Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubsandero.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubsandero au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubsandero nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubsandero (dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubsandero (webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
__________________________________________________ ________________________________
See more
See less

Volanul - piesa consumabila

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Volanul - piesa consumabila

    Buna seara.
    Sunt unul dintre cei care am postat aici doar pentru ca am probleme cu Sandelul. Si se pare ca am probleme grave(DACIA-daca ai cap iei altceva ... ma repet ca in alt post ... in care alti forum-isti nu au fost de acord....).
    Din pacate de cand nu am mai postat, problemele s-au tinut de mine si tot au aparut.
    Pai prima problema, si cea pe care o reclam si din numele thread-ului este ca volanul a devenit pentru unii piesa consumabila.
    De nu prea multa vreme am observat ca volanul imi lasa urme negre pe mata stanga.Mana cu care tin volanul in mers mai des.
    La o discutie cu un prieten, am auzit ca Dacia ar avea pb cu materialul din care se face volanul(ma refer la materialul care imbraca inima de fier a acestuia),in sensul ca nu este conform si se "macina".
    Din pacate asa este, materialul volanului se macina si se rupe de pe acesta, lasand urme pe maini.
    In aceasta situatie am fost si eu.
    Atasez cateva poze cu vechiul volan.Maine voi atasa cateva cu noul volan pe care l-am primit de la Dacia fara comentarii, in doar 7 zile.
    Toate bune si sper sa nu starnesc discutii, din nou, cu post-urile mele.
    Ne auzim maine.
    Attached Files
    Last edited by Daniel Dinutoiu; 6 June 2010, 22:00.

  • #2
    Eu nu am avut problema asta sau cred ca nu am sesizat. Maine chiar o sa ma uit.

    Comment


    • #3
      Originally posted by Daniel Dinutoiu View Post
      Atasez cateva poze cu vechiul volan.Maine voi atasa cateva cu noul volan pe care l-am primit de la Dacia fara comentarii, in doar 7 zile.
      Din postul de mai sus inteleg ca l-ai primit pe garantie...adica free...pai daca e asa e super bine...se mai intampla ca unele loturi de piese/accesorii sa aiba defecte de fabricatie

      Comment


      • #4
        se schimba daca masina este in garantie. nu am mai vazut asa ceva, si nici sa fi auzit.

        cumva iti transpira mainile abundent? sunt persoane care au o transpiratie "acida" si au probleme la atingerea diverselor obiecte sau imbracaminte. Stiu caz care purta pantofi si transpira tare incat s-a deteriorat pielea la ei si se murdarea pe picioare de colorant.

        Comment


        • #5
          lol. si al meu se cojeste. dar foarte putin. si mai ales ca virez mai mereu cu podul palmei.
          si chiar imi transpira mainile!!!
          -fara-

          Comment


          • #6
            tremurat in volan la viteze mari, peste 120 km/h

            inca nu am astfel de probleme cu exfolierea. in schimb acuma dupa 15.000 (am 16.500 km) am inceput sa ii dau forja.
            spre nesurprinderea mea masina nu are tinuta buna de drum si la viteze mari -peste 120- pe linga faptul ca se comporta ca o barca in depasiri (cu tot cu bara aia mult discutata), iti da o nasoala senzatie de nesiguranta. nu mai zic ce zgomot face motorul.
            ei colac peste pupaza, imi mai tremura si volanul. se intimpla la peste 120km/h si se amplifica pe masura ce creste viteza. deocamdata exclud echilibrarea pentru ca pina la 120 nu are nici pe dracu si nu tremura. de la 130 o apuca. ce sa fie?. pot fi consecintele jocurilor din caseta? mai mult de 140 inca nu i-am dat. mai pateste careva? de echilibrat am echilibrat ultima data la schimbul de gume in aprilie si am fost la un service care are aparatura ca lumea.

            ps 200 km s-a tinut ieri un 1.6 mpi dupa mine si nu m-a putut depasi. hihihihi..ce tare!
            Last edited by ciomp; 7 June 2010, 15:17.

            Comment


            • #7
              la 140 - 150 nu am trepidatii, la 170 am avut

              nu am echilibrat rotile
              Last edited by danm079; 7 June 2010, 15:20. Reason: Automerged Doublepost

              Comment


              • #8
                jante indoite, galci in anvelope, rulmenti uzati, discuri ovalizate si chiar si roti dezechilibrate, toate sunt cauze posibile la problema bataii doar dupa o anumite viteza.
                dom'lui ministru al asfaltului si anumitor primari, un sincer "@#$%!"

                Comment


                • #9
                  paii daca la 16.500 km pot vorbi (1 an si 1 luna) de discuri ovalizate si rulmenti uzati....chiar "se consuma" rapid masina

                  o sa incerc sa mai fac o echilibrare, la astia la Dacia (am fost la o firma cunoscuta in cluj la echilibrare si am dat o groaza de bani..tocmai sa o fac/faca bine)..am avut atita grije (din cauza clampanelilor din caseta)! nici o groapa nu am luat in forta, nu am fortat pe drumuri rele sa nu bulesc mai tare directia, cauciucurile par ok (le-am verificat in aprilie), menaj maxim la masina, ce mai!. acuma am inceput sa ii dau si am vazut ca face urit la viteza. multumesc de ajutor.

                  Comment


                  • #10
                    Nu am nici un fel de probleme din cele mentionate,nu am trepidatii nici la 150 pe ora.Mai mult nu i-am dat...Poti incerca eventual sa cobori suspensia,sa o rigidizezi.Mai reduce din senzatia de barca.
                    @DD:Mi se pare urat sa patesti asa ceva cum ai patit cu volanul...As spune "noroc cu garantia" dar ce se va intampla cand ies din garantie?!
                    Last edited by sanderizer; 7 June 2010, 20:03.

                    Comment


                    • #11
                      a mea trepida dupa 110km/h pe la 35000km. am schimbat rotile de pe spate pe fata si nu a mai trepidat. acum la 70 000km cand ma mai supar pe ea si ajung la 160 trepideaza foarte putin. dar sa stii ca e si de la drum. ex: pe centura pitestiului poti sa ai si 200 ca nu simti nimic. in schimb pe a1 sunt portiuni cand trepideaza si deodata se opresc !!! in functie de drum.

                      p.s. m-am uitat si eu mai atent azi la volan. o sa fac si niste poze... se exfoliaza si al meu in 2 locuri(unde tin mainile) iar in locurile unde ating doar in viraje, a devenit lucios.o rezolvare ar fi imbracarea in piele.
                      -fara-

                      Comment


                      • #12
                        Si al meu este exfoliat bine de tot , i-am luat o husa de piele si o sa incerc sa-l schimb la revizie luna viitoare. Eu am mers cu 130 km/h toata autostrada buc-pitesti si in afara de zgomotul motorului la 3550 rpm ( chiar deranjant ) nu am avut probleme de joc in directie sau trepidatii.

                        Comment


                        • #13
                          la 170 trepideaza si face un zgomot monstru. dar asta datorita neizolarii fonice. trepidatia nu e de speriat. sau m-am obisnuit . peste 145 incepe la mine. dar am incercat sa o tin la 145-150 de regula pe autostrada. dar directia e exact ca la barca.

                          off topic : la 170 km/h real am 160 pe gps

                          Comment


                          • #14
                            multumesc inca o data tuturor pentru ajutor si aspectele expuse pe forum. initial am crezut ca poate sa fie (si) din caseta trepidatia. (am citit ca la clio, care are si el destule probleme legate de casete sunt si astfel de simptome). o sa incerc si eu sa mai mut rotile intre ele si daca persista vibratia in volan mai merg la o echilibrare. de zgomotoasa intr-adevar e tare zgomotoasa masina la viteze mari, dar oricum m-am convins nu e facuta pentru asa ceva si atu-urile ei sunt altele. toate bune.

                            Comment


                            • #15
                              NU schimba rotile(stanga cu dreapta) ...au un sens de rotatie si s-ar putea sa ai probleme. daca schimbi rotile schimba-le din fata in spate pe aceeasi parte.
                              -fara-

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google