Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubsandero.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubsandero au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubsandero nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubsandero (dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubsandero (webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
__________________________________________________ ________________________________
See more
See less

De ce ati ales Sandero?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Nu-mi zi mie acuma ca Sandero e mai bun decat Mazda sau Renault Capture.

    Aproape in fiecare review scris sau video este un interes economic. Nimic nu e intamplator, putine review-uri sunt cinstite.

    Condu o masina, marca ca lumea si apoi condu Sandero. Mergi pana in Grecia sau Italia in concediu cu o marca consacrata si mergi apoi cu Sandero.

    Iar cine vrea masina pentru drumuri proaste sa isi ia un 4x4 nu o masina cu 3 cm mai inalta si protectii de plastic.

    Da in occident sunt multe Dacii. Insa ca a 2-a sau a 3-a masina. Au o masina ca lumea, mare iar cu Sandero merg prin oras ca ies mai ieftin.

    Comment


    • Nu cred că Dacia are interes să canibalizeze vânzările Renault. În definitiv, sunt aceeași firmă. Tocmai acest lucru mă face să cred că articolul nu a fost plătit. Dacă era între Stepway și Mazda CX-3, Honda HR-V sau VW Polo Cross, atunci puteam suspecta. Reclama Daciei contra Renault Captur să fie plătită de Renault. Este cineva nebun să facă așa ceva? Sigur nu.

      Te rog să detaliezi, punct cu punct, fiecare parametru tehnic, fizic, ce face Captur o mașină mai "bună" ca Stepway, ambele 90CP, 1.5 dCi. Am înțeles de la spik1 că plasticele. Deci:

      1) Plastice mai rafinate la interior. De acord.

      Poate că vrei să adaugi la comparație varianta 110 CP, caz în care nu mai comparăm mere cu mere.
      Cineva de pe turații.ro spune "Si de aici, se termina povestea. Fara indoiala, din toata gama Captur, combinatia 1.5l dCi 110 si cutie 6M e ce trebuie. Pune in valoare masina intr-un mod greu de imaginat daca nu conduci. Daca la 90 CP te puteai plange, acum nu, ai si putere si o timonerie excelenta. Si 6 trepte."

      Prețul pentru Captur Zen la 110 CP este de 16300€, cu 3000€ peste Stepway. Probabil că merită, dacă ai avea unde merge cu el în România. În Occident ar fi opțiunea #1. De acord.

      Este al doilea review care spune că un Captur la 90 CP/1.5 este o mașină criticabilă. Dacă îl combinăm cu cel de la auto-bild, atunci ele converg. Stepway la 90CP este o mașină cel puțin comparabilă cu Captur tot la 90 CP, varianta Zen care este cu 2000€ mai scumpă ca Stepway la dotări similare. Pentru plastice mai rafinate dar și 2 cm mai puțin la garda la sol, plătești 2000 € în plus. Acum înțeleg de ce europenii cumpără mult Captur. La un preț relativ corect, cei de la Renault îți vând ceva similar cu Stepway dar cu materiale plastice interioare mai de buna calitate. Problema este evident alta. Am înțeles că a-ți cumpăra Renault, înseamnă să dechizi apoi mult portofelul la mentenanță... strategia firmei. Preț corect înainte, scump după achiziție.

      Altceva la categoria 90CP? Dacă nu se poate adăuga nimic altceva, atunci discutăm doar de antipatie pentru Dacia. A rămas în mintea românului pentru mașinile secolului trecut. Probabil că de aceea nici nu o promovează prea mult în România. Nu se trece ușor peste subiectivism.

      Comment


      • Sunt multe teste comparative, e plin netul de Captur vs Stepway

        Parerile sunt subiective desigur. Am mai zis, pentru cine are nevoie de o masina pt drumuri accidentate, mai bine mai pune un pic si isi ia un Duster 4x4 decat un Stepway cu 13 mii .

        Dusterul e si mai mare si 4x4 nu se compara.

        Pentru ca Sandero orice ce ar spune ramane tot cu dimensiunile de 4 m lungime si un portbagaj de 320 l sau cat are. Nu isi poate depasi conditia, numai pretul vad. E o masina mai mult pt 2 persoane, daca ai si copii se schimba situatia. E o masina mai mult de oras si pt drumuri scurte, eu asa o vad. Insa in oras nu iti trebuie stepway.

        Deci ca a 2-a masina e perfecta insa sa ia 2 copii si sa pleci in Grecia in concediu e mai greu. Va spune unu care are o masina cu un portbagaj de 660l.

        Comment


        • as vrea sa vad si eu cote in care scrie ca al tau are 660.
          NU-S IDIOT,NU dau QUOTE LA ULTIMUL MESAJ!!

          Comment


          • ascomp, cred că am înțeles punctul tău de vedere. Tu, de fapt, nu înțelegi utilitatea clasei. Dacă ar fi așa, nu ar cumpăra nimeni apartamente de 2 camere. Există un segment mare de populație care nu cumpără mașina pentru a putea supraviețui potopului sau unei crize mondiale, iar țoalele de vacanță stau în mașină doar pe timpul transportului, în rest stau în hotel sau în dulap. Chiar ai nevoie de un șasiu și caroserie mari pentru a adăposti șosetele într-o vacanță de 2-3 săpt /an?

            În Stepway stau confortabil 2 adulți și 2 copii în spate, iar în portbagaj pot pune vreo 4 geamantane mari (fiecare fiind un troler de 70x45x29 cm). Fără cărucior pentru copil, alte jucării sau materiale de camping. Se mai pot spăla rufe și la hotel. La Sandero se mai poate atașa THULE Euroway G2, cod produs 7711430383 în manualul Sandero al Dacia, deci ar trebui să meargă (costă 390 € în Franța), care are faruri dedicate, fără roți proprii și suportă 3 biciclete pe el.

            Nr biciclete ce pot fi transportate - 3
            Lungime - 105 cm
            Latime - 75 cm
            Rabatabil cu biciclete - da
            Mufa conectare - 7 sau 13 pini
            Sarcina - 51kg
            Greutate - 16.4 kg

            Nu văd de ce nu s-ar putea atașa două trolere pe acea platformă dacă nu depășești greutatea. Sau poți pune două cărucioare pentru copii, pliate. Înțeleg dacă nu vrea cineva portbagaj pe plafon, mașina este deja înaltă.
            Nu aș putea astfel ajunge la cam 550 l de bagaje cu suportul G2 în spate?

            Comment


            • MAK112: as vrea sa vad si eu cote in care scrie ca al tau are 660.
              Nu e vorba de Sandero ci de cealalta masina. Vrei fisa tehnica cu cealalta masina, nu ma crezi? :-) E mai mare portbagajul ca la Octavia break.

              gecmc94: integ utlitatea masinii in limita clasei sale: clasa mica.
              Poti sa ii pui sus portbagaj, poti sa iii poti remorca. Poti sa ii pui si o rulota mica dupa ea sa o traga. Si atunci vai ce mare s-a facut totul.
              Insa e simplu: o masina mica e o masina mica iar o masina mare e o masina mare.
              Masinile sunt impartite pe clase: mini, mica, compacta, medie, mare, lux etc parca asa sunt. Si fiecare clasa are niste limite de dimensiuni si mase.

              Am doi copii, am fost acum 2 ani Resita- aeroportul Budapesta, de abia au incaput in spate 4 bagaje de cabina avion. Am doi copii. Si drumul mai lung cu o Dacie este mult mai obositor decat cu o marca consacrata.

              Daca vreti sa ma convingenti ca Dacia este o masina la fel de buna ca o masina dintr-o marca consacrata nu o sa reusiti. Si eu am Dacie si trebuie sa ne vedem lungul nasului :-)

              Comment


              • normal ca vb de peugeot.Stiam ca ai si asa ceva.
                NU-S IDIOT,NU dau QUOTE LA ULTIMUL MESAJ!!

                Comment


                • Sa ne ne intelegem: am Sandero si am zis de mai multe ori ca sunt multumit de el. Exceptand rezistenta scazuta la rugina si poate motorul de 1.2 benzina, imi pare rau ca nu am luat dieselul. Mi se pare o masina simpla si fiabila. Am auzit de multe ori ca Dacia trebuie sa te duca din punctul A in punctul B.
                  Insa daca altii cauta si altceva la o masina, feeling, emotii ceva deosebit, cred ca trebuie sa se orienteze spre altceva.

                  Comment


                  • Ah, dle, așa da, ai ajuns unde credeam. Feeling, emoții, deci ce spuneam de câteva zile, lucruri nemăsurabile tehnic sau fizic... mă tot luați cu "ținuta de drum, tangaj de barcă". Vrei să te atașezi de mașină, așa cum Liiceanu îi spunea Siegfried BMW-ului lui, în care ascultă Mozart o oră în fața blocului.

                    „…am simtit cum ma inunda o bucurie care urca in mine direct din varsta pantalonilor scurti si care, trecand prin ei, se oprea la celalalt capat al istoriei, facandu-ma sa ma intalnesc cu cel mai adanc, mai bine pastrat si mai ascuns instinct al barbatului: instinctul incalecarii. Ceea ce simteam se aseza in mod cert in continuitate cu senzatiile pe care mi le daduse primul bat pe care il prinsesem intre picioare la varsta de 4 ani (strunit cu o sfoara legata la un capat al lui), apoi cu prima tricicleta, apoi cu bicicleta «Victoria» (pe care o castigasem la 14 ani la concursul «Drumetii veseli»), apoi cu masina «Dacia» de la 30 de ani (facuta cadou de bunicul tau), in continuitate, in sfarsit, cu senzatiile pe care mi le da astazi „Siegfried“ de cate ori intru pe traseul natural de curse de Formula 1 de pe Valea Oltului."

                    Marcelo este un alt "baiat", mai de tăvăleală prin București. Siegfried este prea "finuț".

                    Gabriel Liiceanu: Cind Marcello a aparut in garaj, in boxa de linga Siegfried, am crezut ca o sa se surpe cerul. Trei zile nu m-a mai lasat sa ma urc in el. “Siegfried!”, i-am spus, “intelege baiatule, tu nu esti masina de Bucuresti. E pacat de amortizoarele tale! Pe urma, dupa trei-patru parcari la Casa Scinteii, ramii fara oglinzi. Adu-ti aminte ce ne-a spus domnul de la firma, ca se fura pe capete oglinzile de BMW. Ne-a sfatuit chiar, ca sa putem parca linistiti, sa-ti crap oglinzile cu o lovitura usoara de ciocan si ne-a aratat, iti mai amintesti?, si locul in care trebuie lovit. M-am infiorat, tii minte. I-am raspuns ca mai bine mi-as fi dat cu ciocanul peste degete decit sa comit barbaria pe care mi-o propunea. Ti-am vazut atunci ochii splendizi, arcuiti fin spre aripa, cum au inflorit intr-un zimbet recunoscator. Cred ca din clipa aceea ai inceput sa tii la mine. Dar sa revenim. Marcello, Siegfried draga, o sa ne ajute, lasindu-se frecat toata ziua in acest oras care, vorba lui Cioran, arata din ce in ce mai mult ca un sancru, sa raminem in forma pentru drumurile mai lungi”. N-a raspuns.

                    Comment


                    • Originally posted by gecmc94 View Post
                      Ah, dle, așa da, ai ajuns unde credeam. Feeling, emoții, deci ce spuneam de câteva zile, lucruri nemăsurabile tehnic sau fizic... mă tot luați cu "ținuta de drum, tangaj de barcă". Vrei să te atașezi de mașină, așa cum Liiceanu îi spunea Siegfried BMW-ului lui, în care ascultă Mozart o oră în fața blocului.

                      „…am simtit cum ma inunda o bucurie care urca in mine direct din varsta pantalonilor scurti si care, trecand prin ei, se oprea la celalalt capat al istoriei, facandu-ma sa ma intalnesc cu cel mai adanc, mai bine pastrat si mai ascuns instinct al barbatului: instinctul incalecarii. Ceea ce simteam se aseza in mod cert in continuitate cu senzatiile pe care mi le daduse primul bat pe care il prinsesem intre picioare la varsta de 4 ani (strunit cu o sfoara legata la un capat al lui), apoi cu prima tricicleta, apoi cu bicicleta «Victoria» (pe care o castigasem la 14 ani la concursul «Drumetii veseli»), apoi cu masina «Dacia» de la 30 de ani (facuta cadou de bunicul tau), in continuitate, in sfarsit, cu senzatiile pe care mi le da astazi „Siegfried“ de cate ori intru pe traseul natural de curse de Formula 1 de pe Valea Oltului."

                      Marcelo este un alt "baiat", mai de tăvăleală prin București. Siegfried este prea "finuț".

                      Gabriel Liiceanu: Cind Marcello a aparut in garaj, in boxa de linga Siegfried, am crezut ca o sa se surpe cerul. Trei zile nu m-a mai lasat sa ma urc in el. “Siegfried!”, i-am spus, “intelege baiatule, tu nu esti masina de Bucuresti. E pacat de amortizoarele tale! Pe urma, dupa trei-patru parcari la Casa Scinteii, ramii fara oglinzi. Adu-ti aminte ce ne-a spus domnul de la firma, ca se fura pe capete oglinzile de BMW. Ne-a sfatuit chiar, ca sa putem parca linistiti, sa-ti crap oglinzile cu o lovitura usoara de ciocan si ne-a aratat, iti mai amintesti?, si locul in care trebuie lovit. M-am infiorat, tii minte. I-am raspuns ca mai bine mi-as fi dat cu ciocanul peste degete decit sa comit barbaria pe care mi-o propunea. Ti-am vazut atunci ochii splendizi, arcuiti fin spre aripa, cum au inflorit intr-un zimbet recunoscator. Cred ca din clipa aceea ai inceput sa tii la mine. Dar sa revenim. Marcello, Siegfried draga, o sa ne ajute, lasindu-se frecat toata ziua in acest oras care, vorba lui Cioran, arata din ce in ce mai mult ca un sancru, sa raminem in forma pentru drumurile mai lungi”. N-a raspuns.
                      Da scuze, am gresit, intr-adevar Dacia este o masina pentru cei ce vor sa ajunga din punctul A in punctul B. Si .... atat.

                      Ce masina ca si Clio, 208, C3, Fabia, Polo, Mazda 2, i20 sau care o mai fi in clasa ei... Dacia este the BEST forever. Cea mai buna masina din lume, cea mai ieftina masina din lume. Nu din lume ci din intreg sistemul solar. Inclusiv din sistemul solar TRAPPIST-1 cu cele 7 planete cu viata proaspat descoperite....

                      Nu are rost sa mai vorbim se stie! Fara numar, fara numar!

                      Comment


                      • gecmc94, felicitari pentru alegere.

                        Am vazut ca ai studiat si alte oferte, inclusiv modele care nu sunt cross.

                        Si eu am ochit stepway si eram aproape sa il iau, dar am ales ford fiesta pentru ca pretul lui a ajuns sub pretul lui sandero atunci cand am facut achizitia.

                        Dar raman la aceeasi parere. Pe langa celelalte caracteristici de care s-a discutat, stepway este foarte buna pentru drumuri denivelate. Am avut ocazia sa o conduc si nu sta cel mai bine la capitolul stabilitate, dar se misca bine si nu te balanseaza asa cum o face duster'ul.

                        Comment


                        • Să stăpânești sănătos mașina. M-ai făcut curios și m-am uitat pe listă. Ford Fiesta comparabilă cu Stepway la dotări este Titanium, preț de bază la Colina Motors în 2017 la 14500€ sau 15500€ (benzină sau motorină, 95-100CP). La Titanium se adaugă opționalele pentru a o dota echivalent: navigarea 1700€, vopseaua metalizată 400€. Deci, preț de listă peste 17000€. Dacă spui că ai reușit să o iei sub prețul Sandero Stepway, este chiar o ocazie. Felicitări.

                          Pentru mine personal ar fi fost nu, chiar la preț egal. Eu când am luat Stepway, am avut la mine ruleta pentru a măsura spațiul interior din spate până la scaunul față maxim împins și înclinat înainte. Și 3 cm dacă era mașina mai mică,, ar fi fost nu. Văd că Fiesta are o lungime totală cu 10cm mai mică decât Sandero. Iar portbagajul cu roată de rezervă inclusă are 280l, garda la sol 13.4 cm. Are însă un avantaj demn de menționat: 91% NCAP protecție adulți. Dacă aș fi ales Fiesta, ar fi trebuit să renunț la intenția de a lua mașina pe drumuri forestiere, stricate, într-un camping de o noapte sau două.

                          Comment


                          • Eu nu mi-as lua o masina noua numai pentru drumuri denivelate sau prin padure. Mi-as lua un harb gen Isuzu, Daihatsu cu 2000E sau cat costa astea mici si 4x4.
                            Cat priveste Dacia vs Ford nu cred ca are rost sa comparam calitatea fabricatiei, antifonarea, tinuta de drum etc etc. Si feelingul.

                            Comment


                            • Multumesc!
                              Pe lista apar niste preturi, dar atunci cand faci o achizitie, mergi si la dealer, iar acolo situatia poate sa fie alta decat cea de pe lista. Cu reducerile lor, un fiesta 1,5 diesel versiunea trend a ajuns iarna asta la pret mai jos decat stepway si cu 1.000 euro mai mult decat un sandero obisnuit, cu dotarile de care am nevoie. Un dezavantaj la spetway era ca are si dotari pe care nu le doresc.

                              Spatiul este comparabil mai mic, decat la sandero(stepway) dar nu asta este scopul. Eu am luat masina de clasa asta ca sa poata duce 5 persoane si cateva bagaje.

                              Chiar daca am renuntat la stepway, o apreciez in continuare. Pentru drumurile pe care circuli, se potriveste cel mai bine. Sigur ca un SUV ar fi si mai bun, dar diferenta de pret nu merita.

                              In legatura cu preturile de pe lista, pentru un hyndai i20 1,1 diesel, dealerul a coborat pretul la 10.200 euro, dar nu a fost suficient ca sa ma convinga.

                              Comment


                              • Exact cum tot zic eu de ma injura multi: Stepway-ul la 13 mii Euro a devenic prea scump in clasa lui. Chiar daca o inalti cu cativa cm ( sa para mai mare) pui plastice decorative pe ea etc. etc. Pentru ca la finisaje si calitatea anumitor materiale este sub concurenta.
                                Noroc cu motoarele bune de la Renault.

                                Si pun pariu cu oricine ca pe unde trece cineva cu un Stepway trec si eu cu Sandero-ul meu obisnuit si cu cauciucuri bune. La pariu :-)

                                Aproops de masina mea: sa se incalzeasca vremea ca ma duc la garaj sa pun cei 4 senzori in bara spate, senzori cu display cumparati din China cu 20 lei :-)

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google