Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubsandero.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubsandero au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubsandero nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubsandero (dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubsandero (webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
__________________________________________________ ________________________________
See more
See less

pacaleala Black Line

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    am mai avansat putin cu demersurile si m-am gandit sa va spun si voua. dupa ce am depus reclamatia la opc, determinat de atitudinea de sictir a dealerului, am mai facut o incercare la VC cu un mail, la care, bineinteles, nu am primit niciun raspuns nici in ziua de azi. Dupa asta, navigand pe siteul lor, am vazut numarul de telefon de la VC si am zis sa stric un ultim impuls sunandu-i, poate se rezolva ceva. Aici, surpriza, am dat de cea mai amabila reprezentanta din tot lantul de oameni intalniti la dacia, care a dat dovada ca imi cunostea bine problema. M-a ascultat cu atentie, mi-a dat dreptate, iar, in final, mi-a spus ca problema a fost trimisa la un departament din companie, urmand ca eu sa primesc un raspuns. I-am spus foarte clar ca sunt deschis la mediere, lucru pe care l-a notat si il va transmite mai sus. Nu a putut sa-mi spuna o perioada in care voi primi raspuns, dar asta nu e o problema mare, pe mine m-a ambitionat atitudinea dealerului local. Asteptam si va tin la curent.

    Comment


    • #17
      Succes! E interesant cum difera lucrurile in retea,din zona in zona. Eu am cumparat masina cand a aparut,se vindea ca painea calda,si cu toate astea,am reusit sa obtin de la dealer covorase moca.Asta fara sa am ceva de obiectat/negociat la luarea in primire a masinii.
      Oricum,sa ne tii la curent. Si multi km fara probleme!

      Comment


      • #18
        Sandero are o echipare standard, Black Line poate avea in plus sau in minus ceva. Nu am studiat oferta. Daca tu ai luat la cunostinta ca nu are acel accesoriu atunci ANPC nu rezolva nimic. Altfel mergi pe site-ul ANPC si citeste un pic OG 21/1992 cu completarile ei. O petitie bine intemeiata pe lege o sa-i puna pe ganduri pe domnii de la Serus. Foarte multi nu stiu legile si sunt pacaliti de comercianti. Sa stiti ca legi exista doar sa le cunoasteti si sa le valorificati.

        Comment


        • #19
          @WInnie
          se pare ca nu ai citit atent postul meu. sandero meu a venit, din fabrica, fara una din echiparile standard, cu care e prevazut in oferta. nu e un echipament comandat de mine si au uitat sa-l monteze. e un echipament din configurarea black line, prezent in oferta lor comerciala, nu eu le-am cerut sa-l monteze.
          e similar cu lipsa oricarei dotari de pe o masina. e ca si cum ti-ar lipsi o oglinda sau un far, nu eu l-am cerut, e in echiparea de serie.

          Comment


          • #20
            mai citeste odata postul meu. ce sfat iti dau?

            Comment


            • #21
              am primit un telefon de la Vocea Clientului, dupa o liniste totala de o saptamana.

              foarte amabila, domnisoara respectiva mi-a propus sa imi acorde o compensatie, "pentru confortul meu", in schimbul lipsei echipamentului in cauza, in valoare de 100 de euro, echivalent in produse ce urmeaza a fi montate intr-un service dacia.
              i-am intrebat daca se preocupa de satisfactia tuturor clientilor si daca tuturor li se acorda diverse sume de bani. de asemenea, am intrebat-o de unde stie ca satisfactia mea costa 100 de euro, dar nu a avut raspuns la niciuna din intrebari.
              eu as angaja oameni mult mai spontani la relatii cu publicul, dar asta e alta poveste.


              le-am spus ca accept, dar astept concretizarea, nu ii mai cred pe cuvinte, pentru ca am vazut cat sunt de neseriosi. dupa ce le-am spus ca accept, ma vor suna din nou luni, intrucat e necesar ca tipa respectiva sa confirme cuiva ca am acceptat, apoi sa demareze punerea in practica. tipic romanesc.

              plangerea la opc merge, cat timp nu-mi dau nimic scris.

              Comment


              • #22
                catalin sincer dak eram in locul tau nu acceptam masina,le-o refuzam pe loc si le ziceam ca vreau ce am comandat...pur si simplu...consider ca odata ce ai comandat masina cu toate cele tra sa o primesti in buna regula cu toate dotarile pe ea,nu concep asa ceva oricum problema e exagerata din pctul meu de vedere atata timp cat ai dat toti banii,trebuia sa ii intrebi dak ai fi platit doar o parte din suma cum ar fi fost?cam tot pe acolo...oricum nu te lasa sa te duci pana in panzele albe cu problema asta...dak lucrurile merg tot asa de anevoios da-i in judecata si gata chiar dak va dura o vesnicie macar ceri daune de inca o masina...bafta multa in rezolvarea problemei;)

                Comment


                • #23
                  Da Totti,problema este exagerata,dar nu in sensul in care crezi tu.Pana la urma nu ii lipseste masinii volanul sau portiera cu totul.Lipseste ceva,sau nu este conform ofertei? Foarte bine,are omul parghiile necesare sa negocieze sa primeasca un discount,sau altceva.Ideea e sa nu se lase,pana nu este multumit,dar datul in judecata deja mi se pare exagerat.Dar poate vad eu mai prost lucrurile...

                  Comment


                  • #24
                    salut

                    nu pot decat sa ma bucur vazand ca mai sunt si oameni cu gandire realista si corecta, nu doar "zmei", pe acest forum.

                    cei care nu au cumparat o masina in viata lor si stau cu tastatura in fata, dandu-si cu presupusul, nu isi dau seama ca un neajuns mic, care nu afecteaza parametrii de functionare ai masinii, ci doar estetica acesteia, nu poate fi sustenabil in cazul unui proces. un demers juridic are costuri materiale si de timp net mai mari decat dauna in sine, deci, nu castigi nimic. tot pe acestia ii intreb, cate procese au demarat impotriva dacia, pentru ca ii vad pe toate forumurile prezentand problemele lor tehnice?

                    pentru celorlalti, rationali si realisti, le spun ca lucrurile decurg cum ma asteptam. am fost sunat de dacia, VC, le-am spus ce doleante am, mi-au comunicat ca sunt de acord sa-mi dea cotiera si aparatori noroi, inclusiv montajul, drept compensatie pentru lipsa panourilor usi din material textil, urmand sa-mi comunice data programarii la service. si, de atunci, atat, exact cum presimteam, nimic altceva, niciun semn de viata. inca mai astept.
                    tin sa afirm din nou motivele pentru care am fost asa virulent la adresa lor: nepasarea, inertia si neprofesionalismul cu care se misca lucrurile la dealerul local. neputinta acestuia de a remedia imediat, intr-un mod amabil si amiabil, neajunsul produs, mi-au produs o impresie extrem de negativa la adresa dacia. eu am fost deschi din primul moment oricarei negocieri, insa ei au refuzat-o categoric.

                    PS
                    azi am dat o fuga la dealerul dacia in cauza, sa vad daca mai exista pliantele gamei blackline cu dotarea in cauza, pe care nu o monteaza pe masini. le-am vazut acolo, sunt aceleasi, si am intrebat un lucrator daca nu le-au scos, pentru ca exista posibilitatea ca si alti clienti sa pateasca ce am patit eu. raspunsul lui m-a stupefiat: mi-a spus ca "daca ceilalti clienti vor observa, bine, daca nu, nu. cei care vor observa vor face ca mine, demersuri si scandal, cei care nu, vor semna procesul verbal de predare-primire si vor pleca acasa cu masina. din acel moment ei sunt acoperiti." ce parere aveti?
                    @ "zmei" asta e motivul pentru care am ales sa postez demersul meu pe forum, nu sa dau in judecata firma sau sa fac plangere la haga

                    Comment


                    • #25
                      Cotiera si aparatorile +montajul ti s-au promis la VC,verbal? Incearca sa obtii o promisiune in scris,sa ai dovada.Daca le obtii,iesi mai bine decat cu ce-ti lipsea original.
                      Cat despre atitudinea dealerului...aceeasi mentalitate - din pacate generalizata - ne-a adus tarisoara unde suntem.E graitor...
                      p.s. Te asteptam in sectiunea "My ride" la timpul potrivit.
                      Last edited by sanderizer; 29 June 2010, 18:53.

                      Comment


                      • #26
                        @ sanderizer

                        da, cotiera si aparatori fata-spate, asta am cerut, asta am primit, dar doar verbal, pana acum.
                        cred ca o sa vin si acolo, desi nu prea am timp sa postez. pana in prezent sunt foarte multumit de negresa.

                        Comment


                        • #27
                          se pare ca avem un conflict de pareri,imi pare rau ca am intervenit cu o parere si imi pare rau ca pe forum se mai si jigneste in fine oricum iti doresc bafta si sper sa obtii toate cele cerute de tine,consider ca mi-am spus doar o parere nu sunt ZMEU si nici mai stiu eu ce,fiecare e liber la o parere dak o iei in considerare bine dak nu iar e bine...

                          Comment


                          • #28
                            @ Totti

                            nu e nicio problema, divergentele de opinii duc la progres, nu consensul.
                            m-au deranjat remarcile acide ale altora de aici, dar e ok, fiecare isi poate spune parerea. intrebarea mea ramane. cati de aici au refuzat masina sau au actionat in judecata firma? vreau sa vad si eu unul, apoi sa ne impartaseasca experienta sa.

                            problema principala este ca masinile noastre sa fie fiabile, restul sunt vorbe.

                            Comment


                            • #29
                              m-au dezamagit si pe mine

                              Originally posted by catalin 1000 View Post
                              Dragi colegi de forum,
                              la inceputul acestei luni, am luat decizia de a mai achizitiona un autoturism in familie, vremurile de criza indreptandu-ma spre Dacia. Am mers la dealerul local SERUS Ploiesti, unde am vazut, mi-a placut si am achitat un Sandero Black Line 1.2 16v. Trebuie sa recunosc ca decizia majora de a alege aceasta echipare a fost luata pe baza optionalelor incluse in pret.
                              Ieri, in data de 16.06.2010, am fost chemat de dealer sa ridic masina. In timpul procedurii de predare - primire, surpriza, unul din echipamentele standard, respectiv, 'Panouri usi cu insertie material textil si bagheta decor' lipsea cu desavarsire, in locul insertiilor textile din usi fiind prezent plastic negru. Am cerut explicit si s-a realizat mentionarea in procesul verbal de predare-primire a lipsei acestui echipament. Intorcandu-ma la dealer, acestia au ridicat din umeri si au sunat la fabrica. Azi, dealerul m-a chemat si mi-a inmanat o Nota Interna a Dacia, in care o tipa, Daniela Copaciu, recunoaste lipsa echipamentului de pe Sandero si mentioneaza ca este o greseala a prezentarii comerciale, sens in care avertizeaza toti dealerii (scrie sus, in antetul mailului intern, am copie tiparita!!!) sa comunice clientilor ca acest echipament nu se afla in dotarea masinii.
                              ce sa mai zic de atitudinea dealerului,orice negociere cu SERUS PLoiesti a esuat, nedorind in niciun fel sa repare prejudiciul creat.

                              CONCLUZIA: lucrul romanesc e tot romanesc, degeaba au venit francezii peste noi. La Dacia, platesti un lucru si primesti ridicari din umeri.
                              Va dati seama ca maine sunt la OPC Ploiesti, am printat deja reclamatia si am facut copii ale actelor.

                              Ce sa mai zic de atitudinea celor de la Vocea Clientului. Pana sa cumpar masina, le-am trimis vreo 3 emailuri cu diverse intrebari despre Sandero. Primeam raspuns la ele in cateva ore, maxim o jumatate de zi. Acum, cand le-am semnalat problema, n-au binevoit sa-mi raspunda de deja 24 de ore. Tipic romanesc.

                              Acum imi pare rau ca am ales Dacia. Pana in ultima clipa mi-a spus un prieten: fugi de Dacia, au schimbat sigla, dar nu si mentalitatea. Acum ii dau dreptate. Oameni buni, fugiti de Dacia!!!!
                              si pe mine m-au dezamagit,eram foarte incantat de al meu sandero ambiance cand dupa 1 an jumate am observat puncte mici de rugina ca vf unui ac,dar multe.am fost la service ,i-au facut poze su dupa aceea m-au anuntat ca nu e vina lor,binenteles e a mea,deoarece acele puncte(sute)sunt de la pietricelele aruncate.ofera 6 ani pt garantie la caroserie ,niciodata nu recunosc vina lor,vin cu explicatii puerile,mentalitate de comunisti!

                              Comment


                              • #30
                                Uite ce spune pe site-ul oficial... nu sunt disponibile pe aceasa varianta...
                                Attached Files
                                Sandero R2

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google