Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubsandero.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubsandero au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubsandero nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubsandero (dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubsandero (webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
__________________________________________________ ________________________________
See more
See less

Placute frana.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Domnule Seba, nu cred ca putem compara DACIA cu BMW la nimik.
    Poate ai dreptate si eu te invidiez. Nu ai probleme cu masina, cu nici una dintre ele... Foarte bine ... ma bucur.
    Dar punete in situatia mea.
    Piese inlocuite: pompa apa, casete directie - 4 buc., coloane directie - 2 buc., pompa servo, conducte circuit hidraulic servo, bobina inductie, volan, mocheta - de 2 ori, tapiserie plafon, sezut scaun sofer, spatar scaun sofer, stergatoare, distributie - de 2 ori, senzori abs, pedala ambreiaj, cablu ambreiaj, ... si altele pe care nu le mai stiu (dupa un an de garantie aveam deja carnetul plin cu piese inlocuite).
    Gandeste-te numai la timpul necesar inlocuirii lor, plus nenumaratele probe de drum si analize facute cu expertii pu .... liiii de la Dacia, litrii fara numar de benzina consumati in zadar, stres si zile fara numar de concediu fara plata, ore in sir de convorbiri telefonice cu WC. Trag linie, fac un calcul sumar si constat ca m-am zgarcit la 2.000 sau 3.000 euro si am pierdut timp in care ma puteam distra si in care as fi castigat mai multi bani de atat; dar nu banul este principalul aici, ma gandesc la cat stes si nervi am indurat cu astia si am sa mai indur; si pentru ce????
    Sa aflu acum ca apar persoane pe forum care ne informeaza ca ei au stiu de o parte din probleme direct de la ei???? Ca nu exista remedii pentru acestea???? Ca am platit o piesa din cacat la pret de ciocolata???? Ca defapt orice incercare de rezolvare a problemelor pe garantie este un prilej pentru ei de a testa si analiza masinile pentru nedumeririle lor???? Ca nu sunt in stare sa resofteze un calculator de injectie (s-au chinuit cu un laptop si s-au uitat la el 5 ore si apoi au dat vina pe soft ...)????
    In fine ... am deviat rau de la subiect.
    Parerea mea este ca nu toti avem aceleasi probleme, nu toti vedem situatia la fel, fiecare este pro sau contra, poate unii dintre noi sunt mai indiferenti la finisaje, altii la acustica, altii la performante, si de aceea apar aceste neintelegeri.
    Dar ... nu imi poate spune mie nimeni ca DACIA este o masina buna, si nu imi mai poate schimba nimeni parearea. Este de cacat masina asta , o masina pentru care trebuie sa vin la service din doua in doua zile ca s-au pus piese de cacat pe ea si se strica mai rau ca la alea ”chinezesti”.
    Eu am patit-o si nu este bine deloc ce se intampla, chiar daca se numeste a fi o masina low cost.Seara buna si sper sa nu ma intelgi / intelegeti gresit.

    Comment


    • #32
      Daniel clar, oricine ar fi fost in locul tau ar gandi la fel dar daca u ai patit asa ceva si nu numai tu si altii ar crede ca au aruncat 6-10 000 euro pe o petarda de masina , eu nu am nici un fel de probleme cu ea, decat cele normale un greiere care canta cand vrea (ce mi se pare normal la ce drumuri avem)(cunosc pe cineva cu C clas 2006, adus din germania, nu scartaia deloc dupa 5000 km rulati in romania au aparut greerasii pe undeva prin spate) sincronu de la marsalier si ..cam atat nu mi aduc aminte alte probleme km nu am multi 30 000 in 2 ani juma. Neavand filtru polen,antifonare mai buna, etc mi se pare ceva normal (bine nici chiar normal ) dar tinand cont ca este cea mai ieftina masina noua cu cele mai bune cheltuieli la revizii ... ar cam trebui sa te astepti la asa ceva , app de revizii eu le fac in buzau la general autocom pe langa faptul ca sunt f ieftine (raportand la pretul postat in alt thread, de colegii dupa forum) si sunt tratat destul de ok, stau si langa masina si sunt informat in permanenta, ba chiar daca nu mi convine ceva se rezolva pe loc (zanganea capacul de la volan, din vina mea pt ca i am aplicat un genunchi ) a fost rezolvat, pe langa asta si alte chichite. In principiu sunt multumit. Dupa ce ai scris mai sus nu stiu daca toate "fac la fel"
      Last edited by Shoot; 17 April 2011, 04:00.

      Comment


      • #33
        @sandana: esti sigura ca nu am nici un repros de adus la aceasta masina? Te rog mai citeste si alte postari ale mele.

        Comment


        • #34
          Citind reply-ul lui Daniel Dinutoiu este imposibil sa nu-i dau dreptate pentru sentimentele ce-l incearca fata de marca Dacia.O masina noua nu ar fi trebuit sa aiba atatea probleme.

          Am cumparat Sandero cheala noua in urma cu 2 ani ca alternativa la o masina s/h accesorizata,oricum fiind a doua masina a familiei.Bineinteles,tentant a fost pretul de 5300 E (masina fiind castigata la o loterie/promotie).Din punct de vedere al confortului este la nivel zero,dar din punct de vedere mecanic in cei 2 ani/14.000 km nu am avut nicio problema (mai putin usa dreapta spate care scartaie si nu etanseaza foarte bine caci mai gasesc apa pe presul din spate).Sunt constient ca in timp vor apare problemele,dar din fericire pana in prezent nu am avut necazurile mentionate de unii colegi.La cati bani am dat pe masina chiar se comporta bine.

          Iar in service,cand am fost pentru revizie chiar au fost amabili.

          Comment


          • #35
            @San'dana: uite ca Geo nu e singurul multumit de masina.Si eu sunt multumit.Pana in momentul de fata nu am avut nici o problema cu ea,in afara de revizii,bani de benzina sa am.O singura operatiune s-a efectuat la ea,am solicitat schimbarea bratelor stergatoare.S-a rezolvat si asta.Nu sunt tratat cu curul,ba chiar m-a si primit fara programare,cand imi expira itp-ul.Ca nu are filtru de polen din fabrica? Nu-i bai,mi-am montat singur.Ca si incalzire in scaune si alte asemenea."Cat dai,atata face" - in cazul meu,face mai mult.Pana in prezent,cel putin.
            Ca nu toti pot sa fie la fel de norocosi...e alta poveste.Dar nu uitati,oricand se poate vinde si lua altceva...sh minunat de doctor pensionat.
            Off-topic,rau de tot.Daca nu era si Seba implicat in discutia asta, o luam demult in barba

            Comment


            • #36
              Exact cum am spus, sunt pareri impartite.
              Probabil masina pe care am achizitionat-o eu a fost asamblata de niste betivi, cu piese sh de pe niste epave rezultate din accident.
              Nu este normal sa inlocuiesti atatea piese la o masina noua. Ba mai mult ... la ce sa ma astept dupa iesirea din garantie???? Pai cine suporta cheltuielile????
              Inca o data, ma bucur pentru toti cei care nu au probleme cu auto, mai ales cele pe care le am eu.

              Comment


              • #37
                vezi ca parca exista o lege care zice ca la schimbari repetate ale aceluiasi subansamblu in garantie, poti cere si sunt obligati sa-ti inlocuiasca masina. nu bag mana in foc, dar asa am citit si eu. deocumenteaza-te si schimb-o. serios, cam multe problemept o masina de un an. acum ca si consolare: hiunday accent sau kia ceed schimba telescoape si casete de directie mai des decat ai schimbat tu la sandero. ambele costa peste 12000 oiro.

                acum sa revenim al placutele de frana, va rog.
                dom'lui ministru al asfaltului si anumitor primari, un sincer "@#$%!"

                Comment


                • #38
                  Acea chestie exista, dar nu stiu daca este lege si nu ar fi ceva in certificatul de garantie. La 3 interventii succesive asupra unui defect dar fara rezolvare se schimba masina.
                  Last edited by geoalexus; 17 April 2011, 22:56.

                  Comment


                  • #39
                    FRATILOR........
                    Legea asta s-a dus ....
                    paaaaaaaaaa.

                    Pia aveam pana acum 3 sandero noi .........
                    cel putin asa stiu eu

                    Da domnu Seba asa este....
                    Ca si in cazul DACIA , producatorii aleg piese ieftine , cum s-a spus si la tv zilele astea , chiar daca ele sunt facute in Colentina. Multi producatori au aparut peste noapte ... Insa acest lucru nu presupune montarea de piese fara o anumita calitate sau fara acceptul lor .. deci sunt vinovati de montarea lor ... de piese fara fiabilitate sau fara garantie de functioanre chiar dupa montare .... Astia accepta piese ieftine si apoi .... sa ne su ... lin ,,,ga ..ne ---ar de pu ... laptele nostru ..... DAR ASTA DOAR IN defavoarea consumatorului SE PARE ca se face. Poate nu sunt eu informat bine...Si ca atare ... daca ma insel ... sterge-ti acest post .........
                    Last edited by Daniel Dinutoiu; 17 April 2011, 23:11. Reason: Automerged Doublepost

                    Comment


                    • #40
                      Legea cu schimbatul produsului la 3 defecte, si o perioada de stat in servive > 1/3 din totalul perioadei de garantie...nu mai e valabila de prin 2004...va dati seama ca unii producatori ar fi dat faliment, la ce stifturi produc si vand.

                      La noi problema tine de autoritati: companiile de RCA formeaza un cartel si nu despagubesc (unele) pentru ca CSA-ul freaca menta pe banii nostri, in loc sa-i scoata in afara legii pe unii ca Euroins si Carpatica ; Dacia isi permite sa-si plimbe clienti in perioada de garantie (si nu numai Dacia) ca deh, protectia consumatorilor si RAR-ul la fel, freaca menta, in loc sa le dea amenzi uriase - de exemplu, pana acum eu nu am auzit de vreo solutie in legatura cu caseta de directie - cei carora li s-a schimbat de 2,3,4 ori pe garantie, ce fac oamenii astia dupa ce le iese masina din garantie ?????????????? vor da in fiecare an 20 milioane (ca idee, nu stiu cat costa o caseta noua) pe casete de directie ? Pai Protectia consumatorului ar trebui sa someze dacia sa le dea celor cu probele la caseta garantie inca vreo 2 ani pe caseta dupa ce masina iese din garantie...in fine...tara de tot cac****

                      Comment


                      • #41
                        @SERGHEI... se vede ca nu ai avut ocazia sa ti se sparga o placuta sau un disc... mergi cum crezi ca este bine pentru tine
                        Sandero R2

                        Comment


                        • #42
                          Originally posted by bunicuta View Post
                          ...in fine...tara de tot cac****
                          Da. Aici suntem pe aceeasi lungime de unda.

                          Comment


                          • #43
                            Originally posted by Seba View Post
                            asa. pe lanag pretul mai mare al reviziilor si al eventualelor piese, poti sa zici ca-i o masina proasta? sau ca-i mama lor in fiabilitate? cred ca tot la vorba "cat dai, atata face" ajungi, daca esti obiectiv.
                            apropo, de unde informatia cu costul de productie al daciei? eu stiam ca au cam 26-30% profit, nicidecum 60%.
                            Dacia, afaceri de 2,7 mld. €. Câştigul pe maşină, 200 €

                            Parca imi vine greu sa cred ca numai 200 € dar cum spuneai si tu banii vin din volumul mare de produse vandute ("peste 341.000 de autovehicule")

                            Comment


                            • #44
                              Originally posted by Rodion View Post
                              Salutare!
                              Am o intrebare:am facut 13.000km cu sandero si nu stiu daca sa schimb sau nu placutele de frana ii aud p unii ca au schimbat placutele la 8.000km altii la maxim 15.000km ceea ce mi se pare putin,doar unul singur mi-a zis ca are 40.000 si nu le-a schimbat,deci ce sa fac???
                              Pentru cultura mea generala ce-mi recomandati am citit despre FERODO ca sunt foarte bune dar ma tem ca la pretul asta de 95 lei sa nu fie contrafacute sau BOSCH,ATE???
                              Daca schimbi placutele la 15.000KM NU esti sofer!!

                              Comment


                              • #45
                                Catalin te contrazic. Eu schimbam placutele la 40 000km si nu erau uzate la maxim.
                                In schimb, de cand conduc in Bucuresti, la fiecare 20 000km sunt obligat sa le schimb, deoarece sunt deja foite de ceapa (uzate la maxim). Am un prieten care conduce un MCV din 2009. La fiecare 15 000 le schimba, conduce numai in oras, si pune numai produse de origine.

                                Deci sunt multi factori care influenteaza durabilitatea placutelor, printre care si stilul de condus, dar ca sa faci o asemenea afirmatie mi se pare exagerat.

                                Cu stima,
                                -fara-

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google