Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubsandero.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubsandero au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubsandero nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubsandero (dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubsandero (webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
__________________________________________________ ________________________________
See more
See less

Accesoriile, cum vi se par?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Nu se potrivesc!
    Mama proştilor este mereu gravidă!

    Comment


    • cele de pe fata se potrivesc. cele de pe spate nu.
      -fara-

      Comment


      • mai e valabil anuntul? ceva poze ai?

        Comment


        • rugaminte

          Dragi forumisti, IMAS Marketing si Sondaje organizeaza pe data de 9 februarie 2011, la ora 17:30 o discutie de grup la care sunt invitati soferi proprietari de Dacia Sandero, cu varsta cuprinsa intre 35 si 55 ani. Masina pe care o aveti trebuie sa fie cumparata de Dvs. de noua, in perioada iunie 2008 - iunie 2010. Discutia va fi despre Dacia Sandero, pareri, multumiri, nemultumiri + orice vi se pare interesant de spus.
          Cei interesati sunt rugati sa trimita un mesaj la office @ imas-inc . com sau sa sune la numarul de telefon 0755-049.093
          Multumim foarte mult!

          Comment


          • si daca am pana in 35 de ani ce fac!!! asta e discriminare...!!!
            -fara-

            Comment


            • si pe mine ma enerveaza varsta...
              La fel ca ieri ca și azi ca și mâine mereu.

              Comment


              • Să vedem acest accesoriu pentru Sandero Stepway.



                " The price includes high grade 304 Quality Chrome polished 60 mm tube stainless steel bull bar.
                DACIA SANDERO STEPWAY REAR SPOILER BAR 2012 ONWARDS
                60 MM TUBE 1.50 MM
                FITTING KIT AND DIAGRAM INCLUDED
                NO TUV CERTIFICATE"

                O primă problemă va fi legată de senzorii de parcare spate.
                A doua este omologarea RAR. Un bullbar nu va fi acceptat pe față. Este o lege europeană. Dar spate? Ar fi bine să fie echipat și cu un cârlig de tracțiune.

                Sau asta, de pe crom tuning, 645 lei
                Last edited by gecmc94; 5 April 2018, 00:20. Reason: Automerged Doublepost

                Comment


                • arata ca dracu

                  Comment


                  • Eu nu vad rostul.

                    Comment


                    • Poate că bullbar-ul este cam agresiv deși ar putea fi mai cuminte dacă este de culoare mată, nu inox oglindă. Să semene cu barele de sus.
                      De ce? Pe lângă aspectul estetic (care pare că vouă nu vă place), ar mai crește rezistența la impact din spate. Nu vrem bare nedeformabile ci deformabile cu o oarecare greutate.

                      Uite la ce mă refer. Un impact din spate asupra unui Volvo C30.

                      La un impact cu viteza de 56 km/h, cadrul galben preia energie și se deformează în jos iar roata de rezervă se deformează la cauciucuri dar janta se mișcă în sus pentru a continua absorbția de energie.

                      Description of the engineering inside the rear of the Volvo C30.
                      Last edited by gecmc94; 6 April 2018, 01:10. Reason: Automerged Doublepost

                      Comment


                      • Sandero este o masina mica, clasa mica de numai 4 m lungime.

                        Daca vrei o masina tzapana ia-ti un jeep de 2 tone si pune pe el tot ce vrei.

                        Sandero are si el limitele lui hai sa fim realisti.

                        Ca sa nu facem din tantar armasar :-)

                        Comment


                        • Ai dreptate că alternativa este o mașină cu 3 rânduri de scaune. Asta pentru că zona din spate ar fi întărită pentru a susține doi pasageri plus bagaje, adică +200 kg. Volvo XC90 și altele ca ea. O berlină de 4.3 m nu are avantaje semnificative față de Sandero cu 4.1. Un break adevărat, poate chiar și Logan MCV de peste 4.5 m, poate ajuta mai mult. Sigur că Loganul este mai prost la toate celelalte tipuri de coliziuni.

                          Dar exact cum zice Volvo în clip, structural, un hatch de 4.1 poate rezista la fel de bine ca o berlină.



                          Cei de la descarcerare au tăiat cu generozitate din Stepway-ul acesta pre-2011. Singura zonă de impact este spatele, fața și lateralele sunt integre. Mă gândesc că au tăiat tavanul pentru a scoate victimele care sufereau de răni la coloană care sunt tipice pentru un accident din spate. Nu le tragi ca în România prin portiere și le faci zob coloana ci le extragi pe sus prin tăierea plafonului.




                          Iar aici uite o berlină super scumpă. Tesla S. Lovită din spate, accident fatal. Mașina care a lovit-o era un Chevrolet Tahoe.
                          Last edited by gecmc94; 6 April 2018, 11:44. Reason: Automerged Doublepost

                          Comment


                          • Iar aici o Toyota Corolla lovită în spate de o Tesla. E praf și a luat și foc. Toți pasagerii au murit.

                            Comment


                            • Recomand un tanc iar daca stati mai rau cu banii un Hummer H5 insa SH ca nu se mai fabrica :-)

                              Comment


                              • Mentin parerea anterioara, nu vad rostul, nu asa se obtine o rezistenta mai buna la accidente.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google