Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubsandero.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubsandero au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubsandero nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubsandero (dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubsandero (webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
__________________________________________________ ________________________________
See more
See less

Sfat achizitie

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Am fost azi pe la Dacia. Sandilau' nu exista pe stoc, doar un golan alb "full fara piele si camera pe spate". 9000. Nenica, nu stiu eu cum e clima pe Dacia, dar la 1.0 daca ii mai pui si clima, nu cred ca e chiar o combinatie fericita.

    Ascomp, nu neg ca nu e cea mai fericita masina, dar Skoda nu au decat de la 10.000 in sus. Fabia. Si nu prea ma mai intind pana acolo. Polo nu vreau nici sa ma bati. O Rapid, e, aia ar fi o treaba. Dar cine stie, poate apare ceva prin Decembrie. M-am urcat si intr-un Clio - eu sunt un tip scund, dar chiar si eu eram cam inghesuit intr-unul.

    Partea trista aceea ca o asigurare Casco la straineze e cam dublu decat la Logan/Sandilau.

    Ce nu prea inteleg eu este de ce lumea spune ca Sandero e mai buna decat golanu'. Daca faci abstractie de partea din spate, jur ca e aceeasi masina. Are cineva idee unde se fabrica fiarele astea ? Adica, as intelege daca golanu s-ar face in Maroc/Turcia, iar Loganu in Ro/Fr, dar nu prea cred. Si da, din spate e mai frumoasa, spatele ala mai scurt poate fi un lucru bun in Bucuresti, dar in rest e cam la fel. Macar au reusit sa puna butoanele alea ptr geamuri pe usa si sa faca farfuria aia de volan de dimensiuni mai normale...

    Daca mai aveti hint-uri, nu fiti sfiosi.

    Multumesc.

    Comment


    • #17
      Hintul meu este: Ia-ti masina de banii la care dispui (achizitie si intretinere). Si mai ales bucuta-te de ea!
      Am un clio care in curand face 13 ani si n-o sa-l vand niciodata. Pentru ca, cu bune si rele, m-am bucurat mereu ca il am (chiar daca cateodata a fost scumpa reparatia la el, am facut-o si am plecat fericit din service ca imi merge masina perfect). Acum astept un sandero stepway. Aproape 13000. Atat mi-am permis. Dar promit sa ma bucur de el fiecare secunda.
      Eu asa o judec.
      Sandero Stepway 0.9
      Clio Symbol 1.4

      Comment


      • #18
        Originally posted by CTz View Post
        Skoda nu au decat de la 10.000 in sus. Fabia. Si nu prea ma mai intind pana acolo.

        Iar, prin Programul Rabla 2017, noua Skoda Fabia Avantaj vine cu un super preț de 7 500 Euro (TVA inclus)*.
        CTz, din câte știu, Sandero este făcut acum doar în afară (Maroc). Au mutat producția din România cam prin 2014. Logan pentru România se face în România, nu cred că cele produse în afară sunt pentru România ci pentru țările de prin apropiere.

        De acord că fața mașinilor golan și săndel arată la fel și sistemele mecanice/electrice sunt la fel. Dar știi ce nu arată la fel? Comportamentul la accident care rezultă probabil din cantitatea de oțel și duritatea din structura de rezistență.

        Dacă te uiți la testul din 2014 al Logan MCV, care a obținut 57% la protecția pasagerilor, scrie:
        In the frontal impact test, the passenger compartment suffered extensive deformation and could clearly not withstand any further loading. There was a large fold at the top of the windscreen pillar and the bottom load path through the wheel and sill had lost its integrity, and the car was penalised.
        La Sandero, singura mașină de 4 stele a României, cu 80% protecția pasagerilor, scrie:
        The passenger compartment remained stable in the frontal impact. Dummy readings indicated good protection of the knees and femurs of the driver and passenger.
        Frazele de mai sus le regăsești întocmai și la mașinile cu 5 stele. Există 5 stele și 5 stele. Unele sunt pe merit luate, pe criteriul impact, mașini ca un tanc, grele, dure, motoare pe măsură. La altele, cele 5 stele sunt luate prin bifarea unor opțiuni care transformă mașina în gadget: să frâneze singură (autonomous emergency braking), detecție pietoni, detecție depășire bandă, etc. În afara acestor opțiuni, mașinile tot cam 80-84% oferă protecție pasagerilor. Dar au în plus aceste funcții electronice care adună punctaje la alte categorii. Politica celor de la Dacia este să nu investească în aceste "extra". Au spus-o prin managerul lor general. Nu vor investi nimic în protecția pietonului sau alte funcții de avertizare a neatenților care scriu SMS-uri când sunt la volan.


        La Dacia Lodgy (model ajuns la final), scrie, pentru 72% protecție:
        In the frontal impact, the screen pillar was heavily deformed at the top of the windscreen and the roof was bent in front of the B-pillar. The rear passenger floor panel and tunnel were completely separated, extending into the driver's footwell and the transmission tunnel was deformed between the front seats. The car was penalised for the instability of its passenger compartment in the test.

        Din aceste motive este săndelul așa bine cotat în Europa. Chiar dacă fața îi seamănă cu Loganul. Sub acea tablă este însă o nucă mai tare care nu se șifonează precum variantele de golan.
        Last edited by gecmc94; 25 November 2017, 14:05. Reason: Automerged Doublepost

        Comment


        • #19
          Rezultate NCAP
          https://www.euroncap.com/en/results/dacia/sandero/8866

          din pacate mai e o rubrica:Safety Assist (Speed Assistance, Electronic Stability Control, Seat Belt Reminder) unde Sandero are un punctaj f slab - in comparatie cu Clio de exemplu.
          E interesant daca s-ar testa si in timp, dupa 5 ani de eexemplu cum mai rezista masina, mai intervine si rugina (Dacia e specialista in rugina) si imbatranirea metalelor. Cert este ca Dacia si chiar si Renaultul au tabla mai moale ca alte masini.

          Nici nu vreau sa ma gandesc ce se intampla cand o masina mica gen Clio, Sandero, Fabia, 208 se ciocneste frontal cu un jeep nu numai diferentei de masa ci si pozitiei linjeroanlor frontale, la masini de teren sunt mai sus trec peste lonjeroanele masinilor mici. Putina lume vb despre asta.

          Comment


          • #20
            Neh, Safety Assist-ul din anii 2013-14 era frecție la picior de lemn. Cel mai tare model din 2014 la capitolul Safety Assist era Mercedes V-class care are 6 puncte la acest capitol față de Sandero cu 5 puncte.
            Discover the Euro NCAP Mercedes Benz V-Class 2014 safety assessment: detailed results, crash test picture, videos & comments


            Lui Sandero îi lipsea atunci avertizarea depășirii vitezei pentru a avea 6 puncte și deci 85% la Safety Assist. Eu am această opțiune la camera video auto DVR precum și la Media Nav - distractiv când ambele încep să îmi spună că merg cu 2 km mai tare. Chiar, asta pare ciudat. Cum de nu a punctat Sandero la acest capitol folosind Media Nav? Cine știe ce specificații trebuiau îndeplinite.

            Iar despre mașinile mici care intră sub altele... Iată un Lotus britanic intrat sub un golan est-european.
            Last edited by gecmc94; 25 November 2017, 19:56.

            Comment


            • #21
              Uite aici test EuroNCAP la Sandero.

              Cu un cal.

              https://www.youtube.com/watch?v=ls11GzbqeXU

              Comment


              • #22
                Vai, trebuia să avertizezi că urmează imagini care pot afecta emoțional. Am mai găsit întâmplări similare, una în India (șofer și cal teferi), una în America și una care era să mi se întâmple chiar mie. Și tot în Ploiești. Un căruțaș vroia să iasă de pe un drum fără prioritate dar în rampă, s-a oprit regulamentar înainte de linia imaginară a intersecției, s-a uitat că veneam, a apreciat doar dacă distanța îmi permitea să frânez și și-a pornit calul pe banda 1 care și-a luat elan să tragă căruța la deal. Am trecut la câteva zeci de cm de cal, înghesuind pe cel de pe banda a 2-a după ce am avertizat pe toată lumea cu un claxon lung. De atunci mi-am inventat propria regulă a Codului Rutier: un cal n-are ambreiaj și nici frâne, nu știe de plecări din rampă și are circulație cu regim prioritar.

                Iar povestea din America a fost tragică pentru șoferiță care a murit deși era în Jeep.

                A 60-year-old woman died of multiple chest fractures when struck by the hoof of a 1,400-pound quarter horse that crashed through the windshield of the Jeep she was riding in, the Westmoreland County coroner's office said Monday. Deputy Coroner Joseph Musgrove said X-rays of Carmella Megon's chest showed she suffered multiple chest injuries from the horse's hoof in the accident Saturay on a townshsip road about 35 miles east of Pittsburgh.

                'We saw a perfect imprint on her right upper chest of a hoof of a horse,' said Musgrove.
                Am găsit o promoție la care cred că se referă Ascomp. Este Black Friday la Ford iar pentru un Focus, avantajul client este 4700€. Acesta se referă la următoarea specificație:

                Ford Focus, 1 l, 125 CP, dotare Trend, M6, 5 uși. Prețul de listă este 15950€. Avantajul client include 1500€, Rabla. Deci nu este parte din oferta de Black Friday și este prezent la toate mărcile. Îl eliminăm. Reducerea este de 3200€. Deci acest Ford Focus ajunge la 12750€.

                Același discount este și la Ford Fiesta care dintr-un preț de pornire de 12900€ (Trend, 5 uși, 1.1 l, M5, 85CP), ajunge la 9700€.
                Last edited by gecmc94; 26 November 2017, 14:10. Reason: Automerged Doublepost

                Comment


                • #23
                  Gata. Am dat comanda. Sandilau, cu AC, geamuri si oglinzi electrice, computer, pilot automat, volan reglabil, etc., 9000.

                  Sper sa nu imi para rau

                  Comment


                  • #24
                    Stii vorba aia.Cum ti.o fi norocul cu masina..
                    NU-S IDIOT,NU dau QUOTE LA ULTIMUL MESAJ!!

                    Comment


                    • #25
                      Sa fie cu noroc!

                      Comment


                      • #26
                        Sa ai noroc la masina, sa fi multumit de ea si fara evenimente rutiere majore!

                        Comment


                        • #27
                          Multumesc pentru urari. Revin cand o am sub ... picior

                          Comment


                          • #28
                            Cat a fost estimat timpul de asteptare ?

                            Comment


                            • #29
                              Eu am aflat astazi ca stepway-ul meu a iesit din fabrica. Cel tarziu la mijlocul saptamanii viitoare ar trebui sa il primesc. Alarma se monteaza la dealer inainte sa imi dea masina. Deci termenul de livrare in zile este la limita dintre 2 si 3 cifre. Comanda a fost facuta pe 12 septembrie, cu toate optiunile bifate in afara de harta Europei.
                              Mos Craciun vine mai devreme anul acesta
                              Sandero Stepway 0.9
                              Clio Symbol 1.4

                              Comment


                              • #30
                                Să te bucuri de ea !, dar greu frate, grea așteptare pt un auto autohton !...eu am comandat in programul rabla un Opel si a fost in Ro dupa 3 luni..evident ca nu am prins tiketul rabla (dar m-am prins de fraierealea ce mi se pregatea) și am renunțat la ea ...
                                Dă-ne ceva amanunte dupa ce parcurgi km !

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google