Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubsandero.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubsandero au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubsandero nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubsandero (dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubsandero (webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
__________________________________________________ ________________________________
See more
See less

De ce ati ales Sandero?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • gecmc94
    replied
    Nu prea înțeleg la ce te referi. Oamenii normali merg "off-road" pe o potecă sau drum neoficial cu brazde de cauciucuri și cratere, prin pădure către o poiană, ce măsoară 10-20-30 km cel mult. De 10 ori pe an. Distanțe mai mari în off-road fac doar cei pasionați de curse și după 1000 km schimbă aproape un sfert de mașină deși mașinile sunt dedicate exclusiv acestui subiect, nu sunt mașini de asfalt.

    La bani se gândește orice om sănătos la cap. Revânzarea am menționat-o nu ca pe o idee de explorat ci ca pe un certificat al faptului că bunurile (mașinile) pe care ai dat 40000€ au după 10 ani valoare de piață cel mult 10%. Aceiași bani investiți în casa de locuit, în casa de închiriat, în casa de vacanță, în active mobiliare mai sigure, în fonduri de pensii, aveau măcar 150% din valoarea investită inițial. Ceea ce voi nu realizați este că exemplul calculat anterior este foarte real pentru un occidental de clasă medie care produce 2 mil € într-o viață, risipește doar 10% din acești bani pe mașini iar restul îi investește. Așa ei ajung mai bogați. Românul cheltuiește mult prea mult (și raportat la venituri) și investește mult prea puțin, rămânând sărac pentru totdeauna (offtopic).

    Vrei opțiuni? Plăcerea condusului și mașină tourer pentru vacanță se pot lua de la centrele de închirieri de mașini. Nu este nevoie să le cumperi pentru a le ține în parcare când nu le folosești. Un BMW Seria 3 costă 65€ / zi. Vii cu mașina ta Sandero din Reșița la București, lași mașina undeva, iei taxiul către aeroport unde este centrul de închirieri. Îți iei o săptămână concediu pe an și îți faci damblaua cu un BMW 3 pentru numai 500 €. Vei sta atât de mult în scaun că ți se vor atrofia mușchii spatelui. Același preț pentru Mercedes C-class. Îți ajung 2000 km pe an în astfel de limuzine pentru "feeling"? Dacă da, distracția te costă 5000€ în total pe 10 ani, fără nicio altă cheltuială de CASCO și service. Crezi că Liiceanu, pe care ți l-am citat anterior, face mai mulți km / an cu Siegfried, BMW-ul lui seria 3? Va trebui, probabil, să dormi în mașina închiriată să nu îți fure cineva oglinzile. :-)

    Nu am înțeles alternativa la Stepway pe care mi-o oferi. Nu am reținut decât Ford Fiesta care mi-a fost pe listă dar este prea mică (lungime, portbagaj), alături de Mazda 2 și Honda Jazz. Și ai spus că te-ai băga cu ele pe drumuri grele, cu cauciucuri bune și meseria ta de șofer.... și un telefon la asistență să te scoată când este nevoie... Altfel, mi-aș pune în portbagaj un invertor de 1000W și o drujbă să tai un copac să îmi fac rampă să ies din gropi :-)

    Leave a comment:


  • ascomp
    replied
    Pentru 2% pe drumuri rele nu iti iei un Stepway cu 13 mii. Iar daca te gandesti asa mult la bani, la revanzare etc nu iti iei o masina de noua .

    Ce masina supermini am eu si nu stiu? :-)

    Leave a comment:


  • gecmc94
    replied
    Originally posted by ascomp View Post
    senzori cu display cumparati din China cu 20 lei :-)
    Riscul pe care ți-l asumi este doar o siguranță arsă, nu? Că doar la rețeaua de tensiune a mașinii te conectezi.

    Portul OBD2 de care vorbeam este intrarea către ECU-ul mașinii. Poți citi aici despre necazuri cu echipamente necertificate. Nu spun "chinezești" deoarece China poate produce echipamente de calitate. Dar "petardele" de pe Alibaba sau eBay sunt tocmai asta, niște echipamente netestate suficient și necertificate. Eu nu aș pune nimic în mașină de genul acesta. Pe lângă necazuri precum cele pe care nefericiții le declară pe pagina de web de mai jos, nu își dorește nimeni o mașină care se aprinde singură.

    I bought a cheap (sub $10) ELM 327 Bluetooth clone OBD-2 diagnostic adapter on a local "ebay-style" market where the seller specializes in car diagnostics and has several thousand positive reviews ...


    Originally posted by ascomp View Post
    Eu nu mi-as lua o masina noua numai pentru drumuri denivelate sau prin padure. Mi-as lua un harb
    Și câte mașini crezi că trebuie să își posede la un moment dat un om/familie? Tu ai două. O supermini și una tourer. Mai adaugi hârbul pentru niște off-road ocazional, că doar nu există "numai drumuri denivelate" decât dacă locuiești la țară și conduci mașina doar pe acolo pe unde sunt urmele de tractor pe la gleznă? Într-o familie, soția ar putea spune că și ea vrea o mașină mică, mai ușor de condus în orașele aglomerate. Înțeleg că este nevoie de seturi de haine/costume pentru ocazii diferite, dar mașină??? A cărei valoare la revânzare ajunge aproape de 0 după 7-8 ani? Cele 2-3 mașini reprezintă o cheltuială de cca 30000€ la fiecare 10 ani, doar prețul fierului, fără service-ul post-garanție care ar putea fi încă 10000€. În cei 45 de ani de activitate umană în care produci bani, cheltuiești 40000€ x 5 seturi de mașini. După umila mea scară a valorilor, aș da 200 000 € pe mașini doar dacă aș produce de vreo 2 000 000 €.

    Și dacă nu sunt milionar, atunci ce fac? Aleg mașina care poate aborda prin compromis, nu performanță pură, cât mai multe scenarii în care îmi doresc să o utilizez. Să îmi iau SUV când utilizarea mașinii ar putea fi: 60% oraș, 48% afara localităților și 2% drumuri rele? Eu nu cred că cei mai mulți posesori de SUV-uri petrec mai mult de 5% pe drumuri rele (la 10000 km / an, înseamnă 500 km).

    PS:
    Originally posted by ascomp View Post
    plastice decorative pe ea
    Nu mai spune că sunt decorative. Sunt protecții. Și sunt dimensionate chiar foarte inteligent. Felicitări proiectanților. Sunt ieșite în afară suficient cât să protejeze bara și aripa într-o mișcare tangențială a părții față de un obstacol aflat paralel cu mașina (de târșâire cu el, nu de impact).

    Leave a comment:


  • ascomp
    replied
    Exact cum tot zic eu de ma injura multi: Stepway-ul la 13 mii Euro a devenic prea scump in clasa lui. Chiar daca o inalti cu cativa cm ( sa para mai mare) pui plastice decorative pe ea etc. etc. Pentru ca la finisaje si calitatea anumitor materiale este sub concurenta.
    Noroc cu motoarele bune de la Renault.

    Si pun pariu cu oricine ca pe unde trece cineva cu un Stepway trec si eu cu Sandero-ul meu obisnuit si cu cauciucuri bune. La pariu :-)

    Aproops de masina mea: sa se incalzeasca vremea ca ma duc la garaj sa pun cei 4 senzori in bara spate, senzori cu display cumparati din China cu 20 lei :-)

    Leave a comment:


  • tovaras
    replied
    Multumesc!
    Pe lista apar niste preturi, dar atunci cand faci o achizitie, mergi si la dealer, iar acolo situatia poate sa fie alta decat cea de pe lista. Cu reducerile lor, un fiesta 1,5 diesel versiunea trend a ajuns iarna asta la pret mai jos decat stepway si cu 1.000 euro mai mult decat un sandero obisnuit, cu dotarile de care am nevoie. Un dezavantaj la spetway era ca are si dotari pe care nu le doresc.

    Spatiul este comparabil mai mic, decat la sandero(stepway) dar nu asta este scopul. Eu am luat masina de clasa asta ca sa poata duce 5 persoane si cateva bagaje.

    Chiar daca am renuntat la stepway, o apreciez in continuare. Pentru drumurile pe care circuli, se potriveste cel mai bine. Sigur ca un SUV ar fi si mai bun, dar diferenta de pret nu merita.

    In legatura cu preturile de pe lista, pentru un hyndai i20 1,1 diesel, dealerul a coborat pretul la 10.200 euro, dar nu a fost suficient ca sa ma convinga.

    Leave a comment:


  • ascomp
    replied
    Eu nu mi-as lua o masina noua numai pentru drumuri denivelate sau prin padure. Mi-as lua un harb gen Isuzu, Daihatsu cu 2000E sau cat costa astea mici si 4x4.
    Cat priveste Dacia vs Ford nu cred ca are rost sa comparam calitatea fabricatiei, antifonarea, tinuta de drum etc etc. Si feelingul.

    Leave a comment:


  • gecmc94
    replied
    Să stăpânești sănătos mașina. M-ai făcut curios și m-am uitat pe listă. Ford Fiesta comparabilă cu Stepway la dotări este Titanium, preț de bază la Colina Motors în 2017 la 14500€ sau 15500€ (benzină sau motorină, 95-100CP). La Titanium se adaugă opționalele pentru a o dota echivalent: navigarea 1700€, vopseaua metalizată 400€. Deci, preț de listă peste 17000€. Dacă spui că ai reușit să o iei sub prețul Sandero Stepway, este chiar o ocazie. Felicitări.

    Pentru mine personal ar fi fost nu, chiar la preț egal. Eu când am luat Stepway, am avut la mine ruleta pentru a măsura spațiul interior din spate până la scaunul față maxim împins și înclinat înainte. Și 3 cm dacă era mașina mai mică,, ar fi fost nu. Văd că Fiesta are o lungime totală cu 10cm mai mică decât Sandero. Iar portbagajul cu roată de rezervă inclusă are 280l, garda la sol 13.4 cm. Are însă un avantaj demn de menționat: 91% NCAP protecție adulți. Dacă aș fi ales Fiesta, ar fi trebuit să renunț la intenția de a lua mașina pe drumuri forestiere, stricate, într-un camping de o noapte sau două.

    Leave a comment:


  • tovaras
    replied
    gecmc94, felicitari pentru alegere.

    Am vazut ca ai studiat si alte oferte, inclusiv modele care nu sunt cross.

    Si eu am ochit stepway si eram aproape sa il iau, dar am ales ford fiesta pentru ca pretul lui a ajuns sub pretul lui sandero atunci cand am facut achizitia.

    Dar raman la aceeasi parere. Pe langa celelalte caracteristici de care s-a discutat, stepway este foarte buna pentru drumuri denivelate. Am avut ocazia sa o conduc si nu sta cel mai bine la capitolul stabilitate, dar se misca bine si nu te balanseaza asa cum o face duster'ul.

    Leave a comment:


  • ascomp
    replied
    Originally posted by gecmc94 View Post
    Ah, dle, așa da, ai ajuns unde credeam. Feeling, emoții, deci ce spuneam de câteva zile, lucruri nemăsurabile tehnic sau fizic... mă tot luați cu "ținuta de drum, tangaj de barcă". Vrei să te atașezi de mașină, așa cum Liiceanu îi spunea Siegfried BMW-ului lui, în care ascultă Mozart o oră în fața blocului.

    „…am simtit cum ma inunda o bucurie care urca in mine direct din varsta pantalonilor scurti si care, trecand prin ei, se oprea la celalalt capat al istoriei, facandu-ma sa ma intalnesc cu cel mai adanc, mai bine pastrat si mai ascuns instinct al barbatului: instinctul incalecarii. Ceea ce simteam se aseza in mod cert in continuitate cu senzatiile pe care mi le daduse primul bat pe care il prinsesem intre picioare la varsta de 4 ani (strunit cu o sfoara legata la un capat al lui), apoi cu prima tricicleta, apoi cu bicicleta «Victoria» (pe care o castigasem la 14 ani la concursul «Drumetii veseli»), apoi cu masina «Dacia» de la 30 de ani (facuta cadou de bunicul tau), in continuitate, in sfarsit, cu senzatiile pe care mi le da astazi „Siegfried“ de cate ori intru pe traseul natural de curse de Formula 1 de pe Valea Oltului."

    Marcelo este un alt "baiat", mai de tăvăleală prin București. Siegfried este prea "finuț".

    Gabriel Liiceanu: Cind Marcello a aparut in garaj, in boxa de linga Siegfried, am crezut ca o sa se surpe cerul. Trei zile nu m-a mai lasat sa ma urc in el. “Siegfried!”, i-am spus, “intelege baiatule, tu nu esti masina de Bucuresti. E pacat de amortizoarele tale! Pe urma, dupa trei-patru parcari la Casa Scinteii, ramii fara oglinzi. Adu-ti aminte ce ne-a spus domnul de la firma, ca se fura pe capete oglinzile de BMW. Ne-a sfatuit chiar, ca sa putem parca linistiti, sa-ti crap oglinzile cu o lovitura usoara de ciocan si ne-a aratat, iti mai amintesti?, si locul in care trebuie lovit. M-am infiorat, tii minte. I-am raspuns ca mai bine mi-as fi dat cu ciocanul peste degete decit sa comit barbaria pe care mi-o propunea. Ti-am vazut atunci ochii splendizi, arcuiti fin spre aripa, cum au inflorit intr-un zimbet recunoscator. Cred ca din clipa aceea ai inceput sa tii la mine. Dar sa revenim. Marcello, Siegfried draga, o sa ne ajute, lasindu-se frecat toata ziua in acest oras care, vorba lui Cioran, arata din ce in ce mai mult ca un sancru, sa raminem in forma pentru drumurile mai lungi”. N-a raspuns.
    Da scuze, am gresit, intr-adevar Dacia este o masina pentru cei ce vor sa ajunga din punctul A in punctul B. Si .... atat.

    Ce masina ca si Clio, 208, C3, Fabia, Polo, Mazda 2, i20 sau care o mai fi in clasa ei... Dacia este the BEST forever. Cea mai buna masina din lume, cea mai ieftina masina din lume. Nu din lume ci din intreg sistemul solar. Inclusiv din sistemul solar TRAPPIST-1 cu cele 7 planete cu viata proaspat descoperite....

    Nu are rost sa mai vorbim se stie! Fara numar, fara numar!

    Leave a comment:


  • gecmc94
    replied
    Ah, dle, așa da, ai ajuns unde credeam. Feeling, emoții, deci ce spuneam de câteva zile, lucruri nemăsurabile tehnic sau fizic... mă tot luați cu "ținuta de drum, tangaj de barcă". Vrei să te atașezi de mașină, așa cum Liiceanu îi spunea Siegfried BMW-ului lui, în care ascultă Mozart o oră în fața blocului.

    „…am simtit cum ma inunda o bucurie care urca in mine direct din varsta pantalonilor scurti si care, trecand prin ei, se oprea la celalalt capat al istoriei, facandu-ma sa ma intalnesc cu cel mai adanc, mai bine pastrat si mai ascuns instinct al barbatului: instinctul incalecarii. Ceea ce simteam se aseza in mod cert in continuitate cu senzatiile pe care mi le daduse primul bat pe care il prinsesem intre picioare la varsta de 4 ani (strunit cu o sfoara legata la un capat al lui), apoi cu prima tricicleta, apoi cu bicicleta «Victoria» (pe care o castigasem la 14 ani la concursul «Drumetii veseli»), apoi cu masina «Dacia» de la 30 de ani (facuta cadou de bunicul tau), in continuitate, in sfarsit, cu senzatiile pe care mi le da astazi „Siegfried“ de cate ori intru pe traseul natural de curse de Formula 1 de pe Valea Oltului."

    Marcelo este un alt "baiat", mai de tăvăleală prin București. Siegfried este prea "finuț".

    Gabriel Liiceanu: Cind Marcello a aparut in garaj, in boxa de linga Siegfried, am crezut ca o sa se surpe cerul. Trei zile nu m-a mai lasat sa ma urc in el. “Siegfried!”, i-am spus, “intelege baiatule, tu nu esti masina de Bucuresti. E pacat de amortizoarele tale! Pe urma, dupa trei-patru parcari la Casa Scinteii, ramii fara oglinzi. Adu-ti aminte ce ne-a spus domnul de la firma, ca se fura pe capete oglinzile de BMW. Ne-a sfatuit chiar, ca sa putem parca linistiti, sa-ti crap oglinzile cu o lovitura usoara de ciocan si ne-a aratat, iti mai amintesti?, si locul in care trebuie lovit. M-am infiorat, tii minte. I-am raspuns ca mai bine mi-as fi dat cu ciocanul peste degete decit sa comit barbaria pe care mi-o propunea. Ti-am vazut atunci ochii splendizi, arcuiti fin spre aripa, cum au inflorit intr-un zimbet recunoscator. Cred ca din clipa aceea ai inceput sa tii la mine. Dar sa revenim. Marcello, Siegfried draga, o sa ne ajute, lasindu-se frecat toata ziua in acest oras care, vorba lui Cioran, arata din ce in ce mai mult ca un sancru, sa raminem in forma pentru drumurile mai lungi”. N-a raspuns.

    Leave a comment:


  • ascomp
    replied
    Sa ne ne intelegem: am Sandero si am zis de mai multe ori ca sunt multumit de el. Exceptand rezistenta scazuta la rugina si poate motorul de 1.2 benzina, imi pare rau ca nu am luat dieselul. Mi se pare o masina simpla si fiabila. Am auzit de multe ori ca Dacia trebuie sa te duca din punctul A in punctul B.
    Insa daca altii cauta si altceva la o masina, feeling, emotii ceva deosebit, cred ca trebuie sa se orienteze spre altceva.

    Leave a comment:


  • MAK112
    replied
    normal ca vb de peugeot.Stiam ca ai si asa ceva.

    Leave a comment:


  • ascomp
    replied
    MAK112: as vrea sa vad si eu cote in care scrie ca al tau are 660.
    Nu e vorba de Sandero ci de cealalta masina. Vrei fisa tehnica cu cealalta masina, nu ma crezi? :-) E mai mare portbagajul ca la Octavia break.

    gecmc94: integ utlitatea masinii in limita clasei sale: clasa mica.
    Poti sa ii pui sus portbagaj, poti sa iii poti remorca. Poti sa ii pui si o rulota mica dupa ea sa o traga. Si atunci vai ce mare s-a facut totul.
    Insa e simplu: o masina mica e o masina mica iar o masina mare e o masina mare.
    Masinile sunt impartite pe clase: mini, mica, compacta, medie, mare, lux etc parca asa sunt. Si fiecare clasa are niste limite de dimensiuni si mase.

    Am doi copii, am fost acum 2 ani Resita- aeroportul Budapesta, de abia au incaput in spate 4 bagaje de cabina avion. Am doi copii. Si drumul mai lung cu o Dacie este mult mai obositor decat cu o marca consacrata.

    Daca vreti sa ma convingenti ca Dacia este o masina la fel de buna ca o masina dintr-o marca consacrata nu o sa reusiti. Si eu am Dacie si trebuie sa ne vedem lungul nasului :-)

    Leave a comment:


  • gecmc94
    replied
    ascomp, cred că am înțeles punctul tău de vedere. Tu, de fapt, nu înțelegi utilitatea clasei. Dacă ar fi așa, nu ar cumpăra nimeni apartamente de 2 camere. Există un segment mare de populație care nu cumpără mașina pentru a putea supraviețui potopului sau unei crize mondiale, iar țoalele de vacanță stau în mașină doar pe timpul transportului, în rest stau în hotel sau în dulap. Chiar ai nevoie de un șasiu și caroserie mari pentru a adăposti șosetele într-o vacanță de 2-3 săpt /an?

    În Stepway stau confortabil 2 adulți și 2 copii în spate, iar în portbagaj pot pune vreo 4 geamantane mari (fiecare fiind un troler de 70x45x29 cm). Fără cărucior pentru copil, alte jucării sau materiale de camping. Se mai pot spăla rufe și la hotel. La Sandero se mai poate atașa THULE Euroway G2, cod produs 7711430383 în manualul Sandero al Dacia, deci ar trebui să meargă (costă 390 € în Franța), care are faruri dedicate, fără roți proprii și suportă 3 biciclete pe el.

    Nr biciclete ce pot fi transportate - 3
    Lungime - 105 cm
    Latime - 75 cm
    Rabatabil cu biciclete - da
    Mufa conectare - 7 sau 13 pini
    Sarcina - 51kg
    Greutate - 16.4 kg

    Nu văd de ce nu s-ar putea atașa două trolere pe acea platformă dacă nu depășești greutatea. Sau poți pune două cărucioare pentru copii, pliate. Înțeleg dacă nu vrea cineva portbagaj pe plafon, mașina este deja înaltă.
    Nu aș putea astfel ajunge la cam 550 l de bagaje cu suportul G2 în spate?

    Leave a comment:


  • MAK112
    replied
    as vrea sa vad si eu cote in care scrie ca al tau are 660.

    Leave a comment:

Working...
X
Logan | Dacia Logan |Anulare DPF
Politica de Securitate Google