Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubsandero.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubsandero au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubsandero nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubsandero (dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubsandero (webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
__________________________________________________ ________________________________
See more
See less

Motorizari noi Logan si Sandero

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Motorizari noi Logan si Sandero

    Am vazut cateva stiri recente despre noile directive europene care vizeaza poluarea, plus vad ca pe zi ce trece pretul carburantului devine tot mai nesimtit, stau si ma intreb: pe cand motoare noi (gen 1.0 16V, 1.2 16V - eventual cu SVT) pentru Logan si Sandero, motoare care sa consume mai putin si sa polueze mai putin ?
    ps. nu as vrea sa-mi iau teapa si sa-mi iau in vara asta Sandero(1.4) si apoi peste 1 an sa vad ca vin cei de la reno' cu o generatie noua de motorizari...intelegeti ideea
    Andrei, ceva informatii in directia asta ?

    Exemple:
    Mazda 2 1.2L 16V SVT
    Noul Ford Fiesta(Verve) sigur va avea motor cu SVT
    Opel au motorul TwinPort (nu stiu daca e cu SVT dar pare ff performant - cp, consum vs cilindree)
    ...etc.
    Last edited by bunicuta; 22 May 2008, 18:40.

  • #2
    pe la dacia se vorbeste ca ar veni motorizarea de 1.2 16v care v-a inlocui 1.4 8v , dar nu stiu cand mai exact

    Comment


    • #3
      Pai ar fi bine sa apara, nu de alta, dar ma uit la Renault Clio care e dotat cu 1.2 16V si consumul e mult mai mic decat la batranul 1.4 8V:

      Urban 7,6
      Extraurban 4,9
      Mixt 5,9
      Emisii CO2 (g/km) 139

      ...mai ales ca eu vreau o masina cat mai economica in limita a maxim 8 - 9000 Km/an - rezulta ca e rentabil un motor pe benzina si nu unul diesel (la care amortizarea s-ar face cam in 5-6 ani la diferenta actuala de pret dintre benzina / motorina)

      Comment


      • #4
        dar ce putere si ce cuplu are motorul de 1,2 16v?

        Comment


        • #5
          Motorul care e pe Clio de 1.2 16V are 75 CP si 105 Nm/4200 rot/min - e mai "lenes" ca asta de 1.4 de la Logan si Sandero, dar eu l-as prefera pentru consumul mai mic de combustibil, taxe mai mici...etc.

          Comment


          • #6
            In 2008 si in prima jumatate a lui 2009 sigur nu isi va face aparitia nici o motorizare noua. Dupa, inca nu se stie.
            sigpic

            Comment


            • #7
              Cica la toamna ar vrea sa scoata dieselul...acelasi ca la Logan,dar nu stiu... un 16V ar fi totusi altceva.

              Comment


              • #8
                Originally posted by bunicuta View Post
                Pai ar fi bine sa apara, nu de alta, dar ma uit la Renault Clio care e dotat cu 1.2 16V si consumul e mult mai mic decat la batranul 1.4 8V:

                Urban 7,6
                Extraurban 4,9
                Mixt 5,9
                Emisii CO2 (g/km) 139

                ...mai ales ca eu vreau o masina cat mai economica in limita a maxim 8 - 9000 Km/an - rezulta ca e rentabil un motor pe benzina si nu unul diesel (la care amortizarea s-ar face cam in 5-6 ani la diferenta actuala de pret dintre benzina / motorina)
                Eu cred ca nu realizezi , ca traficul in ziua de azi nu iti mai permite sa vorbesti de un consum mic..

                Voi aveti o problema cu cele 16V . deaia nu mai poate omul circula cu masina ca, nu are 16V sa fim seriosi.
                Last edited by Stefan; 30 July 2008, 18:43.

                Comment


                • #9
                  pai 16v inseamna un amestec mult mai bine facut,consum un pic mai mic la acelasi stil de condus,si power un pic mai mare...cand ii dai talpa

                  Comment


                  • #10
                    Power un pic mai mare nu e justificabil... Am condus O FABIA acum 2 zile al unui prieten care are motor RS... oameni buni acea masinuta care are cutie in 6 trepte , im momentul in care am dat trapta 2 si am accelerat am simtit senzatia aceea cand isi ia AVIONUL viteza pentru decolare INCREDIBIL!!! ce forta impunatoare poate sa aibe acel motor pe o masina asa mica

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by muzikboy View Post
                      Eu cred ca nu realizezi , ca traficul in ziua de azi nu iti mai permite sa vorbesti de un consum mic..

                      Voi aveti o problema cu cele 16V . deaia nu mai poate omul circula cu masina ca, nu are 16V sa fim seriosi.
                      Mda, raspund cu intarziere, deci eu fiind din Zalau, un oras mic si oarecum "normal" dpdv al traficului, fata de Bucuresti (pe care il stiu foarte bine, locuind acolo din '99 pana in 2007), consider ca o masina cu litraj mic gen 1.2 (maxim 1.4) in 16V ar fi ideala, stiindu-se faptul ca o masina in oras consuma mai putina benzina cu cat motorul e mai mic (daca e posibil ar fi bine ca in oras sa am montat pe masina un motoras de scuter) deoarece stai mult pe la semafoare iar viteza 1 si 2 sunt cele mai uzitate, iar acceleratiile puternice pana la 4 - 5K turatii nu-si au rostul.
                      Pe de alta parte dupa cum spunea si Cristi_Xp, motoarele in 16V cu 2 axuri cu came sunt mult mai eficiente, adica amestecul benzina - aer e mult mai bine dozat, rata de compresie e putin mai mare decat la cele 8V, datorita celor 4 supape (2 de admisie si 2 de evacuare) pe cilindru, motorul e mult mai elastic (poti merge linistit cu 50 km/h intr-a 5-a si cand calci pedala de acceleratie, motorul raspunde bine)
                      Cam astea ar fi, si inca multe altele...

                      ps. ceva noutati despre motorizari noi 1.2 16V, 1.4 16V ? (nu de alta, dar e posibil ca in 2009 sa imi iau un Sandero - dar doar cu aceste motorizari - in cel mai rau caz, daca se anuleaza taxa de prima inmatriculare unul de 1.6 16V - care inca nu e prezent pe Sandero)

                      Comment


                      • #12
                        Principalul motiv pentru care un motor 16v este mai economic in oras, mai "elastic" cum spunea colegul de mai sus, este cuplul mai mare.
                        Cuplul este cel care se reflecta in consumul urban unde puterea este mai putin importanta (puterea se obtine la turatii mari deci in oras mai rar). Asta e principalul motiv pentru care diesel-urile sunt mult mai economice, cuplul mare care este esential la punerea masinii in miscare.
                        Bafta!

                        Comment


                        • #13
                          off topic. am si eu o mica intrebare maine ma duc sa dau comanda la un sandel preference....aveti idee in cat timp m-il da ?(bucuresti) multumesc anticipat

                          Comment


                          • #14
                            Eu l-am luat in 19 zile de la Adras Turda, Bucuresti. Nu cred ca are importanta la ce dealer faci comanda, este comuterizat pe tara, conteaza tipul, optionalele sau vopseaua masinii mai ales ca, dupa cat am inteles deocamdata fabrica este inchisa.

                            Comment


                            • #15
                              am fost si l-am luat pe loc.....preference nu era pe stoc...asa ca am mai strans putin din curea si am luat laureate.....cred ca am facut o alegere buna.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google