Da, asa e, pretul pentru Kia cu aer conditionat e de 11800 (si ceva de euro cu tva).
Ideea e: Sandero nu aduce imbunatatiri considerabile fata de Logan, adica hai sa fim seriosi: volan reglabil, scaun reglabil pe inaltime, bord bicolor ? sa fim seriosi...astea nu merita o uracare a pretului considerabila.
Mai mult, ce ma dispera in politica reno' e ca mentin vechiturile astea de motoare in 8V si nu introduc motoare de 1.2 si 1.4 in 16V care consuma mai putin.
Adica sa inteleg ca unul care cumpara un Clio de 1.2 16V 75 CP e mai sarantoc decat unul care ia Sandero de 1.4 8V 75 CP care consuma mai mult ?
Pe de alta parte uitati-va la motorizarile de 1.4 16V de 100 CP prezente pe Megane (si nu numai)...adica pe astia de la reno' ii doare fix in spit de saracia romanilor, baga pe Logan motor de 1.6 16V la 105 CP...motor la care, din 1 iulie vei plati o taxa de prima inmatriculare enorma (daca retin bine e cam 380 euro), in loc sa fi introdus motorul de 1.4 16 105 CP(la care taxa e doar de vreo 240 euro), dar nu...las' ca bou' de roman da banu' ca asa e el mai fraier.
In timp ce unii fac pe dracu in patru si constuiesc motoare mici 1.0 , 1.2 16V cu SVT sau VVT (sequential valve timing sau variable valve timing) adica motoare performante care reduc substantial consumul de benzina (undeva pe la 8.4 L prin oras fata de 9.4 - 10 la Logan), reno' ce face...mai nimic: adica ne da un volan reglabil pe inaltime, bord in 2 culori si banchete rabatabile si pentru acestea ne mai scot din buzunare sau pe credit, din banci, inca cateva sute bune de euroi...ca deh, tot s-a scumpit benzina...
Atat zic....astept preturile...
ps. eu vreau sa-mi iau Sandero din 3 motive:
a) pentru ca Logan e prea mare pentru ce vreau eu de la o masina
b) dacia are cea mai mare retea de service-uri (despre profesionalism nu vorbim, si altii o duc la fel de bine/prost)
c) cel mai important: Casco e substantial mai ieftin daca ai Logan/Sandero, adica masina romaneasca, plus pretul mai mic de achizitie
Ideea e: Sandero nu aduce imbunatatiri considerabile fata de Logan, adica hai sa fim seriosi: volan reglabil, scaun reglabil pe inaltime, bord bicolor ? sa fim seriosi...astea nu merita o uracare a pretului considerabila.
Mai mult, ce ma dispera in politica reno' e ca mentin vechiturile astea de motoare in 8V si nu introduc motoare de 1.2 si 1.4 in 16V care consuma mai putin.
Adica sa inteleg ca unul care cumpara un Clio de 1.2 16V 75 CP e mai sarantoc decat unul care ia Sandero de 1.4 8V 75 CP care consuma mai mult ?
Pe de alta parte uitati-va la motorizarile de 1.4 16V de 100 CP prezente pe Megane (si nu numai)...adica pe astia de la reno' ii doare fix in spit de saracia romanilor, baga pe Logan motor de 1.6 16V la 105 CP...motor la care, din 1 iulie vei plati o taxa de prima inmatriculare enorma (daca retin bine e cam 380 euro), in loc sa fi introdus motorul de 1.4 16 105 CP(la care taxa e doar de vreo 240 euro), dar nu...las' ca bou' de roman da banu' ca asa e el mai fraier.
In timp ce unii fac pe dracu in patru si constuiesc motoare mici 1.0 , 1.2 16V cu SVT sau VVT (sequential valve timing sau variable valve timing) adica motoare performante care reduc substantial consumul de benzina (undeva pe la 8.4 L prin oras fata de 9.4 - 10 la Logan), reno' ce face...mai nimic: adica ne da un volan reglabil pe inaltime, bord in 2 culori si banchete rabatabile si pentru acestea ne mai scot din buzunare sau pe credit, din banci, inca cateva sute bune de euroi...ca deh, tot s-a scumpit benzina...
Atat zic....astept preturile...
ps. eu vreau sa-mi iau Sandero din 3 motive:
a) pentru ca Logan e prea mare pentru ce vreau eu de la o masina
b) dacia are cea mai mare retea de service-uri (despre profesionalism nu vorbim, si altii o duc la fel de bine/prost)
c) cel mai important: Casco e substantial mai ieftin daca ai Logan/Sandero, adica masina romaneasca, plus pretul mai mic de achizitie
Comment