Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubsandero.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubsandero au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubsandero nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubsandero (dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubsandero (webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
__________________________________________________ ________________________________
See more
See less

Vi se pare corect pretul pentru varianta Full ?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Pai acuma chiar nu stiu daca Kia Ceed e fiabila dar ziceam ca la ce motor performant are 1.4 16V 109 CP si la ce dotari, pretul de 11800 mi se pare corect. Plus ca are amortizoare pe gaz pe ambele punti.
    ps. iar in legatura cu Audi A4 SH, am zis ca ar fi o solutie, adica eu niciodata nu voi da pentru o masina SH cat ar fi una noua (chair daca mai putin dotata si clasa inferioara).
    Daca e sa-mi iau una SH va costa maxim 6000 euro (sa-mi ramana bani de la cei 9200 euro cat as da pe un Sandero nou, in caz ca dupa ce o cumpar apar probleme tehnice)
    ps2. am cam inceput sa-mi schimb parerea despre masinile second, chiar ieri am fost la o plimbare cu un prieten care si-o laut anul trecut un Opel Corsa 1.2 16V 75 CP benzina, si trage masinuta de nu-i adevarat, plus ca in curbe sta bine de tot pe sosea, masinuta e din 2001 si are numai vreo 172.000 Km la bord (nu se stie daca a fost dat inapoi)...ok, poate omul a avut noroc de o masina buna (chit ca a luat-o din piata, fara sa-l cunoasca pe cel care o vindea)
    Last edited by bunicuta; 15 June 2008, 23:02.

    Comment


    • #17
      hm...dar pana in 6000 de E doar opelurile si fordurile au trecere

      Comment


      • #18
        asa, de curiozitate, cat costa o revizie la A4?



        Comment


        • #19
          in jur de 2000 -2500 ron si transmisia la 60000 de KM aia ink 2500 RON

          Comment


          • #20
            si te-apuci sa ii faci revizia la A4 la tess ? o faci si tu la un service sau daca te pricepi la tine pe prispa casei
            1.4 MPI 13

            Comment


            • #21
              @ razvy* : ok, succes cu audi-ul atunci

              Comment


              • #22
                Pentru o motorizare 1.6 90 cp pretul e putin cam mare. Eu nu as compara o masina noua cu una sh. Dupa logica asta masinile pentru clasa medie n-ar trebui sa existe pentru ca toti si-ar lua Audi si BMW sh. Insa pretul mi se pare relativ apropiat de al lui Renault Clio III, masina din toate punctele de vedere peste orice model Dacia. La pretul asta exista riscul unei canibalizari, tinand cont de faptul ca Sandero nu prea exceleaza la capitolul dotari.

                Comment


                • #23
                  sambo, mie din contra, mi se pare ca Sandero "exceleaza" la dotari (veresiunea Laureate), dar din pacate grupul dacia-reno' sunt corigenti la capitolul motorizari (care sunt putine, adica in momentul de fata doar 2, si in plus mai sunt si depasite tehnologic, mai ales in conditiile unei piete a petrolului in plina "recesiune") si la finisajele interioare (nah ca speculez fara sa fi vazut inca din interior Sandero)

                  Comment


                  • #24
                    Sarut mana mamaie! Personal cred ca o masina pe care nu poti opta pentru "climatronic" sau scaune incalzite, si pe care nu poti avea decat maxim 4 air baguri (daca sunt in eroare imi cer scuze), nu exceleaza la dotari (de asta m-am si referit la Clio). La capitolul motorizari ai partial dreptate! Nu stiu de ce nu au montat pe Sandero si 1.6 16v!!! Apropos, nici pe noul Renault Kangoo nu exista, in schimb in cazul sau se poate opta pentru dci-ul de 105 cp. Am spus "partial" pentru ca in general Renault are motorizari destul de diversificate si cred ca le folosesc in functie de anumite politici de piata.

                    Comment


                    • #25
                      Ce face ??? climatronic si scaune incalzite pe o Dacie ??? , asta e buna, nu apuc eu ziua aia sa vad asa ceva.
                      Astea pentru un roman nici nu exista in vocabular, dar'mite sa si le permita.
                      ps. da 4 airbag-uri is maxim. Astept cu nerabdare anul 2016 cand cei de la dacia au promis ca introduc si aer semi-automat si airbag-uri pentru calcaie si coate (dar numai frontale, nu si pentru ocupantii locurilor din spate)

                      Comment


                      • #26
                        Asta era ideea. Clio III ofera toate astea la un pret un pic mai mare decat al lui Sandero cu body-kitt. Motorizarea 1.6 16v 110 cp costa in jur de 14.000 iar 1.4. 98 cp considerabil mai putin. Asa ca ori o iei fara body kit, ori iei Clio III. Totusi de ce vor cumpara unii Sandero full? Pentru ca poate cei 1500-2000 de iepuroi in plus pe care i-ar da pe Clio, pentru ei sunt bani pe care n-au de unde sau nu vor sa-i dea, sau pentru ca pur si simplu le place Sandero si in cazul asta nu mai e loc de nici un comentariu.

                        Comment


                        • #27
                          Originally posted by dorutz View Post
                          eu nu ...la mai putini bani ( ~ 10500) iei logan 16 v sau bmw-u din 2003
                          Si cam cat e taxa de inmatriculare la BMW din 2003? Dar costurile de intretinere? Piesele de schimb? Manopera la service? Cu CASCO cum o dai la pace? Pe ce valoare iti faci casco? Sa nu zici ca pe valoare initiala de 20-22.000 EURO (cat costa masina noua in 2003)... ca nu te cred. Sau procedezi ca marea majoritate a baietilor destepti care isi iau SH din Jermanica: "n-aaaaam yo nevoie de casco... masina e buna, se infige, eu am experienta... doar la posesorii de Logan sa am grija, ca astia nu stie sa conduca".

                          Deci, la 10500, daca as avea de ales intre Sandero, Logan 1.6 16V si Bmw second din 2003 (nu trec zecile/sutele de mii de km parcursi si defectele inerente, ca mai ia cu dureri de cap), as alege Loganul. De ce? Bmw-ul nu l-as alege pentru motivele de mai sus (si pentru ca eu cred ca o masina noua e oricum mai buna ca una veche, poa' sa fie sh BMW, Mercedes sau orice altceva), iar Sandero e mult prea scumpa. Ma asteptam ca Sandero sa fie o masina mai ieftina decat Loganul, chiar ma batea un gand sa vand Loganul (12.000 km, cumparat anul trecut in august), sa mai pun ceva si sa imi iau Sandero. Dar la 10 mii si ceva un Sandero, cred ca tre sa pun cam mult (cam 4500 EUro) peste cei maxim 6000 EURO pe care ii pot obtine eu pe Logan. Chiar nu se merita. Mai bine astept sa apara Loganul cu Facelift, dar tare ma tem ca si acesta va suferi niste modificari infricosatoare de pret.
                          Cred ca Sandero e o mare teapa. La preturile mari care se vehiculeaza, nu isi justifica existenta pe piata, in conditiile in care Loganul inca mai are viata inainte.

                          Comment


                          • #28
                            mai conteaza casco si toate cele ....ai bmw-u esti tzapan =))
                            1.4 MPI 13

                            Comment


                            • #29
                              Originally posted by dorutz View Post
                              mai conteaza casco si toate cele ....ai bmw-u esti tzapan =))
                              da , imi place gandirea ta =))

                              lol !

                              Comment


                              • #30
                                parerea mea este ca preturile sunt foarte mari pe toate variantele -chiar foarte exagerat pentru ce ofera masina

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google