Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubsandero.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubsandero au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubsandero nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubsandero (dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubsandero (webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
__________________________________________________ ________________________________
See more
See less

Impresii dupa ce ati primit masina

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • manic_user
    replied
    @ Stefan: Multumesc pentru imagine
    Daca apucam sa citesc postul tau si sa vad imaginea nu mai ajungeam in service. Eu credeam ca prima liniuta indica zero, nu 500, lua-i-ar dracu cu gradatiile lor. Oricum, macar mi-a iesit total din grija 2 lucruri:
    1. Pe leptop mi-au gasit (si am vazut personal) 751-752 tr/min.
    2. Au verificat cu sublerul cursa de la ambreiaj si este si ea OK. In plus mi-au spus ca nu au voie sa regleze cursa dupa preferintele clientului, ci trebuie sa respecte specificatiile tehnice. Deci ne vom obisnui cu aceasta cursa.
    Multumesc si celorlalti pentru raspunsuri.

    Leave a comment:


  • Stefan
    replied
    Mda. Solutie cretina, nu stiu de ce nu au pus si gradatie de 0. Mai mult incurca.

    Leave a comment:


  • marian66v
    replied
    Da, scuze, acum am deschis foto de la Stefan si m-am uitat mai atent, la prima gradatie sunt 500 rot/min, a doua gradatie sunt 750 rot/min. Ma miram sa fie relantiul sub turatia normala si sa mearga asa de frumos.

    Leave a comment:


  • marian66v
    replied
    Motorul merge rotund, de vijaitit nu vijaii nimic, decit accelerez cat este normal sa accelerezi pentru a pleca de pe loc. Daca nu ar fi bun relantiul ar palpai sau s-ar aprinde martorul de incarcare a bateriei. Alternatorul produce curent numai la un numar minim de rotatii.

    Leave a comment:


  • Rashx
    replied
    Si la mine e la fel la ambreiaj!Tot sus!Cat despre relanti,nu m-am uitat la rotatii...dar de tremurat nu tremura deloc!O mai avea ea motorul rece,dar n-ar trebui sa o vajai ca sa pleci de pe loc,cum s-a scris mai sus!

    Leave a comment:


  • Stefan
    replied
    La relanti ar trebui sa ai 750 rpm. Vezi ca nu e in regula.

    Leave a comment:


  • marian66v
    replied
    Normal la prima liniuta sunt 500 rot/min. Dupa ce motorul se incalzeste relantiul sta la 500 rot/min si nu am avut probleme. Normal ca la plecarea de pe loc, masina trebuie accelerata.

    Leave a comment:


  • Stefan
    replied
    Referitor la ralanti - prima liniuta indica 500 rpm, 750 e intre prima liniuta si liniuta de 1000. La tine unde sta acul?
    Attached Files

    Leave a comment:


  • manic_user
    replied
    Vinerea trecuta (19 sep) am ridicat masina de la Adras pe care o comandasem luni (15 sep). A venit cu 7 km la bord. Este Laureate 1.6 MPI, gris platine, airbaguri laterale fata, radio CD MP3 si garantie extinsa de 24 de luni. In plus am luat cateva accesorii: alarma, covoare cauciuc cu bordura, huse speciale pentru AB lateral (bonus un aspirator auto) si deflectoare de aer fata.
    Contrar asteptarilor, am fost multumit de cum am fost tratat de cei de la Adras - Drumul Taberei. Predarea-primirea propriu-zisa a durat aproape 1 ora si ceva, pentru ca am cerut si am verificat foarte multe detalii, cu lista facuta de acasa, dar nimeni n-a comentat nimic. Am facut deja 620 de km si pot spune ca masina isi merita banii, daca va dovedi si fiabilitate pot spune chiar ca am facut o afacere buna.
    M-a surprins in mod deosebit sistemul de franare, care il consider deosebit de eficace. Este stabila, iar directia asistata mi se pare destul de buna. Consumul pe autostrada Bucuresti-Pitesti a fost astazi de 5,6 %, la o viteza de 90-100 km/ora. Benzina folosita: CO 95 de la Petrom
    Bineinteles, nici nu se putea altfel, ca am si o nemultumire. La relanti, cu motorul cald, am 500 tr/min si din aceasta cauza, la stopuri, cand plec de pe loc, daca nu accelerez un pic mai tare, are tendinta sa se opreasca motorul, e drept ca fara sa trepideze. Am sunat la service si m-au programat pentru maine, pentru ca relantiul trebuie sa fie reglat la 751 tr/min (chiar asa, nu 750, ci 751). Ma mai deranjeaza un pic si faptul ca ambreiajul cupleaza destul de sus, voi vedea si aspectul asta maine, in service, desi gura targului spune ca toate Sandele ar cupla mai sus.
    ATENTIE, insistati, fiti chiar obraznici, sa vi se verifice presiunea in pneuri, ale mele erau mai umflate, nu aveau 2,0 pe fata si respectiv 2,2 pe spate (jante de 15").

    Leave a comment:


  • Stefan
    replied
    Originally posted by Oliseh View Post
    stefan nu se poate sa nu fi avut peste 8,2,afirm acest lucru pt. ca si eu am avut 19 %consum mediu in ziua cand am ridicat masina(avea 11 km),dar dupa ceva km scade.
    IN PREZENT AM 5,9 CONSUM MEDIU,la 2000 km facuti
    Da mai, normal ca si la mine a fost la fel cand am ridicat-o. Arata 15%, dar asta pentru ca era dupa resetare. Stiam fenomenul. De atunci nu am mai facut nicio resetare - iar consumul pe care-l arata acum e 8,2. Mi se pare ca la un moment dat a avut 8,3, asta a fost cel mai mult. Majoritatea km facuti in Bucuresti.

    Leave a comment:


  • Spanu
    replied
    si eu tot 2000 de km am. in 2 sapt.pana la 1000 de km am avut 5.7 si acum a crescut la 6.1. nu inteleg de ce ca se spune ca in rodaj consuma mai mult.
    ideea e ca acum am inceput sa bag piciorul in ea si asa se explica.

    Leave a comment:


  • Oliseh
    replied
    stefan nu se poate sa nu fi avut peste 8,2,afirm acest lucru pt. ca si eu am avut 19 %consum mediu in ziua cand am ridicat masina(avea 11 km),dar dupa ceva km scade.
    IN PREZENT AM 5,9 CONSUM MEDIU,la 2000 km facuti

    Leave a comment:


  • andriipopa
    replied
    Iti da consumul de la bun inceput pana acum, si face o medie inclusiv cu consumul in gol. Asa ca de obicei pana la prima resetare poate sa iti arate si o medie de 99 la suta (eu asa am avut si m-am speriat de moarte). Acum e undeva pe la 9,5 la suta.

    Leave a comment:


  • Stefan
    replied
    Eu peste 8,2 n-am avut. Probabil arata 15 % dupa resetare.

    Leave a comment:


  • marian66v
    replied
    Asa consuma toate la inceput.

    Leave a comment:

Working...
X
Logan | Dacia Logan |Anulare DPF
Politica de Securitate Google