Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubsandero.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubsandero au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubsandero nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubsandero (dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubsandero (webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
__________________________________________________ ________________________________
See more
See less

Sandero si bordurile

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Sandero si bordurile

    Salutare...
    Ma gandesc si eu sa-mi iau in curand un Sandero, si singura problema care ma framanta este cea cu privire la inaltimea partzii din fatza a masinii. Am mai intrebat si chipurile nu mi se pare numai mie ca la Sandero partea din fatza (cu bara, masca si ce mai e pe-acolo) e mai lasata ca la alte masini. Problema mea este, avand in vedere frumoasa noastra capitala, nu este acesta un impediment in ceea ce priveste urcatu masinii pe trotuar cand trebuie parcata? A avut cineva probleme de genul?

  • #2
    Da,adevarul este ca e cam lasata!Dar poti sa o urci cu fundul.Ca merge!Si dupa aia o urci cu totul!Eu am intalnit o bordura pe care n-o puteam urca.Dar daca stai si te gandesti...cu un Citroen C3 de exemplu,n-ar fi mers in veci.Deci nu e numai o problema a masinii nationale.Daca vrei sa iti iei una,nu garda la sol in fata trebuie sa fie lucrul dupa care te uiti!
    Lucrurile se mai schimba,oamenii NU!

    Comment


    • #3
      Originally posted by Rashx View Post
      Da,adevarul este ca e cam lasata!Dar poti sa o urci cu fundul.Ca merge!Si dupa aia o urci cu totul!Eu am intalnit o bordura pe care n-o puteam urca.Dar daca stai si te gandesti...cu un Citroen C3 de exemplu,n-ar fi mers in veci.Deci nu e numai o problema a masinii nationale.Daca vrei sa iti iei una,nu garda la sol in fata trebuie sa fie lucrul dupa care te uiti!
      da, ideea e ca nu m-am gandit niciodata sa-mi iau Citroen C3
      N-am probleme cu faptul ca e sau nu masina romaneasca, insa garda la sol e singura "problema" care m-a frapat si am zis sa intreb sa vad cum e la unii care au.

      Comment


      • #4
        ideea e ca masina e destul de inalta. numai ca sub bara fata are un spoiler din cauciuc, pe care il tarsesti mereu chiar si daca parchezi langa o bordura foarte mica.in rest masina e destul de inalta.credema ca toate sanderourile, au spoilerul fata zgariat in draci.
        in maxim 1 an o sa cada sunt sigur.
        -fara-

        Comment


        • #5
          Banda aia de cauciuc are exact acest rol, de a prelua toate zgarieturile care altfel ar ajunge pe bara. In rest, inaltimea e aceeasi ca la Logan, deci din punctul asta de vedere e perfecta pentru urcat borduri. Asta chiar nu ar fi o problema a Sandero-ului, ci un avantaj.

          Comment


          • #6
            Banda aia de cauciuc o sa si-o ia rau de tot!E adevarat ca la asta foloseste,dar nu sunt sigur ca o sa reziste asa mult.Dar tot e mai bine decat sa dai direct cu bara.Numai ca micsoreaza destul garda la sol si oricum ajungi sa lovesti in fata,si dupa aia te doare sufletul ca nu-ti mai dai seama...o fi fost cauciucul,o fi fost bara!
            Lucrurile se mai schimba,oamenii NU!

            Comment


            • #7
              stati linistit ca eu am zgariat bara din fata chiar deasupra acelei bande de cauciuc(SE VEDE UN PIC DE NEGRU SI ALB UNDE AM ZGARIAT-O).
              Trebuie sa fie si o problema la sandero(adica acest spoiler mai lasat)ca alte probleme nu o sa fie prea curand.

              Comment


              • #8
                bara aia de cauciuc o sa zboare la primulcontact mai dur. un pr cu opel astra a lasat-o in nisip la trecerea pe o plaja
                -fara-

                Comment


                • #9
                  Bun, atunci stiti vreo solutie de "remediere" a acestei "probleme"? Adica daca dupa ce-mi iau sandero ma duc intr-un service autorizat, au ce sa-i faca? si daca da, cam cat credeti ca ar costa?

                  Comment


                  • #10
                    Cum adica sa se remedieze?Adica vrei sa ti-o dea jos ca sa ai garda mai mare?Cred ca ti-o dau baietii jos fara probleme.Probabil e prinsa in niste bolturi.O sa ma uit maine dimineata sub masina si iti zic.De prins la loc alta noua cred ca se intelege de la sine ca or sa faca asta la service.
                    Lucrurile se mai schimba,oamenii NU!

                    Comment


                    • #11
                      da, sa se remedieze adica sa faca baietii la service ceva, fie ca scot banda aia sau se joaca la suspensii, ca sa am garda putzin mai sus... asta era intrebarea

                      Comment


                      • #12
                        Ok, deci situatie de caz:
                        Daca imi iau Sandero in leasing prin vara, pot sa merg cu masina intr-un service autorizat si baietii de acolo sa imi ridice garda la sol cu vreo 15-20 mm? Totul "legal", adica fara sa pierd garantia? Si cam cat ar costa?

                        Comment


                        • #13
                          Tu n-ai ocupatie?
                          Crede-ma ca masina e foarte inalta, nu are nici o problema in a se bate cu bordurile capitalei. Si-asa arata ciudat ca e prea cocotata pe rotile alea, daca o mai ridici si tu... sa nu mai zic de stabilitatea in curbe.
                          Daca vrei ceva mai hardcore asteapta Dacia SUV.

                          Comment


                          • #14
                            Stepway cu motor de 1.6 16 v o sa coste de o sa rupa!lasa ca merge si 1.4 la urcat borduri asa cum e.fundul e oricum mult prea sus.
                            Lucrurile se mai schimba,oamenii NU!

                            Comment


                            • #15
                              Stepway nu vine in RO si nu e acelasi lucru cu Dacia SUV.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google