Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubsandero.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubsandero au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubsandero nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubsandero (dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubsandero (webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
__________________________________________________ ________________________________
See more
See less

Sandero pe strazile romanesti

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • am vb cu o colega de serviciu a carei mama lucreaza la dacia . mi-a spus ca pretul ar fi intre 6200-9000. o sa revin cu detalii saptamana viitoare, poate si dotari.

    Comment


    • nu e rau pretu,ar putea baga si versiune de 12 000 de euro,sa fie mai echipata,si sa acopere un segment mai mare de preturi

      Comment


      • La 12000 euro sincer ma indrept catre alta masini nu cred ca ar avea ce sa puna pe Sandero de pretul asta.Ar fi o mare greseala din partea lor.Piata e plina la pretul asta de masini .De ce as da 12000 pe un Sandero?? Sincer!!

        Comment


        • ar putea sa mai puna multe si sa aiba echipari ,care la alte masini sa coste 15000 de euro,iar la sandero 12000 de euro
          Last edited by cj_03_grm; 25 May 2008, 17:56.

          Comment


          • Poate sa-mi explice si mie careva care e diferenta (tehnic vorbind) dintre puntea fata Mc Pherson (pe care o au cam toate automobilele de pe piata) si puntea pseudo Mc Pherson cu care sunt echipate Logan si Sandero ?
            Multumesc

            Comment


            • McPherson este o cea mai simpla, compacta si ieftina suspensie independenta, de aia e si cea mai folosita, in special la masinile de mici dimensiuni. E formata dintr-un triunghi inferior si partea superioara cu amortizorul si arcul.
              Pseudo McPherson, culmea, este mai complicat putin. Are doua triunghiuri, unul inferior si unul superior, si ofera performante mai bune. Cred ca niste poze ar spune mai mult decat orice cuvinte, dar nu gasesc decat cu McPherson.
              Pentru o masina low-cost este solutia ideala, desi pseudo McPherson se gaseste pe o gramada de masini (in special cele frantuzesti: Pejo 206, 207, Reno Clio)

              Bunicuta, daca stii franceza, poate te edifici aici:


              Nu sunt specialist pe partea tehnica auto, asa ca cine are studii in domeniu poate sa ne detalieze mai mult.

              Comment


              • Sandero in Brasov.
                sursa: stiriauto.ro
                Attached Files

                Comment


                • Multumesc Stefan pentru informatii si pentru link mai ales, de unde am dedus ca cica suspensiile astea pseudo Mc Pherson sunt mai complicate decat cele simple, si culmea, cica sunt folosite pentru vehiculele 4x4 si cele din clasa sport (ei, nu clasa super sport) adica faciliteaza un condus mai agresiv in viraje deoarece puntea fata e mai rigida datorita celor 2 brate triunghiulare care asigura o rigiditate sporita trenului fata.
                  ps. Stefan, am cautat si eu pe net, dar nu am gasit, de obicei evit site-urile Fr, desi o inteleg, ma cam dispera limba.

                  Comment


                  • Originally posted by Stefan View Post
                    Sandero in Brasov.
                    sursa: stiriauto.ro
                    ce poze grozave

                    Comment


                    • Frumusel rau si ce bine ii sta cu albastru mineral cu toate ca am votat pt bleu extreme ( votat deoarece este o culoare noua )

                      Comment







                      • Poze de la lansarea Dacia din Olanda la intalnirea Dacia. Nu e pe strazile Romaniei, dar nu cred ca se supara nimeni de off-topic.
                        Attached Files

                        Comment


                        • Abia astept lansarea in Romania. Nota 4 pt. fabricant ca a lansat-o intai in strainate si nu in Romania, tara in care se fabrica.

                          Comment


                          • Lasati nationalismu' asta la o parte, ca strica.
                            Mie mi s-a parut o ocazie foarte buna pentru premiera europeana, baietii aia din Olanda sunt dedicati Dacia, dovada manifestatiile de succes pe care le-au organizat. Ce ocazie mai buna de lansare pentru o masina care se bazeaza in special pe piata vestica pentru a face cariera, gasesti tu?
                            Lansarea de la WTP de saptamana viitoare?
                            E mult mai bine cum au procedat.
                            Last edited by Stefan; 30 May 2008, 18:09.

                            Comment


                            • in olanda deja au inceput sa vanda dacia sandero?

                              Comment


                              • Nu. Doar s-a facut lansarea catre public. Ceea ce se va intampla la noi pe 3 iunie.
                                Desi, la noi ajunge la lansare numa' cine are invitatie. La ei putea sa se duca oricine in parcul ala sa le vada, sa intre in ele.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google