Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubsandero.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubsandero au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubsandero nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubsandero (dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubsandero (webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
__________________________________________________ ________________________________
See more
See less

Ati condus-o? Spuneti-ne ce parere aveti

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • sanderizer
    replied
    Am ales bleu mineral...mi s-a parut mai "spaecial". Ce credeti, se poate obtine ceva gratuit,daca incerci sa negociezi cu dealer? eu unul nu prea cred pt. ca au comenzi destule, dar voi ce credeti?

    Leave a comment:


  • sandero 4 ever
    replied
    Originally posted by pissicmic View Post
    sandero 4 ever:tu la ce culoare te-ai hotarit?Ai dat comanda?A mea o sa fie rosie,nemetalizata.(asta pt ca mereu am avut masini rosii,inclusiv loganul pe care il am acum si nu vreau sa ma schimb pana nu vor scoate o culoare nemetalizata mai interesanta,nu doar gama aia de griuri comune si metalizate).
    Ps:la drive test am vazut si un sandero beige sable.Ii sta foarte bine in culoarea asta lui sandero,e chiar interesant,dar e f. greu de intretinut,s-ar vadea pe el chiar si cea mai mica zgarietura.
    offtopic: Am ales biege sable. Inca nu am dat comanda. Ar trebui sa astept cam mult dupa el si mai bine astept pana cand nu o sa mai primeasca asa multe comenzi cum se intampla acum pentru ca si cu Loganul: am dat comanda si nu am mai avut rabdare pana a sosit, pentru ca era chiar dupa ce se putea comanda.

    Leave a comment:


  • sanderizer
    replied
    Am condus si eu Sandero si am ramas placut surprins. Desi in cazul meu asta nu poate insemna mare lucru, fiindca eu am o Nova din '96 iar Logan nu am condus pana acum. Mi-a placut frana, directia si nivelul scazut de zgomot. Dar nu am agreat nici eu ambreiajul si acceleratia moale...in rest: am comandat-o la 3 zile dupa drive test. Credeti ca ambreiajul si acceleratia se pot regla?

    Leave a comment:


  • danutzuc
    replied
    Mai e de lucru...

    Am fost si eu Sambata la drive-test (scuze pt. post-ul tarziu...) si sunt putin dezamagit fata de ce ma asteptam.

    Am condus aproape acum 2 ani un Logan 1.6 MPI (ca. 300000 km) si la drive-test era un Sandero tot 1.6 MPI. Acum conduc un Ford Focus (din 2000), tot 1.6, dar 16v (si supapele astea in plus fac mare diferenta). Impresiile ar fi:
    Condus:
    - nu stiu daca e numai din cauza ca era masina noua, dar era foarte lenesa: chiar si turata la peste 3000 rpm, la schimbarea vitezelor "smucea" intr-un mod foarte neplacut, de parca as fi si franat in acelasi timp. Si acceleratia era destul de lenta, comparativ cu Logan-ul
    - pedalele de acceleratie si ambreiaj sunt foarte moi, nici nu simti cand prinde ambreiajul (la cea condua prindea jos, in primii cm de cursa, dar apoi trebuia sa ridici piciorul de pe podea ca sa ajunga pedala in pozitia finala! Nici nu vreau sa ma gandesc ce faci in oras, cand trebuie sa schimbi des vitezele!). In plus, in stanga pedalelor nu mai ai loc sa pui piciorul, asa cum imi amintesc de la Logan
    - in rest, masina mi se pare OK - spatiu cat vrei (pt. dimensiunile masinii), confort rezonabil (daca nu iei in calcul spatiul mic de la pedale, de care am spus deja). Finisajele sunt mai frumoase decat la Logan si se si simt mai bine la atingere.

    UN MARE MINUS - CONSUMUL! Dealer-ul a spus ca masina consuma o medie de 7-7.5 l/100 km (si asta dupa ce se termina rodajul, ca acum avea o medie de 10 l !?)

    Marturisesc ca inainte de a o conduce eram foarte decis sa schimb Focus-ul pe Sandero (nu radeti...), dar acum astept sa vad cum se misca cele cu motor Diesel. Numai de-ar aparea mai rpd pe piata...

    Leave a comment:


  • pissicmic
    replied
    Scuze!M-a luat valul sa postez si eu o replica la intrebarea de mai sus.Drive test-ul se refera in general,cum spui tu,Stefan la impresiile produse de conducerea pt prima oara a unei masini.Dar daca extindem putin(poate e fortat) drive test ar putea insemna impresia per ansamblu asupra masinii,adica:exterior(in care intra si culoarea),interior,siguranta,confort,tot,tot ce vrei de la masina.Si pe viitor promit sa raman on topic.

    Leave a comment:


  • Stefan
    replied
    parca era un topic dedicat culorilor.
    Aici e vorba despre impresii dupa drive-test.

    Leave a comment:


  • pissicmic
    replied
    sandero 4 ever:tu la ce culoare te-ai hotarit?Ai dat comanda?A mea o sa fie rosie,nemetalizata.(asta pt ca mereu am avut masini rosii,inclusiv loganul pe care il am acum si nu vreau sa ma schimb pana nu vor scoate o culoare nemetalizata mai interesanta,nu doar gama aia de griuri comune si metalizate).
    Ps:la drive test am vazut si un sandero beige sable.Ii sta foarte bine in culoarea asta lui sandero,e chiar interesant,dar e f. greu de intretinut,s-ar vadea pe el chiar si cea mai mica zgarietura.

    Leave a comment:


  • sandero 4 ever
    replied
    ce culoare ai ales tu?

    Leave a comment:


  • Florian.Ciuca
    replied
    1.6 MPi merita

    Azi ma duc sa dau comanda Laureate 1,6MPi fara nici o discutie, am testat si mi-a placut. Colegii mai fac misto de mine inca, dar ei vor muri in cazane luate de la bulgari

    Leave a comment:


  • andriipopa
    replied
    Cateva observatii:

    EXTERIOR
    - bine proportionat, destul de mare pentru clasa sa;
    - tablaria mi se pare destul de subtirica - nu cred ca va lua cele 4 stele NCAP pe care le asteapta constructorul - mai ales in zona capotei, mai exact cand am inchis-o s-a strambat bine de tot fara sa apas prea tare;
    - manerele de deschidere: ORIBILE in orice culoare ar fi - mai bine ramaneau cele de Logan;
    - blocuri optice generoase (mi se pare ca seamana putin cu noile Opel Astra si Corsa);
    - nu am gasit spritul pentru luneta.

    INTERIOR
    - solutie cel putin ciudata pentru prinderea motorului in compartimentul motor: o placa de sustinere fixata direct pe capatul superior al suspensiei dreapta-fata. Ma intreb ce fac daca vreau sa scimb suspensiile sau daca nu va fi afectat in timp amortizorul de catre vibratiile motorului (asta la motorul 1.4, pentru ca pe cel de 1.6 nu l-am vazut "dezbracat");
    - desi compartimentul motor este mai mic decat la Logan, loc este suficient pentru "inimioara";
    - bordul nu imi pare sa aiba vre-o evolutie spectaculoasa fata de Logan, nici macar estetica;
    - sistemul Isofix cu care e dotat, mi se pare o improvizatie. Patru sarme indoite in "U" si sudate de caroserie.
    - sistemul de demontare a stopurilor pare OK pentru o schimbare rapida a becurilor arse; la faruri nu am reusit sa vad. Totusi ca minus, piulita de prindere (tip fluture) este de plastic ordinar, asa ca daca ai de-a face de mai multe ori cu becurile arse devine o problema sa se mai infileteze corect sau pot aparea jocuri;
    - capitonajul acoperisului mi se pare extrem de subtire, ceea ce ar putea duce la un zgomot neplacut la conducere pe ploaie (am avut Trabant, cunosc senzatia de rapaiala in cap);
    - sigla din volan e mai mult decat ciudata (mai ales acum in plin proces de re-branding), aduce cu un volan de camion.

    Una peste alta este totusi o masina reusita. Sa nu uitam ca mai urmeaza facelifturi si imbunatatiri. Totusi politica de marketing a Renault-Dacia mi se pare aiurea: motoare vechi, doar benzina, fara aparatori de noroi, fara covorase, fara alarma standard... Cred ca mizeaza tocmai pe noutatea modelului si pe faptul ca oricum se va vinde in Romania ca painea calda (deja incep cozile de asteptare)
    Anyway ... astept sa vina si a mea si continuam sa schimbam impresii.

    Leave a comment:


  • 012
    replied
    Drive -testul este gratuit. Lasa, ca au ei bani de benzina, nu te ingrijora.
    Cand am fost la drive -test m-am uitat şi in compartimentul motor. Am ramas surprins de cat de aerisit este. Locuri pustii din belsug. Nici la Dacia 1310 nu am vazut atatea spatii libere. Probabil ca au de gand sa adauge mai multe accesorii sau un motor mai voluminos la alte versiuni

    Leave a comment:


  • sandero 4 ever
    replied
    cj_03_grm, nu se plateste nimic la test drive.

    Leave a comment:


  • cj_03_grm
    replied
    nu a trebuit sa platiti nimic la test,la porti deschise?benzina?

    Leave a comment:


  • ROAD EMPIRE
    replied
    Acum am venit de la Drive Test.

    Masina ca aspect exterior e frumoasa dar la interior sincer sa fiu am ramas f. dezamagit. Lasa mult de dorit interiorul atat la finisari cat si la comenzile consolei.
    Porbagajul e destul de mare(nu ma asteptam).
    E de apreciat reglajul volanului si a scaunelor pe inaltime.
    La condus pot spune ca e un Logan scurt si asta e ok in ceace priveste strecuratul in trafic.
    Ambreiajul prinde foarte sus(naspha)iar acceleratia f moale(naspha) iar la proportia greutate-gabarit-motorizare ma astptam la mult mai mult(lenesa rau).

    Leave a comment:


  • adimatis
    replied
    mie din contra, mi-a dat impresia de masina mica mare! ;) si nu numai pe dinauntru.

    cat despre oferta, da, e bogata, dar cu "un pic" mai multi bani in discutie. a fost interesant sa urc intr-un clio 3 dupa ce am inspectat mai zilele trecute sandero pentru prima data. erau acolo una langa alta amandoua masinile. uf! e vorba de cosmopolitan, la doar... cateva sute de euro in plus. dar uite asta este, sandero ramane cea mai buna oferta, dpdv al pretului.

    Leave a comment:

Working...
X
Logan | Dacia Logan |Anulare DPF
Politica de Securitate Google