Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubsandero.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubsandero au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubsandero nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubsandero (dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubsandero (webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
__________________________________________________ ________________________________
See more
See less

Placute frana.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    stii ce-i "funny" in povestea cu discurile? manualul de service recomanda schimbarea discurilor la 1.5mm uzura, dar martorul de uzura/siguranta are 3mm adancime. oricum ar fi, schimbi discurile pe banii tai, nu intra la garantie, sunt consumabile. i-am intrebat daca li se pare normal ca la logan sa schimb discurile la 50000km, iar la dacia 1300 dupa 87000km discurile sa nu fie sub limita de uzura. de 3 ani evita un raspuns direct...
    dom'lui ministru al asfaltului si anumitor primari, un sincer "@#$%!"

    Comment


    • #17
      E evident raspunsul: pentru ca sunt de o calitate foarte proasta. Daca masina iese pe poarta fabricii la un cost de productie de pana in 5000 de euro , ce pret crezi ca au discurile la furnizor?

      Comment


      • #18
        Costul de productie(Costul total mediu - CTM = CTF+CTV) nu cred ca sare de 3500 - 4000 euro varianta Prestige

        Originally posted by SERGHEI View Post
        ..Pai de ce sa schimbi doar placutele si sa mergi cu discurile alea o viatza..i-a da-le dreacu si schimbale odata cu schimbul de ulei ..,,ca sa mananca si gura noastra un ban pe piese"..
        Pai nu pricep....nu era vorba(prin toate reclamele) ca dacia e o masina onesta si care se intretine usor, fara costuri mari ? (Serghei, iconitele nu sunt la adresa ta)
        Last edited by bunicuta; 16 April 2011, 13:17. Reason: Automerged Doublepost

        Comment


        • #19
          Eu pana acum n-am bagat bani decat in benzina, si aia da este scumpa.....
          Ia sa cauti o janta pentru alta masina(eu am luat cu 150 pentru Dacie si tot atunci i-am luat si lu' socra-miu la un astra cu 190) Vezi pretul unui cauciuc 185/65/15 si vezi si altele.
          In rest la prima revizie am dat 235 (maopera+piese ulei, filtru).
          Acum nu stiu daca e scump sau ieftin.

          Comment


          • #20
            bunicuta, in industria auto profiturile sunt intre 5% si 12%. e industria cu cele mai mici profituri/bucata. banii vin din volumele mari produse. pune tu 30% profit pt dacia si vezi cat ii costa sa fabrice un logan/sandero/duster. nici chinezii nu lucreaza cu profit asa mare, de 60%.
            despre intretinere ieftina, ia o skoda fabia de exemplu. sa vezi pret/dotari/confort si apoi revizii, costuri piese de schimb. daca aia iese mai ieftina, dacia e de c@c@t. tare mi-e ca ajungem din nou sa discutam tiparul romanului care vrea cu 5000 de euro un maybach de 300000 de euro...nu zic ca dacia e vreo masina, dar cat dai atata face. poate si-un pic mai mult, pt ca sunt masini cu "nume" care-si dau in petec de n-au aer.
            dom'lui ministru al asfaltului si anumitor primari, un sincer "@#$%!"

            Comment


            • #21
              Te asigur de costurile de productie pentru varianta prestige sunt sub 5000 euro. M-ai nimerit cu fabia , o am de la 8km si am facut prima revizie la 15000km: cost filtre+ulei+manopera 690 roni. Revizie la porsche aviatiei ca masina e in garantie.

              Comment


              • #22
                asa. pe lanag pretul mai mare al reviziilor si al eventualelor piese, poti sa zici ca-i o masina proasta? sau ca-i mama lor in fiabilitate? cred ca tot la vorba "cat dai, atata face" ajungi, daca esti obiectiv.
                apropo, de unde informatia cu costul de productie al daciei? eu stiam ca au cam 26-30% profit, nicidecum 60%.
                dom'lui ministru al asfaltului si anumitor primari, un sincer "@#$%!"

                Comment


                • #23
                  Pe langa faptul ca frana nu este asa eficienta ca la sandero, are un sasiu foarte moale , tinuta de drum este cam aceeasi ca la sandero , plasticele sunt de calitate , finisaje acceptabile , asezare a butonelor de pe consola centrala mai buna , DRL-uri , si cei 12.000 euro pretul de achizitie. Cam atat despre Fabia din partea mea.
                  Despre costul de fabricatie: cunosc in RTR pe cineva care se ocupa cu achizitia pieselor de la furnizori. Si da , stiam de toate problemele Sandero , de la sursa, inainte sa-l achizitionez.

                  Comment


                  • #24
                    Originally posted by geoalexus View Post
                    ...Si da , stiam de toate problemele Sandero , de la sursa, inainte sa-l achizitionez.
                    Pai daca le permitem si acceptam asa ceva nu ma mira faptul ca ne duc de nas si ne trateaza ca pe niste prosti de la care doar iau banii. Doar au cine sa ii incurajeje .....
                    E jenant si frustant sa accepti sa cumperi ceva ce sti ca are probleme, si ca nu pot remedia ... dar asta este ... astia suntem ... romani ....
                    De ce sa speram la ceva mai bun sau mai confortabil ?????
                    Hai ca merge si asa....
                    Imi pare rau dar nu credeam asa ceva ..... Am ramas fara cuvinte .

                    Comment


                    • #25
                      foarte tare daniel...dar pana .la urma totul se reduce la cati bani avem in buzunar ..la faza ca atata le permitem..ce sa facem..sa-i dam in judecata..???
                      neah..asta depinde si bunul simt la producatorului in cazul nostru dacia.
                      Cum naiba alte marci isi recheama masinile pentru diverse probleme???.,.simplu PENTRU CA AU RESPECT FATA DE CLIENT...la dacia..??? never..!!!

                      Comment


                      • #26
                        @daniel: La probleme ma refeream la pinionul celebru ce necesita schimbarea distributiei si la caseta de directie. Din ce am mai fost informat era ca in anumite teste se infiltra apa pe la haion. Dupa cum a precizat si seba, exista masini cu pretentii mai mari ce au luat-o in barba. Mie mi-a placut sandero, si mai ales pretul pentru o masina noua. Iar cum am precizat si in alte posturi in 3 ani si 50.000km costurile de intretinere au fost pana in 1000 de roni.
                        Last edited by geoalexus; 16 April 2011, 23:59.

                        Comment


                        • #27
                          ai perfecta dreptate Chitziman.
                          dar preferam sa mai dau 2.000 euro in plus si sa platesc cu 50 %mai mult la revizii decat sa imi pierd cate o zi in service pe saptamana si astia sa ma treateze cu curu. Dai un ban dar stai in fata ... parca asa era. Nu ca ceilalti or fi mai bravi, dar macar au respect fata de cumparator si il cheama in service pentru reparatii, asa cum ai spus si tu.
                          o data te arzi si suflii si in iaurt dupa aceea.
                          clar ca am facut cea mai proasta investitie si am sa mi-o reprosez mereu.
                          In fine asta este: Daca Aveam Cap Imi luam Altceva.
                          Aaaaaa .... si inca ceva .... nu scoatem masina din fabrica cu filtru de polen, le spunem ca le putem monta contracost ..... jigodiile

                          Comment


                          • #28
                            Pana acum in privinta garantiei EU nu am fost tratat cu curu'. Depinde si de service presupun. Iar la revizii am stat langa masina. Incearca asa ceva si pe la Porsche.

                            Comment


                            • #29
                              Originally posted by Daniel Dinutoiu View Post
                              clar ca am facut cea mai proasta investitie si am sa mi-o reprosez mereu.
                              In fine asta este: Daca Aveam Cap Imi luam Altceva.
                              Sunt in asentimentul tau Daniel.
                              si sigur mai sunt si altii care subscriu acestui regret.

                              E doar unul singur care nu are nici o obiectiune fata de aceasta masina si acela e geoalexus. Oare e platit de cei de la Dacia sa faca opinie separata, sustinundu-i si inchizand ochii si urechile la hibele acestei masini ? .....

                              Comment


                              • #30
                                eu cred ca ori voi aveti pretentii prea mari, ori sandero e un mare fiasco si-n afar de design, e praf. eu sunt la al 3-lea lighean, nevasta-mea are tot lighean si n-avem de ce sa ne plangem. nu ploua in ele, nu zdrangane, nu scartaie decat la nevasta-mea undeva in bord in dreapta (a fost demontat la inlocuirea airbagului). voua ba va scartaie, ba va ninge, ba n-are tabla galvanizata, ba are c@aiele prea grele si consuma mult din cauza asta...
                                ca veni vorba de alte firme care recheama masini in service: sa ne aducem aminte, dacia a chemat primele loturi de logan cu probleme la izolatia electrica a unui cablu si ceruire la aripile spate (lucruri remediate incpand cu o anume data de fabricatie); pinionul distributiei s-a rezolvat pe garantie si inca se rezolva, daca se duce cineva si se plange. ziceti "doamne-ajuta ca nu ati fost chemati in service pt posibilitatea de incendiu, frane blocate sau motoare care se tureaza aiurea si cutii ce se blocheaza in viteza sau coloane de directie blocate. toate astea s-au intamplat la firme ale caror masini le-ati lua sh fara sa clipiti, ca-s nemtesti sau japoneze, insa nu va intereseaza dinainte sa vedeti ce petarde sunt, sau habar n-aveti, nu credeti ca se poate asa ceva. mergeti si luati-va altceva. desi sunt sigur ca daca aveati aia 4000 de euro in plus, 90% dintre voi ati fi luat alta masina. asa ca...
                                aveti reale probleme, voua va scartaie un plastic, butoanele nu-s dom'ne ergonomice, iar la atingere, bordul nu-i de matase chinezeasca, va scartaie stergatoarele; is curios daca ati fi dat 30000 pe un x3 si din 9 luni 4 sa le fi stat prin service, cum ati fi reactionat. sau ala-i bmw, e masina suprema si pt aia ati fi indurat orice.
                                Last edited by Seba; 17 April 2011, 02:12.
                                dom'lui ministru al asfaltului si anumitor primari, un sincer "@#$%!"

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google