Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubsandero.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubsandero au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubsandero nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubsandero (dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubsandero (webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
__________________________________________________ ________________________________
See more
See less

De ce ati ales Sandero?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • La fel am zis si la Duster ca nu merita 16,17 mii Euro insa cand am condus unul mai mult timp mi-am dat seama ca Dusterul merita banii. E destul de mare, portbagaj decent, are calitati 4x4 OK, motorul diesel de 109 CP sau cat are trage bine, iar suspensia pare mai tare, sta bine in curbe. Cred ca dupa Sandero urmatoarea a 2-a masina va fi un Duster, pana atunci poate il fac un pic mai frumos. Dusterul chiar nu are concurenta la banii astia, la dimeniunile astea.

    Comment


    • Originally posted by ascomp View Post
      Dacia este o masina care pierde serios din valoare la revanzare. Iti iei un Sandero Stepway si peste 3 ani il vinzi la jumate de pret.
      Te înșeli. Când mi-am ales Sandero Stepway, după lunga documentare (procesul a durat cel puțin 6 luni, săptămânal mai investigam câte o chestiune), atunci când Stepway a tâșnit drept candidat surpriză pe linia dreaptă, primul lucru a fost să mă uit și la deprecierea pe piața auto europeană. Iată ce găsești azi pe autoscout24.

      Prețuri care încep de la 5200 € pentru o mașină veche de 5 ani.
      Dacia Stepway 1.5 dCi , AHK, Klima, TÜV neu
      € 5,200.- | 132,000 km | 06/2012 | 65 kW 88 hp
      Used, Diesel, 5 l/100 km (combined)*, 130 g CO2/km (combined)*
      Private DE-20457 Hamburg

      Hei, ți-am găsit și "mașina scumpă", la aceeași vechime:
      Peugeot 308 1.6 e-HDi avec clim
      € 3,500.- | 167,000 km | 04/2011 | 82 kW 111 hp
      Used, Diesel, 4.4 l/100 km (combined)*, 114 g CO2/km (combined)*
      Dealer BE-6044 Roux

      Cam care crezi că este deprecierea Peugeot 308 față de Stepway? Nu pare a fi mașină accidentată:
      véhicule visible dans notre showroom de ROUX 6044 ,
      place joseph wauters 1 .
      !!!!!!!!! Sur Rendez-vous !!!!!!!!!!
      n'hésitez pas à nous contacter pour plus de renseignements au : (0032) 0478/76.73.23 & 0495/31.04.31
      véhicule vendu marchand & export

      Uite și din Franța, tot de la un dealer și o mașină din 2012, ca și Stepway-ul nemțesc:
      Peugeot 308 AFFAIRE 1.6 HDI 92 BVM5 PACK CD CLIM
      € 4,700.- ** | 141,200 km | 03/2012 | 68 kW 92 hp
      Used, Diesel, 107 g CO2/km (combined)*
      Dealer FR-60700 Pont Sainte Maxence

      Mi se pare mie sau Peugeot 308 s-a devalorizat mâncând pământul, topindu-se la untul la soare?

      Iată și un Peugeot 308 SW cu tavan panoramic, preț de listă azi modelul diesel 308 SW ALLURE 1.6 BlueHDi FAP STT Manuala / 6 1560 cc (120 CP), 22800€ la care se adaugă opționalele: vopsea metalizată, panou panoramic (1100€).

      Peugeot 308 SW 1.6 HDi Allure Navi Panorama PTC LED
      € 6,842.- ** | 156,000 km | 10/2013 | 68 kW 92 hp
      Used, Diesel, 4.5 l/100 km (combined)*, 119 g CO2/km (combined)*
      Dealer DE-90475 Nürnberg

      Deci de la 24000€ valoare de nou, la 6700€ în 3.5 ani. Știu, este doar 92 CP, nu 120CP. Azi, Peugeot nu mai oferă dotarea maximă Allure în motorizare de 100 CP ci doar cea medie Active. Nu am stat să trec opțiunile de la Allure la Active și să le aplic variantei de bază în 100 CP, diesel, de acolo. Dar putem scădea 1500 € din prețul final. Deci de la 22500€ la 6700 € în 3.5 ani.

      VIN VF34H9HP0DS171531

      PS: Corecție la ultimul paragraf. În loc de 6700 € este vorba de 6842 €. Mi-a rămas în cap valoarea de 4700 € de la oferta anterioară și s-au combinat.
      Last edited by gecmc94; 27 March 2017, 01:07. Reason: Automerged Doublepost

      Comment


      • gecmc94 tu ai pierdut timpul cautand pe net cat de mult pierde la revanzare un Peugeot 308 SW, in comparatie cu un Stepway? :-)

        Nu ma intereseaza! Mi-am luat masina ca sa ma bucur de ea nu ca sa fiu stresat cu cat o sa o vand! Pentru ca daca ma obseda ideea revanzarii imi luam nemteasca. Pentru ca daca totul e OK o sa o tin 7-10 ani si pe urma nu mai conteaza daca o dau cu 2000E sau 4000E. Iar daca cineva imi spune ca e mult 25500 pe un 308 SW nou i-as raspunde, nu imi pasa, am vrut masina noua mare si bine dotata, si frumoasa nu ma intereseaza pretul am avut bani! :-)
        Nu am vrut Octavia break , nu am vrut Golf 7 break sau mai cine stie ce.

        A... da ma intereseaza ca Peugeot 3008 e masina anului iar ca 308 a fost masina anului in 2014.

        Cat despre oameni care sunt obesedati sa ma contrazica sau sa ma atace mereu le spun: da Sandero ( Stepway in speta) este cea mai buna masina din lume si cea mai ieftina asa cum am mai zis ar trebui sa coste 20 000 E nu 13 000E ! :-)

        Hai noroc si la mai mare!

        Comment


        • Originally posted by ascomp View Post
          A... da ma intereseaza ca Peugeot 3008 e masina anului
          Eu încerc să ajut lumea să își clarifice gândurile. Peugeot 3008 de 99CP începe de la 21000 €, varianta SUV, nu GT. 3008 nu pare un cross ci un SUV în toată puterea. Care putere este insuficientă la 100CP ci ți-ar trebui varianta 120CP.

          Diesel, 3008 Access 1.6 BlueHDI S&S, varianta de bază la care mai adaugi niște opționale: roata de rezervă, faruri ceață, vopsea metalizată, cca 700 € în plus. Navigarea nu te lasă să o adaugi la Access, trebuie să îți iei varianta Active care începe de la 21500€. Ok, o iau pe asta și adaug vopsea metalizată, navigare și roată rezervă (1700€). Ajung la peste 23000€. Și nu am intrat în opțiunile ghidușe de tip scaune reglate electric, grip control, regulator adaptiv de viteză, scaune încălzite etc. Doar cu ele un Peugeot 3008 SUV poate deveni mașina anului dar și sare de 26000€.

          Peugeot 3008 SUV are 35 cm în plus în lungime fată de un cross ca Stepway și 200 kg în plus. Dar este în regulă, zice lumea, să plătim un preț aproape dublu față de un Stepway pentru a cumpăra o mașină din altă clasă, de SUV-uri, când nu ai nevoie de fierul în plus. Este ca atunci când te duci la măcelărie: "taie frate mai mult din parizerul ăla că am bani; dă-mi carne de toți banii". Am putea să raportăm cantitatea de fier / € plătit și să vedem că 35 cm și 200 kg în plus s-ar putea să nu merite încă 10000€.

          Prin mărirea mașinii, ea a devenit și mai nesigură. Peugeot 308 are 92% la protecția adulților. Peugeot 3008 are 86%. Păi ce făcuși coane Fănică? L-ai făcut mai nesigur? Până și Sandero ăsta caraghios are 80%. Față de Duster care are 74% sau Logan 57% (asta pentru cei care mai pun Logan și Sandero în aceeași oală, că deh, este tot fier făcut de Dacia).

          Test NCAP Logan: "In the frontal impact test, the passenger compartment suffered extensive deformation"
          Test NCAP Sandero: "The passenger compartment remained stable in the frontal impact."

          PS: Discuția despre mașina bună nu trebuie să includă în principal aspectul estetic și nici argumente de tipul "am avut bani, mi-am luat parizer de cât au vrut mușchii mei". Nimeni nu întreabă pe aici care este cromul cel mai intens și caroseria cu liniile care se potrivesc cel mai bine cu psihicul privitorului. Dacă ar conta atât de mult psihicul, atunci concursul de "mașina anului" ar reprezenta doar mașina cea mai potentă pentru a decomplexa bărbații din juriu frustrați de propriile lipsuri și imperfecțiuni.

          Comment


          • bine gecmc94 ai dreptate esti tare (oricum nu am rabdare sa te urmaresc).

            Ca sa nu mai vorbim offtopic raspund pentru a doua oara la intrebarea:
            De ce ati ales Sandero?

            Acum 4 ani mi-am cumparat Sandero pentru ca Sandero o consideram cea mai frumoasa Dacia si la 5500 E + 3 vouchere rabla ( unul il aveam de la o masina) am luat o masina noua cu AC, ABS, inchidere centralizata, radio cu Bluetooth si hands free. Chiar si cu filtru polen, scut metalic si incalzire spate pasageri :-)

            Si in plus eu fiind pasionat de machete ( auto si aero) mi-am dat seama ca numai la Dacia pot sa fac urmatoarele modificari/adaugari pe care fabrica nu le-a facut:
            Exterior:
            - jante aluminiu + cumparat cauciucuri iarna puse pe jantele de tabla venite din fabrica.
            - vopsit in alb oglinzile retrovizoare, autocolant negru pe stalpii de mijloc
            - ornament esapament
            - diuze noi spalare parbriz
            - folie neagra pe stalpi usa
            - izolat cu aluband perete de foc din compartimentul motor
            - batator acustic pe evacuare
            - portbagaj (bare transversal) pe masina

            Interior:
            - ornamente Dacia pe praguri
            - maciuca de piele
            - cotiera
            - inele aeratoare de Lodgy, butoane de Sandero 2
            - presuri tavita gri-alb
            - mocheta in portbagaj si sub bancheta spate
            - a doua plafoniera montata in spate deasupra bancheta spate
            -termometru interior/exterior
            -alarma cu 2 telecomomenzi
            - senzori parcare spate

            Comment


            • Sintagma " parerea mea " ar trebui inlocuita cu " constatarea mea ". Parerile sunt ingrozitor de subiective si depind de foarte multi factori . Constatarile , din experienta proprie , precum si cele din terte si de incredere surse, raman singurele demne de luat in seamna fiind de folos celor care le citesc . Felicitari @gecmc94 pentru postarile tale .

              Comment


              • Salutare

                Nu sunt fan Dacia nici pe departe, un lucru este sigur, este foarte greu sa-ti alegi o masina noua, dar in urmatoarele randuri o sa vedeti ca se poate si simplifica treaba. Daca aveam banii necesari si nu ma interesa cat dau, atunci categoric imi luam Volvo XC60, dar cum nu am, si imi pasa si de banii care n-am am ajuns acum 2 saptamani la o reprezentanta Dacia, fiindca momentan atat imi permit.
                La reprezentanta aveau o singura masina, un Sandero Stepway, full option, 0.9 Tce (numai harti nu avea pentru toata Europa), asa ca alegerea era ca si facuta. Orice altceva doream, cica ajungea spre sfarsitul lunii august, iar mie imi trebuia o masina noua acum, cea veche numai merita reparat, costurile reparatiilor ar fi depasit valoarea.

                Asa ca m-am ales cu un Sandero Stepway. Per total sunt foarte multumit, sunt de acord cu antevorbitorul in legatura cu pretul, poate ca s-ar vinde si cu mai mult de 13k.

                Masina a venit din Maroc, asa ca nici nu stiu cat la suta este produs romanesc, cam 10, sau?
                Ziceam mai inainte ca masina este full option, pai este, dar sa nu va ganditi ca este full option ca si in Romania. In afara Romaniei full option este mai sarac decat in RO. De pilda nu are clima automata, guri de ventilatie dreptunghiulare, semnalizare in oglinzi exterioare... cam atat imi vine in minte.

                Drum intins si fiti cuminti

                Comment


                • @Barba, când vei atinge prima jumătate de milion de € din avere, îți recomand să îți cumperi un Volvo XC60. Până atunci, te poți obișnui cu el dacă îl închiriezi:
                  rentcar4, 65€/zi pentru o perioadă între 3-7 zile.
                  Poate vrei XC90, ofertă specială la 58€/zi.

                  Comment


                  • Idea este ca si Dacia am "cumparat-o" dar de fapt inchiriez, e luata in leasing. Toti aspiram la ceva mai bun, asta era idea cu Volvo, dar in momentul de fata Dacia este mai mult decat perfecta.

                    Comment


                    • Intre Volvo XC60 si Sandero e diferenta cam mare. De 6 la 1. Diferenta dintre 60 000 E ( pret pornire) si 10 000 ( sau 13 mii).

                      Nu suporta comparatie.

                      Eu daca as avea bani multi mi-as lua un avion usor sau elicopter nu masina, as ajunge mai repede.

                      Comment


                      • Sunt restrictive si conditiile pentru utilizarea dronelor, iar la elicopter, nu putem decat sa fim cu gandul.

                        La banii astia eu prefer un hibrid in locul elicopterului.

                        Comment


                        • Originally posted by Barba View Post
                          Salutare
                          .........
                          La reprezentanta aveau o singura masina, un Sandero Stepway, full option, 0.9 Tce (numai harti nu avea pentru toata Europa), asa ca alegerea era ca si facuta...
                          De pilda nu are clima automata, guri de ventilatie dreptunghiulare, semnalizare in oglinzi exterioare... cam atat imi vine in minte.

                          Drum intins si fiti cuminti
                          Sa o folosesti sanatos si fara evenimente, dar nu este full option! La full option - Sandero Stepway Prestige - le ai pe toate, cu exceptia incalzirii in scaune si inchiderii automate a geamurilor.

                          Raportat la nevoi, utilitate, km estimati, investitie initiala, costuri, si eu am optat pentru Stepway 0.9tce Easy-R. Ma satisface, si am stat destul "in fata"!
                          Last edited by Vecchio; 17 April 2017, 09:16. Reason: Automerged Doublepost
                          Nu mă cert niciodată cu oamenii proști; că mă pot trage în jos la nivelul lor și mă vor bate cu experiența!

                          Comment


                          • De unde am luat eu e full, nici nu puteam comanda versiune mai dotata... ciudat, dar pentru Romania Prestige are alte optiuni decat restul Europei. Am studiat cateva site-uri din Europa, si se pare... de pilda clima automata numai in Romania primesti.

                            Comment


                            • Iar la alte marci, mai consacrate, e invers din Occident poti comanda anumite versiuni, echipari, care din Romania din reprezentanta nu le poti comanda, oricati bani ai avea. Stari superioare de echipare, exemplu: GT.

                              Comment


                              • Dacia Sandero in UK
                                • Dacia has sold 100,000 vehicles in the UK since launching in 2013
                                • The 100,000th model – a New Sandero Stepway – was purchased from S J Cook and Sons in Bristol
                                • Sandero Stepway is the most popular model amongst UK customers
                                • Dacia range consists of Sandero, Sandero Stepway, Logan MCV, Logan MCV Stepway and Duster
                                • Dacia has sold 100,000 vehicles in the UK since launching here in 2013 and establishing a reputation for incredible value for money and robust reliability.

                                With her purchase of a New Sandero Stepway TCe 90 in Cosmos Blue metallic, Heather Reiss became the brand’s 100,000th customer in the UK. Heather collected her new car in Lauréate trim from S J Cook and Sons, Bristol – her second Dacia in three years – and was welcomed by James Hardiman, Sales Manager at S J Cook and Sons and Jeremy Townsend, Communications Director, Groupe Renault UK.

                                Heather Reiss, from Bristol, said: “I purchased my first car, another Dacia Sandero Stepway, three years ago. Originally I was looking at buying a second hand car but when we arrived at the dealership, I instantly took a liking to the Sandero Stepway and thought ‘I wish I could afford it’. After finding out more and taking it for a test drive we decided that it would be silly not to get one. With a little help from the Bank of Mum and Dad for the little amount that I was short, I could afford my new Dacia – best decision ever! Since then, my Mum has bought a Duster as has my auntie. When the time came to trade it in, I didn’t think of going anywhere else. It’s exciting to know I’ll be driving around in a piece of Dacia history.”

                                James Hardiman, Sales Manager at S J Cook and Sons said: “We’re very pleased that Heather chose to come back to SJ Cook and Sons for her second Dacia and we’re excited that the 100,000th model in the UK was at the dealership. The brand has proved extremely popular for the dealership since launching in 2013 and we have found that customers enjoy the robust, no-nonsense simplicity of Dacia vehicles. We wish Heather many happy miles in her New Sandero Stepway!”

                                You’re most likely to spot a Dacia in Scotland than anywhere else in the UK with a Scottish market share of 4.2 per cent
                                Sandero Stepway is the most popular Dacia model bought with 35 per cent of all Dacia sales
                                The TCe 90 is the most popular under the bonnet of the Dacia range
                                Pearl Black is the metallic colour of choice with 36 per cent of UK customers choosing the shade for their vehicle. White is the most popular non-metallic colour.
                                Across the Dacia range, the Lauréate trim level reigns supreme, with customers opting for equipment such as larger alloy wheels, seven-inch touchscreen housing a MediaNav infotainment system, rear parking sensors and electrically-adjustable and heated door mirrors
                                Inflation hasn’t reached the Sandero Access – the UK’s most affordable new car is still priced at £5,995 four years after it was first launched.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google