Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubsandero.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubsandero au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubsandero nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubsandero (dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubsandero (webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
__________________________________________________ ________________________________
See more
See less

Concluzii Sandero la rece

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    fenomenul se petrece cand motorul este rece

    Comment


    • #32
      stai linistit,nu s-a stricat socul automat.daca moare doar cand e rece,trebuie resoftata ca la noi....vezi postul din 2 probleme care ma sacaie

      ce pacat ca n-ai chiulit la ora in care se preda "k" in clasa I
      Last edited by Stefan; 14 October 2008, 23:56.

      Comment


      • #33
        intradevar, mi-a reprogramat calculatorul. totusi de ce am asteptat mai mult de 10 zile, pe motiv ca nu are pe stoc piesa, cand putea reprograma calculatoru?

        Comment


        • #34
          Spinu, in care oras ai reusit sa mergi cu 80 -90 la ora??

          Comment


          • #35
            Este prima mea masina... deci nu stiu daca parerea mea poate fi edificativa, insa sunt multumit de masina, nu am avut probleme cu ea, am doar 600 km parcursi, ceea ce ma supara este ventilatia, care in treptele 3 si 4 e greu de suportat, in rest... un amic m-a sfatuit sa las presiunea in pneuri 1.9 pe fata si 2.0 pe spate, desi in carte este indicata 2.0 pe fata si 2.2 pe spate. Poate cineva sa imi dea un sfat?

            Comment


            • #36
              Incearca sa indrepti aeratoarele in alta parte in asa fel incat sa nu te deranjeze.
              Cred k cel mai bine e sa respectam datele producatorului.

              Comment


              • #37
                st. si eu fericita posesoare a unui ,,sandel d p 23 iulie si personal st. foarte multumita de masinutza.toti cei care baga zazanie st. niste invidiosi. e o masinutza draguta...la pretul ei.

                Comment


                • #38
                  Originally posted by mariuscst View Post
                  [...]ceea ce ma supara este ventilatia, care in treptele 3 si 4 e greu de suportat, in rest... un amic m-a sfatuit sa las presiunea in pneuri 1.9 pe fata si 2.0 pe spate, desi in carte este indicata 2.0 pe fata si 2.2 pe spate. Poate cineva sa imi dea un sfat?[...]
                  Dacă te refereai la zgomotul produs de ventilator la treptele superioare, îţi dau dreptate, este zgomotos, dar nu te obligă nimeni să foloseşti treptele 3 şi 4 decât atunci când este absolut necesar, de pildă când doreşti o degivrare rapidă a parbrizului. Dacă te refereai la cantitatea de aer, atunci ai suficiente opţiuni de repartizare a fluxului de aer, astfel încât să nu te deranjeze.
                  Cât priveşte presiunea în pneuri, aşa cum spunea şi Shoot, e bine să respectăm indicaţiile producătorului. E drept că unii (chiar de meserie) recomandă ca, mai ales în oraş, unde sunt multe gropi, să ai presiunea mai scăuztă cu cca 0,1 bari, pentru că astfel protejezi mai bine suspensia, arcurile şi tot ce însemnă bucşă/articulaţie. Pe de altă parte, o presiune mai mică în pneuri presupune consum mai mare de benzină şi o uzură ceva mai rapidă a motorului şi a pneurilor.
                  Mama proştilor este mereu gravidă!

                  Comment


                  • #39
                    Gata m-am lamurit care e problema cu troncanitul la masina pe spate......am fost la Ipso si am depistat problema......zgomotul provenea defapt de undeva din fata ....da..si se propaga....era rupt radiatorul....si el facea defapt zgomotul.....nu ma asteptam sa fie atat de sensibil.....nu stiu exact ce am lovit undeva in stanga jos de tot....sau m-a lovit...dar l-au prins momentan cu un colier si nu se mai aude.

                    Urmeaza alergaturile acum..politie.....asigurari...si tot asa.....

                    Comment


                    • #40
                      Nu la orice zgomot care se aude este obligatoriu sa existe o defectiune. Dupa o stationare, la plecarea de pe loc si la primele frane pe o distanta de cateva sute de metrii se aude un usor zgomot de cauciuc. La vechea masina dupa ce am supraanaltat suspensiile pe spate a aparut acelasi zgomot si asta din cauza ca, asupra tapoanelor de cauciuc montate intre caroserie si amortizoare se produce o mica frecare. Cred ca acelasi lucru se intimpla si la Sandero, fiind supraanaltat.

                      Comment


                      • #41
                        Drive-test Dacia Sandero 1.6 MPI 90 CP Laureate

                        Pentru a nu deschide un nou thread am hotărât să postez aici Drive-test-ul făcut unui Sandero 1.6 MPI 90 CP Laureate, pe o distanţă de aproape 6000 km.
                        Mama proştilor este mereu gravidă!

                        Comment


                        • #42
                          Cam ce consum a fost afisat in acei km? Care a fost viteza maxima atinsa? Cat de incarcata a fost masina? Cum s-a comportat in curbe?(daca a fost incarcata destul de bine)
                          Cand deschizi capota, dai de un motor:
                          Dublu V8, cinci cilindrii, patru prisme si un tetraedru sport.

                          Comment


                          • #43
                            Urmează link-ul postat, citeşte ce scrie acolo şi vei afla!
                            Baftă la citit!
                            Mama proştilor este mereu gravidă!

                            Comment


                            • #44
                              Scuze, nu am stiut ca articolul are mai multe pagini.
                              Cand deschizi capota, dai de un motor:
                              Dublu V8, cinci cilindrii, patru prisme si un tetraedru sport.

                              Comment


                              • #45
                                Prieteni...!! Aveti mare grija cu bordurile( sau ceva de genul) care ar putea lovi bara fata si apoi radiatorul cu tot ce ar mai fi pe langa el!! Eu am patit-o si nu sunt convins cand s-a intamplat si cum!! Si acum mai alerg ceva de genul...Constatari auto....service Ipso...Asigurator Casco..!! ..si tot nu e bine..fiecare are cate ceva de cerut in plus...ufffffff. Se pare ca este foarte fragila fata!!Nu credeam..asta e..!!

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google