Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubsandero.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubsandero au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubsandero nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubsandero (dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubsandero (webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
__________________________________________________ ________________________________
See more
See less

Teste Siguranta

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Teste Siguranta

    Cate stele de siguranta are Sandero.?S-a auzit ca ar putea lua 4 stele,dar nu am mai vazut nimic despre acest articol.

  • #2
    Originally posted by Babanu View Post
    Cate stele de siguranta are Sandero.?S-a auzit ca ar putea lua 4 stele,dar nu am mai vazut nimic despre acest articol.
    De obicei masinile se testeaza dupa lansare. deci probabil ca mai avem de asteptat vreo 6 luni pana o sa aflam raspunsul.
    Probabil ca o sa aiba 4 stele doar cu Airbagurile laterale. Am vazut ca daca iti pui airbaguri laterale ai si centuri pretensionate si pirotehnice si niste tetiere de ultime generatie. Ma gandesc ca pentru a lua 4 stele au pus toate aceste dotari.

    Comment


    • #3
      ar fi bine daca ar lua 4 stele dar sunt reticent

      Comment


      • #4
        Va lua 4 stele, dar asta nu mai insemna nimic, atata vreme cat si un Fiat 500 are 5 stele: http://www.euroncap.com/tests/Fiat_500_2007/298.aspx

        Comment


        • #5
          Originally posted by catal1n2000 View Post
          De obicei masinile se testeaza dupa lansare. deci probabil ca mai avem de asteptat vreo 6 luni pana o sa aflam raspunsul.
          Probabil ca o sa aiba 4 stele doar cu Airbagurile laterale. Am vazut ca daca iti pui airbaguri laterale ai si centuri pretensionate si pirotehnice si niste tetiere de ultime generatie. Ma gandesc ca pentru a lua 4 stele au pus toate aceste dotari.
          la orice masina din lumea asta testele se fac inainte de a lansa produsul pe piata. testele alea de le vezi tu la televizor gen "euroncap" sunt alte teste care se fac mai mult pt a informa lumea ce care cum, pt a mai si dezmintii cateodata din laudele producatorului. honda civic, spre exemplu a obtinut la testele euroncap 4 stele, dar ei zic ca sunt de fapt mult peste acele 4 stele, ca asa reiese din testele lor proprii. orice constructor isi face propriile teste si crash-teste cu propriile lui mijloace. da, si dacia face acest lucru, si inca de mult timp. apoi se fac teste, da, inca o data, de catre cine omologheaza vehiculul. gen rar la noi, sau cum se numeste in alte tari.

          sandero nu stiu cate stele va avea, dar va zic ca va pornii de la 4, deoarece si break-ul tot 4 are.

          Euro NCAP provides motoring consumers with a realistic and independent assessment of the safety performance of some of the most popular cars sold in Europe.

          Established in 1997 and now backed by seven European Governments, the European Commission and motoring and consumer organisations in every EU country, Euro NCAP has rapidly become a catalyst for encouraging significant safety improvements to new car design.

          We hope that when buying a new car EuroNCAP.com will help to give you the information you need to choose safety

          sursa: Euroncap

          Comment


          • #6
            Ma refeream la testele Euro NCAP.
            Iar cat despre testele pe Dacia stiu si unde se fac si de catre cine se fac.
            Hai sa-ti dau un exemplu de test facut la Dacia:
            La un moment dat seful departamentului de testare se duce prin uzina si ia 2-3 oameni voluntari de pe acolo. Si apoi le spune: " mergeti pe pista de testare cu 170 de km pe ora si spuneti-mi ce impresie aveti". Oamenii cand au auzit s-au cam speriat ca au fost nevoiti sa mearga cu 170 pe ora cu o masina netestata, dar deh.., trebuiau sa o faca.
            Cam asa se fac testele la uzina Dacia.
            Este adevarat ca unele teste se fac si in Franta sau alte tari, dar eu iti spun cum se fac la noi.

            Comment


            • #7
              Povesti din auzite.
              La Dacia se fac teste la centrul Cezar de prin anii 80. La crash teste ma refer. Si Daciile de dupa 1999 sunt testate riguros la fel ca orice alt automobil din "lumea civilizata"

              Comment


              • #8
                Originally posted by Stefan View Post
                Povesti din auzite.
                La Dacia se fac teste la centrul Cezar de prin anii 80. La crash teste ma refer. Si Daciile de dupa 1999 sunt testate riguros la fel ca orice alt automobil din "lumea civilizata"
                Sa-ti mai spun ca am vazut Renault Modus si Laguna cu cateva luni inainte de lansarea oficiala mergand cu manechine de teste pe scaunul din dreapta si pe bancheta din spate prin Pitesti.

                Comment


                • #9
                  dar sandero poate lua 4 stele la euroncap,si asta ar fi o mare realizare pentru cei de la dacia

                  Comment


                  • #10
                    stie cineva cand o sa se faca aceste teste? ca sa stim si noi ceva clar .

                    Comment


                    • #11
                      In sesiunea din toamna probabil.

                      Comment


                      • #12
                        Nu vreau sa par pesimist dar Aveo a avut un numar de stele Euro NCAP mai mic decat Kallos. Nu este obligatoriu ca o masina noua sa fie la fel de sigura ca precedenta ...

                        Comment


                        • #13
                          Automobilele pe care le-ai dat tu ca exemplu sunt din generatii diferite. (Platforma T200, respectiv T250 a GM Daewoo). Logan si Sandero sunt practic aceeasi masina, deci nu vad cum s-ar putea ajunge la acele rezultate dezastruase ale lui Aveo.
                          Oricine poate gresi, asa cum bine vezi... asta nu e motiv sa sari la gatul omului, cum ai tu tendinta de a face.
                          Last edited by Stefan; 26 June 2008, 03:17.

                          Comment


                          • #14
                            Ceea ce nu stii tu este ca in Cazul lui Aveo, numarul mic de stele nu s-a datorat platformei ci unor materiale din care era fabricat bordul care se aschiaza la impact si care provoaca accidentari grave. Nu e suficient sa dai un search pe google ca sa intelegi lucrurile. Asta de obicei te ajuta sa faci pe desteptul si nu sa fii destept.

                            Comment


                            • #15
                              Eu vroiam sa subliniez ca sunt masini total diferite kalos mk1 si aveo, spre deosebire de cazul sandero/logan.
                              [ironie]Banuiesc ca tu ti-ai luat informatiile din carti si reviste, si n-ai citit pe net despre materialele alea. [/ironie] Si daca citesti pe net esti prost sau cum? Atunci de ce citesti pe forumuri?
                              Last edited by Stefan; 26 June 2008, 18:56.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google