu am achizitionat o masina de 5000 euroi ca atata face postproductie pentru perfirmante sportive.

                  Comment


                  • #10
                    incalzirea e elctrica numai la dizale, ceea ce voi pe sanel deocamdata duceti lipsa. incalzirea doar data la amxim, fara a porni aeroterma (vebtilatorul) nu modifica turatia motorului, nu-i ia din putere. prin radiatorul de incalzire habitaclu circula oricum apa calda a motorului, doar ca atunci cand invartiti de butonul cu bulinute colorate albastru si rosu actioneti o clapeta care dirijeaza aerul din afara masinii peste radiatorul de incalzire catre habitaclu. ca trece aer pe acolo sau nu, nu conteaza pana la urma pt motor, el oricum incalzeste respectiva apa. ventilatia in schimb, papa curent si atunci ce zice marian66v e 100% adevarat. orice consumator electric scade din puterea motorului prin faptul ca ingreuneaza rotirea alternatorului. simplu
                    dom'lui ministru al asfaltului si anumitor primari, un sincer "@#$%!"

                    Comment

                    Working...
                    X
                    Logan | Dacia Logan |Anulare DPF
                    Politica de Securitate Google