Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubsandero.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubsandero au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubsandero nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubsandero (dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubsandero (webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
__________________________________________________ ________________________________
See more
See less

Verificare Sandero la livrare

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Verificare Sandero la livrare

    Acum va veni si timpul pentru cei care au comandat-o sau care urmeaza sa o faca sa o si ridice.Unii sunt mai initiati in "ale auto".Pentru altii poate e prima masina ( noua sau nu) pe care o va avea. Cum ar trebui sa procedam, ce ar trebui sa intrebam dealerul, sa verificam cand o primim???


    Ce informatii ar trebui sa ne spuna??? Cred ca e un subiect destul de important si cred ca sunt destul de multe amanunte pe care ar trebui sa le aflam de la dealer. Voi cei care o aveti deja acasa cum ati procedat?? Ati scotocit din scoarta un scoarta in curtea dealerului prin masina voastra?? Ce informatii vi s-au dat?? Ce v-au spus despre rodaj???

  • #2
    Recomandarile gasite pe un alt forum:
    .Control General
    1) Corespondenta seriilor (de caroserie, de fabricatie, de motor, cutie de viteze)
    2) Curatenia exterioara si interioara
    3) Finisaj exterior (zgarieturi, pete, usoare lovituri)
    4) Stare embleme si ornamente
    5) Trusa de scule (daca este cazul)
    6) Documentele tehnice (notita tehnica, cartea de garantie, factura de livrare),
    7) Suduri usi, balamale


    2. Verificari interioare
    1) deschidere – inchidere
    __a) capota fata
    __b) portbagaj
    __c) usi (aliniere, inchidere, incuiere cu cheia si centralizat)
    __d) capac rezervor
    __e) inchidere centralizata (telecomanda si buton bord)
    2) Joc pedala frana
    3) Cursa pedala ambreiaj
    4) Frana de mana (reglajul ei)
    5) Stergatoare parbriz/luneta, instalatie spalare parbriz/luneta, reglare jeturi de apa. Functionarea stergatoarelor pe toate vitezele.
    6) Ventilatoare instalatie climatizare
    7) Electroventilator motor
    8 ) Martori de bord (presiune ulei, temperatura, rezervor, faza lunga, iluminare bord, semnalizare, functionare computer de bord)
    9) Lumini (faza scurta, lunga, pozitii)
    10) Scrumiere bord, usi (daca e cazul)
    11) Mecanism inchidere torpedou, lumina torpedou
    12) Oglinzi retrovizoare interior – exterior, reglarea lor (manuala sau electrica). Daca se poate, verificarea incalzirii lor (daca e cazul). Verificarea plierii (manuala sau electrica, dupa caz)
    13) Lampa iluminare interior
    Lampa torpedou
    14) Bricheta (functionare si iluminarea ei)
    15) Manete, comanda climatizare, ventilator
    16) Macarale geamuri usi/ butoane inchidere electrica geamuri usi, functionare inchidere geamuri (inclusiv electrica)
    17) Sine scaune fata, reglaje scaun (adancime, inaltime, lombar, aplecare spatar, incalzire daca este cazul)
    18 ) Reglaj volan (daca este cazul)
    19) Claxon
    20) Tapiterie (stare, forma, culoare, pete)
    21) Ambele chei sa functioneze (inchidere usi, pornire motor)
    22) Inchiderea centralizata (de pe cheie, de pe bord)
    23) Centuri de siguranta fata-spate (functionarea corespunzatoare), reglajul lor (daca este cazul), existenta tuturor centurilor
    24) Trusa medicala, triunghiuri, stingator, cric, coarba , cheie capac janta, carlig remorcare.
    25) Roata rezerva, starea de umflare, mecanismul de prindere
    26) Covorase in masina, portbagaj
    27) Tetiere (daca exista toate)
    28 ) Existenta sigurantelor de rezerva pe capacul cutiei de sigurante si a extractorului de sigurante (daca este cazul)
    29) Rabatarea/demontarea banchetei spate, inclusiv daca se rabateaza partial.
    30) Functionare sistem audio Casetofon/CD/ce-o mai fi
    31) Functionare aer conditionat/instalatie incalzire habitaclu
    32) prezenta si conformitatea cheilor antifurt, atat pentru roti cat si pentru capace (daca este cazul)
    33) Comutatorul pentru airbagul pasager, functionare si martorul luminos de pe bord
    34) Verificarea sistemului de navigatie (daca e cazul) - functionare, inclusiv introducerea si scoatere CD din unitate.


    3. Verificari exterioare
    1) Etanseitate usi, jocuri intre elementele caroseriei
    2) Stare geamuri (zgarieturi, ciupituri, matuiri, fisuri)
    3) Siguranta pentru copii la usi
    4) Etanseitate si securitate capota portbagaj
    5) Securitate buson rezervor benzina
    6) Lumini exterioare – pozitii, faze (scurta, lunga), stop, semnalizare, marsarier, proiectoare, lampa iluminare numar
    7) Verificare reglare faruri pe inaltime
    8 ) Strangere suruburi la exteriorul caroseriei, ornamente
    9) Strangere prezoane pe roti
    10) Verificare roata de rezerva, presiuni in roti (fata, spate, rezerva), capace roti, corespondenta dimensiune roti cu talonu si CI
    11) Integritatea caroseriei (lovituri, zgarieturi)


    4. Verificare motor
    1) Curatenie compartiment motor
    2) Nivelul plinurilor: ulei motor, ulei cutie de viteze, nivel ulei directie asistata
    3) Nivel plinuri: vas expansiune, lichid frana, electrolit baterie, vas stergator parbriz, nivel lichid directie asistata
    4) Fixare borne, tensiune baterie; verificare culoare indicator de incarcare baterie (daca este cazul)
    5) Intindere curea ventilator
    6) Stare furtune (apa, aer, frana, combustibil), fixarea lor pe coliere
    7) Cabluri electrice – fixare – relee, sigurante fuzibile, electromotor, alternator, claxon, lampa
    8 ) Pornirea motorului si verificare:
    - Etanseitate sistem alimentare
    - Etanseitate sistem ungere (capac culbutori, pompa benzina – daca este cazul)
    - Etanseitate sistem de racire (in compartiment motor)
    9) Verificare motor la turatii 750 – 800 si la 1500 (zgomote, functionare, intreruperi)
    10) Etansitate esapament. Aliniere si stare generala esapament
    11) Etanseitate sistem de franare

    5. Verificari sub automobil/motor
    1) Scurgeri ulei carter motor si filtru ulei, capac distributie, baie ulei, bujii, delcou
    2) Scurgeri lichid de frana (limitator, racorduri flexibile, etriere, pistonase)
    3) Nivel ulei cutie viteze
    4) Scurgeri ulei la cutia de viteze
    5) Pozitionare toba de esapament, scapari gaze
    6) Fixare bare stabilizatoare (fata / spate)
    7) Fixare inele cauciul la esapament
    8 ) Verificare suruburi de fixarela suportii motor si cutia de viteze
    9) Verificare amortizoare – fixare, pierderi lichid, blocare
    10) Fixare suruburi la: scut motor, scut portbagaj, bare directie fata – spate
    11) Fixare conducte de frana
    12) Fixare piulite – fuzete, brate inferioare – superioare, pozitionarea casetei de directie, capetele cremaliera
    13) Stare burdufuri de protectie la axe planetare, rotule superioare si caseta de directie
    14) Verificare sigilii la cutia de viteze, bord, amortizoare
    15) Verificare stare aerisitoare frana

    6. Verificare pe drum sau stand
    1) Eficacitate franare
    2) Functionare indicatori de bord – vitezometru, contor kilometric, turometru
    3) Pozitie volan si stabilitate automobil la mers pe drum
    4) Pastrarea traiectoriei la franare
    5) Verificare zgomote, la mers in gol, in diverse trepte de viteze
    6) Fulare roti
    7) Unghiuri de cadere roti

    Comment


    • #3
      Poate eu nu am observat dar parca n-am vazut in enumerarea ta... Importanta este si verificarea presiunii in roti. De obicei pe trailer masinile vin cu o presiune mai mare decat cea recomandata de constructor pentru a fi mai rgide in timpul transportului. Multi dintre dealeri le lasa asa ca sa nu se mai oboseasca. Mentionez faptul ca e valabil pentru majoritatea dealerilor si nu doar pentru reprezentantele Dacia. Eu insumi am patit cu o firma chipurile mai cu pretentii. Abia atunci cand am verificat masina inainte de prima iesire din tara care din fericire a fost la scurt timp dupa ce am cumparat-o, am constatat ca presiunea era prea mare ...

      Comment


      • #4
        Originally posted by bobocul View Post
        10) Verificare roata de rezerva, presiuni in roti (fata, spate, rezerva), capace roti, corespondenta dimensiune roti cu talonu si CI
        Cred ca foarte putina lume sta sa verifice toate astea. Desi nu e chiar asa greu, in afara de partea cu vazutul sub masina. Daca le zici alora de la concesionar ca vrei s-o ridici pe rampa cred ca-ti dau cu ceva in cap. Chiar, ai dreptul asta, nu? Si ei sunt oare obligati sa-ti indeplineasca cererea?

        Comment


        • #5
          Cred ca nici 10% din lista nu o sa verificam, timp putin la dispozitie + ca unii nu suntem specialisti in masini + ..+... E o lista de ansamblu, care cred ca a fost facuta dupa lista pe care o au dealerii pt verificarea masinii inaintea livrarii catre client. Totusi consider ca este buna si din ea ne putem extrage (acum la rece, inainte de a primii masina) pozitiile pe care le consideram ca ar trebui verificate. In ziua ridicarii, in entuziasmul de a avea masina, multi o sa uitam ce aveam de gand sa verificam.

          Comment


          • #6
            La ridicarea masinii m-i s-au prezentat de catre dealer majoritatea functiilor butoanelor si manetelor de la bord, buna functionare a acestora, roata de rezerva si cum se scoate aceasta, cheile, cric, trusa, etc. Pe mine in primul rind m-a interesat starea caroseriei si a interiorului, sa nu fie zgariata, sau alte defecte. Toata acestea au durat cam 20 de minute, asta la practica, la teorie m-i s-au prezentat termenii de garantie, pentru toata masina, pentru caroserie, km la revizii si daca tot a venit vorba de revizii, prima revizie se face la 20.000 de km dar sa nu depaseasca un an vechime.

            Comment


            • #7
              Probabil ar trebui sa ne spun ce tip de ulei trebuia sa folosim pentru motor,lichid de frana,de parbriz(da!! unui amic i s-a intamplat treaba asta i s-a reprosat ca nu a folosit ce a trebuit ,el cumparand ceea ce era pe piata totusi, nu-i mai stergeau bine stergatoarele).

              La ce turatii (optime)sa schimbam in rodaj, dupa rodaj,cu ce tip de benzina sa alimentam.Personal cred ca masina mea nu va vedea decat OMV 100.Exclus Rompetrol.Tinand cont ca totusi 20000 KM parca sunt cam multi pana la prima revizie si vorbim totusi de un fel de DACIE-RENO, si in special de LOW COST,ar fi bine sa stim sa avem destula grija de ea, poate daca aveam bani ne luam BMW-uri asa ca...sunt binevenite cred tot felul de informatii.

              Comment


              • #8
                omv100?

                daca vei baga numai omv 100 te asigur ca motorul se va distruce mult mai repede.trebuie sa bagi amestecat,95 cu 98.mai ales in perioada de rodaj.asa mi-au zis cei de la dacia.
                -fara-

                Comment


                • #9
                  Benzina de 95 pe perioada rodajului mi-a spus la ridicarea masinii. Mi-a recomandat ca dupa rodaj sa fac schimb de ulei si filtru ulei, fara ca sa fie insa obligatoriu.

                  Comment


                  • #10
                    Gata am adus-o acasa!!Se misca bine stiam de la inceput ce cumpar si ce pretentii trebuie sa am de la ea.Despre carburant mi s-au spus urmatoarele:

                    Nu conteaza ce benzina pun in ea. Cea de 100 mi sa spus despre ea,precum ca, ar fi buna,insa s-ar arde mai repede si nu ar fi atat de avantajoasa.Intre cea de 95 si cea de 98 se pare....ca nu prea ar fi nici o diferenta.In acelasi timp la busonul de alimentare undeva acolo iti specifica destul de clar doar de 95 si 98. Acum nu stiu ce sa mai cred,ce sa mai spun.Poate ca daca nu cere motorul asta in mod cert pe cel de 100 voi alimenta cu 98.Si in realitate s-ar parea ca asa ar fi cred ca voi pune cea de 98.De la OMV evident sau MOL.

                    Comment


                    • #11
                      ???

                      cand ai dat avansul, si cand ai primit-o?.cand erai programat.a venit mai devreme?sau mai tarziu.
                      -fara-

                      Comment


                      • #12
                        Pe data de 4 iunie am dat comanda.Pe 10 liulie mi s-a spus ca voi fi sunat si anuntat cand se va livra.Se preconiza 12 iulie livrarea. ...Si am fost sunat pe 7 iulie seara.Pe 8 am adus-o acasa !!

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by azu View Post
                          Pe data de 4 iunie am dat comanda.Pe 10 liulie mi s-a spus ca voi fi sunat si anuntat cand se va livra.Se preconiza 12 iulie livrarea. ...Si am fost sunat pe 7 iulie seara.Pe 8 am adus-o acasa !!
                          Pe 4 cand ai facut comanda nu ti-au zis o data de livrare?
                          Eu de exemplu am facut comanda pe 18 iunie si atunci cand am facut comanda mi-au zis si data de livrare respectiv 25 iulie.
                          Ai comandat si ceva optionale? sau o varianta standard?

                          P.S. S-o stapanesti sanatos

                          Comment


                          • #14
                            Reveniti la topic.

                            Comment


                            • #15
                              nu sta nimeni sa verifice tot ce scrie in lista...dar daca a doua zi descoperim ceva in neregula ce se poate face?
                              -fara-

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google