Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubsandero.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubsandero au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubsandero nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubsandero (dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubsandero (webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
__________________________________________________ ________________________________
See more
See less

Sandero pe strazile romanesti

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Da, asa e, pretul pentru Kia cu aer conditionat e de 11800 (si ceva de euro cu tva).
    Ideea e: Sandero nu aduce imbunatatiri considerabile fata de Logan, adica hai sa fim seriosi: volan reglabil, scaun reglabil pe inaltime, bord bicolor ? sa fim seriosi...astea nu merita o uracare a pretului considerabila.
    Mai mult, ce ma dispera in politica reno' e ca mentin vechiturile astea de motoare in 8V si nu introduc motoare de 1.2 si 1.4 in 16V care consuma mai putin.
    Adica sa inteleg ca unul care cumpara un Clio de 1.2 16V 75 CP e mai sarantoc decat unul care ia Sandero de 1.4 8V 75 CP care consuma mai mult ?
    Pe de alta parte uitati-va la motorizarile de 1.4 16V de 100 CP prezente pe Megane (si nu numai)...adica pe astia de la reno' ii doare fix in spit de saracia romanilor, baga pe Logan motor de 1.6 16V la 105 CP...motor la care, din 1 iulie vei plati o taxa de prima inmatriculare enorma (daca retin bine e cam 380 euro), in loc sa fi introdus motorul de 1.4 16 105 CP(la care taxa e doar de vreo 240 euro), dar nu...las' ca bou' de roman da banu' ca asa e el mai fraier.
    In timp ce unii fac pe dracu in patru si constuiesc motoare mici 1.0 , 1.2 16V cu SVT sau VVT (sequential valve timing sau variable valve timing) adica motoare performante care reduc substantial consumul de benzina (undeva pe la 8.4 L prin oras fata de 9.4 - 10 la Logan), reno' ce face...mai nimic: adica ne da un volan reglabil pe inaltime, bord in 2 culori si banchete rabatabile si pentru acestea ne mai scot din buzunare sau pe credit, din banci, inca cateva sute bune de euroi...ca deh, tot s-a scumpit benzina...
    Atat zic....astept preturile...

    ps. eu vreau sa-mi iau Sandero din 3 motive:
    a) pentru ca Logan e prea mare pentru ce vreau eu de la o masina
    b) dacia are cea mai mare retea de service-uri (despre profesionalism nu vorbim, si altii o duc la fel de bine/prost)
    c) cel mai important: Casco e substantial mai ieftin daca ai Logan/Sandero, adica masina romaneasca, plus pretul mai mic de achizitie

    Comment


    • Au sosit preturile dupa cum ati aflat deja... Sandero chel 6850 euro, cel mai ieftin sandero cu aer conditionat (nu stiu cine mai cumpara masina fara aer la caldurile din timpul verii de la noi - vara trecuta au ajuns si la 50 de grade) - Laureate, 8900 Euro; daca adaugi si taxa de poluare si taxa de numere provizorii ajungi la 9200 Euro ceea ce mi se pare foarte mult tinand cont de vechiturile alea de motoare in 8 valve care consuma destul de mult (sunt foarte de acord cu Bunicuta). Am fost la showroom sa il vad dar inca nu il au, au zis ca dupa 15 iunie o sa il aiba expus. Renault nu se uita la ceilalti? Noua Skoda fabia 8000 euro, VW Polo 8500 E, Seat Ibiza 9000 euro, Toyota Yaris reducere 1800 euro, toate cu aer conditionat etc si cu rabla la schimb (rabla scade 800 de euro si producatorii mai scad si ei intre 500 - 1000 Euro. Sandero nici nu este oferit prin programul rabla, doar loganele. Intr-adevar are si Renault reducere cu rabla la schimb la Clio Simbol Music - 7403 Euro cu aer si destul de dotat, noul Clio e 9000 (fara aer) si Megane Sedan Prima submotorizat (motor de 1.4) 10 800 E, fara aer. Sunt curios cine o sa dea peste 9000 euro pe Sandero in conditiile ofertei diversificate din perioada asta.

      Comment


      • Felix, sa nu uitam ca daca iti iei Sandero cu motor de 1.6 taxa noua de inmatriculare e de aprox 380 euro, ceea ce e enorm.
        Personal, mi-am facut calculele, si...pe zi ce trece scad sansele sa-mi iau Sandero (oricum, iau in calcul toate variantele incepand cu 1 august, pana atunci am altele pe cap)

        Comment


        • Practic chiar daca iti comanzi un Sandero azi tot nu ai cum sa-l inmatriculezi pana la 1 iulie ca sa prinzi vechea taxa, pentru ca din cate am inteles termenul de livrare este de aproximativ o luna.

          Comment


          • Eu am comandat un Laureat 1.6 90 CP si mi-au spus ca data livrarii ar fi undeva de 10 Iulie....acuma ramane de vazut ce se va intampla....sper sa nu am probleme din cauza Dealer-ului .Initial as fi vrut PRESTIGE dar mi-au spus ca momentan nu se poate comanda acum , asa ca am ramas la LAUREAT.

            Comment


            • Originally posted by andrei View Post
              Ultimul e Sandero Cross.
              cum adica sandero cross ?! este vreo varianta sport (va fi) ?!

              Comment


              • Shadowss, este un kit pentru sandero. Sandero cross s-ar putea sa apara peste cativa ani, dar anul acesta sigur nu. (din pacate, dar mai bine ar fi sa fie un suv)
                Scuzati absenta indelungata. I'm back

                Comment


                • Cross... cum e Polo Cross sau Octavia Scout. Adica masina cu garda la sol marita, eventual tractiune integrala si kit de caroserie pentru offroad... cross.

                  Comment


                  • Dacia Sandero va fi lansată pe pieţele din Europa de Vest pe 20 iunie, iar începând cu anul viitor, modelul va fi fabricat, sub marca Dacia, şi la uzina Renault din Maroc, a anunţat, joi, grupul francez.

                    Dacia Sandero va disponibilă în Turcia şi Magreb (Maroc, Algeria, Tunisia) tot din iunie 2008, potrivit unui comunicat al grupului Renault remis, joi, agenţiei MEDIAFAX. Sub marca Dacia, Sandero este produs doar la uzina de la Mioveni, urmând ca din 2009 să fie fabricat şi la fabrica Somaca, din apropiere de Casablanca, Maroc.

                    "Maşinile dezvoltate pe platforma Logan au fost lansate în 59 de state în patru ani. Unele dintre aceste pieţe, în special cea rusă, indiană şi braziliană, au un potenţial de creştere foarte ridicat", se arată în comunicatul Renault. De asemenea, grupul francez reconfirmă lansarea, până în 2012, a încă patru modele dezvoltate în programul Logan, pe lângă cele cinci existente.

                    Potrivit directorului de Design Industrial al Renault, Patrick le Quement, gama Logan ar putea include, pe lângă modelele amintite, încă o maşină de familie (MPV) şi un sedan, mai mari decât actualele modele.

                    Comment


                    • Sandero Laureate

                      Salutare! Am dat comanda imediat dupa lansare, pe data de 4 iunie, la un Sandero Laureate de 1,4 la Meridian Vest. Am fost prima care am platit avansul si am livrarea pana pe 12 iulie. E adevarat ca azi am vazut pentru prima oara masina live. Acum astept!

                      Comment


                      • pai numa atat ne zici?! ;)
                        iti place cum arata? ti-ai schimbat parerea in vreun fel? revoci comanda sau mai faci una? ;)

                        Comment


                        • Iti dai seama ca orice as zice despre Sandero, sunt subiectiva, ca doar in curand va fii masina mea! Insa pot spune ca dupa ce o vei vedea vei ramane impresionat! Masina deja a aparut in showroom-uri si a creat ceva atmosfera in jurul ei.

                          Comment


                          • Rafa, poate in showroomurile din Bucuresti, ca in Satu Mare nu au avut ieri cand am fost.
                            Scuzati absenta indelungata. I'm back

                            Comment


                            • parere Sandero

                              Am fost azi la showroomul Dacia din Pantelimon, cel din apropierea magazinului Cora; desi era inchis fiind duminica, aveau in curte vreo 6 sau 7 Sandero de diverse culori. Am fost cam dezamagit: spate cam aiurea cu haionul care nu se uneste in partea de jos cu caroseria, ramane o fanta de cam 1 cm, din lateral rotile sunt complet descoperite si exista spatiu mare intre roti si caroserie, manerele usilor nu au finete, sunt mari si butucanoase (mai frumoase sunt cele de le Logan). Mi-a placut insa fata masinii, "botul" care este reusit si un plus fata de Logan - oglinzile laterale sunt mai frumoase.

                              Comment


                              • Se pare ca nu sunt singurul...

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google