Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubsandero.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubsandero au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubsandero nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubsandero (dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubsandero (webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
__________________________________________________ ________________________________
See more
See less

4 noi motorizari

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • 4 noi motorizari

    Renault va lansa pe piaţa vest europeană patru noi motoare pentru gama Logan/Sandero, capabile a funcţiona pe GPL, benzină sau E85.

    Ce ziceti de asta?
    Scuzati absenta indelungata. I'm back

  • #2
    Intrebarea mea e: de unde alimentam cu bioetanol ?
    Personal nu pricep politica Dacia, in loc sa introduca motoare de 1.4 16V care nu te ard la buzunar cu RCA-ul, impozitele, ei merg in continuare pe 1.6.
    Singurul lucru bun e motorul de 1.2 dar care e si el batranel (tehnologie cam invechita - nu are valve variabile cu au concurentii)
    ps. daca e sa-mi iau prin rabla un Sandero, sigur va fi 1.2 16V, asta in caz ca nu apare unul cu 1.4 16V (mici sanse)

    Comment


    • #3
      Cu E85 asa am auzit ca in Bucuresti se poate alimenta la o singura benzinarie, dar in timp vom putea in fiecare oras.
      Scuzati absenta indelungata. I'm back

      Comment


      • #4
        Eu as merge pe motorizarea de 1.6 cu bioetanol.
        1.4
        sigpic

        Comment


        • #5
          Imi spune si mie cineva care sunt cele 4 noi motorizari? Ee Vad doar una singura, cea de 1.2 16V 75 CP.
          Motorul de 1.6 E85 este deja folosit in Brazilia pe Sandero. Motoarele cu bioetanol nu cred vor echipa prea curand Sandero de pe piata romaneasca. Mai bine zis nu cred ca vor aparea vreodata pe Sandero in Romania.
          Cat despre motoarele de 1.4 75 CP GPL si 1.6 90 CP GPL sa nu uitam ca ele deja echipeaza gama LOGAN, asa ca nu sunt o noutate.
          Last edited by angelblack; 11 February 2009, 14:28.

          Comment


          • #6
            Cred ca la Geneva va apare in standul Dacia un Sandero eco2 cu motorul 1.2 16V si eventual cu motorizarile diesel. Sper doar sa apara cat mai repede pe piata noastra 1.2 16 si sa fie in programul remat, ca l-as prefera unuia de 1.4.

            Comment


            • #7
              Sigur va aparea un sandero 1.2 16V la Geneva. Se stie si nr standului DACIA.
              Daca te uiti pe "Dacia scade în România, dar creşte la nivel internaţional" la ultima mea postare o sa gasesti si adresa web in care se spune ce lanseaza Dacia la Geneva 2009. Sa speram ca va aparea is pe piata romaneasca motorizarile diesel si motorizarea de 1.2 16V.
              Acum ramane de vazut

              Comment


              • #8
                am fost sapt trecute sa ma interesez de un sandero prestige sau laureate la cobalcescu; am vb tot cu cel care le-a vandut alor mei masina si spunea ca o sa apara doar 1.2 16v si 1.5 dci de 70cai, insa doar in toamna sau la sfarsitul anului. si cica, teoretic ar trebui sa consume mult mai mult motorul 1.2 16v decat clasicele 1.4 si 1.6

                Comment


                • #9
                  NU ti-a explicat de ce ar trebui teoretic sa consume mai mult cel de 1.2 16V decat cel de 1.4 si 1.6 ?
                  NU inteleg de ce a spus asta. Se pare ca nu stie ca 1.2 16 75CP este motor eco2 cu consum mic de combustibil si cu emisii scazute de co2
                  Sa referit cumva la faptul ca fiind motor mic si avand 16 Valve ar trebui sa cosume mai mult decat clasicele 1.4 si 1.6?
                  Daca te uiti la niste postari anterioare ale mele o sa vezi consumul la toate motorizarile de pe Sandero.
                  Eventual intra pe www.dacia.de ca nemtii beneficiaza de toate motorizarile posibile pentru Sandero

                  Comment


                  • #10
                    angelblack, da, m-am uitat la ce ai posta tu, oricum, mai e putin pana la Geneva.
                    De asta mie tema si mie: sa nu scoata pe piata noastra 1.2 16V doar de prin Septembrie (apropo, orice masina noua produsa dupa 1 septembrie 2009 trebuie sa fie EURO 5) pentru a se incadra in noua norma de poluare.
                    Consumul unui 1.2 16V va fi mai mare decat unul de 1.4 pe autostrazi, la viteze de 140 -150 Km/h (dar asta depinde si cum e setata cutia de viteze)
                    Prin oras consumul va si sensibil mai mic decat la 1.4 (uitati-va pe forumul renault - in fond, e acelasi motor ca si pe Clio 3 si Symbol)
                    Din punctul meu de vedere motorul 1.2 are 2 mari avantaje fata de 1.4:
                    a) elasticitate mai buna
                    b) consum redus de Co2: 139g (impozitul pe poluare mai mic decat la unul de 1.4)

                    Comment


                    • #11
                      NU m-am interesat mai mult; m-am multumit cu raspunsul lui fiindca nu cred ca o sa astept pana in toamna sa-mi iau, deci probabil ca o sa optez pentru 1.6

                      Comment


                      • #12
                        Politica fabricii este sa vanda acum si nu la toamna, de aceea v-a dat acel raspuns.

                        Comment


                        • #13
                          consuma mai mult pentru ca trebuie sa traga mai tare, faceti voi procentul ala kg pe cp. iar motorul e mai mic fata de 1.4.
                          -fara-

                          Comment


                          • #14
                            Asa se spunea se de logan 1.4 cand a aparut ca consuma mai mult decat 1.6 pentru ca, motorul fiind mai mic duce mai greu greutatea masinii fata de 1.6, dar este cu totul fals asa si aici, ce rost are sa pui 1.2 sa consume mai mult decat 1.4. Da, este posibil sa consume mai mult cum spune bunicuta la viteze mari.

                            Comment


                            • #15
                              cu cat ii ceri mai mult sandelului cu atat o sa creasca si consumul,viteze mari-supra solicitarea motorului

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google