Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubsandero.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubsandero au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubsandero nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubsandero (dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubsandero (webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
__________________________________________________ ________________________________
See more
See less

Sandero Estate

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Sandero Estate

    uitati ce am descoperit pe un site, speculatii despre sandero break
    ce parere aveti?
    eu zic ca arata bine

    "The first next product expected to use the B0 low-cost platform is a crossover version of Sandero. We could say it will derive from Logan, but the renderings we already have clearly show that Logan is no longer the visual reference to be followed in what relates to Dacia. That can be confirmed by the notchback version of Sandero. Although we have stated it would possibly be a new Logan, Renault in Brazil has sworn Logan will remain in its place. The recent restyling of the sedan, caught in Romania, gives Renault’s statement some credit and the possibility of yet another product to the B0 family. If that applies to Logan, it could as well be the case for Logan MCV. Sandero was sure to inspire a restyling of Logan’s station, but it may also be the base for the creation of a new station wagon, as our reader Slawomir Zur has shown us with this rendering.

    The question is: would there be space for two station wagons in Dacia’s range? In Europe, it is very likely, but not in emerging countries such as Brazil. This is surely the cause for Renault’s denials on producing Logan MCV in South America, although there is a huge market for compact station wagons in this side of the globe. This would only make sense if Renault did not want to make money or if it had another product to offer, such as a Sandero Grand Tour.

    Slawomir Zur has made a very sophisticated version of this station, with disc brakes in all four wheels and big alloy wheels, which would not find their way into production, at least not in Brazil. All the other details are possible and even desirable, considering the results. In Europe, the seven-seater MCV could be destined to a working public, while the five-seater Sandero Grand Tour would appeal to small families. In Brazil and other emerging markets, it could take the place of fading products, such as VW Parati, which will not get a replacement when the new VW Gol finally reaches the market. We’ll keep an eye on this story. If you have any info to share with us, please don’t hesitate to get in touch, just like Slawomir Zur did."
    Attached Files
    Last edited by cj_03_grm; 3 June 2008, 13:08.

  • #2
    super. pe ce site l-ai gasit?
    Scuzati absenta indelungata. I'm back

    Comment


    • #3
      Bringing car buyers and enthusiasts automotive news coverage with high-res images and video from car shows and reveals around the world.

      mi se pare ca photoshopu asta pare bazat pe kia ceee'd sporty wagon
      Last edited by cj_03_grm; 3 June 2008, 15:23.

      Comment


      • #4
        lansarea sandero e live pe stirirol daca vreti sa vedeti

        Comment


        • #5
          zici ca e pasat break...
          -fara-

          Comment


          • #6
            Pacat ca Renault investeste mai mult in Brazilia... Nu stiu de Sandero combi, dar am auzit ca vor produce un Sandero cu veleitati de SUV si asta doar pt piata braziliana.

            Comment


            • #7
              Deja pe piata braziliana se afla Sandero cu veleitati de SUV. Este vorba de Sandero Stepway, care este facut numai pt piata braziliana. La noi nu o sa se produca.

              Comment


              • #8
                Oricum...cam urata asa lunga...parerea mea.:|
                Jantele sunt tari...dar sigur nu vor fi puse in serie daca se va lansa.Sunt prea extreme pt o Dacie.

                Comment


                • #9
                  loganu' nu-i frumos, ca are portbagaju' mare... da' autobuzu' asta o fi fain?
                  dom'lui ministru al asfaltului si anumitor primari, un sincer "@#$%!"

                  Comment


                  • #10
                    Parerea mea este ca arata mai bine ca un Logan MCV

                    Comment


                    • #11
                      Sti tu cum e cu gusturile fiecaruia

                      Cu toate ca imi place cum arata, eu unu nu mi-as lua, pentru ca nu suport masinile lungi gen breck.
                      Imi plac masinile mici: Sandero, Clio III, dar si cele mari: Megane Sedan, Noul Reanult Symbol, Koleos
                      Last edited by angelblack; 11 February 2009, 18:34. Reason: Automerged Doublepost

                      Comment


                      • #12
                        daca nu mentionai nimic de noul symbol as fi fost de acord 100% cu tine. apropo, Goan, n-am zis ca dricul (emceveu) e o masina frumoasa am intrebat doar daca va place autobuzul...
                        dom'lui ministru al asfaltului si anumitor primari, un sincer "@#$%!"

                        Comment


                        • #13
                          Pentru cine vrea o masina de familie mai mare este ok. Si daca tot a venit vorba de logan MCV, parca este o masina mortuara, bine numai cele de culoare inchisa
                          Aaa, am uitat sa spun logan Pick-Up, este super tare.
                          Last edited by marian66v; 12 February 2009, 18:25.

                          Comment

                          Working...
                          X
                          Logan | Dacia Logan |Anulare DPF
                          Politica de Securitate Google