Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubsandero.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubsandero au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubsandero nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubsandero (dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubsandero (webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
__________________________________________________ ________________________________
See more
See less

Despre covorase / presuri

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Despre covorase / presuri

    Pe Sandi a mea de care sunt ofarte multumita, am cumparat-o (SH) cu covorase de Logan si problema ar fi ca, de cate ori conduc cu incaltaminte cu tocuri mi se agata tocul in rizurile de la ele cand apas pedalele, in special ambreiajul! Credeti ca cele de Sandero ar elimina aceasta problema ? Nu de alta, dar ca sa nu dau banii degeaba.. multumesc!

  • #2
    Nu vreau sa fiu rautacios, dar nu se conduce cu tocuri. Poti sa avariezi ambreajul. Ca presuri si cele de sandero originale au mici striati.

    Comment


    • #3
      Multumesc pentru raspuns, dar nu are absolut nici o legatura ambreiajul cu tocul - partea talpii care apasa pe ambreiaj este aceeasi si in cazul unui adidas! In tot cazul, daca zici ca si cel original de Sandero are striatii in zona respectiva, cred ca o sa apelez cu incredere la o mocheta care va fi spalata regulat

      Comment


      • #4
        Bun venit pe forum si felicitari pentru achizitie,Aura!

        Eu am cumparat de la AutoVit un set de covorase din cauciuc gen tavita ce au la covorasul soferului doua clipsuri de fixare.Desi baietii de la spalatorie mi-au pierdut clipsurile de fixare presul tot nu aluneca(in afara de cele doua orificii de fixare mai are si mici zimti ce previn alunecarea).Anul trecut am dat 50 RON pe set.

        Numai bine!

        Comment


        • #5
          Si din partea mea : Bun venit pe forum si multi km fara incidente !

          Din ce ai explicat tu am inteles ca ti se agata tocul in pres cand vrei sa apesi pedala. De aici rezulta ca exista posibilitatea sa ti in presiune mai mult timp ambreajul decat este necesar. Acesta actiune duce la " decalirea " placii de presiune ( componenta in cadrul setului ambreaj ) lucru ce va duce intr-un timp, mai scurt decat cel normal, la defectarea ambreajului. Am fost informat de un mecanic Dacia ca ambreajele Valeo ( cele prezente pe Logan, Sandero, etc. ) sunt foarte sensibile daca sunt tinute mult timp in presiune ( la limita contactului intre disc si placa ) . Alt indiciu relevant pentru mine a fost cand s-au schimbat, la firma unde lucrez, 3 seturi de ambreaje, la masini luate de noi, pana in 50 000 km. Aceste masini ( 2 vw polo si un Audi A4 ) erau conduse de doamne din managementul companiei ce purtau constant tocuri. Hartia oficiala din partea service Porshe Bucuresti Vest a fost ca nu se vor inlocui pe garantie din cauza proastei utilizari.

          Comment


          • #6
            Multumesc de incurajari!

            Eu am inteles (daca am inteles bine), cred ca acele doamne se si sprijineau un pic pe el - cand nu era nevoie (la semafor de exemplu) / se "odihneau" pe el, in loc sa-si odihneasca piciorul in spatiul din stanga! Problema mea apare cand ridic piciorul sa-l apas, atunci mi se agata tocul in covoras.. multumesc pentru informatii, sper ca nu fac greseala pe care o crezi, dar.. la noblesse oblige

            Comment


            • #7
              Off topic:@geoalexus:in general la masinile conduse de catre domnisoare/doamne apare o suprasolicitare a ambreiajului pentru ca,se zice,ca au tendinta sa stea cu piciorul pe ambreiaj...In cazul conducerii cu incaltaminte cu toc exista,asa cum ai mentionat si tu,riscul unei debreieri incomplete,implicit afectarea ambreiajului.

              On topic:@Aura:achizitioneaza covorase cu o buna fixare,fii atenta sa apesi pedala de ambreiaj pana la capatul cursei si condu incaltata asa cum preferi:cu tocuri,fara tocuri... Enjoy ur Sandy!

              Multi km fara probleme si evenimente!

              Comment


              • #8
                Si te invitam la intalniri

                Comment


                • #9
                  dupa parerea mea cele mai bune covorase sunt cele tip mocheta
                  ps.utilizari indelungate fara probleme chiar cu tocuri sau fara tocuri :-)

                  Comment


                  • #10
                    Va multumesc tuturor pentru explicatii si informatii! Si.. sper ca acest forum sa fie plin numai de lucruri pozitive despre masinile noastre; solutia este clara: voi achizitiona un set de covorase tip mocheta..

                    Si voua cat mai multi km fara incidente alaturi de ale voastre Sandi!! :-)

                    PS Se fac intalniri intre fani / membrii forumului ? M-am inscris abia ieri si nu am "rasfoit" toate paginile forumului

                    Comment


                    • #11
                      Intalnirile se tin in Piata Constitutiei,sambata la ora 11.Esti binevenita oricand!

                      http://www.clubsandero.ro/intalniri_membri-t261p27.html

                      Comment


                      • #12
                        Vin cu mare placere! Thanks God ca sunt locuri de parcare multe si LARGI (probleme mari la asta, inca..)

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by Aura View Post
                          ... sper ca acest forum sa fie plin numai de lucruri pozitive despre masinile noastre)
                          Bun venit, dar la ce ai scris mai sus, nu pot sa spun decat:
                          ps. citeste unele topicuri si o sa intelegi la ce ma refer...

                          Comment


                          • #14
                            SALUT... celor vechi dar si celor noi pe aici.... mie imi aluneca covorasele se urca pe pedale. dar din cand in cand il trag cu mana in spate(riscant gest in timpul mersului) m-am obisnuit asa
                            La fel ca ieri ca și azi ca și mâine mereu.

                            Comment


                            • #15
                              @bunicuta ma refeream strict in ceea ce priveste raportul pret-calitate, si de asemenea in ceea ce priveste exemplarul meu cu care ma laud ca desi a fost o masina de scoala timp de ~1 an, merge ca unsa , usor de manevrat si absolut nici o prpoblema la "varsta" de 26.000km - binenteles ca daca am fi avut posibilitati cu totii ne-am fi indreptate spre alte "zari"...

                              @raduiancu primele dati si eu am apelat la metoda "trasul covorasului", pana cand l-am tras stramb si aproape ca mi-a blocat pedala de acceleratie (noroc ca nu era frana / ambreiajul), dupa care la primul stop am azvarlit cu el in partea dreapta (noroc ca nu era geamul deschis ) - asa ca de asta am deschis topicul si am ajuns la concluzia (multumita celor de aici) ca presuletele tip carpeta sunt urmatoarele pe lista mea de cumparaturi

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google