Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubsandero.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubsandero au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubsandero nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubsandero (dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubsandero (webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
__________________________________________________ ________________________________
See more
See less

anvelope de sezon cu sau fara jante?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Originally posted by grisComete View Post
    Ma gandesc sa cumpar jante+anvelope de iarna de la ei.
    Sper sa nu fie scumpe rau
    Salut,

    Masinile vin echipate cu cauciucuri de vara.. din cate stiu exista promotii la dacia de genu : primesti cauciucuri de iarna la achizitionarea auto... bla bla bla, dar si acelea vin in portbagaj, in alta ordine de idei, nu esti obligat sa cumperi de la dealer cauciucurile, recomand magazile online, mai ales ca din 2016 au inceput sa se gaseasca jante de stepway in magazin..

    Comment


    • #17
      mi-ati putea recomanda un magazin online?

      Comment


      • #18
        Orice magazin online, care iti oferta detalii despre DOT ( data fabricatiei cauciucurilor ). Cumpara de unde e mai ieftin si DOT-ul cat mai recent.
        Alta zi, alt idiot

        Comment


        • #19
          Este recomandat pentru cine are de aruncat banii gramada odata. La cel mai simplu calcul matematic >> NU RENTEAZA (decat peste multi ani).

          De exemplu pe situl dvs. cele mai ieftine "aliate" pentru stepway (6.5X16 4X100 ET:37) costa ~473 lei/buc. X4 => Total 1.892 RON. mai adaugam si senzorii de presiune ajungem la 2.000 RON (sa zicem, desi e posibil sa fie mai mult).
          Daca mergem pe table (aceleasi specificatii), costul este de ~286 Ron/buc. Total
          1.144 Ron + senzori => sa zicem minim 1.300 Ron

          Daca schimbul de anvelope te costa ~80 Ron (inclusiv echilibrarea, iar pretul nu este mic deloc intrucat se poate gasi si mai ieftin la ofertele diverselor vulcanizari), costul anual rezultat este de 160 Ron/an.

          Astfel, amortizarea jantelor ar fi in 8 ani pentru table si 12.5 ani pentru aliaje. Deci, acum revin, este "recomandat" pentru cine vrea sa dea banii gramada odata. Stiu ca nu tin masina 8 ani, asa ca.... Nu renteaza.

          Parerea mea...

          PS: Ah, am uitat inca ceva. In cei minim 8 ani cu siguranta o sa mai fac echilibrarea rotilor, deci poate ca 9 ani pe table este o perioada mai realista. Ca sa nu mai vorbim la aliaje, din cei 12.5 ani initiali cu siguranta se ajunge la 15 (daca nu chiar mai mult), pentru ca oricum vei schimba si anvelopele in aceasta perioada (poate chiar de mai multe ori).
          Acum...fiecare face cum il duce capul si mai ales buzunarul. Dar "merchand"-alismele astea de genul "se recomanda" se pot demonta foarte simplu.
          Last edited by Dorin_IF; 1st November 2017, 21:25. Reason: Automerged Doublepost
          Sandero Stepway 0.9
          Clio Symbol 1.4

          Comment


          • #20
            Matematic ai dreptate, mai ales dacă vorbești de jante de aliaj, dimensiune de 16" și peste și de senzori. Nu merită. Dar eu am cumpărat un set de jante structurale de oțel de 16, fără senzori. Este la limită. Orice în plus și nu merită. Acum de ce spun că merită:

            - Țin la mașină. Vreau să o țin cât mai mult. Iar la revânzare, deși nu vreau, dau și setul suplimentar (1100 lei) cu 50% pierdere. În 6 ani mi-am scos banii. Dacă vrei să schimbi mașina în 3 ani, mai repede decât televizorul din casă, mașina de spălat sau telefonul mobil, nu merită să investești nici măcar în a citi manualul mașinii. În 3 ani probabil nici măcar un bec sau antigelul nu schimbi la ea și ai vândut-o.
            - Jantele de iarnă se vor coroda mai repede. Setul cel nou îl țin pentru vară.
            - Ai probabil idee cât de aglomerate sunt vulcanizările. Eu am schimbat gumele de iarnă în mai 2017, la Auto Soft Dudești, la a doua tentativă după ce la prima am renunțat din cauza cozii. Din ce am văzut, sunt cozi imense la vulcanizările bune din București în perioada schimbului de pneuri. Poți merge cu niște intermediare all-season, știu asta. Dar acum pot să îmi instalez eu anvelopele când vine cu adevărat iarna.

            Una peste alta, eu nu pierd bani cu un set suplimentar de jante. Îmi vor trebui oricum pentru că nu voi schimba mașina după 3 ani. Diferă orizontul de timp pe care se face evaluarea.

            Comment


            • #21
              Imi place ca tot se fac calcule, de parca s-ar intampla exact cum se calculeaza.
              Socoteala de acasa nu iese niciodata cu socoteala din targ.
              Deci, numai din schimbul pe un an te ajunge peste 160 lei ( vara si iarna ) si daca nu iti mai cumperi o inghetata si o bere pe luna, iti iei intr-un an o janta structurala. Deci in 4 ani, ti-ai luat 4 jante ( sau mai devreme, in functie de cum strangi banii ).
              Ceea ce vreau sa zic, ca in loc sa te bucuri de un lucru pe care ai dat ceva bani, te gandesti in continuare cum sa strangi punga si sa iesi pe plus.
              Masina e o gaura neagra in privinta banilor. Masina nu e o investitie, e un moft, un capriciu. Nici bine nu ti-ai cumparat-o, ca deja te gandesti la revanzare, amortizari si alte prostii.
              Poporul roman a devenit atat de "intreprinzator", incat a devenit sclavul banilor, pentru ca sa fim seriosi, avem saracia in oase. Bucura-te de masina...
              Alta zi, alt idiot

              Comment


              • #22
                LoL.
                Initial scrisesem vreo 10 randuri, apoi am renuntat. Nu merita sa isti o cearta doar pentru ca celalat isi doreste asta.
                Precum spuneam, fiecare cu parerea lui. Eu mi-am pledat-o pe-a mea.
                Eu personal nu-ti mai raspund la posturi pentru ca nu stii sa le primesti.
                Sa fii iubit, "Midnighte".
                Sandero Stepway 0.9
                Clio Symbol 1.4

                Comment


                • #23
                  Nu exista nici un dezavantaj in a avea 2 seturi de cauciucuri vara/iarna pe 2 seturi de jante separate.

                  Doar ca trebuie sa dai bani pe inca 4 jante si ca trebuie sa le depozitezi undeva.

                  Comment


                  • #24
                    @Dorin_IF
                    Unii nu accepta si alte idei, dar asta nu inseamna ca trebuie sa stergi ideile tastate... doar pentru asta s-a inventat forumul... acu cateva mii de ani.

                    Matematica mea a fost foarte simpla, dupa ce am aflat ca schimbarea anvelopelor costa 60-80E, asta trebuie sa faci de 2x pe an... am ales varianta sa cumpar anvelope de iarna cu tot cu jante (identice cu cele originale), chiar daca am dat cam mult, 750E pe un set de roti, tot la dealerul de unde am cumparat si masina.
                    Putem sa fac economie de 100E daca luam din magazine online, montaj in al treilea loc... dar am considerat ca nu merita efortul.

                    Cat o sa tin masina, 3-5ani, nu mai am problema asta, schimb cand vreau eu... si am cumparat si cric hidraulic, este mult mai comod si mai rapid sa faci schimbul de roti.

                    Comment


                    • #25
                      Originally posted by Barba View Post
                      @Dorin_IF
                      Unii nu accepta si alte idei, dar asta nu inseamna ca trebuie sa stergi ideile tastate... doar pentru asta s-a inventat forumul... acu cateva mii de ani.
                      Lucrez cu oameni in fiecare zi. Am multi oameni sub mine erarhic; ce-ar fi sa ma cert cu fiecare pentru ideile lor preconcepute? Daca explici cuiva ceva si tot nu pricepe sunt 2 variante: ori il dau dracu si il las in pace, ori il dau dracu si il las in pace. Nu ma cobor la alt nivel ca nu se merita.

                      Originally posted by Barba View Post
                      Matematica mea a fost foarte simpla, dupa ce am aflat ca schimbarea anvelopelor costa 60-80E, asta trebuie sa faci de 2x pe an... am ales varianta sa cumpar anvelope de iarna cu tot cu jante (identice cu cele originale), chiar daca am dat cam mult, 750E pe un set de roti, tot la dealerul de unde am cumparat si masina.
                      Wowww..... 80 Euro un schimb..WTF???... scump domne scump, dincolo era mai ieftin. Clar se merita sa-ti iei alt set de jante. Pai tu aproape ca iti amortizezi o janta pe an. Matematica ta a fost absolut corecta si justificata.
                      La noi este cam 80 lei un schimb de anvelope (inclusiv echilibrarea). Asta vine vreo 17 euro. De-aia spun ca la noi nu se merita (decat din comoditate sau daca te dau banii afara din casa).


                      Originally posted by Barba View Post
                      Cat o sa tin masina, 3-5ani, nu mai am problema asta, schimb cand vreau eu... si am cumparat si cric hidraulic, este mult mai comod si mai rapid sa faci schimbul de roti.
                      Nu uita ca mai trebuie sa faci si echilibrari din cand in cand. Pe alta masina am ignorat aspectul asta vreo 4 veri consecutiv si cand intr-un final mi s-a parut mie ca e ceva ciudat la roti era prea tarziu. A trebuit sa mut o janta in locul rezervei, atat de "optata"/indoita era de la gropi.
                      Sandero Stepway 0.9
                      Clio Symbol 1.4

                      Comment


                      • #26
                        Pai da, tot ce este in Ro 10lei, aici e 10E... matematica simplificata ... si daca va ganditi ca sigur e de 5x mai bun... va inselati. Daca ai nenorocul, se pune un invatzacel sa-si faca mana pe rotile/masina ta. Acea vorba "ca in Germania" e doar... o vorba.

                        Pentru gropi nu-mi fac griji, nu prea sunt.

                        Apropo de rezerva, nu este identica cu cea originala... nici anvelopa, nici janta... aiurea... ca in Germania :P

                        Comment


                        • #27
                          Poate nu postez unde ar trebui, dar n-am gasit un loc special pentru anvelope.
                          Am gasit un test recent cu anvelopele de iarna:
                          https://www.oeamtc.at/tests/reifente...nsion-34259103

                          Interesant ca dimensiunea care este si pe Stepway, nu se recomanda deloc pentru iarna.

                          Comment


                          • #28
                            eu vad acolo 205/65/r16, pe Stepway e 205/55/r16

                            Comment


                            • #29
                              Ai dreptate, dar am impresia ca problema este cu cifra 205, anvelopele late nu sunt asa de eficiente iarna.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google