Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubsandero.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubsandero au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubsandero nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubsandero (dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubsandero (webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
__________________________________________________ ________________________________
See more
See less

Cauciucurile ContiEcoContact 3 tubeless?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Cauciucurile ContiEcoContact 3 tubeless?

    Stie cineva daca pneurile ContiEcoContact 3 cu care vine dotata masina sunt tubeless(aduca fara camera)?
    Am o problema cu presiunea in una din roti adica in 3-4 zile se dezumfla mult si nu stiu cam ce-i de facut. Unii ar zice ca janta ii de vina daca cauciucul ii tubeless sau ca ar avea un por. Astept sfaturi, pareri.

  • #2
    da toate cauciucurile sunt fara camera (tubeless)
    mergi la o vulcanizare mai serioasa si cu siguranta te vor ajuta ...
    multa bafta
    Mother Theresa : Daca judeci oamenii nu vei mai avea timp sa ii iubesti

    Comment


    • #3
      ridic-o pe cric si uitete la ea. sigur ai un cui. si eu am avut problema asta cu amandoua rotile de pe spate. e 7-10 lei vulcanizatul.
      -fara-

      Comment


      • #4
        Ba chiar 15-20 de lei o sa te coste. Daca ti-o si echilibreaza (si sigur se va oferi brazilianul de la vulcanizare) o sa ajungi la 25 lei/pana. Cam cu asta trebuie sa te obisnuiesti (in Bucuresti cel putin, vad ca tu esti din Cluj). Verifica-ti si rezerva sa fie in stare buna (poti sa ai surprize, chiar daca e umflata si sta cuminte sub masina). Cauciurile cu care vine masina sunt okay, nu-ti face griji.
        Si chiar daca o ridici pe cric, sunt sanse mari sa nu-ti dai tu seama in care profil s-a gasit cuiul sa se infiga, daca e unul mic.

        Comment


        • #5
          Da. Anvelopele Continental EcoContact 3 sunt tubeless. De fapt, nu cred ca se mai fabrica anvelope pentru autoturisme, care sa nu fie tubeless.
          Solutia la problema ta: schimba vulcanizarea / meseriasul! Problema asta cu roata care se desumfla incet este prea fina pt multi dintre "ciobanii" (scuze ciobanilor veritabili ) de la multe dintre vulcanizari.
          Strong & happy!

          Comment


          • #6
            Rezolvat!

            Caz rezolvat, pioneza ! 12 lei vulcanizat + verificat presiunea in roti.

            Comment


            • #7
              sugestie: baga azot in roti
              inainte, eu represurizam rotile cam la 2-3 luni
              acum am azot de aprox. 7 luni si nu a tb sa represurizez

              Comment


              • #8
                azotul nu impiedica pionezele sa intre in guma. treaba cu re-presurizatul e si aia discutabila. nu de alta, dar aerul are 80% azot...
                dom'lui ministru al asfaltului si anumitor primari, un sincer "@#$%!"

                Comment


                • #9
                  eu am mers 10 luni cu azot. si nu am avut nicio diferenta de presiune. dupa ce l-am scos a trebuit sa completez la fiecare 2 luni. deci faza cu azotul(daca e bagat de o firma serioasa) functioneaza.

                  si culmea seba ca dupa ce am scos azotul am luat 2 cuie la interval de 2 saptamani pe 2 roti diferite. posibil ca azotul sa aiba totusi influenta asupra elasticitatii anvelopei. sa o faca mai rigida si mai greu de perforat. e totusi o teorie.
                  -fara-

                  Comment


                  • #10
                    da. dar e o teorie gresita...anvelopele cu azot au avantajul ca oxigenul nu ataca interiorul anvelopei, n-o macina, nu oxideaza janta, etc. asta in cazul ideal, in care roata s-ar umfla intr-o camera in care e doar azot, ceea ce nu se intampla la nici o vulcanizare. eu de 5 luni n-am bagat aer si rotile sunt ok, au inca 2 bari. cu aer normal, nu fente cu azot. cat despre intaritul cauciucului, tu-ti dai seama ce aderenta are o anvelopa care nu permite unui cui de 1mm patrat pe care apasa 300 de kile sa treaca prin ea? cam ca un compresor de-ala de nivelat asfaltul, asa aderent ar fi cauciucul. continuand reducerea la absurd, azotul ala n-ar trebui sa treaca prin anvelopa pana sa intareasca excesiv calea de rulare? daca trece, inseamna ca teoria cu molecula mare care nu iese nu sta in picioare, iar daca pioneza n-ar patrunde rotile cu azot, ai merge ca pe gheata in miezu verii.
                    dom'lui ministru al asfaltului si anumitor primari, un sincer "@#$%!"

                    Comment

                    Working...
                    X
                    Logan | Dacia Logan |Anulare DPF
                    Politica de Securitate Google